• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הרשאות כניסה לשלוחה

    אזור התעשיה - הגדרות המערכת
    3
    12
    15172
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

      זמן פתיחת שלוחה

      ניתן להגדיר ששלוחה מסויימת תפתח רק לאחר הזמן המוגדר
      הגדרת הזמן היא:

      enter_after_time=2019-01-05-11-22-00
      

      שנה, חודש,יום, שעה, דקה, שניה

      ברירת מחדל כשהזמן עוד לא הגיע:

      באם הזמן הוא מעל 24 שעות

      המערכת תשמיע:
      M1180 הכניסה לשלוחה תחל מ | יום בשבוע | יום בחודש עברי | חודש עברי | יום בחודש לועזי | חודש לועזי | M1181 בשעה | M1182 ו... | M1183 דקות


      סוג התאריך להשמעה
      ברירת מחדל משמיע גם תאריך עברי וגם לועזי. ניתן להגדיר להשמיע רק תאריך עברי או רק לועזי

      רק תאריך עברי

      enter_after_time_say_date=heb
      

      רק תאריך לועזי

      enter_after_time_say_date=gregorian
      

      באם הזמן הוא מעל 2 דקות ומתחת ל24 שעות:

      יושמע: M1184 הכניסה לשלוחה תחל בעוד | M1185 שעות | M1182 ו... | M1183 דקות
      M1186 "להמתנה הקישו 1 ליציאה הקישו 2 או כוכבית"
      מי שמקיש 2 או כוכבית יוצא מהשלוחה

      במידה ונשאר פחות מ2 דקות: המערכת תעביר את המאזין ישר להמתנה.


      ניתן להגדיר שלא ישמעו את זמן פתיחת השלוחה ויעבור מיד לשלוחה מוגדרת

      enter_after_time_wait_goto=/
      

      ניתן שלפני העברה לשלוחה אחרת ישמיע הודעה משלכם, יש להעלות קובץ לשלוחה בה מוגדרת ההגדרה ולהגדיר:

      enter_after_time_playfile=AAA
      

      בדוגמא המערכת תשמיע את הודעת AAA.wav
      הבהרה: בהגדרה זו חובה להגדיר להיכן המשתמש יעבור enter_after_time_wait_goto


      מוזיקה במתנה

      ניתן לשנות את המוזיקה בהמתנה לכל אחד מהאפשרויות הקיימות

      enter_after_time_music_on_hold=המוזיקה בהמתנה שלכם
      

      לרשימת המנגינות הקיימות ראה כאן להוספת מוזיקה בהמתנה ראה כאן


      מעבר כשלא הגיע הזמן

      ביציאה מהשלוחה כאשר לא הגיע הזמן לאחר השמעת זמן הפתיחה/הודעה/תפריט
      ברירת מחדל חוזר שלב למעלה. ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.

      enter_after_time_tfr_wait_goto=/5/8
      
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ש
        שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

        זמן סגירת שלוחה

        ניתן להגדיר מתי השלוחה תיסגר: שנה, חודש,יום, שעה, דקה, שניה

        enter_foldar_end_time=2019-07-09-18-52-30
        

        בדוגמה השלוחה תיסגר בתאריך 09/07/2019, בשעה 18:52:30.

        ברירת מחדל משמיע את הקובץ M1174 "תם זמן הכניסה לשלוחה".

        ניתן גם להגדיר שלא ישמיע אלא יחזור לשלחה הקודמת בשקט

        enter_foldar_end_time_play=no
        

        באם השלוחה כבר נסגרה, ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק. | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.

        enter_foldar_end_time_out_goto=/2
        

        ראה גם את מודול אקסס פילטר

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ש
          שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

          הגדרת סיסמה לשלוחה

          יש שלוש אפשרויות להגדרת סיסמה

          1. בחירת סיסמה מסויימת לשלוחה זו (ניתן כמובן להחליף לכל מספר
          password=1234
          
          1. הסיסמה של ניהול המערכת
          password=password_admin
          

          כמובן שכאשר תוחלף סיסמת הניהול תוחלף גם הסיסמה בשלוחה.

          1. הסיסמה של הקלטות תידרש בכניסה לשלוחה זו (שמגדירים בלשונית הגדרות משתמש באתר).
          password=password_record
          

          ברירת מחדל דורש סיסמה פעם אחד בשיחה, ניתן להגדיר שכל כניסה לשלוחה ידרוש סיסמה גם באותה שיחה:

          password_always_required=yes
          

          מעבר בהקשת סיסמא שגויה

          ברירת מחדל בהקשת סיסמה שגויה חוזר שלב אחד אחורה. ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.

          password_error_goto=/5/8
          

          log ניסיונות הקשת סיסמא

          באם רוצים שישמר לוג עם ניסיונות הכניסה המוצלחות והלא מוצלחות של מי שהקיש קוד שגוי, ניתן להגדיר

          password_log_save=yes
          

          הקובץ ישמר בשלוחת Log שתחת השלוחה הראשית,
          שם הקובץ הוא
          LogPassword.ini

          לתשומת לב - זה לא שומר נסיונות כניסה לשלוחה מסוג "כניסה לניהול" ניתן לראות כאן כיצד ניתן לראות את ניסיונות הכניסה.


          הודעות מערכת קשורות
          M1100 נא הקש את הסיסמה ובסיום הקש סולמית
          M1101 סיסמה שגויה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • ש
            שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

            חסימת מספרים ללא זיהוי

            ניתן להגדיר שמי שיתקשר ממספר חסוי / לא מזוהה לא יוכל להיכנס לשלוחה

            black_no_phone=yes
            

            במידה והטלפון של המתקשר לא מזוהה: מחדל חוזר שלב אחד אחורה.
            ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.

            black_no_phone_goto=/1
            
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ש
              שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי אלחנן1

              רשימה לבנה

              white_list=yes
              

              המערכת בודקת האם המספר מופיע בקובץ WhiteList.ini. (הסבר על אופן יצירת הקובץ לחצו כאן)


              ברירת מחדל, במידה והמספר מופיע בקובץ ללא שום תוספת, אז הוא יוכל להכנס לשלוחה.
              אם ברצונכם שבמידה ומופיע המספר רק בצורה כזו 0501234567=yes יהיה ניתן להיכנס לשלוחה, יש להגדיר:

              white_list_by_key=yes
              

              אם ברצונכם שבמידה ולא נמצא מספר המחייג בצורה הזו0501234567=yes, המספר יוכל להיכנס אם הוא מופיע בקובץ ללא שום תוספת, יש להגדיר:

              white_list_By_key_not_found_by_value=yes
              

              ברירת מחדל, מתייחס לקובץ הנמצא בתיקית השלוחה,
              אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדיר

              white_list_folder=/1/1
              

              שימו לב: חובה לשים / לפני כתיבת מיקום השלוחה, לא ניתן לכתוב מיקום יחסי. לשלוחה

              ניתן גם להגדיר שהכניסה לשלוחה תהיה רק למי שנמצא ברשימת תפוצה בלשונית שיגור הודעות.

              white_list=yes
              

              יש גם לבחור את הקמפיין, לקמפיין ברירת המחדל (עליו יש את הנקודה הכחולה בצד ימין)

              white_list_type=template_default
              

              ניתן גם להגדיר כניסה לפי רשימות מטמפלטים שונים

              white_list_type=template_number
              white_list_template_number=default/1/2/3
              

              בכל מקרה בו אין גישה מודיע את הודעה M1102 "אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו"
              ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.

              white_list_error_goto=/5/8
              
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ש
                שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                רשימה שחורה

                black_list=yes
                

                בכניסה לשלוחה המערכת בודקת האם מספר הטלפון נמצא בקובץ BlackList.ini, הסבר על אופן יצירת הקובץ כאן
                ברירת מחדל, במידה והמספר בקובץ, הלקוח ישמע את הודעת M1102 "אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו" ויחזור שלב אחד אחרה.
                כדי שיעבור לשלוחה אחרת, יש להגדיר

                black_list_error_goto=/1/1
                

                כדי שינתק את השיחה, יש להגדיר

                black_list_error_goto=hangup
                

                ברירת מחדל, מתייחס לקובץ BlackList.ini הנמצא בתיקית השלוחה,
                אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדיר

                black_list_folder=/1/1
                

                (שימו לב, חובה לשים / לפני כתיבת מיקום השלוחה)

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ש
                  שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                  כניסה לשלוחה ע"פ מספר ישראלי/לא ישראלי

                  כברירת מחדל - כניסה לכל שלוחה היא לכל מספר - ישראל או לא ישראלי, חסוי או לא חסוי.
                  אם רוצים שהכניסה לשלוחה תהיה למספר ישראלי בלבד, יש להכניס לשלוחה את ההגדרה הבאה:

                  check_phone_number=yes
                  

                  הגדרה זו בודקת האם המספר ישראלי או לא ישראלי (מספר חסוי נחשב כמספר לא ישראלי).
                  מספר ישראלי - נכנס לשלוחה. לא ישראלי - חוזר שלב אחורה (לדוגמא - אם זו שלוחה 1/1, אז המאזין יחזור לשלוחה 1).

                  ניתן להגדיר שאם המספר לא ישראלי שיבקש סיסמה:

                  after_check_phone_error_check_password=yes
                  

                  אם הוקשה סיסמה נכונה - יכנס לשלוחה. אם הסיסמה שהוקשה שגויה - חוזר שלב אחורה.

                  יש להגדיר את הסיסמה אותה יתבקשו להקיש:

                  password_after_check_phone=1234
                  

                  ניתן להגדיר שאם הוקשה סיסמה שגויה, שיעבור לשלוחה אחרת (ולא שלב אחורה):

                  password_error_go_to_foldar=yes
                  

                  על מנת להגדיר לאיזו שלוחה לעבור באם המספר לא ישראלי או לאחר הקשת סיסמה שגויה (באם הוגדר שיבקש סיסמה), יש להכניס את ההגדרה הבאה:

                  after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
                  

                  בדוגמא הנ"ל מוגדר שהמאזין יעבור לשלוחה 1.
                  כמובן שניתן להגדיר לכל שלוחה אחרת במערכת.

                  שמירת כל כל נסיונות הקשות הסיסמה בקובץ בתוך השלוחה:

                  password_after_check_phone_log_save=yes
                  

                  דוגמאות:

                  check_phone_number=yes
                  after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
                  

                  יבדוק האם המספר ישראלי או לא.

                  באם המספר לא ישראלי - יעבור לשלוחה 1.

                  דוגמא 2

                   check_phone_number=yes
                   after_check_phone_error_check_password=yes
                   password_after_check_phone=1234
                   password_error_go_to_foldar=yes
                   after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
                  password_after_check_phone_log_save=yes
                  

                  יבדוק האם המספר ישראלי או לא.

                  באם לא, יבקש סיסמה.

                  הסיסמה היא 1234.

                  באם הוקשה סיסמה שגויה - יעבור לשלוחה 1.

                  נסיונות ההקשה ישמרו בקובץ לוג בתוך השלוחה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ש
                    שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                    אימות דו שלבי

                    ניתן להגדיר בכל מודל, שהמשתמש יעבור לאימות מספר הטלפון שלו לפני הכניסה (נגד אלה שמזייפים מספרים)
                    האימות מתבצע פעם אחת בכל שיחה.
                    בשביל להפעיל את ה"אימות דו שלבי", יש להגדיר:

                    check_phone_verify=yes
                    

                    ההודעות הקשורות:
                    M1802 לצורך אימות מספר הטלפון שלכם, תקבלו כעת שיחה ממספר מסויים, יש לזכור את ארבעת הספרות האחרונות של המספר, ולהקיש אותם לאחר קבלת הצינתוק.
                    M1803 אנא הקישו את ארבעת הספרות האחרונות של מספר הטלפון שקיבלתם ממנו שיחה כעת
                    M1798 האם לא קיבלתם את שיחת האימות?
                    M1799 לשליחה מחודשת של שיחת אימות הקישו 1, לחזרה להקשת הארבע ספרות האחרונות הקישו 2. שימו לב, כדי לקבל את שיחת האימות עליכם לוודא שאופציית שיחה ממתינה פועלת אצלכם. ניתן לבדוק זאת בהגדרות הטלפון או לפנות לחברת התקשורת על מנת לוודא או להפעיל את האופציה.
                    M1804 אחד או יותר מהנתונים שהוקשו שגויים
                    M1805 חלה שגיאה באימות מספר הטלפון
                    M1806 אימות מספר הטלפון בוצע בהצלחה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • הועבר מ ניהול ע"י  ש שמחה - זו הסיסמא 
                    • ננעץ על ידי  ש שמחה - זו הסיסמא 
                    • הוזכר על-ידי  פ פישל 
                    • הוזכר על-ידי  ש שואל ברצינות 
                    • הוזכר על-ידי  מתעניין מתעניין 
                    • הוזכר על-ידי  מ מקצועי 
                    • הוזכר על-ידי  ז זעליג 
                    • E
                      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                      בדיקה אם מספר כשר

                      ניתן להגדיר (בכל מודול) שבכניסה לשלוחה תתבצע בדיקה אם השיחה היא ממספר נייד כשר.

                      חשוב! הבדיקה היא רק על מספרים ניידים. אם השיחה נכנסה מחו"ל או ממספר נייח, לא תתבצע בדיקה והשיחה תיכנס לשלוחה.

                      ההגדרה היא

                      check_if_mobile_kosher_phone=yes
                      

                      במקרה כזה, כברירת מחדל, מספר כשר ייכנס לשלוחה ומספר לא כשר יילך לשלוחה אחת למעלה.
                      ניתן לשנות את הגדרות ברירת המחדל ולהתאים בצורה אישית, כדלהלן.

                      mobile_kosher_phone_go_to=כאן יש להכניס את ההגדרה עבור מספר כשר
                      mobile_not_kosher_phone_go_to=כאן יש להכניס את ההגדרה עבור מספר לא כשר
                      

                      האפשרויות הן

                      1. מעבר לשלוחה אחרת.
                        יש להגדיר את נתיב השלוחה בהתאם להוראות כאן.
                      2. כניסה לשלוחה הנוכחית.
                        יש לרשום in_extention
                      3. ניתוק שיחה
                        יש לרשום hangup

                      דוגמאות

                      דוגמה 1

                      mobile_kosher_phone_go_to=1
                      mobile_not_kosher_phone_go_to=/1
                      

                      בדוגמה, מספר כשר יעבור לשלוחה 1 תחת השלוחה הנוכחית, מספר לא כשר יעבור לשלוחה 1 תחת השלוחה הראשית.

                      דוגמה 2

                      mobile_kosher_phone_go_to=hangup
                      mobile_not_kosher_phone_go_to=in_extention
                      

                      בדוגמה, שיחה ממספר כשר תנותק, שיחה ממספר לא כשר תיכנס לשלוחה.


                      קידומות כשרות

                      נכון לתאריך 17/12/2024, רשימת הקידומות הכשרות הן
                      050-41
                      052-71
                      052-76
                      053-31
                      053-41
                      054-84
                      054-85
                      055-400
                      055-410
                      055-67
                      055-760
                      058-32

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                      • הוזכר על-ידי  י י.ע 
                      • הוזכר על-ידי  C CUBASE 
                      • הוזכר על-ידי  א אA 
                      • הוזכר על-ידי  א אA 
                      • הוזכר על-ידי  מ מישהו נורמלי 
                      • הוזכר על-ידי  א איפכא מסתברא 
                      • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                      • הוזכר על-ידי  ד דוד אמסלם 
                      • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                      • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                      • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                      • הוזכר על-ידי  ע עידו 
                      • הוזכר על-ידי  N nk. 0 
                      • שמואל
                        שמואל נערך לאחרונה על ידי

                        ב"ה,

                        ניתן להגדיר פילטר בכניסה לשלוחה לפי מקור רשת השיחה באם הוא תואם לזיהוי המתקשר - לטובת מניעת זיופי שיחות.


                        להלן פירוט ההגדרות:


                        הפעלת אימות מקור השיחה:

                        verify_phone_operator_network=yes
                        

                        ברירת מחדל - רק אם בוצע אימות וודאי הלקוח ממשיך לשלוחה.
                        באם לא בוצע אימות, או שיש הפניית שיחות, או שאין בכלל מידע האם המקור מאומת או לא - יוצא מהשלוחה שלב אחד אחורה, או כפי המוגדר ב:

                        verify_phone_operator_network_mismatch_goto=/1/66
                        

                        או ניתוק:

                        verify_phone_operator_network_mismatch_goto=hangup
                        

                        היציאה מהשלוחה/ניתוק הינם ללא השמעת הודעה כל שהיא.


                        המידע האם יש אימות של הרשת ביחס לזיהוי המתקשר מגיע מספק התקשורת, ועלול לא להתקבל במקרים מסויימים.
                        ניתן להגדיר שכאשר אין מידע האם רשת המקור זהה לרשת זיהוי המתקשר, יכנס לשלוחה:

                        verify_phone_operator_network_no_have_info_goto=in_extention
                        

                        או ילך לשלוחה ייעודית:

                        verify_phone_operator_network_no_have_info_goto=/1/777
                        

                        או ינתק:

                        verify_phone_operator_network_no_have_info_goto=hangup
                        

                        ברירת מחדל אם יש אינדיקציה על ביצוע הפניה שיחות - לא מתחשב בזה - וזה יתפרש כחוסר התאמה.
                        ניתן להגדיר שאם יש אינדיקציה על הפניה שיחות - ידלג ויכנס לשלוחה:

                        verify_phone_operator_network_skip_have_referred=yes
                        

                        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון