• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. עידו
    ע
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 4
    • נושאים 56
    • פוסטים 1312
    • הגבוה ביותר 269
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    עידו

    @עידו

    379
    מוניטין
    186
    צפיות בפרופיל
    1312
    פוסטים
    4
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום ב stamandsefer@gmail.com

    עידו הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עידו

    • RE: כיתוב שאני רצה להוריד

      @פיתה הכותרת לא לענין, צריך לכתוב כותרת ממצה מובנת ושתשמור על הרמה של הפורום.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • הוספת, התאמת והשמעת נתוני רישום דרך גוגל סקריפט - קבלת נתונים בשילוב הודעות אישיות

      ראיתי שהמון אנשים מחפשים לשמור ולהשמיע נתונים דרך גוגל סקריפט וגוגל שיטס, אכתוב כאן את הדרך הנכונה בעיני.

      הדרך היא ע"י שלוחת קבלת נתונים ושלוחת השמעה אישית (id_message).

      הנה דוגמא למערכת תיווך דירות לחגים, המערכת שומרת פרטי דירה להשכרה, מחפשת דירה להתאמה + הוספת קובץ הודעה אישית ומוחקת מודעות.

      שלוחת קבלת נתונים מאפשרת לנו לשנות את הזרימה על פי הקשת המאזין, שזה כלי מאוד טוב בשביל הנושא שלנו, נשתמש בו כך:
      קודם כל יוצרים תרשים זרימה של השאלות והניתובים לפי ההקשות, הנה דוגמא חדש.drawio (1).html האתר הזה מאוד נוח למטרה זו.
      לפי תרשים הזרימה נבנה את השאלות ונוסיף להם את הפרמטר checkGoTo.
      בקובץ RecordingAndEnteringDataCheckGoTo נפרט לפי התיעוד את תהליך הזרימה לפי ההקשות, כמו כאן - RecordingAndEnteringDataCheckGoTo.ini .
      נבנה שיטס מתאים, זה לדוגמא, ונצרף אליו 3 סקריפטים:

      1. סקריפט שישים את מה שהמאזין מקיש במקום הנכון (שימו לב, החלק הזה גם הוא קצת מתוחכם, אבל לא אוכל להעלות אותו לכאן... אל דאגה קצת חשיבה זה כל מה שצריך בשביל החלק הזה).
      2. סקריפט שיבדוק את התאים לפי הנתונים שהוקשו, אם ימצא התאמה יכין מזה קובץ TTS ששמו כמספר הטלפון של המפרסם ויעלה אותו לשלוחת הודעות אישיות.
      3. סקריפט שמוחק את הפרטים לפי מספר טלפון.

      שלוחה 1 תהיה שלוחת רישום, שלוחת קבלת נתונים שנשים בה את הקישור לפריסה של הסקריפט לרישום בתור קישור אליו ישלחו נתוני ההרשמה.
      שלוחה 2 תהיה שלוחת מציאת התאמה, שלוחת קבלת נתונים שנשים בה את הקישור לפריסה של הסקריפט למציאת התאמה בתור קישור אליו ישלחו נתוני ההרשמה, מהשלוחה הזאת צריך להגדיר מעבר לשלוחת השמעת נתונים.
      שלוחה 3 תהיה שלוחת מחיקה, שלוחת קבלת נתונים שנשים בה את הקישור לפריסה של הסקריפט לרישום בתור קישור אליו ישלח פרטי המתקשר והאם אישר למחוק.

      בשביל קוים שצריך בהם אפשרות לעדכון הפרטים כגון רישום או מכירה שרוצים לתת למאזין את האפשרות לבטל מוצרים ו/או להוסיף מוצרים נעשה את שלוחת מציאת התאמה הפוך - שלוחת הרישום תיצור קובץ TTS עם ההזמנה או פרטי הרישום בשלוחה המתאימה, ובאותה השלוחה נגדיר שמי שיש לו קובץ להשמעה יעבור לשלוחת עדכון (במקרים מסוימים זה יכול להיות פשוט שוב שלוחת רישום ובמקרים מסוימים יצטרך סקריפט מיוחד לכך) , מי שאין לו קובץ השמעה, ישמע הודעה מתאימה ויעבור לשלוחת רישום.

      יש כאן בקו 083130311 שלוחה 6 דוגמא של המערכת הנ"ל בלי השלוחה של השמעות אישיות את מה שהייתם שומעים אם זה היה גירסה מלאה תוכלו לראות בעמוד השני של השיטס הנ"ל. השורות מתאפסות כל כמה דקות כדי שתוכלו לנסות את זה בעצמכם בלי חשש שהמספר שלכם ישאר שם יותר מידי זמן. הוספתי בו נתונים אקראיים לתועלת הציבור.

      בקו אמיתי צריך כמובן להשקיע בהקלטות או ניקוד הטקסט להשמעה, ואולי חלוקה אחרת לערים ורחובות (אני לא רואה ענין ברחוב, הרי לא בהכרח מחפשים רחוב, מחפשים בעיקר שכונה), השמעה הערך שהוקש ולא רק המספר (לדוגמא ירושלים ולא 1) אבל בתור דוגמא זה בסדר.

      אני לא נכנס לנושא חסימת שרתי גוגל, דברו על זה מספיק.

      מקוה שהובנתי (בכל זאת 12 בלילה) ועזרתי.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ע
      עידו
    • RE: מה קרה לאחרונה בימות

      @ימות-המשיח מתלוננים על כך שלא מודיעים מראש, זה הכל.
      הקו בחינם זה לא משהו שדחקו את ימות המשיח לפינה בשביל לקבל אותו, זו הצעה שלכם ודרך שלכם למשוך לקוחות, א"א להגיד זה בחינם אז אתם לא יכולים להתלונן...
      כולם מודעים לכך שלימות המשיח אין הכנסה שוטפת מהקוים ומחפשים דרך אחרת להכנסה (הוט מובייל לא קשור לנושא כמובן), אבל יש קוים שהם עסקיים וכל השינויים האלו בהם גורמים רע מאוד לעסקים האלו (הטענה לא ידענו שזה לא עסקי לא עוזרת, כי אתם הרי יודעים שיש קוים שאתם לא מודעים שהם עסקיים והשינויים האלו עושים להם רע. וכן, אין ולא היתה שום דרישה לידע מה עסקי ומה לא, אף אחד לא חשב שזה מענין מישהו בשביל שיטרח לידע). וגם אם זה לא עסקי, הפרסומות לא תמיד מתאימות למגזר החרדי שאליהם אתם פונים.

      כל מה שביקשו זה שקיפות, אל תכניסו פרסומות בלי להודיע (תכניסו, אבל תודיעו), אל תעלו הודעות נגד חברה בלי להודיע. בקיצור אל תנהגו כלפינו הלקוחות כמו שלא היתם רוצים שינהגו כלפיכם אפילו אם אנחנו מקבלים שירות בחינם (למרות שזה לא קשור כיון שהפרסומות זה תשלום נפרד, וגם מי שמשלם על הקו סובל מהם).

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: האם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?

      @טנטפון כתב בהאם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?:

      @פנסאים בגוגל סקריפט יוצרים קודים ב GS וימות המשיח לא תומכים בשפת לקוח תחשוב לבד למה

      לא קשור, הבעיה אחרת לגמרי

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • טופס להגדרת הקשות בשלוחת קבלת נתונים

      הטופס בקישור הזה
      למרות שרוב ההגדרות נמצאות שם, עדיין יש דברים שצריכים להגדיר לבד.
      אין לי כמובן אחריות על כלום!

      תהנו.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ע
      עידו
    • RE: קטגוריה לריסיילר ובוני מערכות

      @sumone לא מדובר על להסתיר מלקוחות שלך, אלא בכללי, שלא מחר יבוא מישהו יאמר רגע אבל בפורום כתוב...

      שת"פ לדוגמא, לקוח רוצה ממני מערכת מסוימת ואני יודע שצדיק תמים בנה בשביל זה סקריפט טוב, אני מבקש ממנו שיפעיל את הסקריפט בסכום מסוים וממשיך משם, למה הלקוח צריך לדעת מזה?

      עוד דוגמא, לקוח צריך api ואני לא חזק בתחום, אז אני מבקש ממשהו שיעזור בחלק הזה, מיותר שהלקוח ידע.

      אני מאמין שיש עוד דוגמאות אבל זה הרעיון.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידו
    • RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!

      @CUBASE @אביי-ורבא @אופיר @מתעניין וכו' שלחתי בקשה לנטפרי והם פתחו את זה דרך הקוסממוס של אביי ורבא.
      לכאורה כרגע זו האופציה היחידה בנטפרי.
      @אביי-ורבא יש לך כרגע בלעדיות, אתה יכול לקחת מחיר כפול 😉 רק אל תשכח את מי ששלח לנטפרי לפתוח 😜

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ע
      עידו
    • הארה לכל המבקשים/צריכים שירות בניית API/מודול

      חשוב מאוד (אם לא הכי חשוב) לכתוב מה בדיוק צריך להיות שם, שום פרט הוא לא מובן מאליו ושום פרט הוא לא זניח, כל פרט יכול לשנות לגמרי את הקוד ולהקפיץ את המחיר(!), במיוחד אם נזכרתם בפרט השולי הזה רק אחרי שהקוד כבר כמעט מוכן.

      מומלץ לכתוב תסריט שיחה מפורט, מה הלקוח ישמע מה הוא יתבקש להקיש ומה ההשלכות.

      יצא לי להיתקל בזה לא מעט פעמים וגם אחרי שוידאתי עם הלקוח שהכל ברור וזה בדיוק מה שצריך להיות.

      בהצלחה.

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • RE: תגובות: משתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום

      עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
      זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידו
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @שמואל-ש אולי מחכים שתהיה החלטה מה עושים הלאה. או שאולי בכלל לא יודעים עד כמה סוער כאן (מה אתה אומר @ivrפון ?)

      @isi @פלוס
      אני חושב שזה באמת לא בסדר כל הענין הזה, וזה הורס לי תוכניות והמון עבודה, ואני לגמרי נגד זה!
      אני מנסה עד עכשיו להגיד דברים וללכת סביב סביב, וזה לא הולך, לדעתי צריך רגע לשים את הדברים על השולחן, אני חושב שהנושא גם קצת יצא משליטה... הפורום בכמה מקומות קצת תוסס מידי...
      נהיו כאן 2 צדדים - המשתמשים וימות המשיח עם התלהמות חד צדדית (אמת, יש לימות המשיח מקום לענות והם בוחרים לשתוק ככל הנראה), צריך קצת להרגיע את הרוחות, כל אחד יסיק את מסקנותיו ויפעל על פיהם, אני חושב שמחינו מספיק, הסברנו את דעתנו ואת בקשותינו לעתיד (לא כולם מסכימים שיש כאן עתיד אני מבין), מכאן והלאה זה לטחון מים, אפשר אולי לארגן מייל משותף לשירות לקוחות, אבל מעבר לזה אני לא חושב שיש מה להמשיך בדיון הזה, למרות שאני חושב שהוא צודק ודי נעשה כאן עוול, אנשים בנו קריירות ועסקים ופתאום הכל מתערער, אבל הוא מוצה...
      כך לפחות דעתי בענין (כנ"ל לגבי הtts ואולי יש עוד דברים).

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עידו

    • RE: קו מתקדם

      @772248298 קודם כל, תשנה כותרת, אין קשר בינה לבין תוכן השאלה (מה גם, שאין קשר בין פילטר לפי רשימת תפוצה לבין תכונות מתקדמות...), עדיף משהו כמו הרשאת כניסה לפי רשי"ת.

      לגופו של ענין, כאן תמצא תיעוד לפילטר. השאר זה שלוחת תפריט עם אופציה אחת למעבר עם סיסמא או אופציה להשארת הודעה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      @נר-יצחק @חכמון @כבר-כאן @פלוס אני רואה שיש כאן חברה רציניים, אצלי רשומים בסך הכל 2-3 חשבונות וגם זה יותר מידי, אחד אני עומד להעיף. אבל, גם אם לא הייתי מעיף את כל החשבונות שהיה לי קשר אליהם עדיין לא הייתי מגיע לכאלו סכומים...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: שידור חי דרך ההגברה

      @אA אני לא יודע עם אילו כבלים מגיעות חברות הגברה, מעולם לא השתמשתי בהם.
      אני כן יכול להגיד לך שאלו כבלים סטנדרטיים ממש, כבל אוקס (נקרא גם PL3.5), יש לכל אחד לדעתי (זה החיבור הסטנדרטי שמתחבר לפלאפון, רוב האוזניות משתמשות בו), בעיקרון זה אמור להספיק ועדיף גם מתאם לPL גדול (pl6.3 כמו זה).
      כבל אוקס->RCA גם כן מאוד מאוד נפוץ אפשר לקנות בגרושים בכל חנות מחשבים או שמעתסקת בכאלו דברים לדוגמא כמובן שככל שהוא יותר איכותי ויותר ארוך הוא גם יעלה יותר, וצריך לשקול עלות מול תועלת, יתכן ששוה להשקיע קצת יותר ואולי גם לקבל תמורה קצת יותר טובה.

      איפה @CUBASE אני מבין שזה התחום שלו, הוא בטוח מבין בזה יותר ממני.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      לא הבנתי, אז הסתדרת או לא?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: שידור חי דרך ההגברה

      @אA מניח שכבר לא רלוונטי...
      אבל, זה כמובן תלוי במיקסר, יש מיקסר שבו אפשר פשוט לחבר כבל אוקס, יש מיקסר שצריך לחבר לו rca שמצדו השני יש אוקס, יג מיקסרים עם בלוטוס.
      בקיצור הכל תולוי מה יש לך.
      להבא המלצה שלי היא לקנות כבל שקצב אחד שלו RCA וקצה השני אוקס + כבל מתאם מRCA לאוקס, כך תהיה מכוסה ברוב המקרים.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: קבלת נתונים

      @שיווק-סדנאות ניסית עם הקישור שהבאתי?\

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: לנהל את הקו לגמרי דרך האתר

      @היועץ-שלנו כתב בלנהל את הקו לגמרי דרך האתר:

      @אש-ר יש אפשרות לשלוח לחברה רשימה של 50 ומעלה בשירות לקוחות והם מסדרים. הם לא מעודדים זאת בצורה עצמאית כדי למנוע הטרדות בצינתוקים.

      זה עובד גם בחינמיים או רק בצינתוק בתשלום?
      כי בשביל הצינתוק בתשלום יש אפשרות באתר הישן ללחוץ על שיגור הודעות -> עריכה (בטבלת הקמפיינים, בקמפיין הרצוי) -> רשימת תפוצה -> טען רשימת מספרים.
      אפשרי גם באתר החדש.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ע
      עידו
    • RE: דחוף מאד! עזרה בהגדרות API

      אולי יוכל לעזור
      https://f2.freeivr.co.il/topic/18469/הוספת-התאמת-והשמעת-נתוני-רישום-דרך-גוגל-סקריפט-קבלת-נתונים-בשילוב-הודעות-אישיות

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • RE: ממשק בית הספר אומר לי "המערכת נחסמה זמנית" מה אני אמור לעשות?

      @פיתה מענין, אז תתקשר עוד פעם שתהיה ליד מחשב...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      @CUBASE כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      @עידו כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      עד כמה שידוע לי פעם בחודש

      אני חושב שאתה מתבלבל בין "זכור אותי" לבין רשימה לבנה של כתובות IP

      יתכן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו