• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. צבי ד"צ
    צ מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 19
    • עוקבים 14
    • נושאים 76
    • פוסטים 2,303
    • קבוצות 0

    צבי ד"צ

    @צבי ד"צ

    913
    מוניטין
    492
    צפיות בפרופיל
    2.3k
    פוסטים
    14
    עוקבים
    19
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה
    מיקום ירושלים עיר קדשינו, וככינויי - "דורש ציון" וליבי בליבה - https://maps.app.goo.gl/kho3Jeq3RtaDok9c8 כתובת מייל: z91659165@gmail.com‬‏

    צבי ד"צ הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צבי ד"צ

    • אם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!

      למען לא אהיה ללעג וקלס, אבקש שמי שכן יודע API, שלא יקרא את זה, אלא אם כן יעבור על דברי כדי לתקן אותי במה שאני טועה, אבל שלא יצפה לאיזה משהו מיוחד... וודאי שלא מדוייק לפי ההגדרות של 'מתכנתים', אלא רק אנשים פשוטים כמוני ידעו מזה איך להשתמש בזה.

      נתחיל קודם בפקודות מהדפדפן, בהמשך נראה גם איך אפשר לעשות את כל מה שיש באתר הניהול - דרך הטלפון.
      זה אולי נשמע לא כל כך נצרך, אבל האמת שעם קצת יצירתיות והתרגלות, אפשר לעשות עם זה כ50% ממה שהמתכנתים פה עושים! (מנסיון) זה אולי בצורה קצת יותר מורכבת, עם קצת 'קומבינות', אבל התוצאה אותו דבר.

      אז כמו שאמרנו, נתחיל בפקודות מהדפדפן, איך יוצרים פקודות מהדפדפן? ממש פשוט וקל!

      אני יקדים הקדמה קצרצרה, מי שזה מסבך אותו יכול לדלג עליה.
      לימות המשיח יש שני דברים בAPI, אחד, היכולת לתקשר עם המערכת בAPI, דהיינו לשלוח לשרת של ימות המשיח פקודות, וזה משנה מה שצריך במערכת, כגון פקודה להעתקת קובץ או למחיקת קובץ וכדו' ואז כל אחד יכול להכין אתר ניהול שפשוט שולח פקודות לשרת של ימות המשיח, והדבר השני הוא, שהמערכת מתקשרת עם שרת חיצוני, ולזה עושים שלוחת API, שבה שולחים הוראות לשרת חיצוני והמערכת פועלת לפי התגובות שלו.
      אנחנו כרגע נעסוק באפשרות הראשונה, של שליחת פקודות לשרת של ימות המשיח בכדי לנהל את הקו, ואת זה נעשה ישירות מהדפדפן.
      עד כאן ההקדמה שכתבתי מקודם שאפשר לדלג אותה
      עכשיו לגופו של עניין, בכדי לעשות פקודה מהדפדפן צריך לפתוח קודם בכתובת של השרת של ימות שלשם אנו רוצים לתת את הפקודה, לכן נתחיל כל פקודה כך:

      https://www.call2all.co.il/ym/api/
      

      לאחר מכן אנו צריכים לכתוב מה אנחנו רוצים שהמערכת תעשה, למשל להעביר יחידות או למשל למחוק רשימת תפוצה וכו' אפשר לעשות כמעט כל מה שיש באתר הניהול, ודאי באתר החדש.
      לצורך כך אנו ניכנס לתיעוד של ימות המשיח ושם נראה פקודה לכל דבר שאנו רוצים לעשות, ניקח לדוגמא יצירת תבנית קמפיין חדשה כתוב שם בהתחלה שהפקודה היא

      CreateTemplate
      

      אז נוסיף את זה לקישור הקודם.

      עכשיו צריך גם לומר לשרת כמה פרמטרים נוספים, למשל על איזה מערכת יפעל, ואיך יקראו לקמפיין החדש.
      נשים עכשיו בקישור סימן כזה ? ועכשיו אנחנו צריכים למלאות את הפרמטרים, אז רואים בתיעוד אילו פרמטרים צריך למלאות, במקרה שלנו כתוב שצריך "טוקן" ו"שם הקמפיין", טוקן הכוונה מספר מערכת וסיסמה, אז כמו שמופיע שם בטבלה בשביל הפרמטר טוקן שמים בהמשך הקישור ככה

      token
      

      ואז שמים "="
      דהיינו מהו הטוקן, ואז צריך למלאות את הפרמטר, דהיינו את מספר המערכת והסיסמה, כותבים את זה ככה 0773333333:1234, דהיינו מספר מערכת נקודותיים סיסמה.

      עכשיו אנו צריכים למלאות פרמטר נוסף, "שם הקמפיין"
      אז נוסיף את הסימן הזה & ואז נכתוב את שם הפרמטר הנוסף כפי שמופיע שם בתיעוד

      description
      

      ושוב, שווה (=) ואת שם הקמפיין

      וזהו, בזה סיימנו את הפקודה, ואנחנו יכולים להריץ אותה בדפדפן!
      זה אמור להיראות כך

      https://www.call2all.co.il/ym/api/CreateTemplate?token=0773333333:1234&description=שם הקמפיין
      

      עריכה:
      שימו לב לכמה הערות, כאשר צריך לציין נתיב, צריך להתחיל את זה ב ivr2 ונקודותיים ואח"כ זה השלוחה ראשית ומשם ממשיכים עם /
      הערה נוספת, "מזהה הקמפיין" בפעולות ברשימת תפוצה, לא הכוונה למספר של הרשימה, אלא למזהה שלה, ניתן לראות כאן כמה דרכים לראות את המספר, מאד פשוט.

      עד כאן לפקודות מהדפדפן (או משרת וכדו')


      כעת נראה איך אפשר לעשות את כל זה גם כשלוחה דרך הטלפון
      פשוט מאד, כפי שהבאנו למעלה (בהקדמה שהיה אפשר לדלג...), שחוץ מהאפשרות לשלוח פקודה לשרת של ימות, ישנה גם אפשרות לעשות שלוחה של מודול API ששולח פקודות ומתקשר עם שרתים חיצוניים, אז באותה מידה אפשר גם בשלוחה כזו לשלוח פקודה לשרת של ימות המשיח...
      אז פשוט נגדיר את השלוחה דבר ראשון כמודל API

      type=api
      

      לאחר מכן נכתוב בשורה הבאה

      api_link=
      

      ולאחר השוה את הכתובת לשליחת הפניה, דהיינו השרת של ימות, עם הפקודה הרצויה
      זה יראה כך: (שימו לב שזה נמצא כאן יחד ההתחלה של השורה שהבאתי מקודם, שזה לא יהיה כפול ראה דוגמא מהמשך השירשור)

      api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/CreateTemplate
      

      לאחר מכן צריך לכתוב בשורות הבאות את ה'פרמטרים', לזה צריך לכל פרמטר שורה שמתחילה כך

      api_add_0=
      

      ולאחר השוה את שם הפרמטר=את הפרמטר עצמו.
      גם בכל פרמטר נוסף צריך לכתוב את המספר הבא בתחילת השורה (בדוגמא מקודם כתוב 0, בפרמטר הבא צריך שזה יהי' 1)
      ובדוגמא שלנו זה יראה כך

      api_add_0=token=0773333333:1234
      api_add_1=description=שם הקמפיין
      

      וזה ההגדרה לאן יועבר בסיום

      api_end_goto=/
      

      מומלץ מאד כששעושים את זה דרך הטלפון להוסיף את ההגדרה הזו

      api_hangup_send=no
      

      כדי שלא ישלח שוב קריאה בניתוק השיחה (עיין בשרשור של המודל)

      צריך להשתיק את הודעה M1607 "אין מענה משרת API" (מכיוון שהמערכת לא יודעת לקרוא את התגובה הזו, אז בכל מקרה היא עונה אין מענה אף שיש מענה)

      עד כאן זה איך לעשות את זה כשלוחה דרך הטלפון


      אם רוצים לעשות דרך הטלפון, אבל שיוכלו לבחור את מספר המערכת לדוגמא, שעליה יחול כל הנ"ל, או לשנות דברים נוספים, כגון שרוצים להפעיל צינתוקים ממערכת אחרת, אבל לבחור קודם לאיזה רשימת צינתוקים, לזה כדאי להשתמש במדריך שכתבתי על שינוי הגדרות דרך הטלפון ובשני הרעיונות לשלוחה שהבאתי שם

      עריכה:
      יש את זה גם כהגדרה מובנית במודול, מפורט בשירשור המודול בכותרת קבלת נתונים מהמשתמש יישר כח ל @דוד_מלך_ישראל שהביא את זה בהמשך השירשור כאן


      *שימו לב לדבר חשוב: אני מקווה שכל הקוראים הבינו את זה, אבל למי שלא, אני ידגיש: שליחת הפקודות לא באמת חייבת להיות מדפדפן, אלא יכולה להיות גם מהדפדפן, אבל כמובן שאפשר גם לשלוח קריאות מקוד בשרת/תוכנה וכדו' וזה הצורה הרגילה (וכמו שאפשר לשלוח קריאות מהמערכת...)


      עריכה:

      הוספתי מדריך איך לעשות פקודות שיפעלו לפי זמנים קבועים באוטומציה מלאה, גם בלי שאתם מחוברים למחשב!

      (כולל כמה אפשרויות מחברי הפורום)

      כנסו כאן


      הוספה:

      תוכנה להפעלת פקודות מרובות


      יישר כח עצום וקרדיט גדול לכל החברים היקרים שעזרו לי בעבר, ומהם למדתי את כל זה ועוד יותר!

      ניתן לראות כאן דוגמאות לפקודות מהדפדפן, זה יכול אולי לעזור למי שלא לגמרי הבין את המדריך.

      כמובן שאשמח מאד להערות והארות.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים פקודות מהדפדפן api צבי דורש ציון הדרכות
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: חדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין

      @avrham זה אנחנו יודעים!
      הנושא היה כך: הסיבה שאי אפשר להחליף זה בשביל שלא יוכלו לרשום לצינתוקים בצורה שקטה, אנחנו בסך הכל מבקשים שיהיה בחירה בין הצורה הקודמת והנורמלית, לבין האפשרות שיגיד את התפריט עם הטלזכור. פשוט המאזינים מתבלבלים מזה, פתאום נכנס להם הודעה לא קשורה!
      מקוה שעכשיו מובן יותר. יישר כח.

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צבי ד"צ
    • רעיון נפלא לחידושים במערכות!!

      ב"ה @ימות-המשיח כל הזמן משכללים את המערכת ועושים פיצ'רים חדשים וכו'
      חשבתי אולי שיעשו מערכת של הצבעה כמו שיש לנטפרי וכך ידעו מה עדיף בסדר הקדימויות של הציבור לפתח, וגם כדאי שיעשו כמו שם שאפשר להציע רעיונות להצבעה, נראה לי שזה יועיל המון לציבור!
      כמובן שיש להם גם את שיקוליהם האישיים והנוספים.
      מה הציבור חושב על כך?
      אם הציבור בעד נבקש בזאת מ @eliyahu או @אלחנן1 או @יעקב וכו' שיחשבו על הכיוון.
      (נ.ב. מחילה על התיוג הרב...)

      עריכה: אני מציין כאן למה שכתב @שמואל-9 בהמשך השרשור שזה ודאי רעיון מצויין גם מהצד של ימות המשיח.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      אין לי כח להתייחס בפרטות לכל הנידון, מה גם שעדיין לא הבנתי איך המנהלים עדיין לא חסמו את זה... (לא שאני רוצה שיחסמו, סתם מוזר לי... ואולי לכן אני כותב את הפוסט הזה, לפני שיחסם...)

      אבל בכמה מילים.
      קודם אני יביא משפט שאני רגיל לומר, ככל שאני נכנס לטכנולוגיה אני אומר אותו יותר: פעם חשבתי שכשיתפתח הטכנולוגיה יהיה לנו יותר זמן (כי עושים הרבה בקצת זמן), ואז גיליתי שפשוט מספיקים יותר
      האדם בטבעו לא נח, רוצה להספיק כמה שיותר

      ועכשיו לגופו של עניין,
      ישנם אנשים שמתגעגעים לתקופת הסוס - והעגלה, לתקופות ה'יפות' בעיניהם, בלי כל הטכנולוגיה וכו',
      אני מקוה שאין פה מישהו מזה,
      אבל זה מחשבה כ"כ לא נכונה,
      אם היינו מספרים לרבא למשל, שיבוא יום ויחליפו את הסוסים ברכבים חדשים ומהירים, את הנשר של אלכסנדר מוקדון - במטוסים נוחים פי כמה, את הבגדים שכ"כ קשה לייצר ועדיין לא יוצא מדוייק - בחולצות שעושים במסות במפעל, במקום הצורך להשתמש בכלי חרס שנשבר לסתום את החורים של חברו - מלבד החד פעמי, גם הכלים לא כאלו יקרים...
      קצת מזכיר לנו את הגמרא בשבת, "עתידה ארץ ישראל שתוציא גלוסקאות וכלי מילת..." (היינו שלא צריך לעבוד בשביל זה, אלא הארץ מוציאה, לא שזה לא עולה כסף, גם התפוחים גודלים על העץ, ובכל זאת עולים...)
      פוקח עיברים? כפשוטו ממש, מלבד המשקפים, יש גם לייזר...
      ועוד ועוד...
      כתוב בזוהר שבשנת ת"ר יפתחו שערי החכמה, ברור שעיקר הכוונה לחכמת התורה, אבל זה מגיע גם עם החלקים החיצוניים של החכמה (ולמעמיקים שבנו, אולי אף עם ה'ערלה')
      החפץ חיים כתב, בזמנו כשהתחילו הרכבות קיטור... שזה הכנה לביאת המשיח, שיוכלו כל עם ישראל לבוא מהר ככל הניתן לארץ ישראל (מי שמעוניין אני יחפש את המקור המדוייק, כרגע אני כותב מזכרוני)
      הקב"ה לא 'הורס' פה את עולמו, הוא מקדם אותו,
      האם זה אומר שאין מי שמשתמש בזה לרעה?
      יש. גם בעצם בריאת העולם יש מי שמשתמש בו לרעה. לכן זה לא טוב שאלוקים ברא אותו?
      "וירא אלוקים את כל אשר עשה, והנה טוב מאד"
      אז מי שיש לו אמונה,
      לא חושב שכל הדברים האלו קורים במקרה פתאום,
      הוא מבין שיש פה התקדמות, רק צריך שתהיה מנוצלת לדברים הטובים.
      ועוד משפט קטן בהקשר הזה,
      כולם מודים שאם כל העולם היו אנשים טובים וכו', זה היה דבר טוב,
      אלא מה? ישנם אנשים שמנצלים את זה לרעה, ולכן נצטרך להגדיר שבעצם זה "טוב", רק עם כיסויי החושך שיש לנו בעולם הזה.

      הכנסתי המון במעט דברים, מקווה שהובנתי
      יש בזה עוד הרבה עומק ומחשבה, אבל לא במסגרת הזו....
      לילה טוב, ובשורות טובות.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      לדעתי הדרמה היותר גדולה זה על המיילים, לא יודע למה על זה המנהלים לא פתחו שרשור מסודר

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: שכל מאזין יוכל לנייד אוטומטי קו.

      @רק-טוב אתה יודע מה ההגדרות למעבר למערכת אחרת?
      עכ"פ אני יכתוב לך את ההגדרות. תעשה שלוחה עם ההגדרות הבאות:

      type=api
      api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateExtension
      api_add_0=token=0770000000:123456
      api_add_1=path=ivr2:1
      api_add_2=type=routing_yemot
      api_add_3=routing_yemot_number=0773137770
      

      תשנה בשורה 2 למספר מערכת וסיסמה, בשורה 4 למספר השלוחה שבה אתה רוצה שיוגדר מעבר למערכת שלך, ובשורה האחרונה למספר המערכת שלך.
      כמובן שתשתיק את הודעה M1607
      בהצלחה, ושתדע רק טוב😊

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צבי ד"צ
    • מורי ורבותי, תחזיקו חזק את הכסא!... אוטומציות בימות המשיח!!!!!!!! פשוט וקל! כמה דקות, ואתם יכולים לעשות כל משימה - באוטומציה מלאה!!!!!

      כהמשך למדריך האחרון שלי בעניין פקודות מהדפדפן, וגם לכאלו שמבינים יותר, הנני להציג בפניכם היום, איך לעשות כל פקודה שהיא - באוטומציה, דהיינו שזה יפעל לפי תזמון שתבחרו, לפי תאריך/שעה/פעם אחת ועוד...

      עריכה:
      @הרב הביא בהמשך השירשור, עוד אפשרות קלה לזה, והמדריך פה הוא על האפשרות במייק. כמו"כ ניתן לראות בהמשך השירשור אפשרויות נוספות למייק. ע"כ העריכה.

      לפני שנתחיל חשוב לי לציין כי זה לא שלי, קרדיט מלא+קישורים להדרכות נוספות - כדאי לעיין בסוף הפוסט.

      אז כמו שכבר ראינו איך לעשות פקודות מהדפדפן, מהם פקודות ומהם פרמטרים וכו', כעת נסביר איך אפשר לעשות הכל שיעבוד אוטומטי לפי הזמנים שנקבע! והכל חינמי לחלוטין!

      לשם כך עלינו לפתוח חשבון במייק, נעשה את זה כאן (קישור שותפים של יוצר הקובץ) ונפתח את החשבון ע"י גוגל, אח"כ הוא ישאל כל מיני שאלות, תענו לו מה שאתם רוצים, כשישאל כמה יש לכם בחברה תענו 1 אבל לא כזה משנה...
      בסרגל הכלים שבצד שמאל נלחץ על הכפתור המסומן בתמונה

      e24db0b1-f178-4b60-83b7-f278d862b665-image.png

      ואחר כך על פלוס יוצרים תיקייה חדשה, וקוראים לה שם

      b62be3d8-d2fb-482e-bf94-3daf58b10852-image.png

      נכנס לתיקייה שיצרנו ונלחץ על הפלוס בצד ימין למעלה, ואז יש לנו בצד שמאל למטה סרגל כזה, לוחצים על השלוש נקודות ועל העלאת קובץ

      7c283a2a-6c78-4929-885c-7a7eb4710c87-image.png

      נעלה את הקובץ הזה blueprint.json
      ואז לעשות בסרגל הנ"ל "שמור"

      עכשיו נלחץ על הסינוריו הטרי שלנו, ונערוך מה שאנחנו צריכים
      1d970a71-8641-4ac2-859e-c883e8d4aec7-image.png

      שימו לב איך שבשורה הראשונה כתוב את הכתובת+פקודה, ואח"כ יש כמה פרמטרים
      חשוב מאד! לא לעשות תירגום אוטומטי כשעושים את זה, כי זה מתרגם גם את ההגדרות והכל יוצא משובש!
      אם לוחצים על הסינוריו בלחצן ימני, ניתן לשנות את השם שלו והערות. (כמובן תמיד לא לשכוח לשמור הכל)

      עכשיו פשוט נלחץ על הסמל של השעון, וניצור את הטריגרים - מתי יפעל!

      עכשיו, תצאו רגע לתיקייה אחרת, נניח לתיקייה העליונה שזה כל התרחישים, ונראה שורה של הסינוריו החדש שלנו, בצד ימין יש מתג הפעלה, אם הוא כבוי - תפעילו אותו.

      וזהו! יש לנו משימה קבועה! כך ניצור משימות רבות שאין באתר של ימות המשיח!


      קרדיט ענק למי שבאמת הכין לנו את כל זה עם הקובץ המסודר:

      @Harry Potter מפורום מתמחים טופ.

      לכל המדריכים של @Harry Potter באוטומציות ראו בפורום מתמחים בקטגוריית אוטומציות, מומלץ מאד כדי לדעת יותר על האוטומציות!

      למדריך שמסביר הרבה על השימוש במייק כנסו


      כמובן שאשמח מאד להערות והארות (עד כמה שאוכל לעזור, או שפשוט תשאלו ישר במתמחים...)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים צבי דורש ציון אוטומציה הדרכות
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: פרסומות

      @דבש כתב בפרסומות:

      @אוריה-דניאלי-0 אוקי
      אבל הפירסומות הללו תכופות מידי
      1

      2.הן ארוכות מידי

      3.גם יתכן ואינן רלוונטיות יותר מידי לציבור שלנו ועוד

      פרסומות על עסקים. כמה מכאן אנשי עסקים??

      4.ואולי אפשר בשום שכל לשדר פרסומות ליעד מסויים ולא לכלל הלקוחות כאן הרבה אברכים נמצאים כאן האם זה נראה לך הגיוני מאד שהם ייתקעו בשיחה עם הפרסומות הללו?? וכו

      5 אני לא חושב שהדבר זקוק ככ להסבר מדוע הן לא הכי נתפסות לא נדרשות ובמיוחד לציבור שמניתי כאן שהוא לא קטן.

      דבר ראשון לא צריך לכתוב 158 פוסטים רצופים....

      1. זה המצב, אתה רוצה תשלם, אף אחד לא חייב לך כלום (בעניין הזה עכ"פ). אגב, אפשר גם שבעל הקו ישלם כדי שלא יהיו פרסומות בקו, ואפשר גם שהמאזין ישלם שלא יהיו לו פרסומות באופן כללי.
      2. אם הם יותר מ15 שניות ניתן לדלג אחרי 5 שניות
      3. עושים פרסומת להרבה אנשים כדי שיגיעו אחוז מסויים. כמה מהמודעות רחוב נוגעות אליך?
        אגב, ימות המשיח נתנו אפשרות לאחרונה לענות על תשאול טלפוני כדי להתאים יותר את הפרסומות, לא יודע מה קורה עם זה לבנתיים.
      4. למה שחלק ישמעו וחלק לא??? לגבי ההיגיון, זה ההיגיון כשאתה מקבל בחינם!

      @דבש כתב בפרסומות:

      זה דומה למושג כביש 6
      כביש נועד לקצר לכולנו את הדרך ומשלמים על זה והמצב היום שהוא פקוק יותר מכל כביש אחר
      אבל הם חילוניים ואנשי מדינה ואין מה לדבר אליהם כלום בעניין
      כלומר שבשעות עומס לא יהיה תשלום או לפחות 50 אחוז הנחה

      לא רוצה לסטות מהנושא, אבל מה הקשר? אם אתה חושב שיהיה לך פחות פקקים בכביש אחר תיסע דרכו! אתה משתמש בשירות שמישהו בנה לך תשלם.
      ומה בכלל קשור לפה חילונים?? הנוסעים בכביש הם לא חילונים?

      בקיצור, לטעמי כדאי שתשנה גישה באופן כללי מ"מגיע לי הכל" לפרופורציות.

      (מתנצל על ריבוי הגערות, קח את זה באהבה...)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ
    • תוכנה לפקודות מרובות!

      כפי שכבר התקשו פעמים רבות איך אפשר לעשות פקודות מרובות שיופעלו בלחיצה אחת (למי שמעוניין - מדריך פשוט ליצירת פקודות)
      הנני להביא פה תוכנה פשוטה שאפשר להוסיף קישורים (פקודות מהדפדפן) ויש כפתור לפתוח את הקישור וכפתור לפתיחת כל הפקודות יחד, מי שרוצה פיצ'רים נוספים יכול לשפץ כפי רצונו.
      קרדיט AI (ועיין כאן)
      הקובץ מקומפל 0538b9cb-48fb-4f22-93e2-ec0c46ccc99e-מקומפל.zip
      דחוס לזיפ, להוציא את התיקייה, בתוכו יש את היישום, ניתן לעשות לו גם קיצור דרך כמובן.

      הקוד המלא למי שרוצה להעתיק את הקוד/לשנות וכדו' d6245fc0-42c4-42be-83bc-482056d4b708-button_app.pyw

      מתנצל מכל המתכנתים על התוכנה הפשוטה למדי...

      למי שרוצה לבנות לעצמו תוכנות עם הAI הנ"ל, לא צריך את כל הקישורים וכו' פשוט שהתוכנה תשלח פניות לשרת.
      דבר נוסף, אם נגמר החבילה החינמית, כתבתי כאן איך אפשר להעביר את זה לפרופיל אחר

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים פקודות מהדפדפן פקודות מרובות צבי דורש ציון
      צ
      צבי ד"צ
    • גם לכם קשה לפעמים לעבור שלוחות באתר החדש?

      אין לי מושג למה עד היום לא שמתי לב לזה! אבל אולי יש עוד כמה שלא שמו לב, ולכן אני משתף...
      כמי שאוהב מאד את האתר החדש ומשתמש בו המון, קשה לי מאד לפעמים המעבר בין שלוחות (אולי זה גם בישן, אבל הפתרון הוא רק לחדש), כשאני צריך לעבור משלוחה פנימית אחת לאחרת אני צריך לחזור אחורה ואז להיכנס עד אליה, במקרה רגיל זה לא כזה מסובך, אבל אם אני צריך לעבור משלוחה 0/8/555/6 ל999/8/9 כמה פעמים רצוף זה טיפה ארוך

      פתאום שמתי לב, ששורת הכתובת בדפדפן באתר החדש מכילה גם את מספר השלוחה, כך שאפשר פשוט לשנות שם ואנטר, לי זה הרבה פעמים הרבה יותר קצר בפרט שלפעמים זה ניתוב ארוך אבלזה כמה ספרות בודדות.
      אני יודע (וזה טוב...) שעכשיו יכתבו לי שורת פטנטים נוספים שהרי אפשר גם מסרגל הצד וכדו', לי אישית זה נח ואני כותב את זה למי עוד שיהיה תועלת מזה.

      עריכה: רק הערה למי שמשתמש בדרך הזו, שלפעמים האתר קופץ לשלוחה הקודמת, אז שימו לב לא לעשות שינויים בטעות בלי לודאות שאתם על השלוחה הנכונה

      בהצלחה!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים צבי דורש ציון
      צ
      צבי ד"צ

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צבי ד"צ

    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @kasnik ייתכן, רק כתבתי על הדרמה...
      אגב מסברא ללא ידע נראה לי שלא עולה או עולה ממש מעט, כי אחרת למה עד עכשיו ממש זה היה בחינם

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      לדעתי הדרמה היותר גדולה זה על המיילים, לא יודע למה על זה המנהלים לא פתחו שרשור מסודר

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: ממה מרויחים קוים ללא פרסומות??! אולי עליתי על התשובה...

      @R.E.T-מערכות
      https://mitmachim.top/post/1155775

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: ממה מרויחים קוים ללא פרסומות??! אולי עליתי על התשובה...

      @R.E.T-מערכות אבל אין להם רשימת תפוצה...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: בדיקת פרטים מסויימים לפני האימות דו"ש

      @CUBASE לדעתי כדאי שיסדרו את זה, קיבלתי מייל עם קוד אימות ואין לי מושג מאיזה קו זה הגיע, אז עכשיו זה רק לסקרנות, אבל מצד הרעיון צריך להיות שאני רוצה לדעת לאיזה מערכת מנסים לפרוץ לי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ
    • אפשר לענות לצינתוקים

      לא ראיתי אם מישהו כתב על זה (לא ביקרתי פה כ"כ לאחרונה...) אבל מישהו אמר לי שלאחרונה אפשר לענות לצינתוקים, אני ניסיתי בשליחת צינתוק מהמחשב ולא עבד, אבל אולי כששולחים מהטלפון זה כן עובד, לא יודע, מניח לתועלת וניסיון הציבור.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: חדש! - תזמון משימות קבוע במערכת

      @שמואל-ש. מנסיוני זכור לי שאפשר לראות באתר יותר מ10 אבבל למעשה הם לא יעבדו, אולי (והלוואי...) כבר השתנה מאז

      כתבתי פה בזמנו אבל בלי הפרט הזה https://f2.freeivr.co.il/post/134563

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: פקודה מהדפדפן למחיקת שלוחה

      @מי-יודע-0 ממליץ לך באופן כללי על המדריך שלי בנושא... https://f2.freeivr.co.il/post/133474

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: העלאת תקיות שלימות בצורה מסודרת להפליא בלי להתאמץ😏🎮🕹🥱

      @lavitoren-הטי-ל יש לך גישה לבינה? אתה יכול לנסות בעצמך (ייקח זמן קצת עד שתלמד לעשות את זה יותר טוב, אבל לפחות דברים קטנים שאתה רוצה)
      כמובן שאתה חייב לפני זה לדעת להביא לה את התיעוד, אם אתה לא יודע איך זה עובד, אמליץ לך כנחתום על עיסתו, על המדריך שלי בעניין https://f2.freeivr.co.il/post/133474

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צבי ד"צ
    • RE: איך להעביר בסיום רישום לצינתוקים למיקום שונה אם נרשם/לא נרשם?

      @BEN-ZION תגדיר שמי שנמצא ברשימה יעבור ל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צבי ד"צ