templateId |
int |
מזהה התבנית |
שימו לב לא מדובר במספר הסידורי כמו שמופיע באתר |
description |
string |
תיאור התבנית |
במידה ולא מוגדר יתקבל הערך null |
callerId |
string |
זיהוי שיחה יוצאת |
|
entriesCount |
int |
כמות המספרים שברשימת התפוצה |
פעילים וחסומים |
blockedEntriesCount |
int |
כמות המספרים החסומים |
|
incomingPolicy |
enum |
מדיניות שיחות נכנסות. ישנם 4 מצבים OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED |
רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד |
customerDefault |
boolean |
האם מדובר בקמפיין ברירת המחדל |
במידה וכן, יופיע הערך true (-נכון). במידה ולא, יופיע הערך false (-שקר ) |
maxActiveChannels |
int |
הגבלת קווים מחייגים |
מספר מקסימלי של שיחות פעילות בו זמנית בקמפיין |
maxBridgedChannels |
int |
הגבלת קווים מנותבים |
מספר מקסימלי של שיחות מנותבות בו זמנית למספר המוגדר בערך bridgeTo . אם מספר הקווים המנותבים מגיע למספר המוגדר כאן, החיוגים בקמפיין ייעצרו עד שמספר הקווים המנותבים ירד. ערך 0 בשדה זה פירושו שאין הגבלת מספר קוים מנותבים |
originateTimeout |
double |
זמן חיוג מקסימלי - בשניות |
זמן מקסימלי מתחילת החיוג למספר עד למענה השיחה. שיחה שלא נענתה עד זמן זה תירשם בדו"ח כשיחה שנכשלה מסיבת "אין מענה". במידה ומוגדר במערכת מדיניות חיוגים חוזרים באין מענה, המערכת תנסה לחייג שוב למספר שלא נענה בהתאם להגדרה הרלוונטית |
vmDetect |
boolean |
האם האפשרות של זיהוי תא קולי מופעלת |
במידה וכן, יופיע הערך true . במידה ולא, יופיע הערך false |
filterEnabled |
boolean |
האם האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים מופעלת |
במידה וכן, יופיע הערך true . במידה ולא, יופיע הערך false |
maxDialAttempts |
int |
ניסיונות חיוג |
מספר מקסימלי של נסיונות חיוג שיבוצעו לאותו מספר בהתאם למדיניות חיוגים חוזרים המוגדרת לקמפיין |
redialWait |
int |
המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות |
זמן המתנה מינימלי בשניות בין נסיונות חיוג לאותו מספר |
redialPolicy |
enum |
מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED |
NONE - ללא חיוג חוזר. CONGESTIONS - במידה ולא זמין. FAILED במידה ואין מענה |
yemotContext |
enum |
סוג הקמפיין. ישנם 6 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE OTHER |
SIMPLE - השמעת הודעה בלבד. REPEAT - השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7. MESSAGE - שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1. VOICEMAIL - השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1 שימו לב! באופן זמני התא הקולי בוטל. BRIDGE - ניתוב שיחה למענה אנושי. OTHER - הגדרה מיוחדת |
bridgeTo |
string |
מספר הטלפון לניתוב |
במידה והקמפיין מוגדר כניתוב שיחה למענה אנושי |
playPrivateMsg |
boolean |
האם האפשרות של מצב הודעה פרטית מופעלת |
במידה וכן, יופיע הערך true . במידה ולא, יופיע הערך false |
messageExists |
boolean |
האם קיימת הודעת קמפיין |
במידה וכן, יופיע הערך true . במידה ולא, יופיע הערך false |
messageDuration |
double |
אורך הודעת הקמפיין - בשניות |
|
unitsPerMessage |
double |
עלות משוערת ביחידות עבור כל הודעה שמשוגרת |
|
moreinfoExists |
boolean |
האם קיימת הודעה לפני ניתוב (הודעה המושמעת אחרי שמקבל השיחה לחץ 1) |
במידה וכן, יופיע הערך true . במידה ולא, יופיע הערך false |
moreinfoDuration |
double |
אורך הודעת הניתוב - בשניות |
|
removeRequest |
enum |
אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE |
SILENT - הסרה בלחיצה על 9 ללא הודעה. WITH_MESSAGE - הסרה בלחיצה על 9 + הודעה סטנדרטית |