• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    API - גישת מפתחים למערכות

    אזור התעשיה - הגדרות המערכת
    4
    69
    50879
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • E
      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

      העלאת קובץ


      הפקודה היא - UploadFile


      מתודת פניה

      יש לפנות ב-HTTP POST בפורמט multipart/form-data. (פרמטרים כמו token path וכדומה ניתן לצרף בגוף הפנייה או במחרוזת השאילתה כמו בבקשת GET)

      שימו לב! ניתן לעלות קובץ בודד בכל פנייה.
      חשוב לשים לב שיש מגבלה על גודל הקובץ שאפשר לעלות בבקשה אחת (נכון לתאריך 28/09/2022 המגבלה היא 50MB) ולכן אם הקובץ שלכם שוקל יותר מזה, צריך לפצל את הקובץ ולהעלות אותו בחלקים נפרדים וכפי שיובא להלן.


      הפרמטרים הנדרשים

      פרמטר תיאור הערות
      token טוקן חובה
      path נתיב להעלאה חובה. עבור העלאת קבצים לתיקיות במערכת יש לציין בהתחלה ivr2: ולאחר מכן את הנתיב המלא. למשל לקובץ 000.wav בתיקייה 5 הנתיב יהיה ivr2:5/000.wav. שימו לב שבהעלאה רגילה חובה לציין את שם הקובץ הרצוי, בהעלאה עם מספור אוטומטי (ראה להלן) יש לציין את התיקייה בלבד
      convertAudio המרת הקובץ בוליאני (1/0). ברירת המחדל היא ללא המרה. אם convertAudio = 1, הקובץ שהועלה יומר אוטומטית לפורמט wav המתאים לטלפוניה. קובץ המקור יכול להיות בכל אחד מפורמטי האודיו הפופולריים (MP3, OGG, WMA וכו '). הערה: פרמטר הנתיב חייב להיות בשם של קובץ היעד לאחר ההמרה (כך שהוא חייב להיות עם סיומת .wav)
      autoNumbering מספור אוטומטי לקבצי שמע בוליאני (true/false). באפשרות זו יש לציין בפרמטר path את נתיב התיקייה בלבד. למשל לתיקייה 5 יש לציין את הנתיב כך path=ivr2:5/. במקרה כזה, הקובץ יעלה לתיקייה 5 ויקבל את המספור הגבוה ביותר (int) עם סיומת wav.
      tts הצהרה על קובץ tts בוליאני (1/0). נצרך במקרה של מספור אוטומטי לקבצי tts כדי שהמערכת לא תתן לקובץ את הסיומת wav אלא tts

      פיצול קובץ לחלקים נפרדים והעלאה לשרת

      שלב א' - העלאת הקבצים

      פרמטר תיאור דוגמה
      qquuid ID יש ליצור באופן רנדומלי לפני הבקשה הראשונה 2017390a-60cf-44ea-822f-27017c13de69
      qqpartindex אינדקס העלאה 1
      qqpartbyteoffset עד כה עלה ללא הבקשה הנוכחית בבתים 4000000
      qqchunksize גודל הבקשה הנוכחית בבתים 4000000
      qqtotalparts סה"כ חלקים לביצוע (מתחיל ב0 כולל הבקשה האחרונה של החיבור) 8
      qqtotalfilesize גודל כולל של הקובץ בבתים 29863882
      qqfilename השם המקורי של הקובץ בוקר טוב.mp3
      qqfile מקטע של הקובץ שאותו אנחנו מעלים בבקשה הנוכחית (קובץ)
      uploader מחלקה שמבצעת את העלאה yemot-admin

      שלב ב' - סיום העלאה ובקשת חיבור לקבצים
      בסיום העלאה יש לפנות אל - UploadFile?done
      הפרמטרים שיש לצרף לבקשה

      פרמטר תיאור דוגמה
      token טוקן כנ"ל
      path נתיב כנ"ל
      convertAudio המרת אודיו כנ"ל
      autoNumbering מספור אוטומטי כנ"ל
      tts קובץ tts כנ"ל
      qquuid ID של מזהה הפעולה 2017390a-60cf-44ea-822f-27017c13de69
      qqfilename שם מקורי בוקר טוב.mp3
      qqtotalfilesize גודל כולל 29863882
      qqtotalparts סך הכל חלקים 8

      מאפייני תגובת השרת:

      מאפיין סוג הסבר
      path string נתיב הקובץ שהועלה, כפי שהועבר על ידי פרמטר הנתיב
      size long גודל הקובץ שהועלה בבייטים

      אם convertAudio = 1, יוחזרו בתגובה מאפיינים נוספים :

      מאפיין סוג הסבר
      convertedSize long גודל קובץ ה- WAV שהומר בבייטים
      duration double משך האודיו בשניות

      במקרה של שגיאה בביצוע ההעברה ההודעות והקודים האפשריים הם כדלקמן:

      messageCode message הסבר
      105 System error שגיאה כללית במהלך הטיפול בהעלאה
      107 File upload expected לא נמצאה קובץ להעלאה בבקשה
      108 Only single upload per request is supported הועלה יותר מקובץ אחד בבקשה אחת
      109 path is required דרוש נתיב
      110 path is invalid הנתיב אינו חוקי

      על מנת לבדוק העלאות HTTP ניתן להשתמש בטופס פשוט זה:
      https://www.call2all.co.il/ym/api_upload_test.php

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
      • E
        eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

        הורדת קובץ

        הפקודה היא - DownloadFile

        הפרמטרים הנדרשים:

        פרמטר תיאור הערות
        token טוקן
        path שם הקובץ להורדה בהמשך יפורט איך לציין את הנתיב של כל קובץ

        מאפייני תגובת השרת:

        במידה והקובץ קיים - התגובה תכיל את את תוכן הקובץ המבוקש.
        במידה והקובץ לא קיים או שהתרחשה שגיאה - התגובה תהיה HTTP 404 Not Found.

        הערה: שימו לב שהתגובה לבקשה זו אינה JSON (בשונה משאר הבקשות)

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
        • E
          eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

          קבלת מצב כל תבניות הקמפיינים

          הפקודה היא - GetTemplates

          הפרמטרים הנדרשים

          פרמטר תיאור / הערות
          token טוקן

          מאפייני תגובת השרת:

          מאפיין סוג הסבר
          templates array מערך אובייקטים (ראה "אובייקט מזהה תבנית" להלן)

          אובייקט מזהה תבנית:

          מאפיין סוג ערך הערות
          templateId int מזהה התבנית שימו לב לא מדובר במספר הסידורי כמו שמופיע באתר
          description string תיאור התבנית במידה ולא מוגדר יתקבל הערך null
          callerId string זיהוי שיחה יוצאת
          entriesCount int כמות המספרים שברשימת התפוצה פעילים וחסומים
          blockedEntriesCount int כמות המספרים החסומים
          incomingPolicy enum מדיניות שיחות נכנסות. ישנם 4 מצבים OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד
          customerDefault boolean האם מדובר בקמפיין ברירת המחדל במידה וכן, יופיע הערך true (-נכון). במידה ולא, יופיע הערך false (-שקר 😲 )
          maxActiveChannels int הגבלת קווים מחייגים מספר מקסימלי של שיחות פעילות בו זמנית בקמפיין
          maxBridgedChannels int הגבלת קווים מנותבים מספר מקסימלי של שיחות מנותבות בו זמנית למספר המוגדר בערך bridgeTo. אם מספר הקווים המנותבים מגיע למספר המוגדר כאן, החיוגים בקמפיין ייעצרו עד שמספר הקווים המנותבים ירד. ערך 0 בשדה זה פירושו שאין הגבלת מספר קוים מנותבים
          originateTimeout double זמן חיוג מקסימלי - בשניות זמן מקסימלי מתחילת החיוג למספר עד למענה השיחה. שיחה שלא נענתה עד זמן זה תירשם בדו"ח כשיחה שנכשלה מסיבת "אין מענה". במידה ומוגדר במערכת מדיניות חיוגים חוזרים באין מענה, המערכת תנסה לחייג שוב למספר שלא נענה בהתאם להגדרה הרלוונטית
          vmDetect boolean האם האפשרות של זיהוי תא קולי מופעלת במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
          filterEnabled boolean האם האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים מופעלת במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
          maxDialAttempts int ניסיונות חיוג מספר מקסימלי של נסיונות חיוג שיבוצעו לאותו מספר בהתאם למדיניות חיוגים חוזרים המוגדרת לקמפיין
          redialWait int המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות זמן המתנה מינימלי בשניות בין נסיונות חיוג לאותו מספר
          redialPolicy enum מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED NONE - ללא חיוג חוזר. CONGESTIONS - במידה ולא זמין. FAILED במידה ואין מענה
          yemotContext enum סוג הקמפיין. ישנם 6 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE OTHER SIMPLE - השמעת הודעה בלבד. REPEAT - השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7. MESSAGE - שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1. VOICEMAIL - השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1 שימו לב! באופן זמני התא הקולי בוטל. BRIDGE - ניתוב שיחה למענה אנושי. OTHER - הגדרה מיוחדת
          bridgeTo string מספר הטלפון לניתוב במידה והקמפיין מוגדר כניתוב שיחה למענה אנושי
          playPrivateMsg boolean האם האפשרות של מצב הודעה פרטית מופעלת במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
          messageExists boolean האם קיימת הודעת קמפיין במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
          messageDuration double אורך הודעת הקמפיין - בשניות
          unitsPerMessage double עלות משוערת ביחידות עבור כל הודעה שמשוגרת
          moreinfoExists boolean האם קיימת הודעה לפני ניתוב (הודעה המושמעת אחרי שמקבל השיחה לחץ 1) במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
          moreinfoDuration double אורך הודעת הניתוב - בשניות
          removeRequest enum אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE SILENT - הסרה בלחיצה על 9 ללא הודעה. WITH_MESSAGE - הסרה בלחיצה על 9 + הודעה סטנדרטית
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
          • E
            eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

            עדכון תבנית קמפיין

            הערה: רק ההגדרות שסופקו יעודכנו, ההגדרות שהושמטו לא ישתנו.

            הפקודה היא UpdateTemplate

            הפרמטרים הנדרשים

            פרמטר סוג תיאור הערות
            token string טוקן פרמטר חובה
            templateId int מזהה תבנית פרמטר חובה
            description string תיאור התבנית
            callerId string זיהוי שיחה יוצאת
            incomingPolicy enum (string) מדיניות שיחות נכנסות - רלוונטי לקמפיין ברירת המחדל בלבד. ישנם 4 מצבים OPEN BLACKLIST WHITELIST BLOCKED OPEN - כל אחד יכול להתקשר. BLACKLIST - מספרים שחסומים ברשימת התפוצה לא יוכלו לחייג. WHITELIST - רק מספרים שפעילים ברשימת התפוצה יוכלו לחייג. BLOCKED - אף אחד לא יוכל לחייג
            customerDefault boolean (1/0) האם להגדיר כקמפיין ברירת המחדל אם כן, יש להגדיר 1. אם לא, יש להגדיר קמפיין אחר
            maxActiveChannels int הגבלת קווים מחייגים כאן ניתן להגדיר את המספר המקסימלי של שיחות פעילות בו זמנית בקמפיין
            maxBridgedChannels int הגבלת קווים מנותבים כאן ניתן להגדיר את המספר המקסימלי של שיחות מנותבות בו זמנית למספר המוגדר בערך bridgeTo. אם מספר הקווים המנותבים מגיע למספר המוגדר כאן, החיוגים בקמפיין ייעצרו עד שמספר הקווים המנותבים ירד. ערך 0 בשדה זה פירושו שאין הגבלת מספר קוים מנותבים
            originateTimeout double זמן חיוג מקסימלי - בשניות זמן מקסימלי מתחילת החיוג למספר עד למענה השיחה. שיחה שלא נענתה עד זמן זה תירשם בדו"ח כשיחה שנכשלה מסיבת "אין מענה"
            vmDetect boolean (1/0) האם להפעיל את האפשרות של זיהוי תא קולי במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0
            filterEnabled boolean (1/0) האם להפעיל את האפשרות של קמפיין ממספרים אישיים במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0
            maxDialAttempts int ניסיונות חיוג מספר מקסימלי של נסיונות חיוג שיבוצעו לאותו מספר בהתאם למדיניות חיוגים חוזרים המוגדרת לקמפיין
            redialWait double המתנה בין נסיונות חיוג - בשניות זמן המתנה מינימלי בשניות בין נסיונות חיוג לאותו מספר
            redialPolicy enum (string) מדיניות חיוגים חוזרים. ישנם 3 מצבים - NONE CONGESTIONS FAILED NONE - ללא חיוג חוזר. CONGESTIONS - חיוג חוזר במידה ולא זמין. FAILED חיוג חוזר במידה ואין מענה
            yemotContext enum (string) סוג הקמפיין. ישנם 5 מצבים - SIMPLE REPEAT MESSAGE VOICEMAIL BRIDGE SIMPLE - השמעת הודעה בלבד. REPEAT - השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7. MESSAGE - שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1. VOICEMAIL - השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1 שימו לב! באופן זמני התא הקולי בוטל. BRIDGE - ניתוב שיחה למענה אנושי
            bridgeTo string מספר הטלפון לניתוב במידה והקמפיין מוגדר כניתוב שיחה למענה אנושי
            playPrivateMsg boolean (1/0) האם להפעיל את האפשרות של מצב הודעה פרטית במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0
            removeRequest enum (string) אפשרויות הסרה. קיימים 2 מצבים - SILENT WITH_MESSAGE SILENT - הסרה בלחיצה על 9 ללא הודעה. WITH_MESSAGE - הסרה בלחיצה על 9 + הודעה סטנדרטית

            מאפייני תגובת השרת

            מאפיין סוג הסבר
            templates array נתוני התבנית המעודכנים - זהה לתיאור התבנית בפקודה GetTemplates
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • E
              eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

              העלאת והורדת קבצי שמע לקמפיין

              ראה ערך העלאת קובץ כיצד יש להעלות קבצים.
              ראה ערך הורדת קובץ כיצד יש להוריד קבצים.

              כדי להעלות ולהוריד קבצי שמע יש לציין את הנתיבים הבאים:

              הודעת קמפיין קולי

              ${templateId}.wav
              

              הודעת קמפיין sms

              ${templateId}.tts
              

              הודעה לפני ניתוב

              ${templateId}-MoreInfo.wav
              

              כאשר האפשרות של מצב הודעה פרטית מופעלת, ישנם קבצים נוספים המשמשים להפעלת הקמפיין:

              ההודעה שמושמעת לכולם לפני ההודעה הפרטית

              ${templateId}-First.wav
              

              הודעה פרטית שמושמעת לטלפון ספציפי

              PrivateMsg/${phone}.wav
              

              הודעה ברירת מחדל שמושמעת במידה ואין הודעה ספציפית עבור הטלפון

              PrivateMsg/Default.wav
              
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • E
                eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                ניהול קבצי קמפיין

                ראה ערכים ניהול קבצים, הצגת תוכן קובץ טקסט, העלאת טקסט לקובץ למידע אודות הפרמטרים הדרושים.

                כדי לנהל את קבצי הקמפיין יש לציין את הנתיבים הבאים בפרמטרים what ו-target

                הודעת קמפיין קולי

                tpl:${templateId}
                

                הודעת קמפיין sms

                tpl:${templateId}:tts
                

                הודעה לפני ניתוב

                tpl:${templateId}:MoreInfo
                
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • E
                  eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                  יצירת תבנית קמפיין חדשה

                  הערה: ההגדרות של הקמפיין החדש יועתקו מקמפיין ברירת המחדל

                  הפקודה היא - CreateTemplate

                  הפרמטרים הנדרשים

                  פרמטר תיאור
                  token טוקן
                  description שם הקמפיין

                  מאפייני תגובת השרת

                  מאפיין סוג ערך
                  templateId int מזהה התבנית החדשה שנוצרה
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • E
                    eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                    מחיקת תבנית קמפיין

                    הפקודה היא - DeleteTemplate

                    הפרמטרים הנדרשים

                    פרמטר תיאור
                    token טוקן
                    templateId מזהה תבנית

                    אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • E
                      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                      הצגת המספרים שברשימת התפוצה

                      הפקודה היא - GetTemplateEntries

                      הפרמטרים הנדרשים

                      פרמטר תיאור
                      token טוקן
                      templateId מזהה תבנית

                      מאפייני תגובת השרת

                      מאפיין סוג הסבר
                      templateId int מזהה תבנית
                      entries array מערך אובייקטים (ראה "תבנית אובייקט מספר" להלן)

                      תבנית אובייקט מספר

                      מאפיין סוג ערך הערות
                      rowid int מזהה ייחודי של המספר ברשימת התפוצה
                      index מיקום המספר ברשימת התפוצה
                      phone string מספר טלפון
                      blocked boolean האם המספר מוגדר כחסום במידה וכן, יופיע הערך true. במידה ולא, יופיע הערך false
                      name string שם משוייך במידה ולא מוגדר, יתקבל הערך null
                      moreinfo string מידע נוסף במידה ולא מוגדר, יתקבל הערך null
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • E
                        eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                        עדכון מספר בודד ברשימת תפוצה

                        הפקודה היא - UpdateTemplateEntry

                        הפרמטרים הנדרשים

                        פרמטר תיאור הערות
                        token טוקן פרמטר חובה
                        templateId מזהה תבנית פרמטר חובה
                        rowid מזהה ייחודי של המספר ברשימת התפוצה אם הפרמטר מושמט והמספר לא קיים, תיווצר שורה חדשה
                        phone מספר טלפון אם המספר קיים ברשימת התפוצה והפרמטר rowid הושמט, המספר יעודכן מחדש והערכים name ו-moreinfo שהיו קיימים יימחקו
                        name שם
                        moreinfo מידע נוסף
                        blocked האם לעדכן כחסום במידה וכן, יש להגדיר 1. במידה ולא, יש להגדיר 0

                        אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • E
                          eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                          עדכון סטטוס או מחיקה של מספרים מרשימת התפוצה

                          הפקודה היא - UpdateTemplateEntries

                          הפרמטרים הנדרשים

                          פרמטר תיאור הערות
                          token טוקן פרמטר חובה
                          templateId מזהה תבנית פרמטר חובה
                          rowids מזהה ייחודי של המספרים ברשימת התפוצה יש להפריד בין המספרים עם מקף 👈 - 👉
                          action איזה פעולה לעשות ישנם 3 אפשרויות. block - חסימה. unblock - ביטול חסימה. delete - מחיקה

                          אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • E
                            eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                            מחיקת כל המספרים מרשימת התפוצה

                            הפקודה היא - ClearTemplateEntries

                            הפרמטרים הנדרשים

                            פרמטר תיאור
                            token טוקן
                            templateId מזהה תבנית

                            אין מאפיינים מיוחדים בתגובת השרת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • E
                              eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                              העלאת קובץ טקסט והפיכתו לרשימת טלפונים לתבנית קמפיין
                              הפקודה היא - UploadPhoneList
                              הפרמטרים הנדרשים:

                              פרמטר תיאור הערות
                              token טוקן חובה
                              templateId מזהה תבנית חובה
                              data קובץ רשימת הטלפונים כמחרוזת חובה
                              nameColumns מספר העמודות של 'שם'. כל עמודות הטקסט האחרות עוברות ל'מידע נוסף ' ברירת מחדל 1
                              defaultPrefix קידומת מספר ברירת מחדל למספרים בני 7 ספרות.הערכים המותרים הם: 02,03,04,08,09,077,072,073. רשות
                              delimiter תו המפריד בין עמודות (עבור עמודות המופרדים ב טאב כיתבו "TAB" ברירת מחדל ","
                              updateType מגדיר את סוג העדכון: UPDATE = עדכן רשומות קיימות והוסף חדשות, NEW = הסר את כל הרשומות הקיימות והוסף חדש, REMOVE = הסר רשומות ברירת מחדל UPDATE
                              blocked 1 = יקבע את סטטוס הרשומות שהועלה ל'חסום '. ברירת מחדל 0 כלומר לא מגדיר כחסום

                              אם ניתוח הקבצים נכשל בגלל פורמט לא מזוהה, יחזיר תגובה עם הודעה = "bad_format".

                              מאפייני תגובת השרת

                              מאפיין סוג הסבר
                              message string "ok" - פירושו שההעלאה עובדה כהלכה
                              templateId int מזהה התבנית שעודכן
                              totalParsed int המספר הכולל של מספרים שהתקבלו
                              rejectedRecords Array מערך המתאר את הרשומות שנדחו (ראה להלן פירוט)
                              totalInserted int המספר הכולל של מספרים שהוכנסו בהצלחה
                              totalUpdated int המספר הכולל של המספרים שעודכנו
                              totalRemoved int המספר הכולל של המספרים שהוסרו

                              אם מספרים מסוימים נדחו משום מה, rejectedRecords יכיל מערך של אובייקטים בפורמט הבא:

                              מאפיין סוג הסבר
                              phone string מספר הטלפון
                              name string עמודת שם
                              moreinfo string עמודת מידע נוסף
                              blocked bool סטטוס חסום
                              errorState enum DUPLICATE = המספר כפול, INVALID = המספר לא חוקי (אסור בקמפיינים)
                              originalRowNumber int מספר השורה בו זוהתה השגיאה
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • E
                                eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                                הפעלת קמפיין
                                הפקודה היא- RunCampaign
                                הערה-פקודה זו יוצרת קמפיין המבוסס על אחד מתבניות הקמפיין של הלקוח ואם הכל כראוי הקמפיין מופעל וכחלק מתגובת השרת תקבלו campaignId שעם זה תוכלו לעקוב אחרי סטטוס הקמפיין וכן להוציא דוח על הקמפיין ועוד.

                                הפרמטרים הנדרשים

                                פרמטר תיאור הערות
                                token טוקן חובה
                                templateId מזהה תבנית חובה
                                phones רשימת טלפונים חלופית לשליחת ההודעה, כאשר המספרים מופרדים ב : רשות
                                callerId זיהוי יוצא רשות
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • E
                                  eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                  מצב הקמפיין-GetCampaignStatus

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • E
                                    eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                    הורדת דו"ח קמפיין-DownloadCampaignReport

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • E
                                      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                      קבלת קמפיינים פעילים-GetActiveCampaigns

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • E
                                        eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                        ביצוע פעולות בקמפיינים פעילים-CampaignAction

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • E
                                          eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                                          יצירת קמפיין מתוזמן
                                          הפקודה היא - ScheduleCampaign

                                          הפרמטרים הנדרשים

                                          פרמטר אפשרויות תיאור/הערות/פירוט
                                          token טוקן
                                          templateId מספר מזהה של הקמפיין
                                          time הגדרת זמן הפעלה באחד מהצורות הבאות (תאריך לועזי בלבד)
                                          אופציה 1 yyyy-MM-dd-HH:mm:ss שנה -חודש - יום-שעה:דקה:שניה
                                          אופציה 2 yyyy-MM-dd-HH:mm שנה -חודש - יום-שעה:דקה
                                          אופציה 3 yyyy-MM-dd HH:mm:ss שנה -חודש - יום שעה:דקה:שניה(בין היום לשעה רווח במקום -)
                                          אופציה 4 yyyy-MM-dd שנה -חודש-יום
                                          אופציה 5 HH:mm:ss שעה:דקה:שניה
                                          אופציה 6 HH:mm שעה:דקה
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • E
                                            eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                                            קבלת קמפיינים מתוזמנים-

                                            הפקודה היא - GetScheduledCampaigns

                                            הפרמטרים הנדרשים:

                                            פרמטר תיאור/הערות
                                            token טוקן
                                            type סוג הקמפיינים להחזרה. האפשרויות הם PENDING קמפיינים המיועדים לביצוע. SUCCESSFUL קמפיינים שבוצעו בהצלחה. FAILED קמפיינים שנכשלו.
                                            order סדר המיון. האפשרויות הם: asc (ברירת מחדל) - סדר עולה. desc- סדר יורד
                                            from אופציונלי - maximum number of records to include
                                            limit אופציונלי - מקסימום של קמפיינים להחזרה
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון