@שלוימי-770
דוח האזנות לקובץ לא עובד לי...שים לב לאייקון שיש בצד שמאל למעלה בטאב של דוח האזנות, תלחץ עליו
זה לא מציג נתונים גם במערכת שהוגדר בה שמירת לוג האזנות?
בכל מקרה זה יהיה מכאן ולהבא?
אם כבר מוגדר, זה כן יציג את הנתונים.
מנהלי פורומים
@שלוימי-770
דוח האזנות לקובץ לא עובד לי...שים לב לאייקון שיש בצד שמאל למעלה בטאב של דוח האזנות, תלחץ עליו
זה לא מציג נתונים גם במערכת שהוגדר בה שמירת לוג האזנות?
בכל מקרה זה יהיה מכאן ולהבא?
אם כבר מוגדר, זה כן יציג את הנתונים.
@שלוימי-770
דוח האזנות לקובץ לא עובד לי...שים לב לאייקון שיש בצד שמאל למעלה בטאב של דוח האזנות, תלחץ עליו
זה לא מציג נתונים גם במערכת שהוגדר בה שמירת לוג האזנות?
בכל מקרה זה יהיה מכאן ולהבא?
@שלוימי-770
דוח האזנות לקובץ לא עובד לי...
שים לב לאייקון שיש בצד שמאל למעלה בטאב של דוח האזנות, תלחץ עליו
@שלוימי-770
פשוט לא להאמין שסוף סוף יש כזה דבר
אבל שאלה אחת האם בהמשך זה יעלה כסף כמו כל הדברים הטובים שימות עושים או זה יהיה בחינם לגמרי לכל החייםבשירות לקוחות נתנו לי כבר את הממשק הזה לפני שבועים
וכתבו לי שבקרוב יקחו על זה כסף
תיקון. הממשק ניתן לשימוש ללא עלות.
אני כותב מספר המערכת וסיסמה בצורה תקינה, וזה אומר לי "מספר המערכת או הסיסמה שגויים — אנא בדוק את הפרטים ונסה שוב", מה יכול להיות הבעיה.
@שלוימי-770 בדוח האזנות בטעינת הקבצים בשלוחה מוצג ברירת מחדל מ-א עד ת, יהיה נוח יותר שיוצג מ-ת עד א
תודה!יש בזה בעיה יותר רצינית, שהוא לא מציג בכלל את כל הקבצים בשלוחה, וכאן מגיע הבעיה ש @cubase כתב שהוא מציג מא-ת, שמה שקורה שהוא מציג מהישן לחדש, כך שאת הקבצים החדשים בשלוחה אין איך לצפות בהם.
אני לדוגמא מנסה לבדוק בשלוחה שיש כ2000 השמעות, והוא מציג לי רק 797 קבצים.@שלוימי-770 אם מותר להגיד זה נראה שקבלת רשימת הקבצים מתבצעת בדיוק כמו הפקודה
GetIVR2DirבAPI, ששם יש בדיוק את אותה בעיה.
בקיצור, בהתאם לכך, הבעיה ש @cubase כתב מקבלת משמעות עמוקה יותר...
כמו"כ יש דבר נוסף שכדאי לתקן, ב"דו"ח שיחות" בבחירת חודש, מוצג רק שמות החודשים, לדעתי היה מומלץ שיהיה כתוב בנוסף לשם גם המספר של החודש, יש הרבה - ביניהם אני, שאני ב"ה לא מתמצא בשמות החודשיים הלועזיים.
תבדוק שוב.
@שלוימי-770 בדוח האזנות בטעינת הקבצים בשלוחה מוצג ברירת מחדל מ-א עד ת, יהיה נוח יותר שיוצג מ-ת עד א
תודה!
יש כאלו שמעדיפים ככה, וכאלו שמעדיפים הפוך, כרגע זה בנוי בצורה כזו, שלכל אחד זה מוצג לפי הבחירה האחרונה שלו, כך שאם אתה תמיין מת' עד א', בפעם הבאה כך זה יוצג לך..
@שלוימי-770 באמת מטורף!
הכל כל כך ברור!זה רשמי של ימות המשיח?
כן, תוכל לראות את זה גם לפי כתובת הURL למעלה...