• חדש! הגבלת אורך שיחה לפי ניקוד של מאזין

    ב"ה

    חדש במערכת! הגבלת זמן שיחה לפי ניקוד מאזין

    מהיום ניתן להגביל את משך זמן השיחה של מאזין בהתאם לכמות הנקודות שיש לו.
    לדוגמה: אם למאזין יש 10 נקודות - הוא יוכל להאזין במשך 10 דקות. לאחר מכן, השיחה תתנתק או שהמאזין יועבר לשלוחה אחרת, לפי ההגדרה שתבחרו.

    📌 מידע טכני והגדרות זמינות כאן

    בנוסף, ניתן לשלב את הפונקציה הזו עם האפשרות של ניקוד לפי אורך האזנה, כך שכל דקת האזנה תוריד למאזין נקודה אחת באופן אוטומטי.

    באמצעות השילוב הזה תוכלו ליצור מערכת "בנק דקות" אישית לכל מאזין - שבה כל דקה של שיחה מחושבת לפי הניקוד שיש למאזין.

    בברכה,
    אליהו
    פיתוח @יעקב

    פורסם בחדש במערכת
  • RE: קול ההקראה השתנה לפתע

    @אביי-ורבא אולי כדאי לזה כבר נושא חדש.

    פורסם בבאגים במערכת
  • המלצה | AI ב SMS

    ב"ה

    בשעה טובה, שמח להציע לציבור שירות חדשני ונגיש במיוחד שפותח:
    ❓ שואלים שאלה פשוטה בהודעת SMS רגילה
    💡 מקבלים תשובה חכמה, תמציתית וברורה תוך מספר שניות
    🧠 השירות מבוסס על מודלי הAI המתקדמים בשוק

    אין צורך בטלפון חכם, אין צורך באינטרנט, אין צורך באפליקציה –
    רק טלפון עם SMS רגיל, לכל אדם.

    ✨ איך משתמשים?
    שולחים שאלה רגילה בהודעת טקסט.
    המערכת מנתחת את השאלה ומחזירה תשובה קצרה וממוקדת.
    אפשר להמשיך את השיחה או לאפס אותה.

    המערכת משתמשת באופן חכם במודלים מתקדמים של בינה מלאכותית – כגון OpenAI, Gemini ו־DeepSeek – כדי להביא תשובות מדויקות בעברית.

    📚מה אפשר לשאול?
    הסברים למילים בעברית או באנגלית
    תרגומים, פירושי מונחים, ניבים ופתגמים
    שאלות בתחומים כלליים – כמו היסטוריה, מדע, מתמטיקה או בריאות
    רעיונות לארוחה, לטיול, או פעילות לילדים
    תקצירים, טיפים, מחשבות, עצות
    אפילו שאלות הלכתיות פשוטות (ללא פסיקה מעשית כמובן...)
    וכל דבר אחר שתשאלו...

    שימו לב - המערכת מעודכנת על נתונים מ2024 אז תשובות אקטואליות לא יעבדו לכם -כולל תאריך/ ספירת העומר וכדומה...
    🧾 מסלולי שימוש
    המסלול החינמי - עד 5 שאלות ביום ועד 30 שאלות בחודש.
    שימו לב - במסלול החינמי התשובות הם ממודל GEMINI של גוגל ולא כ"כ איכותיות...
    מסלול פרו - עד 50 שאלות ביום ועד 500 שאלות בחודש.
    מחיר: 15 ₪ לחודש – או 10 ₪ לחודש ברכישה של לפחות 2 חודשים מראש.
    כולל אפשרות לבחור מודל AI אישי באמצעות הפקודה “שינוי מודל”.
    בנוסף, מסלול “בזמן-אמת” (בפיתוח) - יענה גם לשאלות אקטואליות בזמן אמת. צפוי לעלות כ-20 ₪ לחודש. כשיפתח נעדכן...

    ניתן לעבור למסלול פרו באמצעות קוד שמתקבל דרך ההנהלה (בשליחת "שדרוג").

    📝 פקודות זמינות:
    סטטוס – לבדוק כמה שאלות שלחת היום ובחודש, ומה המסלול שלך.
    איפוס – לאפס את השיחה ולהתחיל מחדש.
    הוראות – לקבלת רשימת כל הפקודות.
    שדרוג – התחלת תהליך שדרוג עם קופון.
    מסלול / תוכנית / תכנית – הצגת סוג המסלול
    מודל – לראות באיזה מודל בינה אתה משתמש.
    שינוי מודל - שינוי למודל AI אישי - זמין רק למסלול פרו.
    שימו לב - רק בשליחת הפקודות האלה בדיוק הבקשה תתבצע, אחרת זה יעביר את ההודעה למודל ושום דבר לא יקרה!
    זה הזמן לנסות, להתרשם ולהעיר – נשמח מאוד לקבל תגובות, תקלות והצעות לשיפור - ואפילו סתם תגובות אם לדעתכם שימושי...

    שימו לב - משתמש שיעשה שימוש שאינו הולם את רוח התורה יחסם לצמיתות!
    📬 כל משוב שתשלחו – יתקבל בברכה ויתרום לשיפור.
    המספר הוא: 053-9885464
    מחילה על ההגבלות - השירות עולה לי כסף... אני אצטרך לפחות לכסות הוצאות
    אשמח לתגובות והצעות לשיפור!!

    פורסם בשאלות ועזרה הדדית
  • RE: חדש ב-אהבת ישראל! שירות להעברת שידור חי באמצעות המחשב ישירות למערכת הטלפונית IVR2

    ב"ה

    עדכון ניסיוני משמח לגבי מערכת השידורים:
    בס"ד מעתה אפשרי לשדר גם מהתוכנה הידועה OBS למערכת טלפונית!!

    כן, כן! שמעתם נכון!

    גם אם אתם משדרים וידאו, תוכלו לשדר לקו הטלפוני שלכם מתוך תוכנת השידור הרגילה אליה התרגלתם!

    ההתחברות תתאפשר גם כן מכל תוכנת שידור שמאפשרת פרוטוקול rtmp (כמו יוטיוב).

    כך שמעתה אין צורך בתוכנת שידור נוספת במיוחד למערכת הטלפונית, אלא שפלט האודיו - גם מתוכנת וידאו ישודר למערכת הטלפונית כאודיו לכל דבר!

    מעוניינים להתנסות? פנו אלינו:
    037701770
    cs@ivrtop.com

    פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
  • תקלה בשלוחת פילטר

    שלום רב מהיום הפסיק לעבוד לי שלוחות הפילטר
    דהיינו שגם בשעות שאמור להיות שלוחה פעילה
    הוא מעביר אותו לשלוחה אחרת כאילו מוגדר עכשיו שסגור
    האם מישהו נתקל בזה?

    פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
  • RE: חדש! הגדרת תוקף שמירת נתוני האזנה | השמעת קבצים - playfile פורסם בחדש במערכת
  • RE: קבלת מפת השלוחות IVR בצורה דינאמית דרך API

    @automations לא אמור לרוץ הרבה זמן, תלוי במהירות של הרשת שלך ובגודל של המערכת בעיקרון

    פורסם בפורום מפתחים API
  • RE: חסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל

    @א-גוטן כתב בחסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל:

    @davd וואי תודה רבה על כל ההשקעה
    האם דרך אתר יש גם אפשרות לראות?

    לא

    פורסם בחדש במערכת
  • גישת API לניהול שיחות חוזרות בתור

    ב"ה

    הוספנו גישת API לניהול שיחות חוזרות בתור.
    המידע המלא כאן

    פיתוח של @אהרן-שובקס ו @שמואל

    פורסם בחדש במערכת
  • RE: חסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל

    @א-גוטן בעקבות הבקשות
    הוספנו אפשרות לבדיקה האם המספר נמצא ברשימה החסימה

    כרגע יהיה תפריט האם המנהל רוצה להוסיף מספר לרשימת חסימה, או לבדוק מספר האם הוא נמצא ברשימת החסימה
    כך, אם לקוח פונה לבעל מערכת בטענה שהוא לא מקבל צינתוקים, המנהל יוכל לבדוק מייד הוא זה נובע בגלל רשימת החסימה.

    הודעות מערכת נוספות
    M2683 המספר שהקשתם אינו מופיע ברשימת החסימה
    M2684 להכנסת מספר לרשימת החסימה הכללית של המערכת הקישו 1, לבדיקה האם מספר מסוים נמצא ברשימת החסימה הקישו 2
    M2685 נא הקישו את המספר לבדיקה ולסיום הקישו סולמית

    פורסם בחדש במערכת