• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. קבוצות
    3. ניהול

    פרטי קבוצה פרטי

    ניהול

    מנהלי פורומים

    רשימת חברי הקבוצה

    ימות המשיח ימות המשיח
    מ מנחם
    י יוספי
    M mkaganer
    A avrham
    ס סביר למדי
    ש שלוימי 770
    מ. מ. פליישער מ. מ. פליישער
    א אלחנן1
    L Liy
    Z zalmi
    M mendij
    א אאד
    ש שמחה - זו הסיסמא
    D davd
    E eliyahu
    צ צמח
    חנון המרבה חנון המרבה
    י יעקב
    אהרן שובקס אהרן שובקס
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @ועד כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      שלום רב!
      ישנה תקלה אצלי שבאם המחויג נמצא בשיחה אחרת (ממתינה), אז השיחה של המחייג לא מגיעה למחויג.
      האם יש עוד מישהו שנתקל בתקלה שכזו?
      ומה פתרונו?
      תודה רבה!!!

      במודול הזה בשונה מהמודול הרגיל, מצב מחויג חל ברמת מערכת ולא ברמת שלוחה.
      למשל אם בשלוחה 1 המחויג במצב 'תפוס', הוא לא יקבל שיחה גם אם המחויג קיים בשלוחה 2, ושם הוא פנוי.
      כמובן אם המחויג בשיחה אחרת שלא קשורה למודול הזה, המחויג אמור לקבל את השיחה.


      @BEN-ZION כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      @אלחנן1 queue_timeout=15 זה לא עובד

      בטיפול.
      יעבוד בהקדם

      פורסם בחדש במערכת
      א
      אלחנן1
    • RE: חדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין

      @אביי-ורבא נוסיף בעז"ה

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

      @8503524 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      @eliyahu המודל הזה queue_answer_tfr=yes
      לא עובד

      רק מה שמופיע בשרשור של המודול עובד.
      נוסיף את האופציות הנותרות לאט לאט

      פורסם בחדש במערכת
      א
      אלחנן1
    • RE: חדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין

      @תן-חיוך-1 כתב בחדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין:

      זה הפסיק לעבוד

      מה זה "הפסיק לעבוד"? זה כללי מידי, תפרט. עובד מעולה מבדיקה שלי

      פורסם בחדש במערכת
      A
      avrham
    • RE: חדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין

      @יהודה-צ-כ כתב בחדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין:

      @שמואל כתב בחדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין:

      ב"ה

      הפרטים בשרשור של המודול

      בברכה,

      יש אפשרות לעשות שבכל תזכורת תהיה בשיחה נכנסת הודעה מותאמת אישית?

      בעת קבלת שיחה נכנסת של התזכורת בפועל, המאזין שומע:
      "זוהי שיחה משירות טלזכור - שירות קבלת תזכורות ללא עלות.
      לחיוג למספר הקישו 1
      לשמיעת המספר לחיוג הקישו 2
      לביטול שירות טלזכור עבור משימה זו הקישו 8
      למעבר להגדרות שירות טלזכור הקישו 9"

      ניתן להחליף את הודעה זו על ידי שמכניסים בתיקיית Messages במערכת שלכם קובץ שמע בשם TELEZKOR_MAIN_INCOMING_CALL_MENU.wav

      פורסם בחדש במערכת
      A
      avrham
    • RE: חדש! השירות שיאפשר לכם לשמור על המאזינים של הקו שלכם על ידי שליחת תזכורת מותאמת אישית - מודול טלזכור - רישום לקבלת תזכורת לחיוג לפי ימים ושעות לפי בחירת המאזין

      @צדיק-תמים המודול מחייג ללקוח לפי הזמן שבחר, אפשרי להגדיר מידי יום בשבוע, ביום ספציפי פעם בשבוע, שעות, וכדו׳.
      בהגיע הזמן למשימה המערכת תחייג ללקוח ותתזכר לו לחייג למערכת - או פשוט ללחוץ 1 ולעבור למערכת שאליה הוגדר שהתזכורת תנותב, מעין ״שיחת גישור״ בין הלקוח למערכת (או כל מספר אחר שתגדיר לניתוב)

      פורסם בחדש במערכת
      A
      avrham
    • RE: הוספת אפשרות להשתמש עם מפתח API במקום הסיסמה בשימוש עם טוקן מספר מערכת:סיסמה

      @אברהם-מנס
      למה זה קשור לשרשור הזה ?
      תנסה לבדוק בהגדרות של המפתח אם יש שם הגבלות על השירותים או על הפרמטרים

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שמחה - זו הסיסמא
    • RE: פוסט מסודר לנותני שירות בניית מערכות בתשלום

      בניית כל סוגי המערכות
      עם התאמה אישית והבנת צרכי הלקוח!
      0548490792

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אאד
    • RE: חיוג למשאיר ההודעה

      @8503524
      בבקשה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אאד