חדש! שדרוגים משמעותיים בשלוחת תור
שמחים לעדכן על שני שדרוגים חשובים שנוספו לאפשרות "פעולות אפשריות לנציג במהלך שיחה פעילה" בשלוחת תור!
שדרוג ראשון
קביעת שלוחה ספציפית כשלוחה ראשית באופן יחסי לניתוב השיחה:
dial_key_menu_move_client_folder_first=/1
הגדרה זו הינה הגדרת המשך להגדרה שכבר קיימת בפורום dial_key_X=menu_move_client
.
בדוגמה: שלוחה 1 (בתפריט הראשי) משמשת כתפריט ראשי יחסי לניתוב השיחה.
לכן כאשר הנציג יעביר את השיחה לכל שלוחה שהיא, יתווסף /1 בתחילת הניתוב.
לדוגמה: במידה והנציג יעביר את השיחה לשלוחה 3, השיחה תועבר לשלוחה 1/3/ כיון שההגדרה הזו מתווספת בקביעות לתחילת נתיב העברת השיחה.
שדרוג שני 
הגדרת מספר חיוג מקוצר
לצורך הגדרת מספרים מקוצרים, יש ליצור קובץ ini
בשלוחת תור הנוכחית או בתפריט הראשי, שם הקובץ: DialKeyAbbreviatedDialing.ini
(מידע על אופן יצירת הקובץ ראה כאן).
סדר הבדיקה (בעת הקשת מספר לחיוג):
- קובץ
DialKeyAbbreviatedDialing.ini
בשלוחת תור הנוכחית. - קובץ
DialKeyAbbreviatedDialing.ini
בתפריט הראשי. - במידה ואין הגדרה של חיוג מקוצר בשתי הקבצים הנ"ל (אם קיימים) השיחה תנותב למספר שהוקש.
סדר הכתיבה בקובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini
:
מפתח: חיוג מקוצר
ערך: מספר להפניית השיחה
1=0773137770
770=0772222770
1234=0773137777
בדוגמה הנ"ל:
שורה 1: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1
תנתב את השיחה למספר 0773137770
שורה 2: הקשה על ניתוב השיחה למספר 770
תנתב את השיחה למספר 0772222770
שורה 3: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1234
תנתב את השיחה למספר 0773137777
קרדיט ל @יעקב על הפיתוח