אפשרות זו זמינה כבר כעת ותהפוך לחובה החל מ01/11/2025. לאחר תאריך זה
מה בקשר לרסילרים האם גם במערכות שלנו זה יהיה כי אם כן לא יהיה ניתן לחלק מערכות וגם לנהל כי במערכות ברסילרים המספר טלפון של מנהל המערכת זה המספר של המערכת עצמה
@צבי-ד-צ המאזין מתקשר לקו נכנס לשלוחה מסויימת שמפעילה קמפיין בצורה שקטה ואז מועבר אוטומטית לשלוחה אחרת של וועידה, מי שמקבל את השיחה מהקמפיין זה הנציג שעונה מקיש 1 ויישר נכנס/מצטרף לוועידה ומשוחח עם הלקוח