@קו-בקליק-1 עדיין כשאני נכנס לשלוחה המוגדרת המערכת אומר לי "אין מענה משרת API".
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צצ
-
RE: חדש!! שעון עם שניות
-
RE: לאחר הקשת סיסמה שגויה
ואני בכלל לא הבנתי מה הבעיה...
יש כל כך הרבה הגדרות משוכללות ומהונדסות פי כמה מזה, מה כל כך מסובך להכניס למערכות הגדרה כל כך פשוטה???
למה "אפשר בתשלום"? כאילו ביקשנו כאן איזה הגדרה מסובכת, או איזה הגדרה שאני צריך ספיציפית למערכת שלי?
בברכה מרובה.. -
RE: חדש!! שעון עם שניות
@יוסף-ח לא תוקן, עדיין אותו דבר, "אין מענה משרת API"
-
RE: חדש!! שעון עם שניות
@קול-הקווים אומר לי "אין מענה משרת API" מה זה אומר??
-
RE: הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי
יש לי איזה רעיון,
אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.-
צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).
-
בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
-תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה. -
שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן). -
שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.
-
וככה בכל מערכת,
במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.
ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...
הוספות ותוספות:
-
אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.
-
אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).
-
מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.
-
שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).
מה אתם אומרים זה ילך או לא??
-
-
לאחר הקשת סיסמה שגויה
בשלוחה שצריך סיסמה להכנס אליה-
המצב הנוכחי הוא שהולך שלב אחד אחורה.
צריך בדחיפות הגדרה שמנתקת את השיחה, או לחילופין ששולחת לשלוחה פלונית.
אין כזאת הגדרה וכבר היה על זה כמה פעמים בפורום שאין כזו הגדרה.
תודה רבה.. -
סינון מתקשרים לשלוחות שונות
איך אני גורם לכך שכל המתקשרים למערכת יכנסו לשלוחה 3,
ורק מתקשרים מסוימים יכנסו לשלוחה ראשית?
בתודה מראש.. -
RE: זיהוי השיחה בשליחת פקס
@פיסטוק-פרווה כתב בזיהוי השיחה בשליחת פקס:
@צצ
תנסה (לא בדקתי)fax_send_from=
או
fax_from=
אם לא עוזר אפשרי לפיתוח שלוחה כזאת בapi תוכל לפנות אלי למייל:
smstop770@gmail.comשניהם לא מועילים,
תודה על הרצון לעזור, אם יש לך עוד רעיון אשמח להתעדכן.
כפי שכתבתי אני לא רוצה API אלא רק הגדרה פשוטה בקובץ ext.ini של המודול.
תודה תודה..
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צצ
-
RE: זיהוי השיחה בשליחת פקס
@פיסטוק-פרווה כתב בזיהוי השיחה בשליחת פקס:
@צצ
תנסה (לא בדקתי)fax_send_from=
או
fax_from=
אם לא עוזר אפשרי לפיתוח שלוחה כזאת בapi תוכל לפנות אלי למייל:
smstop770@gmail.comשניהם לא מועילים,
תודה על הרצון לעזור, אם יש לך עוד רעיון אשמח להתעדכן.
כפי שכתבתי אני לא רוצה API אלא רק הגדרה פשוטה בקובץ ext.ini של המודול.
תודה תודה.. -
זיהוי השיחה בשליחת פקס
שלום רב,
במודול שליחת פקס,
אשמח שתהיה אפשרות להגדיר מאיזה מס' המערכת תוציא את השיחה של שליחת הפקס, (מתוך המספרים המשניים של המערכת, כמובן).
אפשרי בתשלום סימלי.
נ.ב. אני לא רוצה ע"י API וכדו', אני מעוניין רק בהגדרה פשוטה בקובץ ext.ini של המודול.
תודה רבה רבה..
מייל שלי w456345635@gmail.com -
RE: מודול ראוטינג - העברה ל- 153
@הלי
אני מדבר על קו טלפון נייח בחברת הוט,
יש לו תא קולי,
כששולחים פקס לתא קולי, אני מחליט מתי והאם להדפיס אותו.כשמחייגים רגיל זה מצלצל ולא מגיע לפקס לכן אני צריך את ה 153.
זה מה שאני צריך.
תודה רבה רבה......
-
מודול ראוטינג - העברה ל- 153
למה אין אפשרות להעביר שיחה למספר שמתחיל ב-153
אני מדבר על מספר נייח בישראל, לא קו בימות, כמובן שזה בעלות יחידות.
אני מגדיר:;העברת השיחה type=routing routing_to_phone=153770000000
וזה לא עובד (כמובן המספר כאן זה לא מה שמוגדר אצלי).
אם אני עושה את המספר רגיל בלי 153 זה כן עובד.למה לא עובד עם 153??
אציין שיש תא קולי במספר.
תודה רבה רבה... -
RE: מודול ראוטינג - העברה ל- 153
@הלי
לענ"ד לא אמור להיות כל הבדל בין מספר רגיל בישראל למספר שיתחיל ב 153,
אבל אני לא מבין גדול בתוכנה וחומרה, אז לכן שאלתי, כדי שמי שיודע בידיעה ברורה מה הסיפור, שיחכים אותי.
תודה שניסית....ל @מנסה :
אני צריך להפנות את המתקשר לפקס ולא לתא קולי רגיל. (אני רוצה שישלחו לי פקס לתא קולי, ואני רוצה לתת לבן אדם שישלח למספר נורמלי ולא 15377000000, לכן אני מחפש איזה אופציה לכך, אפילו במחיר יחידות).רק אבקש לא להציע לי API, תודה....
-
מודול ראוטינג - העברה ל- 153
צריך עזרה דחופה!
למה אין אפשרות להעביר שיחה למספר שמתחיל ב-153
אני מגדיר:;העברת השיחה type=routing routing_to_phone=153770000000
וזה לא עובד (כמובן המספר כאן זה לא מה שמוגדר אצלי).
אם אני עושה את המספר רגיל בלי 153 זה כן עובד.למה לא עובד עם 153??
אציין שיש תא קולי במספר.
תודה רבה רבה... -
RE: שרת רגיל
בין 8 ל 9 ובין 11 ל 12 בלילה
מה יכול להיות הפשט בזה??
ובאמת מעניין האם יש עוד הבדלים בין השרתים? מי שיודע נא לעזור, תודה רבה.