• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. עידו
    ע
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 4
    • נושאים 63
    • פוסטים 1542
    • הגבוה ביותר 336
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    עידו

    @עידו

    469
    מוניטין
    210
    צפיות בפרופיל
    1542
    פוסטים
    4
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום ב stamandsefer@gmail.com

    עידו הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עידו

    • RE: כיתוב שאני רצה להוריד

      @פיתה הכותרת לא לענין, צריך לכתוב כותרת ממצה מובנת ושתשמור על הרמה של הפורום.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • הוספת, התאמת והשמעת נתוני רישום דרך גוגל סקריפט - קבלת נתונים בשילוב הודעות אישיות

      ראיתי שהמון אנשים מחפשים לשמור ולהשמיע נתונים דרך גוגל סקריפט וגוגל שיטס, אכתוב כאן את הדרך הנכונה בעיני.

      הדרך היא ע"י שלוחת קבלת נתונים ושלוחת השמעה אישית (id_message).

      הנה דוגמא למערכת תיווך דירות לחגים, המערכת שומרת פרטי דירה להשכרה, מחפשת דירה להתאמה + הוספת קובץ הודעה אישית ומוחקת מודעות.

      שלוחת קבלת נתונים מאפשרת לנו לשנות את הזרימה על פי הקשת המאזין, שזה כלי מאוד טוב בשביל הנושא שלנו, נשתמש בו כך:
      קודם כל יוצרים תרשים זרימה של השאלות והניתובים לפי ההקשות, הנה דוגמא חדש.drawio (1).html האתר הזה מאוד נוח למטרה זו.
      לפי תרשים הזרימה נבנה את השאלות ונוסיף להם את הפרמטר checkGoTo.
      בקובץ RecordingAndEnteringDataCheckGoTo נפרט לפי התיעוד את תהליך הזרימה לפי ההקשות, כמו כאן - RecordingAndEnteringDataCheckGoTo.ini .
      נבנה שיטס מתאים, זה לדוגמא, ונצרף אליו 3 סקריפטים:

      1. סקריפט שישים את מה שהמאזין מקיש במקום הנכון (שימו לב, החלק הזה גם הוא קצת מתוחכם, אבל לא אוכל להעלות אותו לכאן... אל דאגה קצת חשיבה זה כל מה שצריך בשביל החלק הזה).
      2. סקריפט שיבדוק את התאים לפי הנתונים שהוקשו, אם ימצא התאמה יכין מזה קובץ TTS ששמו כמספר הטלפון של המפרסם ויעלה אותו לשלוחת הודעות אישיות.
      3. סקריפט שמוחק את הפרטים לפי מספר טלפון.

      שלוחה 1 תהיה שלוחת רישום, שלוחת קבלת נתונים שנשים בה את הקישור לפריסה של הסקריפט לרישום בתור קישור אליו ישלחו נתוני ההרשמה.
      שלוחה 2 תהיה שלוחת מציאת התאמה, שלוחת קבלת נתונים שנשים בה את הקישור לפריסה של הסקריפט למציאת התאמה בתור קישור אליו ישלחו נתוני ההרשמה, מהשלוחה הזאת צריך להגדיר מעבר לשלוחת השמעת נתונים.
      שלוחה 3 תהיה שלוחת מחיקה, שלוחת קבלת נתונים שנשים בה את הקישור לפריסה של הסקריפט לרישום בתור קישור אליו ישלח פרטי המתקשר והאם אישר למחוק.

      בשביל קוים שצריך בהם אפשרות לעדכון הפרטים כגון רישום או מכירה שרוצים לתת למאזין את האפשרות לבטל מוצרים ו/או להוסיף מוצרים נעשה את שלוחת מציאת התאמה הפוך - שלוחת הרישום תיצור קובץ TTS עם ההזמנה או פרטי הרישום בשלוחה המתאימה, ובאותה השלוחה נגדיר שמי שיש לו קובץ להשמעה יעבור לשלוחת עדכון (במקרים מסוימים זה יכול להיות פשוט שוב שלוחת רישום ובמקרים מסוימים יצטרך סקריפט מיוחד לכך) , מי שאין לו קובץ השמעה, ישמע הודעה מתאימה ויעבור לשלוחת רישום.

      יש כאן בקו 083130311 שלוחה 6 דוגמא של המערכת הנ"ל בלי השלוחה של השמעות אישיות את מה שהייתם שומעים אם זה היה גירסה מלאה תוכלו לראות בעמוד השני של השיטס הנ"ל. השורות מתאפסות כל כמה דקות כדי שתוכלו לנסות את זה בעצמכם בלי חשש שהמספר שלכם ישאר שם יותר מידי זמן. הוספתי בו נתונים אקראיים לתועלת הציבור.

      בקו אמיתי צריך כמובן להשקיע בהקלטות או ניקוד הטקסט להשמעה, ואולי חלוקה אחרת לערים ורחובות (אני לא רואה ענין ברחוב, הרי לא בהכרח מחפשים רחוב, מחפשים בעיקר שכונה), השמעה הערך שהוקש ולא רק המספר (לדוגמא ירושלים ולא 1) אבל בתור דוגמא זה בסדר.

      אני לא נכנס לנושא חסימת שרתי גוגל, דברו על זה מספיק.

      מקוה שהובנתי (בכל זאת 12 בלילה) ועזרתי.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ע
      עידו
    • RE: מה קרה לאחרונה בימות

      @ימות-המשיח מתלוננים על כך שלא מודיעים מראש, זה הכל.
      הקו בחינם זה לא משהו שדחקו את ימות המשיח לפינה בשביל לקבל אותו, זו הצעה שלכם ודרך שלכם למשוך לקוחות, א"א להגיד זה בחינם אז אתם לא יכולים להתלונן...
      כולם מודעים לכך שלימות המשיח אין הכנסה שוטפת מהקוים ומחפשים דרך אחרת להכנסה (הוט מובייל לא קשור לנושא כמובן), אבל יש קוים שהם עסקיים וכל השינויים האלו בהם גורמים רע מאוד לעסקים האלו (הטענה לא ידענו שזה לא עסקי לא עוזרת, כי אתם הרי יודעים שיש קוים שאתם לא מודעים שהם עסקיים והשינויים האלו עושים להם רע. וכן, אין ולא היתה שום דרישה לידע מה עסקי ומה לא, אף אחד לא חשב שזה מענין מישהו בשביל שיטרח לידע). וגם אם זה לא עסקי, הפרסומות לא תמיד מתאימות למגזר החרדי שאליהם אתם פונים.

      כל מה שביקשו זה שקיפות, אל תכניסו פרסומות בלי להודיע (תכניסו, אבל תודיעו), אל תעלו הודעות נגד חברה בלי להודיע. בקיצור אל תנהגו כלפינו הלקוחות כמו שלא היתם רוצים שינהגו כלפיכם אפילו אם אנחנו מקבלים שירות בחינם (למרות שזה לא קשור כיון שהפרסומות זה תשלום נפרד, וגם מי שמשלם על הקו סובל מהם).

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: האם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?

      @טנטפון כתב בהאם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?:

      @פנסאים בגוגל סקריפט יוצרים קודים ב GS וימות המשיח לא תומכים בשפת לקוח תחשוב לבד למה

      לא קשור, הבעיה אחרת לגמרי

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • טופס להגדרת הקשות בשלוחת קבלת נתונים

      הטופס בקישור הזה
      למרות שרוב ההגדרות נמצאות שם, עדיין יש דברים שצריכים להגדיר לבד.
      אין לי כמובן אחריות על כלום!

      תהנו.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ע
      עידו
    • RE: קטגוריה לריסיילר ובוני מערכות

      @sumone לא מדובר על להסתיר מלקוחות שלך, אלא בכללי, שלא מחר יבוא מישהו יאמר רגע אבל בפורום כתוב...

      שת"פ לדוגמא, לקוח רוצה ממני מערכת מסוימת ואני יודע שצדיק תמים בנה בשביל זה סקריפט טוב, אני מבקש ממנו שיפעיל את הסקריפט בסכום מסוים וממשיך משם, למה הלקוח צריך לדעת מזה?

      עוד דוגמא, לקוח צריך api ואני לא חזק בתחום, אז אני מבקש ממשהו שיעזור בחלק הזה, מיותר שהלקוח ידע.

      אני מאמין שיש עוד דוגמאות אבל זה הרעיון.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידו
    • RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!

      @CUBASE @אביי-ורבא @אופיר @מתעניין וכו' שלחתי בקשה לנטפרי והם פתחו את זה דרך הקוסממוס של אביי ורבא.
      לכאורה כרגע זו האופציה היחידה בנטפרי.
      @אביי-ורבא יש לך כרגע בלעדיות, אתה יכול לקחת מחיר כפול 😉 רק אל תשכח את מי ששלח לנטפרי לפתוח 😜

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ע
      עידו
    • הארה לכל המבקשים/צריכים שירות בניית API/מודול

      חשוב מאוד (אם לא הכי חשוב) לכתוב מה בדיוק צריך להיות שם, שום פרט הוא לא מובן מאליו ושום פרט הוא לא זניח, כל פרט יכול לשנות לגמרי את הקוד ולהקפיץ את המחיר(!), במיוחד אם נזכרתם בפרט השולי הזה רק אחרי שהקוד כבר כמעט מוכן.

      מומלץ לכתוב תסריט שיחה מפורט, מה הלקוח ישמע מה הוא יתבקש להקיש ומה ההשלכות.

      יצא לי להיתקל בזה לא מעט פעמים וגם אחרי שוידאתי עם הלקוח שהכל ברור וזה בדיוק מה שצריך להיות.

      בהצלחה.

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • RE: תגובות: משתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום

      עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
      זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידו
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @שמואל-ש אולי מחכים שתהיה החלטה מה עושים הלאה. או שאולי בכלל לא יודעים עד כמה סוער כאן (מה אתה אומר @ivrפון ?)

      @isi @פלוס
      אני חושב שזה באמת לא בסדר כל הענין הזה, וזה הורס לי תוכניות והמון עבודה, ואני לגמרי נגד זה!
      אני מנסה עד עכשיו להגיד דברים וללכת סביב סביב, וזה לא הולך, לדעתי צריך רגע לשים את הדברים על השולחן, אני חושב שהנושא גם קצת יצא משליטה... הפורום בכמה מקומות קצת תוסס מידי...
      נהיו כאן 2 צדדים - המשתמשים וימות המשיח עם התלהמות חד צדדית (אמת, יש לימות המשיח מקום לענות והם בוחרים לשתוק ככל הנראה), צריך קצת להרגיע את הרוחות, כל אחד יסיק את מסקנותיו ויפעל על פיהם, אני חושב שמחינו מספיק, הסברנו את דעתנו ואת בקשותינו לעתיד (לא כולם מסכימים שיש כאן עתיד אני מבין), מכאן והלאה זה לטחון מים, אפשר אולי לארגן מייל משותף לשירות לקוחות, אבל מעבר לזה אני לא חושב שיש מה להמשיך בדיון הזה, למרות שאני חושב שהוא צודק ודי נעשה כאן עוול, אנשים בנו קריירות ועסקים ופתאום הכל מתערער, אבל הוא מוצה...
      כך לפחות דעתי בענין (כנ"ל לגבי הtts ואולי יש עוד דברים).

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עידו

    • בינות מלאכותיות טלפוניות למיניהן

      @ימות-המשיח @ניהול אולי מישהו יעשה כבר סוף לבדיחה הזאת?????
      כל שני וחמישי איזה ילד (או לא) פותח פה שרשור/מדריך חדש על הדבר הזה, שהוא נגד דעת תורה ונגד הכללים שימות המשיח מחוייבים להם, מעבר לזה שזה כבר מספים את הפורום.
      הגיע הזמן שמישהו יתעורר ויעשה משהו בנידון.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידו
    • RE: הסבר מפורט על הבינה המלאכותית שעוזרת בפיתוח מערכות (יתרונות וחסרונות)

      @HTML טעויות תמיד יכולות לקרות, ואם היא תטעה ותשנה הגדרות של שלוחה היא בעצם תדרוס את ההגדרות הקודמות שלה. צריך לוודא שהיא שמה את הדבר הנכון במקום הנכון. ושלא תנסה לדוגמא רק להוסיף סינון על פי רשימה לבנה, כי זה ימחק את שאר הגדרו ת השלוחה...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!

      @אביי-ורבא כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:

      הוספתי למודול הטקסט לדיבור של קוסמוס תמיכה בקולות החדשים הללו של גוגל ג'מיני

      לעת עתה זה זמין לכלל המשתמשים, כמובן שצריך להכניס מפתח API של ג'מיני משלכם,
      https://cosmos-beta.abaye.co/app/text-to-speech

      כרגע יש בממשק בס"ד,

      • כל הקולות הזמינים בג'מיני, עם תיאור הקול בעברית
      • תמיכה גם במודל הtts פרו של ג'מיני
      • אפשרות להוספת פרומפט להגדרת תכונות הקול
      • בוררי מהירות וטמפרטורה
      • היסטוריה של הקבצים שיצרתם בהפעלה האחרונה, מאפשר ליצור כמה ויראציות ואז להחליט מביניהם
      • ניהול מפתחות API בצורה מאובטחת בדפדפן
      • וכמובן, התממשקות להעלאה מהירה למערכת

      שימו לב שההוראות בדיאלוג העזרה הם עבור הקולות הרגילים של גוגל ולא עבור ג'מיני, כדי לקבל מפתח לג'מיני בלבד ללא תשלום יש להיכנס לכאן

        %D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94.wav

      אשמח לשמוע ולקבל פידבקים והערות

      7d8f2e5c-a44f-4060-8447-24970f7805f5-image.png

      אשמח לקבל ממך עזרה בשימוש בAPI שלהם, משום מה זה לא עובד, התיעצתי עם ג'ימני וgpt ורק סיבכו את העסק
      תראה לאיזה קוד מוזר הם הגיעו אחרי אין ספור נסיונות ושינויי מודלים

      // קבוע שניתן לשנות בקלות
      const DRIVE_FOLDER_NAME = 'My Gemini Audio';
      
      /**
       * משיכת נתונים מהגיליון והפעלת תהליך המרת טקסט לדיבור עבור כל שורה.
       */
      function pullFromTable() {
        const apiKey = PropertiesService.getScriptProperties().getProperty('GEMINI_API_KEY');
        if (!apiKey) {
          Logger.log('❌ שגיאה: המפתח GEMINI_API_KEY אינו מוגדר בנכסי הסקריפט (Project Settings > Script Properties).');
          return;
        }
      
        const sheet = SpreadsheetApp.getActiveSpreadpreheet().getActiveSheet();
        const range = sheet.getRange(1, 1, sheet.getLastRow(), 1);
        const values = range.getValues();
      
        values.forEach((row, index) => {
          const textToSpeak = row[0];
          if (textToSpeak && String(textToSpeak).trim() !== '') {
            Logger.log(`מעבד שורה ${index + 1}: "${textToSpeak}"`);
            // שימוש בפונקציה המעודכנת
            googleCloudTextToSpeech(apiKey, textToSpeak, index);
            Utilities.sleep(1000); // אפשר להקטין את ההמתנה, ה-API הזה פחות רגיש
          }
        });
      }
      
      /**
       * קריאה ל-API של Google Cloud Text-to-Speech ושמירת התוצאה ב-Drive.
       * @param {string} apiKey מפתח ה-API של הפרויקט.
       * @param {string} textToSpeak הטקסט להמרה.
       * @param {number} rowIndex אינדקס השורה (לצורך שם הקובץ).
       */
      function googleCloudTextToSpeech(apiKey, textToSpeak, rowIndex) {
        // 1. הכתובת של ה-API הייעודי ל-Text-to-Speech
        const url = `https://texttospeech.googleapis.com/v1/text:synthesize?key=${apiKey}`;
      
        // 2. מבנה הנתונים (payload) הנדרש על ידי ה-API הזה
        const payload = {
          'input': {
            'text': textToSpeak
          },
          'voice': {
            'languageCode': 'he-IL',
            'name': 'he-IL-Standard-A' // קול נשי
          },
          'audioConfig': {
            'audioEncoding': 'MP3'
          }
        };
      
        const options = {
          'method': 'post',
          'contentType': 'application/json',
          'payload': JSON.stringify(payload),
          'muteHttpExceptions': true
        };
      
        try {
          const response = UrlFetchApp.fetch(url, options);
          const responseCode = response.getResponseCode();
          const responseBody = response.getContentText();
      
          if (responseCode === 200) {
            const responseJson = JSON.parse(responseBody);
            // 3. הנתונים נמצאים ישירות תחת השדה 'audioContent'
            const audioData = responseJson.audioContent;
      
            if (audioData) {
              const safeFileName = `audio-${rowIndex + 1}-${textToSpeak.substring(0, 20).replace(/[^a-zA-Z0-9א-ת]/g, '_')}.mp3`;
              const file = saveToDrive(safeFileName, 'audio/mp3', audioData);
              Logger.log(`✅ קובץ נשמר בהצלחה: ${file.getUrl()}`);
            } else {
              Logger.log(`⚠️ התקבלה תגובה תקינה (200) אך ללא תוכן שמע. גוף התגובה: ${responseBody}`);
            }
          } else {
            Logger.log(`❌ שגיאה בבקשת ה-API. קוד תגובה: ${responseCode}`);
            Logger.log(`    גוף התגובה: ${responseBody}`);
          }
        } catch (e) {
          Logger.log(`❌ אירעה שגיאה קריטית בתהליך: ${e.toString()}`);
        }
      }
      
      // ---- אין צורך לשנות את הפונקציות הבאות ----
      
      function saveToDrive(fileName, mimeType, base64Data) {
        const bytes = Utilities.base64Decode(base64Data, Utilities.Charset.UTF_8);
        const blob = Utilities.newBlob(bytes, mimeType, fileName);
        const folder = getOrCreateFolder(DRIVE_FOLDER_NAME);
        return folder.createFile(blob);
      }
      
      function getOrCreateFolder(folderName) {
        const folders = DriveApp.getFoldersByName(folderName);
        return folders.hasNext() ? folders.next() : DriveApp.createFolder(folderName);
      }
      

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ע
      עידו
    • RE: חדש! חדש! חדש! בינה מלאכותית שעוזרת ביצירת מערכת!

      @HTML עזרה זה טוב, תחשוב על מה שכתבתי קודם, אתה לא חייב לקבל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: חדש! חדש! חדש! בינה מלאכותית שעוזרת ביצירת מערכת!

      @HTML מה קרה כבוד הרב?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: הגדרות חדר ועידה - שידור חי

      @CUBASE טוב, אז אני מוכרח להודות שאתה צודק.
      צריך את השורה הזו למרות שבתיעוד כתוב ככה:

      שלוחת המנהל

      שימו לב - יש אפשרות נוספת ללא צורך בפתיחת שלוחה נפרדת עבור המנהל.

      להיכנס לשלוחת הניהול הכללית של המערכת ובהקשה על 1 לבחור את השלוחה של המאזינים ולהפעיל את החדר.

      בשלוחת המנהל יש להגדיר

      conf_bridge_type=admin

      (כמובן שמומלץ להגדיר בנוסף הפעלת חדר ועידה הנמצא בשלוחה אחרת במערכת. אחרת, המערכת לא תפעיל את השלוחה של המאזינים אלא את השלוחה הנוכחית)

      וגם מה שציטטתי באחת ההודעות הקודמות שזה פחות או יותר אומר במפורש שהשורה הזו מיותרת, אז בבקשה @eliyahu או @שמואל @אברהם או מישהו נא תקן את זה כדי שלא יטעו עוד בעתיד.

      ועכשיו לאחר שעברנו את זה, למה אין מנגינת רקע בכלל בשלוחה של המאזין?
      הגדרתי במיוחד
      confbridge_music_on_hold=ztomao

      ואת זה conf_bridge_exit=yes
      מגדירים בשלוחת מאזין או מנהל?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: הגדרות חדר ועידה - שידור חי

      @CUBASE מממ אוקיי, מעניין. תודה אנסה ב2 הצורות ואעדכן בל"נ.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: הגדרות חדר ועידה - שידור חי

      @CUBASE מממ אז לא הבנתי, מה אני אמור להגדיר שם?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: כניסה לשלוחה לפי מספר טלפון שמופיעה בקמפיין

      @nk-0 תסתכל כאן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: אני צריך עזרה ב 2 נושאים.....

      @פלוס @י-ע מממ, שאלה, איך אתם מורידים מוסיפים ניקוד ללקוח אחר? כי לדעתי אפשר לחבר כמה קומבינות של @CUBASE ולפתור את הענין בכמה שלוחות בודדות.

      @י-ע אם כבר יש לך את כל ה999 שלוחות אז זה לא רלוונטי... תוכל להשתמש במה ש @פלוס הציע זה נשמע רעיון טוב, רק שצריך להוסיף את זה לכל ה999 שלוחות...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו