חדש! אתר לניהול מערכת תורים
-
מפעילים מערכת שרות לקוחות? פותחים מייצינג' / קמפיין התרמה?
חדשאתר אינטרנט לניהול מערכת תורים,
צפייה בסטטיקת מענה נציגים
כמות שיחות שנענו / לא נענו
ממוצע משך מענה / משך ממוצע של מענה / ועוד...
תצוגה נוחה לדוחות מענה + אפשרות להאזין להקלטת השיחה
צפייה במצב אונליין של התור כמה ממתינים למענה וכן מידע על הנצינים במענה
ועוד ועוד...כל זה באתר ניהול מערכת תורים מבית ימות המשיח פתרונות תקשורת
- בלשונית סקירה כללית עם מידע כללי על התור בשלוחה (דוגמא בתמונה המצורפת )
- בלשונית הגדרות בשלוחה, פיתוח מיוחד המאפשר להגדיר את הגדרות מתקדמות בשלוחה בצורה נוחה (דוגמא בתמונה המצורפת )
. - עדכון 17/19/2021
נוסף לשונית תור אונליין המציג את הצב הממתינים בתור וכן מיגע על הנציגים במענה (תפוס/פנוי, ועוד),
(מצורף תמונה של תור פעיל מאחד מאחד הקמפיינים הגדולים לדוגמא ראה תמונה המצורפת )
-
@ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?
-
@שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?
של אחד העובדים של ימות המשיח, עבור כלל לקוחות ימות המשיח
-
-
פוסט זה נמחק! -
@avrham אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@ערוץ-הסקרים אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?
של אחד העובדים של ימות המשיח, עבור כלל לקוחות ימות המשיח
של שמואל נכון?
לא
-
פוסט זה נמחק! -
@avrham אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@wiznitz לפי הכתובת רואים שכן shmm (השם של החברה של שמואל)
זה הלוגו שלו:
-
@שואל-ברצינות והשם של החברה shmm כמו הליניק. וחוץ מזה איך אני מגדיר שלוחה?
-
כל הכבוד!! @ערוץ-הסקרים
תמשיך לעשות דברים גדולים -
@avrham אתה צריך קודם להגדיר במערכת
-
@33064325 שימי זה שמעון לא שמואל.
-
@33064325 מה להגדיר במערכת?
-
-
@33064325
אתה יכול לעזור לי בהגדרות? -
@wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
ivr.8480381@gmail.comאבל כאן זה כתוב מאוד ברור
צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . . -
@33064325 אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
ivr.8480381@gmail.comאבל כאן זה כתוב מאוד ברור
צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . .אני צריך רק את ההגדרות שחייבים לשים בשלוחה והסבר
-
@שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.
נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.
אתה לא צודק,
לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמש -
@ערוץ-הסקרים אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.
נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.
אתה לא צודק,
לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמשצודק, אבל אין אפשרות לוודא שזה לא נשמר בשרת, והדרך ביניהם קצרה מאוד.
-
אהבתי את המערכת מאוד, במיוחד את החלק של ההגדרות המתקדמות אומנם חסר לדעתי הרבה אפשרויות בחלק הזה.
לדוגמא בהגדרות לתפריט יוכלו להגדיר הקשת שתי ספרות.
אפשר גם להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
גם כן כרגע יש במערכת רק הגדרות בתוך שלוחות בסיסיות כגון תפריט, השמעת קבצים, הקלטות, חדר ועידה וכדומה.
שלוחות יותר מתקדמות לא ניתנים להגדרה במערכת הזאת.יש לי גם כמה הצעות לשיפור המערכת (עם מי שבנה את המערכת קורא את מה שאני כותב כרגע)
° אפשר להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
לדוגמא: 0000 הודעה ראשונה בשלוחה וכו'וכו'° אפשרות גם כן לערוך את ההגדרות בדרך הרגילה של כתיבה
ככהtype=djmdxbxuxjdb
כי אומנם כל הרעיון שלו זה שיוכלו להגדיר במערכת אוטומטית בלי להכניס הגדרות אבל בטוח אהיה דברים שהוא לא יעשה להם אפשרות להגדרה בלחיצה על כפתור וזה לא נוח כל פעם לעבור ממערכת למערכת
¶ באתר הזה מגדירים את זה
¶ באתר הזה בודקים מי מאזין למערכת
¶ באתר השלישי מנהלים את המכירות
¶ וכו'וכו'
אז לדעתי עדיף להכניס את שני האפשרויות במערכתיש בטח עוד הרבה רעיונות אבל זה מה שעלה לי בראש כרגע.
בברכה
@613-0