• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. WIZNITZ
    W
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 6
    • עוקבים 11
    • נושאים 201
    • פוסטים 1156
    • הגבוה ביותר 239
    • שנוי במחלוקת 14
    • קבוצות 1

    WIZNITZ

    @WIZNITZ

    מומחה

    332
    מוניטין
    424
    צפיות בפרופיל
    1156
    פוסטים
    11
    עוקבים
    6
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום בית שמש

    WIZNITZ הפסק לעקוב עקוב
    מומחה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי WIZNITZ

    • RE: טריויה אונליין

      שאלות נפוצות

      1. איך זה עובד?

      פותחים חשבון משתמש במסך ההרשמה, ונכנסים לממשק ניהול אינטרנטי קליל ונוח ליצירת ה'קליקי' שלכם, להכנסת השאלות והמשתתפים.
      מציבים את מסך המחשב מול המשתתפים (מומלץ להשתמש במסך נוסף או מקרן). כשמחליטים להתחיל את המשחק – לוחצים על כפתור 'התחלת משחק' בממשק המשחק.
      בוחרים אחת מאפשרויות ההפעלה (מסך נפרד למנחה, או משולב), ועל המסך יופיע מספר הטלפון שאליו צריכים המשתתפים להתקשר ממכשיר הטלפון שבידיהם.
      נשאר לכם רק ללחוץ על כפתור 'הפעל המשחק' והמשחק מתחיל!

      2. איך אדע לתפעל את המשחק?

      ממשק הניהול וההפעלה הוא קליל, נוח ומובן לכל אחד. אין צורך בידע טכני מוקדם.

      3. עבור מה התוכנית מתאימה?

      המשחק 'קליקי' מיועד לכל אירוע או מפגש שאתם מעוניינים לשדרג ולהעניק למשתתפים ולכם חוויה אטרקטיבית, חדשנית, ובלתי נשכחת!
      רוצים דוגמא? בבקשה: סדנאות, ערבי משפחה, גיבוש, כנסים, ימי הולדת, בת מצווה, ועוד…

      4. האם ניתן לשלב תמונות, קבצי שמע וסרטונים אישיות בשאלות?

      בטח! בממשק יצירת השאלות תוכלו לבחור בקלות בשאלה המשלבת קובץ שמע, סרטון או תמונה שיופיעו לפני השאלה הרצויה.

      5. איך הטלפונים של המשתתפים מתחברים למשחק?

      על מסך המשחק יופיע מספר טלפון שאליו יתקשרו כל המשתתפים. אין צורך במכשיר ייעודי למשחק.

      6. האם 'קליקי' דורש חיבור לאינטרנט?

      המחשב שבו מכינים ומפעילים את המשחק דורש חיבור לאינטרנט. אך הטלפונים של השחקנים אינם דורשים חיבור לאינטרנט, אלא רק אפשרות לחייג.

      7. יש לי טלפון כשר. האם אוכל להשתתף במשחק?

      בוודאי! זה מיועד גם עבורך! ניתן להתקשר ולהשתתף במשחק גם מכל טלפון כשר.

      8. נתקלתי בקושי להפעיל את המשחק. מישהו יכול לעזור לי?

      תוכלו לפנות אלינו במייל לכתובת cs@yemot.co.il

      9. האם יש תשלום עבור המשחק?

      אין עלות על השימוש במשחק, והשימוש בממשק הוא חינמי לחלוטין.
      ייתכן שבעתיד יידרש תשלום עבור כך.

      סרטון הדרכה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • 2..3.. שַׁ_גֵּר

      3b13966b-14f1-486f-a4f0-7add0c8fd6e4-image.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      W
      WIZNITZ
    • הוספת אפשרות למחוק מספרים דרך האתר מרשימות צינתוקים החינמי

      @שמואל

      הוספת אפשרות למחוק מספרים דרך האתר מרשימות צינתוקים החינמי

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • צ'אט GPT לתמיכה במערכות ימות המשיח

      שלום חברים,

      רציתי לשתף אתכם בצ'אט GPT שמצאתי, אשר מספק תמיכה והכוונה במערכות הטלפוניה המתקדמות של ימות המשיח בצורה מהירה ויעילה.

      מה תוכלו למצוא בצ'אט הזה?

      • מענה מהיר לשאלות בנושא מערכות הטלפוניה של ימות המשיח
      • תמיכה טכנית בזמן אמת
      • הדרכות מפורטות ומידע עדכני

      אני אישית מצאתי את הצ'אט הזה מאוד מועיל ושימושי, וממליץ לכם לנסות אותו גם כן.
      לכניסה לצ'אט, פשוט לחצו על הקישור הזה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • חדש! - ניתוק שיחה מהאתר ולראות את הפרטים בצורה יותר מסודרת

      עלה באתר הניהול האפשרות לנתק שיחה מהאתר ולראות את הפרטים בצורה יותר מסודרת

      18b25826-f8bb-4c2c-acd5-d3095f4ba508-image.png

      SnipImage.JPG

      פורסם בחדש במערכת
      W
      WIZNITZ
    • RE: עדכון על שליחת פקסים דרך המערכת

      חדשות טובות! 📠 שירות הפקס נשאר איתנו

      ערב טוב 🙂

      לפעמים התגובה הטובה ביותר היא להקשיב. 😊 וזה בדיוק מה שעשינו.

      אנו מודים לכם על התגובות הרבות והמשוב החשוב

      שקיבלנו בעקבות ההודעה האחרונה בנושא שירות הפקס.

      שמענו את הסיפורים שלכם, הבנו את הצרכים העסקיים שלכם,

      והקשבנו בתשומת לב לכל פנייה.

      אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם 🤩

      החלטנו להיות קשובים ללקוחות ולהשאיר את השירות קיים!!!

      שירות הפקס ימשיך לפעול בדיוק כפי שאתם מכירים ואוהבים.

      בלי שינויים, בלי הפתעות,

      רק אותו שירות אמין שתמיד היה כאן בשבילכם.

      זו ההזדמנות שלנו להודות לכם:

      👌על האמון המתמשך בשירותים שלנו

      👌על הכנות והפתיחות בשיתוף הצרכים שלכם

      👌ובעיקר - על שאתם חלק מהמשפחה העסקית שלנו

      כתמיד, אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה או בקשה.

      אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות השירות שלנו בכל דרך שנוחה לכם.

      נמשיך לצעוד יחד קדימה! 💪

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      W
      WIZNITZ
    • משרד התקשורת עושה סוף ל'צינתוקים' וחסימות הקווים הכשרים

      משרד התקשורת עושה סוף ל'צינתוקים' וחסימות הקווים הכשרים

      בעקבות תלונות גוברות והולכות על כך שמוקדי חירום וקווי מידע חיוניים נחסמים בטלפונים הכשרים, משרד התקשורת יוזם מהלך שיקשה על החסימות ויביא סוף לצינתוקים

      תלונות רבות נשמעו בשנים החולפות על כך שמוקדי חירום וקווי מידע חיוניים נחסמים בטלפונים הכשרים, כשמאחורי החסימות עומדת 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'. על רקע נגיף הקורונה והתלות הגוברת בתקשורת, התעצמה כמות התלונות בנושא וכעת במשרד התקשורת יוזמים פתרון שיביא אולי סוף לסאגה.

      במשרד התקשורת מבשרים היום (רביעי), כי בעקבות תלונות רבות הם שוקלים לשנות את הקשחת הרישיונות שמקבלות חברות התקשורת, כך שתיאסר עליהן חסימת מוקדי חירום, או טלפונים שהוקמו למוסדות המדינה, וכן שינוי הקריטוריון שיביא לחסימת קווים.

      על פי משרד התקשורת, "המשרד שוקל לקבוע ברישיונות מפעילים פנים ארציים וחברות הסלולר", כך שיחול איסור על חסימת אפשרות החיוג למספרי טלפון ארציים מקוצרים שהקצה משרד התקשורת לצורך מוקדי חירום, איסור על חסימת אפשרות החיוג למספר טלפון אשר הוקצה ל"מדינה ומוסדותיה".

      כאמור במשרד התקשורת רוצים להקשיח את הקריטריונים של הרישיונות שהם מנפקים למפעילים, ובוועדת הרבנים יאלצו להגיש בקשות נפרדות על כל קו ולא עבור קבוצת מספרים כשעל חברת התקשות תחול חובה של שמירת תיעוד, על ידי חברת התקשורת או מי מטעמה בדבר כל חסימה.

      במשרד התקשורת שוקלים לעשות סוף גם לתופעת הצינתוקים, כך שיביאו לסוף לתופועה המטרידה של צינתוקים שבאים בעיקר מקווי נעייס, ותלונות שעלו בעבר לא הצליחו להביא לפתרון שיביא סוף לתופעה.

      שר התקשורת יועז הנדל אמר: "אני מכבד את רצון הציבור החרדי וזכותו להחזיק מנויים המאושרים על ידי ועד הרבנים. חובת המשרד למנוע פגיעה אפשרית במשתמשים, לפיכך השימוע יסדיר את החסימות. זהו נדבך ראשון להחלטה שבמסגרתה נפעל למגר גם את תופעת הצינתוקים (צלצול אוטמטי וניתוק) שמכבידה מאוד על הציבור החרדי".

      בחדרי חרידים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • רשימת קוי תוכן המעדכן

      טופס למילוי של כל הקווי תוכן .

      כולם מוזמנים למלאות: כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: איך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים

      @יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:

      זה נתקע. אני רוצה להעביר את הרשימה למערכת אחרת, יש רעיונות?

      ‏‏לכידה.PNG

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: שידרוגים משמעותיים במודול צינתוקים!

      @אלחנן1 @eliyahu
      צריך להוסיף באתר תיעוד של הפעולה
      מי שהזמין את מי
      ותגובת המזמין

      פורסם בחדש במערכת
      W
      WIZNITZ

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי WIZNITZ

    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @isi

      אני חושב ש @שמואל בנה את המודול API

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • RE: קמפיין גיוס עלות פיתוח חיבור 'יש חשבונית' לסליקה

      b19e4b7b-bd77-4b1d-83cd-1319190631ed-יש חשבונית.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: בקשה להוספת אפשרות סליקה דרך חברת "יש חשבונית" במודול סליקת אשראי

      @ivrפון @דוב-בער @פישל @שולי

      [https://f2.freeivr.co.il/topic/16739/קמפיין-גיוס-עלות-פיתוח-חיבור-יש-חשבונית-לסליקה]

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • RE: קמפיין גיוס עלות פיתוח חיבור 'יש חשבונית' לסליקה

      חברת יש חשבונית מציעה פתרון מדהים ומשתלם לניהול עסק.

      החברה כוללת סליקת אשראי ועוד מגוון רחב של כלים שימושיים – הכול במחיר אחיד וללא עלויות נוספות!

      עם זאת, כרגע אין אפשרות להשתמש ב"יש חשבונית" ישירות במודול הסליקה של ימות המשיח, ואנחנו מאמינים שזו תוספת שתועיל לכולנו.

      למה לבחור ב"יש חשבונית"? תראו בעצמכם!!

      פונקציות יש חשבונית אייקאונט נדרים פלוס קארדקום ריווחית
      עלות חודשית 27 חודשי 25 חודשי 50 חודשי 110 חודשי 29 חודשי
      עלות הקמה חינם! חינם! 150 ש"ח על ההקמה 150 חינם!
      מודל סליקת אשראי חינם! תוספת תשלום חינם! חינם! תוספת תשלום
      כמות מסמכים בחודש ללא הגבלה! 10 תוספת תשלום 100 100
      כמות סליקות בחודש ללא הגבלה! ללא הגבלה! 1000 100 לא ידוע
      דפי מכירה/תשלום כן - תוספת תשלום תוספת תשלום תוספת תשלום
      תוסף סליקה לוורדפרס. כן תוספת תשלום כן תוספת תשלום תוספת תשלום
      תמיכה ב- API. כן כן כן כן חינם!
      תמיכה בהו"ק. כן תוספת תשלום כן תוספת תשלום תוספת תשלום
      שמירת כרטיסי אשראי. כן תוספת תשלום כן תוספת תשלום תוספת תשלום
      תמיכה webhooks. כן כן כן כן כן
      חיתום דיגיטלי על מסמכים כן כן - אין אין
      דוחות לרשויות ולהנהלת חשבונות כן כן + שירותי רו"ח כן כן כן
      ניהול לקוחות מוצרים, מלאי, ספקים ולידים כן - אין אין תוספת תשלום
      ניהול הוצאות כן כן אין - תוספת תשלום
      עיצוב מסמכים בהתאמה אישית כן כן - כן כן
      ניהול יומן כן כן כן כן כן
      ניהול עובדים כן - - - -
      ניהול משימות כן - - - -
      ניהול יוזרים/הרשאות ללא הגבלה! - - - -
      מותגים (שמות שונים בחשבוניות) ללא הגבלה! - - - -
      עסקים (עסקים שונים במערכת) 1 - - - -

      תודה על שיתוף הפעולה!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: מכירת יחידות במערכת של מבזק 3 - במחיר מוזל

      @צבי-ד-צ
      אי אפשר להעביר יחידות מרסיילר אחד לשני

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: מכירת יחידות במערכת של מבזק 3 - במחיר מוזל

      @צבי-ד-צ כתב במכירת יחידות במערכת של מבזק 3 - במחיר מוזל:

      @WIZNITZ זה טוב גם לימות בלי ריסלר?

      לא הבנתי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • מכירת יחידות במערכת של מבזק 3 - במחיר מוזל

      יש לי כמות של יחידות בריסיילר מבזק 3 ואני מעוניין למכור אותן במחיר מוזל.
      ניתן לפנות אליי במייל: 07wiznitz@gmail.com

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: אפליקצייה לימות המשיח בMAKE (למי שמכיר)

      @חשוב כתב באפליקצייה לימות המשיח בMAKE (למי שמכיר):

      @מוישי-שובקס בוקר טוב,
      אשמח לדעת דרך איזו אפליקציה אתה מתחבר לימות המשיח,
      כמו כן אם מישהו ניסה לפתח אפשרות למשק בין יומן גוגל שבו מגדירים בכל תאריך שעות פעילות לבין מערכת זימון תורים של ימות המשיח

      אפשר דרך Make

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @ivrפון
      אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      W
      WIZNITZ
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

      זיהוי דיבור ללא עלות

      איך אתה עושה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      W
      WIZNITZ