• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. isi
    I מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 69
    • פוסטים 479
    • קבוצות 0

    isi

    @isi

    107
    מוניטין
    93
    צפיות בפרופיל
    479
    פוסטים
    2
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    isi הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי isi

    • RE: נושא אחד לכל הבלגן!!!!

      גם אני נהנה מהשירות של ימות המשיח.
      האמת, גם אחרי הקריסה לא אעבור לחברה אחרת. כבר בניתי מערכת, לקח לי שעות, לא אעבור.

      אבל אם מחר אצטרך מרכזיה חדשה, במצב הנוכחי לא אפתח שם.
      הפרסומות התחילו ללא הודעה מוקדמת.
      הקריסה, שהיא לא הבעיה, אלא חוסר ההודעה וההתחייסות היא הבעיה. פשוט אי כיבוד הלקוחות.

      לקוחות יש להם קווים שלא מכובד שלקוח יתקשר וישמע מה שישמע.
      כל שינוי שעושים לנו במערכות, אמור להיות עם הודעה מוקדמת.
      קריסה, אי אפשר לדעת מראש, אבל לפחות צינתוק מיידי עם הודעה לכל הלקוחות שיבדקו את הקווים שלהם ויפעלו בהתאם. יבטלו הפניות, יבנו חלופות.
      וכן לפחות הודעה מסודרת אחת לכמה שעות על ההתפתחות והגורמים שגרמו לכך.

      אבל כלום.
      חבל.
      אני כותב הודעה זו כשירות לימות המשיח.
      תנו דעתכם להתנהל בצורה שהלקוחות שלכם יראו שאתם מכבדים את הלקוחות שלהם.
      שהלקוחות שלכם יראו, שחשוב לכם שהם יוצגו כמכובדים אצל הלקוחות שלהם.
      שירגישו שזה אינטרס שלכם לשמור על תדמית מכובדות של הלקוחות שלכם כלפי הלקוחות שלהם.

      תאמינו לי זה ישתלם לכם.

      אני כותב את דברי אלו בשבילכם ולמענכם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: מסקנות מהאירוע האחרון

      @חכמון מדוע שתוכנה לגיבוי קבצים תעלה כסף? למה שזה לא יהיה אופציה מובנית במערכת?
      חברה מכובדת שמכבדת את עצמה ויודעת לתת שירות, לא מפחדת שאנשים יעברו חברה.
      הגיבוי חשוב לא רק לקריסה של שרתי החברה, אלא גם למצב שמפעיל הקוו שינה בטעות משהו בהגדרות והוא רוצה לשחזר למצב שהיה לפני כמה ימים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      רק חבל שכמה שנים אחרי פתיחת הפוסט, והבעיה שבגינה נפתח הפוסט עדיין נותרה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מסקנות מהאירוע האחרון

      מה שלא מובן, שעל אף שאנשים מתחננים מימות לתת להם אפשרות גיבוי, הם לא נותנים את זה.
      לפעמים בן אדם הורס משהו במערכת של עצמו בלי לשים לב, ואז אין לי שום אפשרות גיבוי/שחזור.
      למה? למה לא לתת פונקציה שכל אתר וכל שרת נותן?
      כל אתר וכל שרת נותן אפשרות לגבות אל המחשב של עצמך או הדרייב שלך.
      למה כאן מתחננים ומתחננים ואין כל אפשרות לעשות איזה לחצן הורדה של כל המערכת כולל כל קבצי הטקסט של ההגדרות למחשב?
      פעם היה FTP שגם עליו היו צריך תחנונים בשביל לקבל את זה, היום גם את זה אין.
      חבל מאד.
      אולי מהמקרה האחרון תהיה התפתחות חיובית גם בזה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח
      האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
      אם כן, איך?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • הגדרת השמע אצל המחייג כאשר מפנים שיחה למספר אחר

      אם עושים ששלוחה תפנה שיחה למקום אחר, יש אפשרות להגדיר שהעונה יוכל להחליט האם לקבל את השיחה או לא.

      אבל זה שחייג, בכל הזמן הזה שהעונה קיבל את ההודעה ובה השאלה אם הוא רוצה לקבל את השיחה כעת או לא,
      בכל זמן זה הוא מפסיק לשמוע מנגינה/צליל חיוג, אלא שומע שקט.
      האם יש אפשרות לסדר זאת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי isi

    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס מלכתחילה כן עדיף לכתוב 200, בפרט מי שיש לו כמה חשבונות, כי החשבונות אמורות להיות משויכות לפי המספרים הללו במרכזיה.
      אבל אני כעת רואה שבכלל רשמת משהו אחר. מה שצריך לרשום הוא:
      account_dial_extension=200
      ואצלך רשום:
      account_dial_number=1

      והאמת שאפשר להשאיר כמו שרשום אצלך, אלא שאם יהיו כמה חשבונות סיפ, אופן ההפניה שונה.

      ראה למעלה כבר שכתבתי להגדיר כנ"ל. כנראה שלא שמתם לב, ולא שיניתם לפי איך שכתבתי.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @יעקב-טורק כתב:

      @צבי-ד-צ כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

      @kasnik ייתכן, רק כתבתי על הדרמה...
      אגב מסברא ללא ידע נראה לי שלא עולה או עולה ממש מעט, כי אחרת למה עד עכשיו ממש זה היה בחינם

      כאחד ששולח מיילים עם שירות SES של אמזון, אני משלם 1 דולר על 10,000 הודעות, לפי שער הדולר היום זה יוצא 0.000294 ₪ להודעה, ולחברה בסדר גודל של ימות המשיח סיכוי גדול שיש להם שרת מייל משל עצמם ואז זה לגמרי בחינם (חוץ מעלות מסוימת של אחזקת השרת)

      תוכל להרחיב על השירות הזה מה שאתה כותב על אמזון? איך אני מגיע אליו? תוכל לתת קישור?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: גם אתם בפרטנר חווים את הסיוט במערכות ???

      @נועם-אלימלך @יהודה-ו. לי זה התחיל לקרות בהוט מובייל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס @לימוד-בתורת-מרן
      מה היה הבעיה בסופו של דבר? מה הנקודה שהתפספסה כאן לכל אורך הדרך?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן נו, מדוע לא?
      לפני שממשיכים לאתר מה הבעיה, בא נוודא שזה לא משהו אצלם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן ניסת לשאול את ימות המשיח?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
      ובשלוחה

      ;שיחות סיפ
      type=sip
       
      ;מחייג למס יוזר של המערכת
      account_dial_number=200
      
       
      ;הקלטת שיחות
      sip_record=yes
      ;שישלח למייל
      sip_send_mail=yes
      

      ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
      משתמש האי אקס אינו קיים ....
      ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

      תראה למעלה באשכול איך כתבתי להגדיר שלוחה. נראה שמשהו לא תקין בהגדרות השלוחה אצלך.
      אמנם לכאורה בשביל להוציא שיחות בצורה תקינה מהתוכנה לא צריך שלוחה, כי השלוחה משמשת רק להפנות שיחות אל התוכנה.
      זה דבר תימה מדוע זה קורה אצלך.
      ניסת לפנות לימות המשיח?
      אגב, אני מקווה שבדפדפן לא מאופשר אצלך להוציא שיחות, כי אם כן זה מה שתוקע את התוכנה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כאן נראה כעת מוגדר תקין. מה מוגדר בשלוחה?
      מה שצירפת למעלה לא טוב. סידרת את זה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      מראה כך אבל בפועל יש שקט
      1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
      וצילום של ההגדרות
      f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
      וצילום של מרכזיה עיסקית
      1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
      וצילום של השלוחה
      512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

      1. תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
      2. בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
      3. במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
      4. תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי

      1. על מה אתה לוחץ
      2. ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi