• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. isi
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 55
    • פוסטים 315
    • הגבוה ביותר 38
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    isi

    @isi

    59
    מוניטין
    59
    צפיות בפרופיל
    315
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    isi הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי isi

    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      אני לא נכנס לנקודה של אם יש צדק במהלך הזה מצד החברה או לא.
      אני רק בטוח שיש כאן איזה מהלך שהוא נראה כצעד של יאוש.

      אין לי מושג מה יעשו בעלי הקווים הישנים, ברור שחלק מהם ינטשו כי זה קווים שמאופים אדם לא יכול להרשות לעצמו שישמעו בו פרסומות.
      אבל בעלי קווים חדשים לא יתקרבו אל חברה כזו. גם לא בתשלום.
      על אף שאם כבר משלמים אז מדוע לא לשלם כאן.

      וזאת כי אם החברה היתה מסוגלת להכניס פרסומות שלה לקוו האישי שלי,
      אי אפשר לדעת מה עוד היא תרשה לעצמה בחסות האותיות הקטנות.

      זה צעד שמותר לה לעשות חוקית, אבל משדר חוסר אמינות,
      וגרוע גם לבעלי הקווים כי קוו שפורצת בו פרסומת מצטייר כקוו לא מקצועי.
      ואדם שיש לו מערכת משרדית ופורצת בו פרסומת, זה כבר ממש חבלה עבורו.

      כללו של דבר המהלך מציג את הקווים שפועלים תחת החברה כחסרי מקצועיות.
      חבל בשבילם. חבל גם בשבילנו. חבל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @עידו אתה צודק ולא צודק. המידע שלך - לא שלך, אבל חברה מתוקנת ומכובדת ומכבדת לא תעשה כאלו דברים.

      לעזוב / לא לעזוב - זה ענין של אופי הקוו.
      יש קווים/משרדים/מרכזיות שבשום אופן לא ירשו לעצמם פרסומות, אפילו במחיר החלפת מספר.
      ואם תפלוש להם פרסומות לקוו, הם לא יקחו סיכון ולא יתנו אמון, ולכן לא ישלמו כאן - תוך כדי המתנה לגחמה הבאה.

      הם יעברו לחברה אחרת, מתוך אמונה שבחברה אחרת זה לא היה קורה תחת שום תירוץ.
      גם התירוץ הכי מוצדק בעולם.

      אישית אני חושב ששום חברה מתחרה ומקבילה לא היתה עושה כך, ולא הייתה משתמשת באותיות הקטנות לשים פרסומות, גם אם חתמת להם על כך שזה מותר להם.

      אני חושב ש'ימות' לא מבינים את המעשה שהם עשו. ויתכן שהם באמת פחות מקצועיים/יוקרתיים בשביל להפקיד בידיהם קווים מכובדים.
      מקצועיים, אני כמובן לא מדבר בפן הטכני, שיכול להיות שבזה הם יותר מכולם.
      אלא בפן של ההבנה למהות ההתנהלות והגישה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      למה שיהיה להם בעיה שתעזוב אם אתה ממילא מקים לבד את הקו?
      כל הרווח הגדול זה מהגדרות

      כי יש להם אופציה למשל לתת לי אפשרות להישאר אצלם במחיר של 10 ש"ח לחודש כמו שחברות אחרות נותנות, ואם אם יעשו כך מסתבר שאלך על זה.
      אבל אם הם יפתיעו אותי עם פרסומת בקוו שלי, גם אם אח"כ הם יציעו לי במחיר הנ"ל להישאר ללא פרסומות לא אסמוך עליהם יותר. וראה מה שכתבתי למעלה שזה מעיד על גישה של חברה למכובדות של הלקוחות שלה. לא אסתכן אם זה יקרה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      לפניה לימות המשיח?
      יש מצב.
      אם אשתכנע.
      אבל אני לא רואה בעיה במצב הקים.
      אדברה תשכנע אותי שזה בעיה.
      וגם אני אחד מהמשתמשים.
      לפעמים בישיבה אין לי אינטרנט.
      ואני משתמש בקווי תוכן.
      אני מצידי מרגיש שזה כמו מחשב אם פירסומות וכו.
      אבל עדיין מחשב.
      רוב האנשים לא יחליפו מחשב ווינדוס במחשב לינוקס [חוץ ממתכנתים 😊 ] כי הם רגילים לזה והרבה תוכנות שימושיות קיימות בעיקר במחשב ווינדוס .
      אני כמשתמש API. כל צורך שקיים אני מכין מראש לשימוש לא מקוון.
      לסיכום: אני לא רואה בעיה במצב הקים ומאד מרוצה.
      אז לא נראה לי.
      יכול להיות שזה כי אני גם שומע את הצד השני. ימות המשיח והשיקולים שלהם.

      אם אתה לא רואה בעיה במצב הקיים, אתה פשוט לא חי את השטח. מקווה שהם לא יעשו טעויות מתוך 'חיים בתוך בועה' שיגרמו לאנשים להסתלק מהם.

      אף אחד לא יחיה עם פרסומות בקוו שלו. זה יותר גרוע מלדחוף/למכור/לתת למישהו מקרר, בתנאי שכשאני ארצה אוכל לאחסן שם מה שאני רוצה.

      כי כשיש לי למשל קוו של משרד/עסק, זה לא רק קוו אישי שלי, אלא קוו שהוא גם חלון הראווה שלי.
      ושוב, לדעתי הם חיים בתוך בועה ועושים טעויות קריטיות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      @isi זה שלא עידכנו זה ענין אחד.
      אבל מבחינתם.
      כל קו עיסקי שלא הוקם דרכם לא נחשב עיסקי.
      ולכן כל הקווים שלא הוקמו דרכם או שלא נחשבים עיסקיים נכנסו להם הפירסומות.
      זה כמו להציע לך מקרר חינם לבית ואם תרצה שאני לא אשתמש בו בשותפות איתך תשלם.

      ראה מה שכתבתי למעלה. גם אני אוחז שלפי האותיות הקטנות הם ואתה צודקים,
      אבל אני חושב שעדיף להיות חכמים מלהיות צודקים...
      במקרה דנן אם הם יהיו צודקים - לדעתי ולידיעתי מקווים שאני מכיר - המחיר עלול להיות יקר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      רק חבל שכמה שנים אחרי פתיחת הפוסט, והבעיה שבגינה נפתח הפוסט עדיין נותרה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי isi

    • RE: ההודעה על אימות דו שלבי מופיעה על אף שכבר עשיתי זאת. מדוע?

      @CUBASE באם אני מפעיל אכיפה מוקדמת האם יש אפשרות לבטל אותה?
      נניח אני רוצה להפעיל זאת כדי לבדוק אם יש API שמושפע מהפעלת האימות הדו שלבי, באם אראה שהכל עובד סדיר לא יהיה אכפת לי להשאיר זאת כך.
      השאלה אם במקרה ואראה שיש תקלה, האם אוכל לבטל את האכיפה המוקדמת?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: ההודעה על אימות דו שלבי מופיעה על אף שכבר עשיתי זאת. מדוע?

      @CUBASE קודם כל - לא אכפת לי שזה מופיע.
      אני רק רוצה לדעת שאני מכוסה מצד ה'אימות דו שלבי' כדי שהמערכת שלי לא תחסם מחר.
      לכן אני שואל:

      1. אם עשיתי אימות דו שלבי, על ידי קוד שהגיע למייל שלי, ועם כל זה - זה עדיין ממשיך להופיע. האם זה בסדר מצד האימות? או שכל עוד לא הוספתי שיטת אימות, מבחינת המערכת אחסם כאשר יצטרכו אימות דו שלבי?

      2. מה הכוונה להוסיף שיטת אימות? להוסיף עוד כתובת מייל?

      3. מה זה 'אכיפה מוקדמת'?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: תא קולי השולח העתק לדוא"ל - voicemail_email

      @AYY שליחת טקסט לכאורה זה בעלות יחידות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • ההודעה על אימות דו שלבי מופיעה על אף שכבר עשיתי זאת. מדוע?

      כל פעם שאני נכנס למערכת מופיעה לי ההודעה על השינוי בענין האימות דו שלבי.
      וזאת על אף שעשיתי כזה אימות.
      האם זה אומר שהאימות לא הצליח, ואהיה בבעיה כאשר יגיע תאריך היעד?

      מישהו כתב באשכול מקביל שרק אם מוסיפים שיטת אימות זה מפסיק לקפוץ.
      אבל כבר יש לי שיטת אימות על ידי הטלפון שלי והמייל שלי, ואין לי להכניס שיטת אימות נוספת.

      תכל'ס, מה זה אומר שההודעה קופצת בכל התחברות מחדש? שהאימות הדו שלבי שלי לא התקבל, ובתאריך שלא יוכלו להיכנס ללא אימות דו שלבי אהיה בבעיה?

      זו ההודעה שקופצת לי כל התחברות מחדש, כאמור על אף שכבר עשיתי אימות דו שלבי בהתחברות קודמת:

      f88cb2d1-5c97-477d-8637-f4bb307f4b3c-image.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: 🔒 שדרוג אבטחה: הוספת אימות דו-שלבי (MFA) בעת כניסה לאתר ניהול המערכת, וכן בעת שימוש ב-API

      עשיתי כמה פעמים אימות דו שלבי, ועבדתי לפי כל ההוראות, וכל פעם שאני נכנס למערכת, זה מחדש מקפיץ לי הודעה על התהליך כאילו לא עשיתי כלום.
      למה לא עושים משהו בצורה מושלמת וטובה? מדוע אם הולכים למהלך לא מסדרים את הדברים הללו.
      בבקשה, תנו הודעה: האימות הצליח / האימות נכשל / כל הודעה אחרת שהמשתמש יבין באיזו נקודה הוא אוחז.
      אפס נגישות והבנת המשתמש. מדוע יוצאים לתהליך מבלי להשלים את שלבי הפיתוח.
      ראיתי מעלי כמה שהתלוננו על אותה תלונה.
      נא בבקשה, אודה לשיפור.

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      רק חבל שכמה שנים אחרי פתיחת הפוסט, והבעיה שבגינה נפתח הפוסט עדיין נותרה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: שלוחת קבלת פקס

      נראה לי שעליתי מה הסיפור. כאשר השולח של הפקס שולח אותו ממספר חסום, הפקס לא מתקבל.
      @שמואל האם יש אפשרות לסדר את הבעיה, ולתקן את המצב, כך שגם אם השולח ישלח ממספר לא מזוהה, הפקס כן יגיע?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • שלוחת קבלת פקס

      האם יש מישהו שעובד לו שלוחת קבלת פקס?
      הגדרתי בשלוחה כדלהלן, וזה לא מקבל פקסים.
      מה יכול להיות הבעיה?

      כך הגדרתי:

      type=recv_fax
      set_ok_send_mail=yes
      email_address=123456@gmail.com
      email_name=כותרת המייל
      
      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: פקס לא מתקבל בגלל פרסומות - יש פתרון?

      שילמתי על הסרת פרסומות, ואכן בהתקשרות למספר זה מועבר ישר לפקס, אבל עדיין פקסים לא מגיעים. למשל מישהו שולח לי פקס מ'מי-פקס', וזה לא מגיע אחרי כמה ניסיונות שליחה, בעוד שלמקומות אחרים שהוא שולח הפקסים שלו מגיעים תקין.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: פקס לא מתקבל בגלל פרסומות - יש פתרון?

      @פיסטוק-פרווה זה לא משהו חד פעמי. הבעיה שיש מערכות אוטומטיות שמקישים בהם מספר פקס, והם שולחים פקס באופן אוטומטי. והתוצאה שהפקס לא מגיע.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi