• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. isi
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 53
    • פוסטים 307
    • הגבוה ביותר 37
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    isi

    @isi

    57
    מוניטין
    56
    צפיות בפרופיל
    307
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    isi הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי isi

    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      אני לא נכנס לנקודה של אם יש צדק במהלך הזה מצד החברה או לא.
      אני רק בטוח שיש כאן איזה מהלך שהוא נראה כצעד של יאוש.

      אין לי מושג מה יעשו בעלי הקווים הישנים, ברור שחלק מהם ינטשו כי זה קווים שמאופים אדם לא יכול להרשות לעצמו שישמעו בו פרסומות.
      אבל בעלי קווים חדשים לא יתקרבו אל חברה כזו. גם לא בתשלום.
      על אף שאם כבר משלמים אז מדוע לא לשלם כאן.

      וזאת כי אם החברה היתה מסוגלת להכניס פרסומות שלה לקוו האישי שלי,
      אי אפשר לדעת מה עוד היא תרשה לעצמה בחסות האותיות הקטנות.

      זה צעד שמותר לה לעשות חוקית, אבל משדר חוסר אמינות,
      וגרוע גם לבעלי הקווים כי קוו שפורצת בו פרסומת מצטייר כקוו לא מקצועי.
      ואדם שיש לו מערכת משרדית ופורצת בו פרסומת, זה כבר ממש חבלה עבורו.

      כללו של דבר המהלך מציג את הקווים שפועלים תחת החברה כחסרי מקצועיות.
      חבל בשבילם. חבל גם בשבילנו. חבל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @עידו אתה צודק ולא צודק. המידע שלך - לא שלך, אבל חברה מתוקנת ומכובדת ומכבדת לא תעשה כאלו דברים.

      לעזוב / לא לעזוב - זה ענין של אופי הקוו.
      יש קווים/משרדים/מרכזיות שבשום אופן לא ירשו לעצמם פרסומות, אפילו במחיר החלפת מספר.
      ואם תפלוש להם פרסומות לקוו, הם לא יקחו סיכון ולא יתנו אמון, ולכן לא ישלמו כאן - תוך כדי המתנה לגחמה הבאה.

      הם יעברו לחברה אחרת, מתוך אמונה שבחברה אחרת זה לא היה קורה תחת שום תירוץ.
      גם התירוץ הכי מוצדק בעולם.

      אישית אני חושב ששום חברה מתחרה ומקבילה לא היתה עושה כך, ולא הייתה משתמשת באותיות הקטנות לשים פרסומות, גם אם חתמת להם על כך שזה מותר להם.

      אני חושב ש'ימות' לא מבינים את המעשה שהם עשו. ויתכן שהם באמת פחות מקצועיים/יוקרתיים בשביל להפקיד בידיהם קווים מכובדים.
      מקצועיים, אני כמובן לא מדבר בפן הטכני, שיכול להיות שבזה הם יותר מכולם.
      אלא בפן של ההבנה למהות ההתנהלות והגישה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      למה שיהיה להם בעיה שתעזוב אם אתה ממילא מקים לבד את הקו?
      כל הרווח הגדול זה מהגדרות

      כי יש להם אופציה למשל לתת לי אפשרות להישאר אצלם במחיר של 10 ש"ח לחודש כמו שחברות אחרות נותנות, ואם אם יעשו כך מסתבר שאלך על זה.
      אבל אם הם יפתיעו אותי עם פרסומת בקוו שלי, גם אם אח"כ הם יציעו לי במחיר הנ"ל להישאר ללא פרסומות לא אסמוך עליהם יותר. וראה מה שכתבתי למעלה שזה מעיד על גישה של חברה למכובדות של הלקוחות שלה. לא אסתכן אם זה יקרה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      לפניה לימות המשיח?
      יש מצב.
      אם אשתכנע.
      אבל אני לא רואה בעיה במצב הקים.
      אדברה תשכנע אותי שזה בעיה.
      וגם אני אחד מהמשתמשים.
      לפעמים בישיבה אין לי אינטרנט.
      ואני משתמש בקווי תוכן.
      אני מצידי מרגיש שזה כמו מחשב אם פירסומות וכו.
      אבל עדיין מחשב.
      רוב האנשים לא יחליפו מחשב ווינדוס במחשב לינוקס [חוץ ממתכנתים 😊 ] כי הם רגילים לזה והרבה תוכנות שימושיות קיימות בעיקר במחשב ווינדוס .
      אני כמשתמש API. כל צורך שקיים אני מכין מראש לשימוש לא מקוון.
      לסיכום: אני לא רואה בעיה במצב הקים ומאד מרוצה.
      אז לא נראה לי.
      יכול להיות שזה כי אני גם שומע את הצד השני. ימות המשיח והשיקולים שלהם.

      אם אתה לא רואה בעיה במצב הקיים, אתה פשוט לא חי את השטח. מקווה שהם לא יעשו טעויות מתוך 'חיים בתוך בועה' שיגרמו לאנשים להסתלק מהם.

      אף אחד לא יחיה עם פרסומות בקוו שלו. זה יותר גרוע מלדחוף/למכור/לתת למישהו מקרר, בתנאי שכשאני ארצה אוכל לאחסן שם מה שאני רוצה.

      כי כשיש לי למשל קוו של משרד/עסק, זה לא רק קוו אישי שלי, אלא קוו שהוא גם חלון הראווה שלי.
      ושוב, לדעתי הם חיים בתוך בועה ועושים טעויות קריטיות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      @isi זה שלא עידכנו זה ענין אחד.
      אבל מבחינתם.
      כל קו עיסקי שלא הוקם דרכם לא נחשב עיסקי.
      ולכן כל הקווים שלא הוקמו דרכם או שלא נחשבים עיסקיים נכנסו להם הפירסומות.
      זה כמו להציע לך מקרר חינם לבית ואם תרצה שאני לא אשתמש בו בשותפות איתך תשלם.

      ראה מה שכתבתי למעלה. גם אני אוחז שלפי האותיות הקטנות הם ואתה צודקים,
      אבל אני חושב שעדיף להיות חכמים מלהיות צודקים...
      במקרה דנן אם הם יהיו צודקים - לדעתי ולידיעתי מקווים שאני מכיר - המחיר עלול להיות יקר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: הפניה למערכת אחרת לא עובדת

      @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

      @isi

      תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
      ‏‏לכידה.PNG

      תודה רבה! הסתדר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח
      האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
      אם כן, איך?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי isi

    • RE: פקס לא מתקבל בגלל פרסומות - יש פתרון?

      שילמתי על הסרת פרסומות, ואכן בהתקשרות למספר זה מועבר ישר לפקס, אבל עדיין פקסים לא מגיעים. למשל מישהו שולח לי פקס מ'מי-פקס', וזה לא מגיע אחרי כמה ניסיונות שליחה, בעוד שלמקומות אחרים שהוא שולח הפקסים שלו מגיעים תקין.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: פקס לא מתקבל בגלל פרסומות - יש פתרון?

      @פיסטוק-פרווה זה לא משהו חד פעמי. הבעיה שיש מערכות אוטומטיות שמקישים בהם מספר פקס, והם שולחים פקס באופן אוטומטי. והתוצאה שהפקס לא מגיע.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • פקס לא מתקבל בגלל פרסומות - יש פתרון?

      יש לי מספר שאמור לקבל פקסים, כך הוא מוגדר בשלוחה הראשית שלו.
      אבל כנראה שאם המתקשר נופל על פרסומת, אז הפקס לא מגיע. האם יש פתרון לזה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @שלומל-ה במודול תור יש פונקציות רבות שאין בראוטינג. מי שצריך את אותם פונקציות בשבילו כדאי לעבוד עם מודול תור. מי שלא צריך, אז במודול ראוטינג יש את המעלה שניתן להפנות לסיפ חינם וכן למספרים שבימות המשיח חינם.
      כתבו כאן למעלה שבמודול ראוטינג לפעמים זה לא מעביר את השיחה. אם זה אכן כך, יש להסתפק אם שווה לעבוד עם המודול הזה, אבל אני לא נתקלתי בזה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @אבו במודול ראוטינג אין כלל חיוב אם השיחה מנותבת לסיפ. אם כך לדבריך, יוצא שיש עוד גריעותא במודול תור, שמחוייבים על סיפ. וזה מלבד מה שהחיוב מרגע החיוב במקרה ויש מענה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @זרח יכול להיות שאתה צודק. אולי הטעות שלי נובעת מכך שמודול תור עולה גם שיחות לימות המשיח, שלא כמו בראוטינג שעולה רק שיחות מחוץ לימות המשיח. אבל אני לא בטוח עדיין שההמתנה עצמה לא עולה כסף. תבדוק אם אתה לא מצטט מידע ישן. בכל מקרה ראה כאן תצלום מתוך מייל של ימות המשיח:

      f03413cb-4d65-4d6f-b64a-67d4066d54a9-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @בוס כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

      @isi כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

      אגב, מודול תור לא עולה יחידות?

      מודול תור עולה יחידות, וגם ראוטינג עולה יחידות.

      אבהיר מה התכוונתי לומר:

      מודול ראוטינג עולה יחידות רק ממתי שהשיחה נענתה, ואם המערכת העבירה אלי שיחה ולא עניתי אני לא מחויב כלום.

      מודול תור, אם אני זוכר טוב, עולה מרגע שהמתקשר נכנס לתור, גם אם לא עניתי. ובכל מקרה זה מחויב לא מרגע התחלת השיחה, אלא מרגע שהוא בתור.

      לא כן?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @זרח אני משתמש במודול ראוטינג ולא נתקלתי בבעיות. אגב, מודול תור לא עולה יחידות?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: הודעה למייל כאשר נכנס SMS למערכת. קיים?

      @מוטי-לוין אני שואל לגבי מערכת קיימת. לא לגבי וירטואל פלוס.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • הודעה למייל כאשר נכנס SMS למערכת. קיים?

      הודעה למייל כאשר נכנס SMS למערכת. קיים?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi