IVRפון
-
פוסט זה נמחק! -
@isi גם לי זה קרה עם מערכת של 'וידעת' אם יש פה למישהו פיתרון אשמח אם יעדכן
-
-
@זעליג @איציק-טכנולוגיה @isi
המייל המעודכן שלו זה - Aharon@ivr-phones#com
במקום ה# תעשה . -
@קובי-י זה גם של 'וידעת'?
-
@איציק-טכנולוגיה
אה לא, סליחה -
@קובי-י אתה יודע איך אני מגיע ל'וידעת'?
-
@isi כמה דקות היו בקו בחודש האחרון?
מערכות אם פחות מ1000 דקות נסגרות על ידי מערכת אוטמטית -
@isi כמה דקות היו בקו בחודש האחרון?
מערכות אם פחות מ1000 דקות נסגרות על ידי מערכת אוטמטיתלא היו בו 1000 דקות. זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?
אני צריך לדעת בשביל לא להתבסס על מערכות שהם דרכך.
ב'ימות' עצמם, אע"פ שהם גם לא מתחייבים, הם לא עושים כך. בטח לא למספרים שנרכשו.
שוב, זו זכותך אולי, אני לא נכנס לאם זה בסדר או לא, אבל רק לדעת שאם ככה זה עובד אצלך, שאדע לפי זה כמה אני יכול לבסס על מערכות שדרכך שישארו אמינות. -
-
זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?
כן זה חדש
אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדשאשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור. -
אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטואציה שהיא.
יש לי רשימה של מערכות שלא מבוצעת עליהם אוטומציית הסגירה.
מערכות שהוקמו בהתאמה אישית VIP.
אני פשוט אוסיף אותך לרשימה.
וכמו שהסברתי מטרת סגירת קו אם פחות מ1000 דקות הוא לחיסכון במספרים לא פעילים.
[רק היום נסגרו 30 קווים שלא בוצעה בהם פעילות בחודש האחרון.]
אם מישהו נפגע מזה אפשר לשלוח מייל ובחלק מהמקרים אשתדל לעזור -
-
@צדיק-תמים
גם לי ימות סגרו כמה וכמה פעמים -
@צדיק-תמים כתב בIVRפון:
ב'ימות' עצמם, אע"פ שהם גם לא מתחייבים, הם לא עושים כך
הם כן
לי סגרו כמה פעמיםמערכות לא פעילות כלל? או מערכות פעילות מתחת 1000 דקות?
חשוב לי לדעת. כי אם הם עושים זאת גם למערכות פעילות, יש עדיפות לעבוד דרך IVRפון שיכול להכניס אותך לרשימה שלא תסגר. -
@isi לא זוכר בוודאות
ווצאפפון וודאי שנסגר עם קצת פעילות -
@צדיק-תמים כתב בIVRפון:
@isi לא זוכר בוודאות
ווצאפפון וודאי שנסגר עם קצת פעילותבעבר לדבריהם היה אצלם הבדל בין מערכות לוואצפון. כך שזו לא ראיה אבל מעניין לדעת.
-
@isi
כיום ימות שולחים מייל לכתובת הרשומה במערכת עם הודעה כזושלום ...,
אנו בימות המשיח, מחויבים לספק לך את השירות הטוב ביותר ולהבטיח חווית שימוש חלקה ונוחה. במסגרת זו, אנו מבצעים בדיקות תקופתיות לזיהוי מערכות שלא היו פעילות למשך זמן ממושך.לצערנו, זיהינו כי המערכת ---------07 המשויכת לחשבון שלך לא הייתה פעילה במשך תקופה מסוימת. על פי המדיניות שלנו, מערכות שאינן פעילות עלולות להיסגר והתוכן שבהן יימחק.
אנו ממליצים לך לפנות אלינו בהקדם על מנת לבחון את האופציות העומדות לרשותך ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך.
לתשומת לבך: ללא פעולה מצדך, המערכת תימחק בתוך שבוע מהיום.
לכל שאלה או עזרה נוספת:
טלפון: 077-2222770
אימייל: cs@yemot.co.ilתודה על הבנתך ועל השימוש בשירותינו.
בברכה,
צוות ימות המשיח
ואז אם אתה מעוניין להמשיך להחזיק את הקו אתה מקבל הודעה כזו:
לקוח יקר
לידיעתך, ניתן לשלם בהוראת קבע דמי החזקה חודשית על סך 23.6 ש"ח כולל מע"מ, כך המערכת שלכם תישאר פעילה ללא קשר לכמות הדקות הנכנסות.
למילוי טופס הוראת קבע מקוון לחץ כאן.
זה הקישור
https://digicall.yemot.co.il/forms/view/zwR0nG8rwQneoPzm1q60Fh8Bc4gzCNtq -
@איציק-טכנולוגיה כן @isi אמר לי להוסיף שליחת איימיל על הסגירה
אני אעדכן את זה לפני ההפעלה הבאה.
אבל מה אם אין מייל שרשום על המערכת? -
@ivrפון אין לי מושג מה הם עושים אם אין מייל שרשום על המערכת