• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    IVRפון

    שאלות ועזרה הדדית
    6
    22
    314
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • I
        isi @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

        @ivrפון כתב בIVRפון:

        @isi כתב בIVRפון:

        זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

        כן זה חדש
        אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
        פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
        המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

        אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
        ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • I
          ivrפון מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

          @isi כתב בIVRפון:

          אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטואציה שהיא.

          יש לי רשימה של מערכות שלא מבוצעת עליהם אוטומציית הסגירה.
          מערכות שהוקמו בהתאמה אישית VIP.
          אני פשוט אוסיף אותך לרשימה.
          וכמו שהסברתי מטרת סגירת קו אם פחות מ1000 דקות הוא לחיסכון במספרים לא פעילים.
          [רק היום נסגרו 30 קווים שלא בוצעה בהם פעילות בחודש האחרון.]
          אם מישהו נפגע מזה אפשר לשלוח מייל ובחלק מהמקרים אשתדל לעזור

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • צ
            צדיק תמים מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

            @isi כתב בIVRפון:

            ב'ימות' עצמם, אע"פ שהם גם לא מתחייבים, הם לא עושים כך

            הם כן
            לי סגרו כמה פעמים

            ק I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ק
              קובי י. @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

              @צדיק-תמים
              גם לי ימות סגרו כמה וכמה פעמים

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                isi @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

                @צדיק-תמים כתב בIVRפון:

                @isi כתב בIVRפון:

                ב'ימות' עצמם, אע"פ שהם גם לא מתחייבים, הם לא עושים כך

                הם כן
                לי סגרו כמה פעמים

                מערכות לא פעילות כלל? או מערכות פעילות מתחת 1000 דקות?
                חשוב לי לדעת. כי אם הם עושים זאת גם למערכות פעילות, יש עדיפות לעבוד דרך IVRפון שיכול להכניס אותך לרשימה שלא תסגר.

                צ א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צ
                  צדיק תמים מומחה @isi נערך לאחרונה על ידי

                  @isi לא זוכר בוודאות
                  ווצאפפון וודאי שנסגר עם קצת פעילות

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    isi @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

                    @צדיק-תמים כתב בIVRפון:

                    @isi לא זוכר בוודאות
                    ווצאפפון וודאי שנסגר עם קצת פעילות

                    בעבר לדבריהם היה אצלם הבדל בין מערכות לוואצפון. כך שזו לא ראיה אבל מעניין לדעת.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      איציק טכנולוגיה @isi נערך לאחרונה על ידי

                      @isi
                      כיום ימות שולחים מייל לכתובת הרשומה במערכת עם הודעה כזו

                      שלום ...,
                      אנו בימות המשיח, מחויבים לספק לך את השירות הטוב ביותר ולהבטיח חווית שימוש חלקה ונוחה. במסגרת זו, אנו מבצעים בדיקות תקופתיות לזיהוי מערכות שלא היו פעילות למשך זמן ממושך.

                      לצערנו, זיהינו כי המערכת ---------07 המשויכת לחשבון שלך לא הייתה פעילה במשך תקופה מסוימת. על פי המדיניות שלנו, מערכות שאינן פעילות עלולות להיסגר והתוכן שבהן יימחק.

                      אנו ממליצים לך לפנות אלינו בהקדם על מנת לבחון את האופציות העומדות לרשותך ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך.

                      לתשומת לבך: ללא פעולה מצדך, המערכת תימחק בתוך שבוע מהיום.

                      לכל שאלה או עזרה נוספת:
                      טלפון: 077-2222770
                      אימייל: cs@yemot.co.il

                      תודה על הבנתך ועל השימוש בשירותינו.

                      בברכה,
                      צוות ימות המשיח


                      ואז אם אתה מעוניין להמשיך להחזיק את הקו אתה מקבל הודעה כזו:

                      לקוח יקר

                      לידיעתך, ניתן לשלם בהוראת קבע דמי החזקה חודשית על סך 23.6 ש"ח כולל מע"מ, כך המערכת שלכם תישאר פעילה ללא קשר לכמות הדקות הנכנסות.

                      למילוי טופס הוראת קבע מקוון לחץ כאן.


                      זה הקישור
                      https://digicall.yemot.co.il/forms/view/zwR0nG8rwQneoPzm1q60Fh8Bc4gzCNtq

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @איציק טכנולוגיה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                        @איציק-טכנולוגיה כן @isi אמר לי להוסיף שליחת איימיל על הסגירה
                        אני אעדכן את זה לפני ההפעלה הבאה.
                        אבל מה אם אין מייל שרשום על המערכת?

                        א I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          איציק טכנולוגיה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון אין לי מושג מה הם עושים אם אין מייל שרשום על המערכת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            isi @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                            @ivrפון כתב בIVRפון:

                            @איציק-טכנולוגיה כן @isi אמר לי להוסיף שליחת איימיל על הסגירה
                            אני אעדכן את זה לפני ההפעלה הבאה.
                            אבל מה אם אין מייל שרשום על המערכת?

                            בעת נתינת המספר ניתן לבקש מייל לרישום במערכת.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון