• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. ivrפון
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 15
    • נושאים 68
    • פוסטים 1160
    • הגבוה ביותר 344
    • שנוי במחלוקת 12
    • קבוצות 1

    ivrפון

    @ivrפון

    מומחה

    499
    מוניטין
    413
    צפיות בפרופיל
    1160
    פוסטים
    15
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום היכן שהוא בגלובוס {באמצע העבודה} גיל 1

    ivrפון הפסק לעקוב עקוב
    מומחה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ivrפון

    • מדריך | קיצור דרך לקבלת הSMS האחרון שהתקבל למערכת + במקרה של אימות העתקת הקוד שהתקבל

      חיפשתי דרך לראות את הSMS האחרון שהתקבל לווירטואל + באופן קל ללא התחברות למערכת אז יצרתי משהו והרי הוא לפנכם

      1. פותחים כרטייסיה חדשה
      2. נכנסים לכתובת chrome://bookmarks
      3. לוחצים על ה3 נקודות בצד שמאל למעלה
      4. בוחרים ב'הוספת סמינייה חדשה'
      5. בוחרים שם לסמיניה
      6. מחליפים בקוד המצורף את מספר מערכת והסיסמה
      7. מדביקים במקום הקישור
      8. זהו סימנו
      9. כעת כנסו לאתר אינטרנט כל שהוא [לא כרטיסייה חדשה]
      10. ופיתחו את הסימנייה כעת יקפוץ לכם חלונית אם הSMS האחרון
        בהצלחה!
        לבקשת @שולי פיתח @אביי-ורבא אפשרות לקרה שבהודעה יש 4-7 מספרים שהם יועתקו ללוח למקרה זה לחץ על "Language-העתקה"
        לרגיל לחץ על"Language-רגיל"
      • Language-העתקה
      • Language-רגיל
      javascript:(function(){let token="0533137770:12345";let url=`https://www.call2all.co.il/ym/api/GetSmsIncomingLog?token=${encodeURIComponent(token)}&limit=1`;fetch(url).then(response=>response.json()).then(data=>{if(data&&data.responseStatus==="OK"&&data.rows&&data.rows.length>0){let sms=data.rows[0];let date=sms.server_date;let message=sms.message;let matches=message.match(/\b\d{4,7}\b/g);let copiedMessages="";if(matches){matches.forEach(match=>{let textarea=document.createElement("textarea");textarea.style.position="fixed";textarea.style.opacity=0;textarea.value=match;document.body.appendChild(textarea);textarea.select();document.execCommand("copy");document.body.removeChild(textarea);copiedMessages+=`הועתק ללוח: ${match}\n`;});}alert(`בתאריך: ${date}\nהודעה מאת: ${sms.phone}\nתוכן ההודעה: ${message}\n\n${copiedMessages||"אין מספרים להעתיק ללוח."}`);}else{alert("לא נמצאו SMS במערכת.");}}).catch(error=>{alert("שגיאה בבקשה: "+error.message);});})();
      
      javascript:(function(){let token="0533137770:12345";let url=`https://www.call2all.co.il/ym/api/GetSmsIncomingLog?token=${encodeURIComponent(token)}&limit=1`;fetch(url).then(response=>response.json()).then(data=>{if(data&&data.responseStatus==="OK"&&data.rows&&data.rows.length>0){let sms=data.rows[0];let date=sms.server_date;alert(`בתאריך: ${date}\nהודעה מאת: ${sms.phone}\nתוכן ההודעה: ${sms.message}`);}else{alert("לא נמצאו SMS במערכת.");}}).catch(error=>{alert("שגיאה בבקשה: "+error.message);});})();
      
      <
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • מודול שליחת WhatsApp

      מודול שליחת WhatsApp

      הגדרות המודול
      type=api
      api_link=https://ivrphone.online/WhatsApp.php
      ניתן להגדיר חתימה קבוע שבה לדוגמה תשימו מייל לתשובה
      api_add_0=stamp=חתימה
      הודעות מערכת

      קרידט ענק ל @מוישי-שובקס על הסיוע אונליין בהתקנת וואסטפ על השרת

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון הפסיק לעבוד
      I
      ivrפון
    • RE: הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      עם שתי המערכות באותו שרת אז תגדיר במעכת הראשונה בשלוחה שממנה עוברים

      type=routing_yemot
      go_to_folder=/1000
      routing_yemot_number=0773137770
      

      וכמובן תחליף את 0773137770 למספר המערכת איליה אתה מפנה ואת 1000 לשלוחה שאילה אתה מפנה במערכת השניה תטמיע בתפריט הראשי את ההגדרה

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      ותיצור קובץ בשם Did_Go_To.ini
      שבו כתוב

      0773137770=/9999
      

      תחליף את 0773137770 במספר המערכת שלך
      תיצור שלוחה בשם 9999 שבה מוגדר

      type=go_to_folder
      

      ותשתיק את הודעת המערכת M1080

      קרדיט ענק! ל @מתנסה-php-api

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • מדריך בסיסי ל-API גם למתחילים

      מדריך בסיס בשלוחת API בשלוחת API וגם מה זה בכללי

      קישורים למדריך

      • API מושג

      • מה זה שרת?

      • מאובטח?

      • שיטת שליחה GET מה זה

      • שיטת שליחה POST

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • RE: שלוחת ריענון המערכת

      @קובי-י אני אסביר לך כי בן אדם ששואל שאלה ככה ??????????????????????????????????????????????
      זה מאד מציק ומטריד מבחינת המראה האסטטי
      במויחד שברוב הפעמים הוא לא שואל באמת אלה רק מוציא עצבים
      @דוד-כ כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      נוחמול יש לי עוד הפעם בעיות ישלך אולי פתרון חדש?...

      למה שיהיה פיתרון לבעיה?
      או הנה עוד דוגמה להוצאת העצבים על ידי שאלה טיפשית
      @דוד-כ כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      פתאום לא עובד???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      מה קרה???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      שיכתוב בבאגים במערכת מה הקשר להפציץ בהרבה פוסטים מורגזים במויחד שזה רעיון שבנוי בכלל על באג ולא משהו רשימי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • אתר לניהול הקבצים במערכת כולל קבצי tts

      בניתי אתר קטן ונחמד בשביל לקוח וחשבתי לשתף חלק מהדברים באתר עם הציבור
      אז שיכפלתי אותו ובצעתי את ההתאמות והרי הוא לפנכם

      <למעבר לחצו כאן>

      קודם כל שימו לב שהסיסמה לא נשמרת בשום מקום
      אז מה האתר מכיל כרגע

      • דף העלת קבצים לשלוחות שונות בקלי קלות נכנסים בוחרים שם לקובץ כולל סיומת בוחרים אם יהיה מיספור אוטמטי בוחרים קובץ והופ מעלים

      • דף יצירת קבצי tts מזינים נתיב ושם קובץ ללא סיומת מקלידים את תוכן הקובץ והופ הקובץ נוצר

      • דף הודעות בשלוחה שהגדרתם
        הסבר: הרבה פעמים יש לנו שלוחה של הודעות למנהל או כל דבר אחר
        אז במקום לנתב כל פעם לשלוחה בשביל לשמוע את ההודעות דרך האתר
        כאן אתם נכנסים לדף ההגדרות בוחרים את השלוחה שבה נמצאים הקבצים ויכולים לצפות בכל הקבצים ואף להוריד אותם

      • דף הגדרות. כרגע יש רק הגדרה אחת של נתיב ההודעות בשלוחה שהגדרתם
        למפתחים הסבר בספוליר

      שימו לב ההגדרות נשמרות בקוקיז ללא אבטחה מכיון שאין שם סיסמאות או משהו שצריך להצפין

      תמונות בספוליר


      לוגין.png

      דף הבית.png

      העלת קבות.png

      tts.png

      הודעות שהגדרתם.png

      הגדרות.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • RE: עצומה הצבעה בעד קידום רעיון באופן טלפוני. אפשרי?

      @nk-0 @זרח @צבי-ד-צ גמרתי את המערכת אני מחכה ש @nk-0 יפרסם את המספר
      עשיתי שם בתפריט הראשי
      "פיתרון לקבלת אס אם אס בצורה לה ללא בעיות כשרות הרעיון בקיצור וכו'
      עד כה הצבעיו בקו X ובאתר X לשמעית הרעיון בצורה מפורטת הקישו 1
      להצבעה הקישו 2"
      לפרוט של הרעיון ב1 @nk-0 תצטרך לדאוג
      2 דורש אימות טלפון ואז מעדכון את זה (אפילו שמתי לב שכשאני חוזר לתפריט הראשי זה כבר התעדכן ההצבעה)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • פוסט זה נמחק

      המרכזייה שלך.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: קוד לחישוב דקות נכנסות לא עובד

      @אליהושש עבד אבל אז הוספתי אפרשרות לבקשת @קובי-י שיהיה אפשרות להגדיר בשלוחה הגדרה שתגרום לכך שישאל איזה תאריך רוצים לבדוק מצורף הקוד המלא

      <?php
      $ok=$_GET['ok'];
      $ApiDID=$_GET['ApiDID'];
      $password=$_GET['password'];
      $ApiExtension=$_GET['ApiExtension'];
       $from=$_GET['from'];
        $to=$_GET['to'];
       if($ok==null){
      $ui=file_get_contents("https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?token={$ApiDID}:{$password}&what=ivr2:{$ApiExtension}/did.ini");
      $data = json_decode($ui, true);
       
      $text = $data['contents'];
      $the_big_array= explode("\n", $text);
      $uy=0;
       
      foreach ($the_big_array as $token) {
          list($did, $pass) = explode("=", $token, 2);
          $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIncomingSum?token={$did}:{$pass}";
          $json = json_decode(file_get_contents($url), true);
       
          $direct = $json['direct'];
          $transferIn = $json['transferIn'];
          $transferOut = $json['transferOut'];
       
          $direct2=(int)substr($direct, 0, strpos($direct, "."));
          $transferIn2=(int)substr($transferIn, 0, strpos($transferIn, "."));
          $transferOut2=(int)substr($transferOut, 0, strpos($transferOut, "."));
       
          $txt1=$direct2+$transferIn2;
          $txt2=$txt1-$transferOut2;
          $uy=$uy+$txt2;
      }
      print "id_list_message=t-הדקות הם.n-$uy.";
      }
      
      elseif($ok=='ok'){
          if($from==null){print"read=t-אנה בחר תאריך ממנו יבדוק ב.n-8.t-ספרות שנה יום וחודש.=from,,8,8,,No,,
          ";exit();}
      elseif($to==null){print"read=t-אנה בחר תאריך שעד אז יבדוק ב.n-8.t-ספרות שנה יום וחודש.=to,,8,8,,No,,
          ";exit();}
          $formatted_date = substr($to, 0, 4) . '-' . substr($to, 4, 2) . '-' . substr($to, 6, 2);
          $formatted_date2 = substr($from, 0, 4) . '-' . substr($from, 4, 2) . '-' . substr($from, 6, 2);
          $ui=file_get_contents("https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?token={$ApiDID}:{$password}&what=ivr2:{$ApiExtension}/did.ini");
      $data = json_decode($ui, true);
       
      $text = $data['contents'];
      $the_big_array= explode("\n", $text);
      $uy=0;
      foreach ($the_big_array as $token) {
          list($did, $pass) = explode("=", $token, 2);
          $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIncomingSum?token={$did}:{$pass}&to=$formatted_date&from=$formatted_date2";
          $json = json_decode(file_get_contents($url), true);
       
          $direct = $json['direct'];
          $transferIn = $json['transferIn'];
          $transferOut = $json['transferOut'];
       
          $direct2=(int)substr($direct, 0, strpos($direct, "."));
          $transferIn2=(int)substr($transferIn, 0, strpos($transferIn, "."));
          $transferOut2=(int)substr($transferOut, 0, strpos($transferOut, "."));
       
          $txt1=$direct2+$transferIn2;
          $txt2=$txt1-$transferOut2;
          $uy=$uy+$txt2;
      }
      print "id_list_message=t-הדקות הם.n-$uy.";
      }
      ?>
      
      פורסם בפורום PHP
      I
      ivrפון
    • מודול המבקש מהמאזין בחיוג הראשון שלו לקו לבחור את שפת המערכת והבחירה האישית שלו נשמרת

      מודול המבקש מהמאזין בחיוג הראשון שלו לקו לבחור את שפת המערכת והבחירה האישית שלו נשמרת מבית ivr-פון


      ניתן לפנות אילנו לפיתוחים בתשלום או לרכישת מערכות מבית ivr - פון דרך האתר כאן
      או באימייל cs@ivrphone.net
      וואסטפ 972799405020+
      שרות לקוחות 0799405020

      המודול מבקש מהמאזין לבחור את שפת המערכת לפי בחירתו האישית ובכל פעם שהמאזין יתקשר לקו ויועבר (באמצאות מעבר לפי מחייג ומחוייג) לשלוחת api שתחליף רק לו את שפת המערכת לשפה שהוא בחר
      שימו לב המודול מבוסס על שמירת הבחירה בכניסה לפי זיהוי אישי enter_id הבחירה נשמרת בשלוחה שתגדירו
      כשמו של המאזין
      הגדרות המודול

      type=api
      api_link=https://ivrphone.online/language/index.php
      api_add_0=pass=סיסמת הניהול
      api_url_post=yes
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone
      login_add_val_name=yes
      say_name=no
      record_name=no
      

      יש להגדיר את השפות על ידי הגדרת המקשים של התפריט בחירת השפה

      api_add_1=text_0=שפה
      

      יש להחליף את הסיפרה 1 שאחרי ה api_add_ במספר הסידורי החל מ-1
      יש להחליף את הסיפרה 0 שאחרי api_add_1=text_ במספר המקש
      יש להחליף את שפה בשפה הרצויה למקש

      רשימת שפות
      עברית

      he
      

      יידיש

      de
      

      אנגלית

      en
      

      ערבית

      ar
      

      ספרדית

      es
      

      גרמנית

      de1
      

      הערה: אם המערכת לא מוצאת קובץ בגרמנית היא מנסה למצוא אותו ביידיש ואם לא קיים אז בעברית

      צרפתית

      fr
      

      רוסית

      ru
      

      אמהרית

      am
      

      הערה: כרגע עובד רק ספרות 0 עד 9, כל השאר ילקח מאנגלית

      קול ממוחשב

      wap
      

      הערה: לא כל הקבצי שמע נתמכים בכל השפות, במידה וקובץ שמע חסר ישמיע בכל זאת את הקובץ בשפה הקיימת - עברית.
      חובה להגדיר בתפריט את סוג התפריט

      api_add_11=type_menu=סוג
      

      הסוגים האפשריים

      • NO לא ישמיע את מה שהוקש כלל

      • Digits משמיע את מה שהוקש בצורת ספרות כלומר 2 המערכת תשמיע "שתים" ואז "לאישור הקישו אחת להקשה מחודשת הקישו 2"
        יש להחליף את הסיפרה 11 שאחרי ה api_add_ במספר הסידורי שאתם אוחזים בו הספירה כוללת את ההגדרות הקודמות שהגדרתם

      היכן לשמור את הקובץ של הזיהוי האישי עם הבחירות של המאזינים שימו לב שכרגע חובה לשמור זאת בשלוחה שבה הגדרתם את השלוחה הזו

      api_add_14=path=שלוחה/תקייה
      

      במקרה שהצליח ברירת מחדל חוזר שלב אחורה ללא להשמיע כלום (במקרה שזה לא פעם הראשונה של המאזין) ניתן להגדיר לאן יועבר

      api_add_13=ok_goto=שלוחה/תקייה
      

      יש להחליף את הסיפרה 12 שאחרי ה api_add_ במספר הסידורי שאתם אוחזים בו החל מ-0 הספירה כוללת את ההגדרות הקודמות שהגדרתם

      ברירת מחדל במקרה שלא הצליח אומר "שגיאה" וחוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר לאן יעבור

      api_add_13=error_goto=שלוחה/תקייה
      

      יש להחליף את הסיפרה 13 שאחרי ה api_add_ במספר הסידורי שאתם אוחזים בו החל מ-0 הספירה כוללת את ההגדרות הקודמות
      הודעות מערכת

      • M1000 תפריט אנה הקישו את מספר השלוחה (מיועד עבור תפריט בחירת השפה)

      • M1080 שגיאה

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים ivr-פון
      I
      ivrפון

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי ivrפון

    • RE: 'וידעת' משהו מכיר?

      @אדם יש מצב לא ניסתי אף פעם.
      אבל יום אחד קפצתי למשרדים לאחד המנהלים שם ובזמן ההמתנה שמעתי מסבירים לנציג חדש אז אני יודע בגדול מה מדריכים.
      לגבי רייסלרים והמדיניות היא לא לתת שירות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: 'וידעת' משהו מכיר?

      @פישל לא נראה לי.
      בקשת שיוך מספר דורשת את המשווק.
      ואני אומר את זה גם כמשווק וגם כאחד שצפה בהדרכה של הנציגי שירות החדשים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: 'וידעת' משהו מכיר?

      @עידו אני יודע מה אומרים שם לנציגים.
      כל לקוח הם בודקים אם הוא לא בימות המשיח אומרים לו לא מכירים את הקו אין לנו כזה מספר.
      אם אתה מציג את עצמך כרייסלר מאמתים שאתה הרייסלר נדמה לי לפי מספר חוזה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: 'וידעת' משהו מכיר?

      בגדול מבחינתם הם לא מכירים אותך רק את הרייסלר וזה לא יעזור שתפנה אילהם.
      בגדול אי אפשר לעזוב אותם.
      צריך גם אישור של הרייסלר וגם של ההנהלה הבכירה של ימות המשיח בשביל לעזוב רייסלר לטובת ימות המשיח.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: קריאה לשרת

      אני יכול לבנות לך את המערכת כך שתיהיה לך מערכת בנויה בapi של ימות המשיח בתשלום סימלי.
      Cs@ivr-phones.com

      פורסם בפורום מפתחים API
      I
      ivrפון
    • RE: שליחת שיחה קולית למספרי חול

      @חזקי-ראזנבערג צודק.
      אף פעם לא יצא לי לבדוק.
      כנראה שמדובר על חיוג sip או תור

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון
    • RE: כיבוי/עצירת הטיימר

      תשיך מספר בשרות לקוחות לשלוחה ספצפית.
      ואז תעשה מעבר למספר המשויך.
      כי כשאתה מגדיר טיימר בשלוחת מעבר זה מבלגן.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון
    • RE: שליחת שיחה קולית למספרי חול

      למיטב ידיעתי לארה"ב ולונודון אפשר לצנטק בדיוק כמו בישראל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון
    • RE: דרוש מפתח קו לקורס הלכה מקוצר >

      @אלי-א cs@ivr-phones.com

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: דירוג למאזינים? תועלת כפולה!!

      @פלוס תפנה במייל. כאן לא יגיבו לך,

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      ivrפון