• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. פלוס
    פ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 3
    • עוקבים 6
    • נושאים 76
    • פוסטים 687
    • הגבוה ביותר 375
    • שנוי במחלוקת 4
    • קבוצות 0

    פלוס

    @פלוס

    724
    מוניטין
    415
    צפיות בפרופיל
    687
    פוסטים
    6
    עוקבים
    3
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום מיקום ראשי מונח בתורה!!

    פלוס הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי פלוס

    • עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      לאחרונה יש שמועות בקרב בעלי קווי התוכן, לפיהן ייתכן כי הולך להסתיים העידן שבו הפעלת קו תוכן הייתה ללא עלות ישירה מצידנו מפעילי הקווים, וכי ייתכן כי בקרוב יידרשו מפעילי הקווים לשלם דמי אחסון או תחזוקה עבור השרתים שמאחורי הקווים.

      לפי השמועות (כך לפחות מאזינים השאירו לי בקו), אין עוד מי שיממן את השרתים: לא הקישוריות, ולא גורמים מוסדיים או פרטיים שהיו בעבר שותפים למודל ההכנסות. אם כך – ייתכן מאוד כי עומדת לפנינו תקופה חדשה, שבה עלות ההפעלה של קווי התוכן תעבור ישירות אל הכתפיים של המפעילים עצמם.

      השאלות המרכזיות:

      1. האם השמועה הזו נכונה?
        בשלב זה עדיין לא יצאה הודעה רשמית ברורה מגורם מוסמך בימות המשיח (לפחות לא עד כמה שידוע לי), ולכן קשה לאשר זאת בוודאות. עם זאת, מכמה כיוונים נשמעים איתותים שמרמזים על שינויים במודל העסקי של הקווים.

      2. אם כן – האם זה תקף לכולם?
        לפי מה שנאמר, ייתכן שהתשלום יידרש רק ממפעילים שאין להם נפח שיחה גבוה – לדוגמה, מתחת ל־100,000 דקות חודשיות – או מכאלה שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים של פעילות תוכן "משמעותית". לחלופין, ייתכן שמדובר במודל מדורג, שבו העלות תעלה בהדרגה לפי גודל הקו או נפח הפעילות.

      3. ומה עם הפרסומות?
        לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר פרסומות מושמעות בתחילת השיחה או במהלכה, ולעיתים הן אף גולשות לאורך של מספר שניות לא מבוטל. נשאלת השאלה:
        אם מושמעות פרסומות – האם אין בכך כדי לממן את הוצאות הקו?
        האם אנו, מפעילי הקווים, לא אמורים ליהנות מהכנסה מסוימת או לפחות מחיסכון בעלויות כתוצאה מהשידור הפרסומי?

      התחושה בשטח היא של בלבול וחוסר בהירות. האם מישהו מרוויח מהפרסום הזה? אם כן – מי? והאם הדבר נעשה בשיתוף או בידיעתנו עם יכולת שליטה בנושא?

      לכן, נשמח מאוד סוף סוף לשמוע מידע ברור ורשמי מגורם מוסמך, שיביא סדר, שקיפות והוגנות לשיח סביב קווי התוכן – ולפני שיהיה מאוחר מדי.

      עדיף לדעת מראש – מאשר להיות מופתעים.
      שינויים בתחום קווי התוכן, אם אכן עומדים בפתח, חייבים להיות מובהרים בזמן ובשקיפות, כדי לאפשר למפעילים להיערך, לחשוב, ולתכנן את המשך הדרך.
      מעל הכל – חשוב שנהיה שותפים לדיון, לא רק מושפעים ממנו.

      לאן מועדות פנינו? זו כבר לא רק שאלה – זו קריאה לחשיבה, ואולי גם התארגנות שלנו, שנדע איפה אנו ממוקמים, ולקראת מה אנו הולכים...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: קול ההקראה השתנה לפתע

      אם זה פעולה יזומה,
      אני בקריאה לחברת ימות המשיח 🔊🔊
      הרובוט כרגע - הוא קול שמאוד מציק - ויהיו שיאמרו מעצבן,
      אנא ואנא, החזירו לפעילות את הקולות הקודמים שהיו,
      בטוחני שעוד רבים וטובים מפריע להם העניין.
      תודה רבה! 🎀🙏🏻

      ואם גם לכם זה מפריע, לייקו ו/או כתבו כאן בשרשור, חשוב שיראו את הכמות!

      פורסם בבאגים במערכת
      פ
      פלוס
    • נושא זה נמחק? שימחק לגמרי!!

      אתם לא חושבים שזה מעצבן שכל הפורום מלא ב'נושא זה נמחק'!
      שיימחק לגמרי מבלי להראות שהיה כאן פעם פוסט, זה סתם מכביד על העין, מכביד על הפורום,
      ו...מעצבן!!
      לא כך?
      מה אתם אומרים?
      יש פיתרון?
      מישהו יכול לפעול בעניין?
      33433f1e-9166-40b8-a9a3-8e8d5813c220-image.png

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @isi
      בוא נאמר כך,
      קו התפר הוא איפשהו באמצע,
      לא שחור לבן - אפור משהו.
      עכשיו, היכן ההגדרה של האמצע?
      כאן יבוא כל אחד ויקבע ש'כאן' הוא האמצע,
      זה אפשרי ומקצועי, וכל השאר - לא.
      ימות, בהחלט מקצועים ואין להם מתחרים בקידמה של עולם התוכן בתעשיית הקווים,
      אבל נקודת השאלה היא, היכן הוא המקום האפור הזה,
      בו ניתן לקבוע מסמרות ולהציב פרסומות, להניח פתיחים וכו'.

      השאלה גם נשאלת,
      למה בחלק מערכות יש פרסומות ובחלק אין?
      למה ימות לא מודיעים לפני - כך יספיקו לשלם להם כל מי שירצה?
      למה אין תשובות ברורות לשאלות מהותיות?
      למה אין שקיפות מלאה ללקוחות?
      אכן, יש עוד כמה 'למה', אבל המסר ברור:
      למרות קידמה וטכנולוגיה,
      הציבור מצפה למשהו שניתן לסמוך עליו לגמרי,
      וליסמוך על מישהו זה אומר,
      שהוא יודע לקחת על עצמו אחריות,
      ולומר לעיתים רחוקות: טעיתי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • תשעה באב חלף - תודה לימות המשיח

      תשמעו חברים,
      כל שנה בתשעה באב, כשהתקשרתי לאחד מקווי ימות,
      הקווים היו קשים לתפיסה,
      התנתקויות, חוסר ושיבוש בקו,
      הפעם מגיע לימות צל"ש גדול,
      רואים שהם התכוננו טוב לקראת תשעה באב,
      הקווים היו טובים ממש, ללא שיבושים (בניגוד גמור
      לחברות אחרות, ששם השיבוש היה מזעזע ממש).
      תודה,
      ותמשיכו כך!!

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס
    • RE: עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      חייב להדגיש משהו חשוב:
      שחלילה חלילה לא ייראה כאילו אני מדבר בזילזול ו/או בביקורת נגד ימות המשיח,
      אדרבה ואדרבה, כלקוח וותיק אני חייב להדגיש שאני לקוח עם חווית משתמש גבוה במיוחד!
      עם זאת, ישנם כמה דברים נקודתיים ומהותיים שאני חושב שבזה יש להם במה להשתפר ואולי גם לשנות גישה,
      ועל כך אשכול זה ואי אלו פוסטים נוספים.

      אבל אני כשלעצמי אומר, ואומר זאת שוב:
      תודה, תודה לחברה המובילה בתחום התקשורת ועולם קווי התוכן...
      🙏🏻👍🏻🪙

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: צינטוקים - לתבוע בבית משפט?

      אני יודע שישנם כאלו שקוראים כאן את האשכול הזה,
      ומכירים אותי,
      ומנסים לעשות עלי מתיחות בנושא זה.
      (ואני מתכוון בעיקר אליך, מי שמסתיים בספרות:4663).

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: נושא זה נמחק? שימחק לגמרי!!

      @oror053 אני לא יודע,
      במגוון פורומים שאני משתתף (אמנם בסוג פלטפורמות אחרות), בשום מקום לא ראיתי כדבר הזה.

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס
    • על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      לאחרונה ימות התחילו לעשות פרסומות בתחילת הקווים.
      לגיטימי.
      מה שקרה הוא...
      שאצלי למי שאני לא עונה - הוא מועבר לתא קולי שבניתי בימות...
      ועכשיו, שמתקשרים אלי ואני לא זמין,
      כולם שומעים את הפרסומת וחושבים שנהייתי סוכן שלהם או משהו כזה.
      איך מבטלים במערכות כאלו את הפרסום? יש דרך?
      זה באמת לא קשור לתא קולי, לא אחראי, לא מקצועי, ולא רלוונטי,
      אני מתעסק עם הרבה אנשים מכובדים,
      וזה לא מכבודם ולא מעניינם להגיע לזה...
      תחשבו על זה...
      מ-ה ע-ו-ש-י-ם??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: נושא זה נמחק? שימחק לגמרי!!

      @פלוני-אלמוני-1
      הנה עוד דוגמא, מישהו בטעות כתב פעמיים, ומחק אחת מהודעותיו, והנה התוצאה לפניכם!
      לא חבל? זה סתם מכביד!!
      27c79c83-1fda-4c28-87f0-aa122d2f8e2f-image.png

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי פלוס

    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      יש פה אפשרות של סקר בפורום כזה? נעשה שאלת הציבור...
      אבל בהחלט, כל מי שייפגע ו/או מתנגד לזה, שיכתוב כאן באשכול עם נימוק.

      אתחיל ראשון:

      מתנגד להצעה העכשווית,
      יש צורך שכל אחד יבחר לעצמו אם הוא מעוניין את זה במערכת שלו או לא.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: שינוי במדיניות מינימום יחידות אפשרי להעברה (לשעבר 12)

      @חכמון כתב בשינוי במדיניות מינימום יחידות אפשרי להעברה (לשעבר 12):

      למה אין על זה הודעה רשמית איפשהו?
      כי גם על זה שאפשר מינימום 12 אין שום הודעה רשמית.

      אהבתי את הציניות. הצודקת - יש לומר!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      @זאביק כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      הרי מכאן ואילך מעדיפים כמה שפחות לגעת בקודים,

      בהחלט!
      ואז יוצא שבמקום רווח להגן על המערכות - הוא יעשה את ההפך הגמור,
      יותר לא יגעו בקודים להחלפתו!

      וסתם כך אני לא מבין,
      אם כ"כ רוצים לעשות אבטחה - למה שלא יעשו את זה גם (ובעיקר...) דרך הניהול הטלפוני...
      נשמח לתגובה רשמית בנושא.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: תגמול על הפרסומות

      @יעקב-1 כתב בתגמול על הפרסומות:

      אבל זה אמור להתחיל ממש בקרוב.

      מניין לך?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      @זאביק כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      ועל אף שאינני מתכנת, אני מרשה לעצמי לשער: שימות המשיח יכולים לבנות את האופצייה לתת ללקוח לבחור האם מעוניין באבטחה הכפולה, אם לאו, על ידי כמה שעות עבודה בודדות אצלם בפיתוח, ולכל היותר עשר שעות,
      ואילו ימות המשיח לא יתנו את האופצייה הזו, - הרי כשנחשיב את כמות הלקוחות שיצטרכו לעבוד להתאים את הקודים שלהם לזה, נגיע לעשרות או מאות אלפי שעות עבודה של הלקוחות שהולכים לריק ממש, בזמן שחלקם אינם מעוניינים כלל בתועלת של האבטחה לעומת הכאב ראש הגדול.

      @זאביק כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      הרי הנהלת ימות המשיח לא צריכה לחשוש לביטחון המערכת הפרטית של הלקוח, יותר ממה שהלקוח בעצמו חושש.

      מצטרף לכל מילה!

      @פלוס כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      הייתי מציע - שבכל מערכת המשתמש יגדיר לעצמו אם הוא מעוניין בכך או לא.
      אני אישית, הייתי מבקש את זה למערכות הציבוריות והגולות שיש לי,
      אבל בסתם קווים של תא קולי וכו' הפשוטים, לא הייתי מבקש את זה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      הצעה חשובה ביותר!!!
      יש אפשרות לאפס מערכת בלחיצת כפתור אחת, דרך הגדרות קיימות בפורום,

      צריך לעשות, בעיקר על זה - אימות טלפוני רציני וקשיח,
      זה נצרך פי כמה וכמה מאשר כניסה למערכות!!!
      מה יועיל ומה יתן אם יש פורץ שיודע את הסיסמא - ורוצה להרוס מערכת,
      הוא לא יטרח להכנס למערכות וימחוק את השלוחות,
      הוא פשוט יאפס בלחיצת כפתור אחת!!
      זה נצרך, וזה הכי קריטי!!!

      @שמואל @ימות-המשיח

      ואם גם אתם חושבים כך, לייקו ו/או כתבו כאן בשרשור, חשוב שיראו את הכמות!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      @שמואל כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      מדובר פה פיתוח מטורף ודאגה לאכיפה של זה בכל הצורות, באתר, בAPI, ועוד הנושא עוד לא הסתיים. בקושי התחיל.

      @פלוס כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      ככלל, יישר כח לימות שכל הזמן מפתחים ומשפרים את השימוש במערכות שלהם!!

      ותודה שהתחשבתם בכותבי האשכול הזה - ואפשרתם התחברות פעם ל30 יום!
      זה בהחלט מראה על ההקשבה שלהם - גם מכותבי הפורום!!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: איך להוריד את הסיסמה משלוחת הניהול

      @פיתה
      להוריד לגמרי את הסיסמא שכולם יוכלו להיכנס?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: ועד בני תורה

      @שלמה-צובל
      תתקשר לועדה החדשה הזו,
      והם אמורים לפתוח לך את החסימה.
      אצלם זה יותר פשוט מועדת הרבנים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      @מתעניין כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻:

      דומה
      https://f2.freeivr.co.il/post/969

      לא דומה...
      כי שם זה כל מספר שיש לו את הסיסמא - נשלח אליו אימות,
      לא רק לבעל הקו...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס