• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    9
    141
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פלוס מומחה נערך לאחרונה על ידי פלוס

      לאחרונה יש שמועות בקרב בעלי קווי התוכן, לפיהן ייתכן כי הולך להסתיים העידן שבו הפעלת קו תוכן הייתה ללא עלות ישירה מצידנו מפעילי הקווים, וכי ייתכן כי בקרוב יידרשו מפעילי הקווים לשלם דמי אחסון או תחזוקה עבור השרתים שמאחורי הקווים.

      לפי השמועות (כך לפחות מאזינים השאירו לי בקו), אין עוד מי שיממן את השרתים: לא הקישוריות, ולא גורמים מוסדיים או פרטיים שהיו בעבר שותפים למודל ההכנסות. אם כך – ייתכן מאוד כי עומדת לפנינו תקופה חדשה, שבה עלות ההפעלה של קווי התוכן תעבור ישירות אל הכתפיים של המפעילים עצמם.

      השאלות המרכזיות:

      1. האם השמועה הזו נכונה?
        בשלב זה עדיין לא יצאה הודעה רשמית ברורה מגורם מוסמך בימות המשיח (לפחות לא עד כמה שידוע לי), ולכן קשה לאשר זאת בוודאות. עם זאת, מכמה כיוונים נשמעים איתותים שמרמזים על שינויים במודל העסקי של הקווים.

      2. אם כן – האם זה תקף לכולם?
        לפי מה שנאמר, ייתכן שהתשלום יידרש רק ממפעילים שאין להם נפח שיחה גבוה – לדוגמה, מתחת ל־100,000 דקות חודשיות – או מכאלה שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים של פעילות תוכן "משמעותית". לחלופין, ייתכן שמדובר במודל מדורג, שבו העלות תעלה בהדרגה לפי גודל הקו או נפח הפעילות.

      3. ומה עם הפרסומות?
        לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר פרסומות מושמעות בתחילת השיחה או במהלכה, ולעיתים הן אף גולשות לאורך של מספר שניות לא מבוטל. נשאלת השאלה:
        אם מושמעות פרסומות – האם אין בכך כדי לממן את הוצאות הקו?
        האם אנו, מפעילי הקווים, לא אמורים ליהנות מהכנסה מסוימת או לפחות מחיסכון בעלויות כתוצאה מהשידור הפרסומי?

      התחושה בשטח היא של בלבול וחוסר בהירות. האם מישהו מרוויח מהפרסום הזה? אם כן – מי? והאם הדבר נעשה בשיתוף או בידיעתנו עם יכולת שליטה בנושא?

      לכן, נשמח מאוד סוף סוף לשמוע מידע ברור ורשמי מגורם מוסמך, שיביא סדר, שקיפות והוגנות לשיח סביב קווי התוכן – ולפני שיהיה מאוחר מדי.

      עדיף לדעת מראש – מאשר להיות מופתעים.
      שינויים בתחום קווי התוכן, אם אכן עומדים בפתח, חייבים להיות מובהרים בזמן ובשקיפות, כדי לאפשר למפעילים להיערך, לחשוב, ולתכנן את המשך הדרך.
      מעל הכל – חשוב שנהיה שותפים לדיון, לא רק מושפעים ממנו.

      לאן מועדות פנינו? זו כבר לא רק שאלה – זו קריאה לחשיבה, ואולי גם התארגנות שלנו, שנדע איפה אנו ממוקמים, ולקראת מה אנו הולכים...

      ד א מתעניין מ 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
      • ד
        דף חדש @פלוס נערך לאחרונה על ידי

        @פלוס
        כמה נקודות למחשבה והצעה לדרך:
        מתוך המציאות הזו עולות כמה מחשבות שראוי לתת עליהן את הדעת.
        הראשונה שבהן היא שקיפות. ככל שימות המשיח יעדכנו מראש ובצורה ברורה על שינויים צפויים – כך תתחזק תחושת האמון של מפעילי הקווים. חוסר בהירות, לעומת זאת, רק מגביר תחושת תלישות וחוסר שליטה, ויוצר מתיחות מיותרת.

        דבר שני, אי אפשר להתעלם מהפרסומות המשודרות. פרסום הוא מקור הכנסה לכל דבר – ואם כבר נחשפים אליו, יש מקום לשאול האם קיימת תמורה הוגנת, והאם המודל הכלכלי מחולק בצורה שקופה וצודקת. התחושה כיום היא שזהו ערוץ הכנסה שזורם בכיוון אחד בלבד.

        ומעל הכול – העתיד לא חייב להבהיל. אפשר לראות בזה הזדמנות לחשיבה מחודשת: אולי מודל של מנויים, תכנים איכותיים, או שיתופי פעולה עם גורמים נוספים, יוכל להפוך את הקווים לפלטפורמה משמעותית, מתקדמת, ואף רווחית. לא כל שינוי הוא איום – לעיתים הוא פשוט הזמנה לחשוב אחרת.

        אך כדי שכל זה יקרה, צריך לזכור דבר אחד בסיסי: לא לשתוק. שתיקה מצד המפעילים עלולה להתפרש כהסכמה, ואם רוצים שינוי – או אפילו רק הבהרה – צריך לדבר. לכתוב. לשאול. לדרוש. ובעיקר – להתאגד ולפעול יחד.

        רק כך נוכל לשמור על עולם קווי התוכן כמרחב חי, ערכי ונגיש – ולא כזיכרון מן העבר.

        ותודה לך @פלוס על העלאת הנושא הכ"כ חשוב!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • א
          איפכא מסתברא @פלוס נערך לאחרונה על ידי

          מסתבר שלמי שיש הרבה דקות האזנה, אז שווה בהחלט לפרסם אצלו, ונראה לי שהוא לא יצטרך לשלם, כי הוא רווחי לימות... משא"כ קווים קטנים בלי הרבה דקות, הם יהיו רק נטל ללא רווח.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • מתעניין
            מתעניין @פלוס נערך לאחרונה על ידי מתעניין

            @פלוס כתב בעולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔:

            לאחרונה מתרוצצות שמועות רבות בקרב בעלי קווי התוכן, לפיהן ייתכן כי הולך להסתיים העידן שבו הפעלת קו תוכן הייתה ללא עלות ישירה מצד המפעיל, וכי בקרוב יידרשו מפעילי הקווים לשלם דמי אחסון או תחזוקה עבור השרתים שמאחורי הקווים.

            לפי השמועות, אין עוד מי שיממן את השרתים: לא חברות הקישוריות, ולא גורמים מוסדיים או פרטיים שהיו בעבר שותפים למודל ההכנסות. אם כך – ייתכן מאוד כי עומדת לפנינו תקופה חדשה, שבה עלות ההפעלה של קווי התוכן תעבור ישירות אל הכתפיים של המפעילים עצמם.

            השאלות המרכזיות:

            1. האם השמועה הזו נכונה?
              בשלב זה עדיין לא יצאה הודעה רשמית ברורה מגורם מוסמך, ולכן קשה לאשר זאת בוודאות. עם זאת, מכמה כיוונים נשמעים איתותים שמרמזים על שינויים במודל העסקי של התשתיות.

            2. אם כן – האם זה תקף לכולם?
              לפי מה שנאמר, ייתכן שהתשלום יידרש רק ממפעילים שאין להם נפח שיחה גבוה – לדוגמה, מתחת ל־100,000 דקות חודשיות – או מכאלה שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים של פעילות תוכן "משמעותית". לחלופין, ייתכן שמדובר במודל מדורג, שבו העלות תעלה בהדרגה לפי גודל הקו או נפח הפעילות.

            3. ומה עם הפרסומות?
              לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר פרסומות מושמעות בתחילת השיחה או במהלכה, ולעיתים הן אף גולשות לאורך של מספר שניות לא מבוטל. נשאלת השאלה:
              אם מושמעות פרסומות – האם אין בכך כדי לממן את הוצאות הקו?
              האם אנו, מפעילי הקווים, לא אמורים ליהנות מהכנסה מסוימת או לפחות מחיסכון בעלויות כתוצאה מהשידור הפרסומי?

            התחושה בשטח היא של בלבול וחוסר בהירות. האם מישהו מרוויח מהפרסום הזה? אם כן – מי? והאם הדבר נעשה בשיתוף או בידיעת המפעילים?

            לכן, נשמח מאוד סוף סוף לשמוע מידע ברור ורשמי מגורם מוסמך, שיביא סדר, שקיפות והוגנות לשיח סביב קווי התוכן – ולפני שיהיה מאוחר מדי.

            עדיף לדעת מראש – מאשר להיות מופתעים.
            שינויים בתחום קווי התוכן, אם אכן עומדים בפתח, חייבים להיות מובהרים בזמן ובשקיפות, כדי לאפשר למפעילים להיערך, לחשוב, ולתכנן את המשך הדרך.
            מעל הכל – חשוב שנהיה שותפים לדיון, לא רק מושפעים ממנו.

            לאן מועדות פנינו? זו כבר לא רק שאלה – זו קריאה לחשיבה, שיח והתארגנות שלנו, שנדע איפה אנו ממוקמים, ולקראת מה אנו הולכים...

            נדמה לי ששמואל מוחק נושאים שכתבו ע"י AI

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
            • ק
              קו המוסיקה @מתעניין נערך לאחרונה על ידי קו המוסיקה

              @מתעניין כתב בעולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔:

              נדמה לי ששמואל מוחק נושאים שכתבו ע"י AI

              מי אמר שזה נכתב בai?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ב
                בוס מומחה נערך לאחרונה על ידי

                ביום שישי והיום, היה לי הודעה ללא אפשרות דילוג בפתיח של קו למידה מרחוק, שקוראת למי שיש אפשרות להשפיע על הנוגעים בדבר לבטל את הרפורמה של הורדת דמי הקישוריות

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • מ
                  מנסה להבין12a @פלוס נערך לאחרונה על ידי מנסה להבין12a

                  @פלוס כתב בעולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔:

                  לאחרונה יש שמועות בקרב בעלי קווי התוכן, לפיהן ייתכן כי הולך להסתיים העידן שבו הפעלת קו תוכן הייתה ללא עלות ישירה מצידנו מפעילי הקווים, וכי ייתכן כי בקרוב יידרשו מפעילי הקווים לשלם דמי אחסון או תחזוקה עבור השרתים שמאחורי הקווים.

                  לפי השמועות (כך לפחות מאזינים השאירו לי בקו), אין עוד מי שיממן את השרתים: לא הקישוריות, ולא גורמים מוסדיים או פרטיים שהיו בעבר שותפים למודל ההכנסות. אם כך – ייתכן מאוד כי עומדת לפנינו תקופה חדשה, שבה עלות ההפעלה של קווי התוכן תעבור ישירות אל הכתפיים של המפעילים עצמם.

                  השאלות המרכזיות:

                  1. האם השמועה הזו נכונה?
                    בשלב זה עדיין לא יצאה הודעה רשמית ברורה מגורם מוסמך בימות המשיח (לפחות לא עד כמה שידוע לי), ולכן קשה לאשר זאת בוודאות. עם זאת, מכמה כיוונים נשמעים איתותים שמרמזים על שינויים במודל העסקי של הקווים.

                  2. אם כן – האם זה תקף לכולם?
                    לפי מה שנאמר, ייתכן שהתשלום יידרש רק ממפעילים שאין להם נפח שיחה גבוה – לדוגמה, מתחת ל־100,000 דקות חודשיות – או מכאלה שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים של פעילות תוכן "משמעותית". לחלופין, ייתכן שמדובר במודל מדורג, שבו העלות תעלה בהדרגה לפי גודל הקו או נפח הפעילות.

                  3. ומה עם הפרסומות?
                    לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר פרסומות מושמעות בתחילת השיחה או במהלכה, ולעיתים הן אף גולשות לאורך של מספר שניות לא מבוטל. נשאלת השאלה:
                    אם מושמעות פרסומות – האם אין בכך כדי לממן את הוצאות הקו?
                    האם אנו, מפעילי הקווים, לא אמורים ליהנות מהכנסה מסוימת או לפחות מחיסכון בעלויות כתוצאה מהשידור הפרסומי?

                  התחושה בשטח היא של בלבול וחוסר בהירות. האם מישהו מרוויח מהפרסום הזה? אם כן – מי? והאם הדבר נעשה בשיתוף או בידיעתנו עם יכולת שליטה בנושא?

                  לכן, נשמח מאוד סוף סוף לשמוע מידע ברור ורשמי מגורם מוסמך, שיביא סדר, שקיפות והוגנות לשיח סביב קווי התוכן – ולפני שיהיה מאוחר מדי.

                  עדיף לדעת מראש – מאשר להיות מופתעים.
                  שינויים בתחום קווי התוכן, אם אכן עומדים בפתח, חייבים להיות מובהרים בזמן ובשקיפות, כדי לאפשר למפעילים להיערך, לחשוב, ולתכנן את המשך הדרך.
                  מעל הכל – חשוב שנהיה שותפים לדיון, לא רק מושפעים ממנו.

                  לאן מועדות פנינו? זו כבר לא רק שאלה – זו קריאה לחשיבה, ואולי גם התארגנות שלנו, שנדע איפה אנו ממוקמים, ולקראת מה אנו הולכים...

                  תחושות שלי...
                  "ימות" מחכים לראות איך הולך המסלול של הקוים שהחלו לגבות כסף עבור האזנה לקו (יש קוים שכבר החלו לגבות תשלום)
                  אם הם יראו שהציבור זורם עם זה, אז הם גם אולי יילכו על זה.

                  1. בשבוע שעבר ניסיתי להירשם לקו התראות צבע אדום, והיה פתיח שאמר לי שאין לי אפשרות להירשם רק אם אני מנוי טוקארד.
                    ושם היה מחירון של דקות שיחה למאזין אחד ולמשפחתי כמה חבילות. אז כנראה שזה הכיוון שלהם. (אחר כך ההודעה נעלמה)

                  2. אם כן שוב התחושה שלי (ניחוש) שימות יגידו שמי שמכניס לקו שלו 3000 דקות השימוש בקו יהיה חינם (כי המנויים ישלמו) ומי שיכניס יותר יקבל תגמולים....

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • מ
                    מנסה מומחה נערך לאחרונה על ידי

                    יהיה מה שיהיה יש כאן בקשה אחת ברורה

                    ימות המשיח כחברה מסודרת עליכם לשבת ולהחליט
                    להוציא הודעות מסודרות ורישמיות ולהעמיד בפני כל אחד את הברירה להמשיך, לחדול, או להשתלב בפתרונות למיניהם

                    הצורה הזאת שבה חברות קטנות וזוטרות כבר ידעו להתארגן מראש [הרי ידעו כבר שנה שלימה שהקישוריות יורדים], ואילו החברה המכובדת והמובילה בתחום בוחרת במסך ערפל על מגמותיה יוצר מצב ממש לא נעים

                    ואנא יפה שעה אחת קודם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • פ
                      פלוס מומחה נערך לאחרונה על ידי

                      חייב להדגיש משהו חשוב:
                      שחלילה חלילה לא ייראה כאילו אני מדבר בזילזול ו/או בביקורת נגד ימות המשיח,
                      אדרבה ואדרבה, כלקוח וותיק אני חייב להדגיש שאני לקוח עם חווית משתמש גבוה במיוחד!
                      עם זאת, ישנם כמה דברים נקודתיים ומהותיים שאני חושב שבזה יש להם במה להשתפר ואולי גם לשנות גישה,
                      ועל כך אשכול זה ואי אלו פוסטים נוספים.

                      אבל אני כשלעצמי אומר, ואומר זאת שוב:
                      תודה, תודה לחברה המובילה בתחום התקשורת ועולם קווי התוכן...
                      🙏🏻👍🏻🪙

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון