• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. מנסה להבין12a
    מ מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 34
    • פוסטים 157
    • קבוצות 0

    מנסה להבין12a

    @מנסה להבין12a

    53
    מוניטין
    41
    צפיות בפרופיל
    157
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    מנסה להבין12a הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מנסה להבין12a

    • RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!

      קוים שהציבור משתמש בו והוא קריטי!
      מיי קאר וסיטי קאר - אין אפשרות להחזרת רכבים.

      ויש עוד קוים כמו שמארטפון ועוד שאחרים מכירים.
      הפעם זה נראה שהשרתים הרציניים יותר קרסו!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      @פלוס כתב בעולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔:

      לאחרונה יש שמועות בקרב בעלי קווי התוכן, לפיהן ייתכן כי הולך להסתיים העידן שבו הפעלת קו תוכן הייתה ללא עלות ישירה מצידנו מפעילי הקווים, וכי ייתכן כי בקרוב יידרשו מפעילי הקווים לשלם דמי אחסון או תחזוקה עבור השרתים שמאחורי הקווים.

      לפי השמועות (כך לפחות מאזינים השאירו לי בקו), אין עוד מי שיממן את השרתים: לא הקישוריות, ולא גורמים מוסדיים או פרטיים שהיו בעבר שותפים למודל ההכנסות. אם כך – ייתכן מאוד כי עומדת לפנינו תקופה חדשה, שבה עלות ההפעלה של קווי התוכן תעבור ישירות אל הכתפיים של המפעילים עצמם.

      השאלות המרכזיות:

      1. האם השמועה הזו נכונה?
        בשלב זה עדיין לא יצאה הודעה רשמית ברורה מגורם מוסמך בימות המשיח (לפחות לא עד כמה שידוע לי), ולכן קשה לאשר זאת בוודאות. עם זאת, מכמה כיוונים נשמעים איתותים שמרמזים על שינויים במודל העסקי של הקווים.

      2. אם כן – האם זה תקף לכולם?
        לפי מה שנאמר, ייתכן שהתשלום יידרש רק ממפעילים שאין להם נפח שיחה גבוה – לדוגמה, מתחת ל־100,000 דקות חודשיות – או מכאלה שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים של פעילות תוכן "משמעותית". לחלופין, ייתכן שמדובר במודל מדורג, שבו העלות תעלה בהדרגה לפי גודל הקו או נפח הפעילות.

      3. ומה עם הפרסומות?
        לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר פרסומות מושמעות בתחילת השיחה או במהלכה, ולעיתים הן אף גולשות לאורך של מספר שניות לא מבוטל. נשאלת השאלה:
        אם מושמעות פרסומות – האם אין בכך כדי לממן את הוצאות הקו?
        האם אנו, מפעילי הקווים, לא אמורים ליהנות מהכנסה מסוימת או לפחות מחיסכון בעלויות כתוצאה מהשידור הפרסומי?

      התחושה בשטח היא של בלבול וחוסר בהירות. האם מישהו מרוויח מהפרסום הזה? אם כן – מי? והאם הדבר נעשה בשיתוף או בידיעתנו עם יכולת שליטה בנושא?

      לכן, נשמח מאוד סוף סוף לשמוע מידע ברור ורשמי מגורם מוסמך, שיביא סדר, שקיפות והוגנות לשיח סביב קווי התוכן – ולפני שיהיה מאוחר מדי.

      עדיף לדעת מראש – מאשר להיות מופתעים.
      שינויים בתחום קווי התוכן, אם אכן עומדים בפתח, חייבים להיות מובהרים בזמן ובשקיפות, כדי לאפשר למפעילים להיערך, לחשוב, ולתכנן את המשך הדרך.
      מעל הכל – חשוב שנהיה שותפים לדיון, לא רק מושפעים ממנו.

      לאן מועדות פנינו? זו כבר לא רק שאלה – זו קריאה לחשיבה, ואולי גם התארגנות שלנו, שנדע איפה אנו ממוקמים, ולקראת מה אנו הולכים...

      תחושות שלי...
      "ימות" מחכים לראות איך הולך המסלול של הקוים שהחלו לגבות כסף עבור האזנה לקו (יש קוים שכבר החלו לגבות תשלום)
      אם הם יראו שהציבור זורם עם זה, אז הם גם אולי יילכו על זה.

      1. בשבוע שעבר ניסיתי להירשם לקו התראות צבע אדום, והיה פתיח שאמר לי שאין לי אפשרות להירשם רק אם אני מנוי טוקארד.
        ושם היה מחירון של דקות שיחה למאזין אחד ולמשפחתי כמה חבילות. אז כנראה שזה הכיוון שלהם. (אחר כך ההודעה נעלמה)

      2. אם כן שוב התחושה שלי (ניחוש) שימות יגידו שמי שמכניס לקו שלו 3000 דקות השימוש בקו יהיה חינם (כי המנויים ישלמו) ומי שיכניס יותר יקבל תגמולים....

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: מתי ניתן לעקוף פרסומות?

      אני לא רוצה לפתוח אשכול חדש בנושא הפרסומות - אז אני כותב את זה כאן.

      1. לאחרונה המערכת מחייבת אותי ללחוץ על 1 (בסיום הפרסומת) כדי להמשיך להאזין (למה?) בכל אופן, אשמח שמיד שאומרים למעבר למפרסם הקש כוכבית - מיד יגידו להמשך האזנה הקש 1. ולא רק בפעם השניה.

      2. יש לפעמים פרסומות שמדברות אליי אישית - כמו על דיאטה ואכילה, או על חרדות. אבל כרגע אני מרוכז בקו אחר, ואני לא רוצה לעבור לקו האחר.

      ולכן אני מציע לעשות אפשרות שלישית, באם אתה מעוניין שהמערכת הזו תזכיר לך בעוד כ 15 דקות הקש 3 . מה אומרים?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      מ
      מנסה להבין12a
    • פרסום של ימות המשיח עדכונים חדשים חודש אב פה 30-7-25

      ​

      היי

      מה שלומכם?

      יש לנו חדשות מרגשות שפשוט חייבים לשתף אתכם! 🤗

      השבוע הביא עמו שלושה עדכונים חשובים

      שיעשו למערכות שלכם פלאים.

      בואו נצלול פנימה:
      .
      .
      .
      עדכון ראשון: מספרי 05 למערכות שלכם!

      רגע, מה?! כן, שמעתם נכון!

      מהיום רשמית,

      אפשר להקים מערכות תוכן ומערכות עסקיות

      גם על מספרי נייד שמתחילים ב-054, 050 וכדומה!
      .
      עד היום המערכות היו נפתחות בקידומת של מספרים נייחים כדוגמת 07 או קידומות גאוגרפיות.

      עכשיו? השמיים הם הגבול!

      למה זה כל כך מטורף?

      כי עכשיו אתם יכולים להתחבר עם המספר הרגיל שלכם למרכזיה!

      לא צריך לזרוק את כל המספרים שהלקוחות כבר מכירים,

      לא צריך להדפיס מחדש כרטיסי ביקור,

      לא צריך לעדכן את כל הפרסומות.

      פשוט להישאר עם המספר שכבר יש!
      .
      .

      אבל רגע, ⭕יש כאן פואנטה חשובה:

      זה עובד רק אם אתם מניידים את המספר אלינו.

      אם אתם לא מניידים, זה עדיין יהיה 07 כמו שהיה תמיד.

      אבל למי שמנייד? יש בונוס שווה של 50 יחידות מתנה!🎁
      .
      .
      .
      .
      .

      ​ עדכון שני: מודול ניתוביה ללא עלות יחידות!

      החל מד' אב תשפ"ה (29.07.2025),

      מודול ניתוביה זמין לכם ללא עלות יחידות.

      לכל יעד בישראל - נייח, נייד, לא משנה. 0️⃣אפס יחידות!

      עד היום היה מצב שהמודול היה חינמי

      רק כאשר ניתבתם למערכות אחרות של ימות המשיח.

      עכשיו עשינו מהלך גדול ופתחנו את זה לכולם,

      לכל מקום בישראל.

      למה? כי אנחנו מאמינים שכשאתם מצליחים, גם אנחנו מצליחים.☺️

      .

      יש רק דבר אחד קטן לזכור: ⭕

      במודול הזה יש פרסומות. זה חלק מהעסקה,

      זה מה שמאפשר לנו לתת לכם את זה בחינם.

      הפרסומות האלה ישמעו גם אם יש לכם הסרת פרסומות במערכת - זה חלק מהחבילה.
      .

      .
      מנויי 'טוקארד' - נהנים מהאזנה ללא פרסומות כלל,

      בהתאם לכך הם לא ישמעו פרסומות גם במודול זה.
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      ​ עדכון שלישי: ניוד מספר כשר

      החל מג' אב תשפ"ה (28.07.2025),

      ניתן לנייד מספר כשר לחברת ימות המשיח!

      זה מתאפשר רק לחברת ימות המשיח עצמה (לא לריסיילרים),

      רק דרך ממשק הניוד האוטומטי,

      וזה לוקח עד 48 שעות.

      המספרים יפעלו בהתאם להנחיות של 'ועד בני תורה',

      אז אתם יודעים שזה יהיה מותאם בדיוק למה שאתם צריכים.👌

      קישורים ל'ממשק ניוד' האוטומטי:

      הקישורים להלן הם עבור ניוד מספר נייד בלבד.

      ניתן לנייד בקישורים להלן גם מספרים כשרים בכפוף להגבלות כנ"ל.
      .
      .
      .
      .
      לחצו לניוד עבור וירטואל פלוס 👉

      לחצו לניוד עבור מערכת תוכן ווצאפון וכדו'.👉

      .
      .

      ​

      מעוניינים לשמוע איך זה יכול לעבוד בשבילכם?

      יש שאלות?

      רוצים לבדוק איך להפיק מזה את המקסימום?

      שירות הלקוחות שלנו זמין לכל שאלה: 😎
      .
      .

      טלפון: 077-2222770

      וואטסאפ: 053-3137770

      אימייל: cs@yemot.co.il

      או תגיבו במייל חוזר ונחזור אליכם בהקדם!

      image

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית ניוד מספרים
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: שירות API חדש: GetIncomingSms | קבלת הסמסים שנכנסו למערכת

      @sumone כתב בשירות API חדש: GetIncomingSms | קבלת הסמסים שנכנסו למערכת:

      @איש-ימיני כתב בשירות API חדש: GetIncomingSms | קבלת הסמסים שנכנסו למערכת:

      (וסליחה על החריפות, אבל פשוט היה לי הרבה אי נעימות היום מהפרסומות...)

      דווקא עכשיו זה היה בצורה יותר מסודרת אחרי עדכון במיילים..

      מה עדכנו במיילים לגבי ההודעות sms ?

      פורסם בחדש במערכת
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: לגבי המערכת שימות המשיח פרסמו לאזעקות

      @נר-יצחק כתב בלגבי המערכת שימות המשיח פרסמו לאזעקות:

      @מנסה-להבין12a מה זה בקו שלך? אם יש הפנייה אתה עובר לקו שם והצינטוק יוצא מהמס' שאתה מופנה אליו

      הבנתי.
      ז"א אם אני מגדיר על הקו שלי (את המערכת של פליישר) אז אני מקבל מיידית.
      אבל בקו שמופנה ומקבל מהמספר הראשי, אין כבר הבדל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: מה זה אומר צפיות בפרופיל?

      @פיתה כתב במה זה אומר צפיות בפרופיל?:

      @קו-המוסיקה תודה!!!!!

      כנראה לראות כמה אתה מעניין ומוסיף ומסקרן. שבדקו מי אתה...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: לקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה

      תודה לכל מי שעסק בנושא.

      זה היה תיסכול וקושי אדיר למי שמתקשר לקוים.

      זה 2 עולמות. (לפני ואחרי)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • מיקום השמעת הפרסומות החדשות במערכות ימות.

      שלום רב, כמנהל קבוצת וואצפ, אני שם לב לכמה מיקומים של השמעת הפרסומות

      1. בשלוחת השמעת קבצים - כשבוחרים להיכנס אל הקובץ כדי להאזין, מושמע בהתחלה פרסומת קצרה.
      2. בשלוחת הקלטת קבצים - כשאני או מאזין בוחר ללחוץ על 2(בוואצפון) ולפני שמתחיל אפשרות ההקלטה אני שומע פרסומת קצרה.
      3. בשלוחת ההגדות - (שלוחה 7) בזמן תפריט הגדרות נשמעת פרסומת.

      כעת, לשמוע בתפריט הראשי - לי לא מפריע
      לשמוע בתחילת האזנת קבצים גם לא מפריע (ברור שמפריע, אבל בשביל זה אנחנו חברים)
      אבל לשים פרסומת בתחילת הקלטת קבצים זה מאו מאוד מאוד מפריע! ! ! - אני עכשיו רוצה בדחיפות להקליט הודעה כדי לא לפספס איזה משהו, אבל הנה הפרסומת דופקת אותי.
      וכן לגבי שלוחת תפריט, שם זה קצת פחות מעצבן, אבל עדיין מעצבן, מה הקשר פרסומות בתוך שלוחת תפריט? אם דוחפים פרסומות לפי מספרי טלפון אז מה ההבדל ביני לבין לקוח? שהוא אין לו שלוחת תפריט?

      אז אני מבקש לסיכום לא לשים פרסומות בשלוחת הקלטת קבצים - או לפחות לתת אפשרות להעיף את הפרסומת. וכן לא בתפריט ניהול הטלפוני)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית פרסומות
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: מיקום השמעת הפרסומות החדשות במערכות ימות.

      @שואל-שאלה כתב במיקום השמעת הפרסומות החדשות במערכות ימות.:

      @מנסה-להבין12a כתב במיקום השמעת הפרסומות החדשות במערכות ימות.:

      או לפחות לתת אפשרות להעיף את הפרסומת.

      מה שחזקי ראזנבערג ענה למנסה להבין12a זה היה על המשפט הזה
      ולגבי המיקום בתכל'ס זה המיקום הכי טוב בתפריט ובהשמעת קבצים כי זה השלוחות שכולם
      נכנסים אליהם וימות המשיח רוצים שישמעו את הפירסומות
      לכן מי שלא רוצה פרסומות שישלם 9.9 בשביל להסיר את הפירסומות

      אני יחדד - שים לב על מה כתבתי להעיף את הפרסומת - בזמן שאני הולך להקליט הקלטה - שלפעמים אני מאוד ממהר ויש לי דחיפות להקליט את ההקלטה, ושם במקום שאני יוכל להתחיל את ההקלטה, נדפת לי הקלטה, ובמקום כזה קריטי, גם אם החלטת לשים פרסומת, תן לי אפשרות להעיף אותה, בשונה ממקומות אחרים שאני לא מבקש להעיף את הפרסומת.
      בהקלטה תן לי אפשרות לדחות את הפרסומות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מנסה להבין12a

    • RE: כשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה

      הקפצה.

      כנראה הבעיה ב@ימות-המשיח עם פרטנר.
      @ימות-המשיח

      פורסם בעל הפורום
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: כשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה

      מקפיץ

      אולי מישו בהנהלה יודע משו?

      פורסם בעל הפורום
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: הסרת פרסומות - מחיר

      @Chaim כתב בהסרת פרסומות - מחיר:

      אני חושב שאין להם עמדה ברורה בנושא.
      הם מחליטים מחיר לפי איך שמריח להם הקו.
      לי יש קו משפחתי עם הרבה תוכן והם מבקשים ממני כרגע 30 ש"ח

      לפי דעתי אתה משלם 30 על 2 דברים.
      א. 9.9 על הסרת פרסומות
      ב. 21 על שלא יסגרו לך את הקו

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: הסרת פרסומת

      @לימוד-בתורת-מרן כתב בהסרת פרסומת:

      @Chaim
      למערכת סטנדרתיתצ
      9.9 שקלים לחודש ימים

      למוסדות 350 (כמדומני)
      למעט אם עושים קו דרך ה1700 הראשי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: כשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה

      @נועם-אלימלך כתב בכשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה:

      @יהודה-ו. אני בפרטנר וגם אצלי זה ככה אבל עם שמיתקשר אחד שחסמתי אותו עם לא זה רגיל

      אני גם עם אותו בעיה!
      זה התחיל ביום רביעי האחרון..

      קו סלוללר בפרטנר
      ומכשיר Q8 (קיו 😎
      ואני מוציא שיחה חדשה, הראשונה מתנתקת לי, והשניה פעילה אבל אני לא רואה אותה בכלל. לא מצליח ללחוץ על כלום, וגם לא לנתק את השיחה! רק כיבוי הפלאפון משחרר את השיחה.
      כבר שוחחתי על זה עם פרטנר כמה פעמים! והם אמרו לי שהבעיה לא אצלם. והם בדקו את זה יחד איתי.
      אמרו אולי הבעיה במפעילי קו התוכן!

      כי אם זה מספר סללורי עם מספר סלולרי ולא קו תוכן, השיחה לא מתנתקת כשנכנסת שיחה אחרת. וכן אפשר לעשות ועידה!

      אז האם אכן הבעיה היא דווקא במכשיר קיו 8 ודווקא בפרטנר ודווקא בקוי תוכן?
      אגב אצלי בקיו 8 זה לא הגירסא החדשה ביותר.

      הדבר הזה מאוד מציק לי.

      ואגב זה לא רק בקוי תוכן בימות המשיח. זה גם אם אני מקשיב לדוגמא לאיצ'ה. (לפעמים)זה גם מתנתק.

      אז אם יש כאן מישהו בפרטנר ויש לו מכשיר לא קיו8 אם יכול עדכן אותנו האם אצלו השיחה גם מתנתקת או האם מצליח לעשות ועידה?

      פורסם בעל הפורום
      מ
      מנסה להבין12a
    • האם שירות של הקלטה בשלוחה ושליחת עותק למייל גם תעלה עשירית היחידה?

      האם שירות של הקלטה בשלוחה ושליחת עותק למייל גם תעלה עשירית היחידה?

      בהמשך להודעה של שליחת מייל תעלה עשירית היחידה, האם מדובר בכל הודעה שהיא?

      או למשל מי שיש לו אפשרות של קבלת שיחות ושירות לקוחות, ומקבלים עותק של השיחות למייל, האם גם זה יעלה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: קו ריכוז לכל הפרסומות וההפניות של המפרסמים - האם קיים?

      @שואל-שאלה כתב בקו ריכוז לכל הפרסומות וההפניות של המפרסמים - האם קיים?:

      @מנסה-להבין12a כתב בקו ריכוז לכל הפרסומות וההפניות של המפרסמים - האם קיים?:

      אני הייתי רוצה קו, שכל פרסומת חדשה תיהיה גם שם. והקישור למפרסם עם הפרסומת תשאר לשנים ארוכות.

      זה נראה לי יהיה צריך להיות משהו מטורף! בגלל כמות הפרסומות שיצטברו במשך הזמן!
      נראה לי יהיה יותר קשה לחפש את הפרסומת שאתה רוצה בקו! 😉

      אפשר לקטלג את זה לפי חודשים/שנים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • קו ריכוז לכל הפרסומות וההפניות של המפרסמים - האם קיים?

      שלום רב כבן אדם ששומע את הפרסומות, ויש פרסומות שמגיע זמן מסויים שפתאום אני מתעניין בפרסומת,
      אבל כרגע היא כבר לא מושמעת,ואין לי דרך לשמוע אותה עשיו וגם לא דרך ליצור קשר עם המפרסם.

      אני הייתי רוצה קו, שכל פרסומת חדשה תיהיה גם שם. והקישור למפרסם עם הפרסומת תשאר לשנים ארוכות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: משהו מוזר...

      @אליהו-קטורזה
      אני לא יודע מה הקו שלך
      אבל ייתכן והוא עושה הקלטה בועידה משלוחה אחת לשלוחה אחרת?
      ולכן הוא מתקשר פעמיים?
      או שהוא התקשר והוא לא הצליח לשמוע כלום עקב בעיות לפעמים בקוים ולפעמים בקליטה, ואז מתקשרים שוב, וזה כן עובד. אז אולי זה מה שהיה?
      אולי אתה יכול להתקשר איליו ולהתעניין?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מנסה להבין12a
    • RE: "ומתן שכרה בצידה"💰💵 משהו ש-קל! למייבינים🧐 במקצת ומעלה🔝

      @נר-יצחק כתב ב"ומתן שכרה בצידה"💰💵 משהו ש-קל! למייבינים🧐 במקצת ומעלה🔝:

      @מנסה-להבין12a כתב ב"ומתן שכרה בצידה"💰💵 משהו ש-קל! למייבינים🧐 במקצת ומעלה🔝:

      וירטואל מייל הוסיפו את האפשרות הזאת, של תמלול הקלטה למייל לקבצים שנשלחים לוירטואל מייל , למייל שרשום במערכת.

      איפה בדיוק??

      איך אני מגיע לזה?

      זה האתר שלהם https://email36.com/he/

      חידושי החודש
      בחודש האחרון הוספנו מספר כלים שימושיים במיוחד שנועדו להפוך את חוויית השימוש שלכם לקלה, חכמה ויעילה עוד יותר.

      1️⃣ שחזור הודעות שנמחקו
      מחקתם הודעה בטעות? אין מקום לדאגה. מעתה ניתן לשחזר הודעות שנמחקו מהטלפון בלבד! פשוט היכנסו לדואר נכנס, ובמהלך שמיעת ההודעה הקישו על מקש 4, ולאחר מכן על מקש 3, וההודעה תשוחזר בהצלחה.
      (אפשרות זו עובדת רק בלקוחות שמחוברים לגימייל בחיבור החדש.)

      2️⃣ חילוץ נתונים חכם
      המערכת שלנו יודעת כעת לזהות ולשלוף באופן אוטומטי מספרי טלפון, כתובות מייל וקישורים מתוך תוכן ההודעות. כל שעליכם לעשות הוא להקיש על מקש 9 במהלך שמיעת ההודעה, ולאחר מכן על מקש 0, לחילוץ מהיר של הנתונים הללו מגוף ההודעה.

      3️⃣ תמלול הקלטות
      קיבלתם הקלטה מצורפת למייל? כעת תוכלו לקבל אותה בכתב! הקישו על מקש 8 במהלך שמיעת ההודעה, נווטו לקובץ ההקלטה הרצוי, והקישו על מקש סולמית. המערכת תשלח את ההקלטה יחד עם תמלול אוטומטי ישירות לתיבת המייל שלכם.

      4️⃣ תרגום לפקס
      קיבלתם מייל או קובץ מצורף באנגלית ואתם רוצים להדפיס בפקס את התירגום? כעת זה אפשרי! במהלך שמיעת הודעה באנגלית הקישו 93 ובחרו באפשרות של שליחת המייל מתורגם לפקס. בהקשה על 87 במהלך שמיעת מייל עם קובץ באנגלית, תוכלו לבחור באפשרות של שליחת המסמך מתורגם לפקס.

      5️⃣ תיקון שגיאות כתיב לפני שליחה
      שלחתם הודעות מהמערכת וארעו שגיאות כתיב? מהיום זה כבר לא יקרה! לאחר לחיצה על סולמית לשליחה, המערכת תזהה אוטומטית שגיאות כתיב או מילים בעלות צליל דומה ותשמיע את התיקונים המוצעים. תוכלו לבחור: לשלוח ללא תיקונים (מקש סולמית), לשמיעת התיקונים (מקש 1), לאיות, או להקלטה מחדש.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מנסה להבין12a