הקפצה.
כנראה הבעיה ב@ימות-המשיח עם פרטנר.
@ימות-המשיח
הקפצה.
כנראה הבעיה ב@ימות-המשיח עם פרטנר.
@ימות-המשיח
מקפיץ
אולי מישו בהנהלה יודע משו?
@Chaim כתב בהסרת פרסומות - מחיר:
אני חושב שאין להם עמדה ברורה בנושא.
הם מחליטים מחיר לפי איך שמריח להם הקו.
לי יש קו משפחתי עם הרבה תוכן והם מבקשים ממני כרגע 30 ש"ח
לפי דעתי אתה משלם 30 על 2 דברים.
א. 9.9 על הסרת פרסומות
ב. 21 על שלא יסגרו לך את הקו
@לימוד-בתורת-מרן כתב בהסרת פרסומת:
@Chaim
למערכת סטנדרתיתצ
9.9 שקלים לחודש ימים
למוסדות 350 (כמדומני)
למעט אם עושים קו דרך ה1700 הראשי
@נועם-אלימלך כתב בכשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה:
@יהודה-ו. אני בפרטנר וגם אצלי זה ככה אבל עם שמיתקשר אחד שחסמתי אותו עם לא זה רגיל
אני גם עם אותו בעיה!
זה התחיל ביום רביעי האחרון..
קו סלוללר בפרטנר
ומכשיר Q8 (קיו 
ואני מוציא שיחה חדשה, הראשונה מתנתקת לי, והשניה פעילה אבל אני לא רואה אותה בכלל. לא מצליח ללחוץ על כלום, וגם לא לנתק את השיחה! רק כיבוי הפלאפון משחרר את השיחה.
כבר שוחחתי על זה עם פרטנר כמה פעמים! והם אמרו לי שהבעיה לא אצלם. והם בדקו את זה יחד איתי.
אמרו אולי הבעיה במפעילי קו התוכן!
כי אם זה מספר סללורי עם מספר סלולרי ולא קו תוכן, השיחה לא מתנתקת כשנכנסת שיחה אחרת. וכן אפשר לעשות ועידה!
אז האם אכן הבעיה היא דווקא במכשיר קיו 8 ודווקא בפרטנר ודווקא בקוי תוכן?
אגב אצלי בקיו 8 זה לא הגירסא החדשה ביותר.
הדבר הזה מאוד מציק לי.
ואגב זה לא רק בקוי תוכן בימות המשיח. זה גם אם אני מקשיב לדוגמא לאיצ'ה. (לפעמים)זה גם מתנתק.
אז אם יש כאן מישהו בפרטנר ויש לו מכשיר לא קיו8 אם יכול עדכן אותנו האם אצלו השיחה גם מתנתקת או האם מצליח לעשות ועידה?
האם שירות של הקלטה בשלוחה ושליחת עותק למייל גם תעלה עשירית היחידה?
בהמשך להודעה של שליחת מייל תעלה עשירית היחידה, האם מדובר בכל הודעה שהיא?
או למשל מי שיש לו אפשרות של קבלת שיחות ושירות לקוחות, ומקבלים עותק של השיחות למייל, האם גם זה יעלה?
@שואל-שאלה כתב בקו ריכוז לכל הפרסומות וההפניות של המפרסמים - האם קיים?:
@מנסה-להבין12a כתב בקו ריכוז לכל הפרסומות וההפניות של המפרסמים - האם קיים?:
אני הייתי רוצה קו, שכל פרסומת חדשה תיהיה גם שם. והקישור למפרסם עם הפרסומת תשאר לשנים ארוכות.
זה נראה לי יהיה צריך להיות משהו מטורף! בגלל כמות הפרסומות שיצטברו במשך הזמן!
נראה לי יהיה יותר קשה לחפש את הפרסומת שאתה רוצה בקו!
אפשר לקטלג את זה לפי חודשים/שנים.
שלום רב כבן אדם ששומע את הפרסומות, ויש פרסומות שמגיע זמן מסויים שפתאום אני מתעניין בפרסומת,
אבל כרגע היא כבר לא מושמעת,ואין לי דרך לשמוע אותה עשיו וגם לא דרך ליצור קשר עם המפרסם.
אני הייתי רוצה קו, שכל פרסומת חדשה תיהיה גם שם. והקישור למפרסם עם הפרסומת תשאר לשנים ארוכות.
@אליהו-קטורזה
אני לא יודע מה הקו שלך
אבל ייתכן והוא עושה הקלטה בועידה משלוחה אחת לשלוחה אחרת?
ולכן הוא מתקשר פעמיים?
או שהוא התקשר והוא לא הצליח לשמוע כלום עקב בעיות לפעמים בקוים ולפעמים בקליטה, ואז מתקשרים שוב, וזה כן עובד. אז אולי זה מה שהיה?
אולי אתה יכול להתקשר איליו ולהתעניין?
@נר-יצחק כתב ב"ומתן שכרה בצידה"
משהו ש-קל! למייבינים🧐 במקצת ומעלה
:
@מנסה-להבין12a כתב ב"ומתן שכרה בצידה"
משהו ש-קל! למייבינים🧐 במקצת ומעלה
:
וירטואל מייל הוסיפו את האפשרות הזאת, של תמלול הקלטה למייל לקבצים שנשלחים לוירטואל מייל , למייל שרשום במערכת.
איפה בדיוק??
איך אני מגיע לזה?
זה האתר שלהם https://email36.com/he/
חידושי החודש
בחודש האחרון הוספנו מספר כלים שימושיים במיוחד שנועדו להפוך את חוויית השימוש שלכם לקלה, חכמה ויעילה עוד יותר.
1️⃣ שחזור הודעות שנמחקו
מחקתם הודעה בטעות? אין מקום לדאגה. מעתה ניתן לשחזר הודעות שנמחקו מהטלפון בלבד! פשוט היכנסו לדואר נכנס, ובמהלך שמיעת ההודעה הקישו על מקש 4, ולאחר מכן על מקש 3, וההודעה תשוחזר בהצלחה.
(אפשרות זו עובדת רק בלקוחות שמחוברים לגימייל בחיבור החדש.)
2️⃣ חילוץ נתונים חכם
המערכת שלנו יודעת כעת לזהות ולשלוף באופן אוטומטי מספרי טלפון, כתובות מייל וקישורים מתוך תוכן ההודעות. כל שעליכם לעשות הוא להקיש על מקש 9 במהלך שמיעת ההודעה, ולאחר מכן על מקש 0, לחילוץ מהיר של הנתונים הללו מגוף ההודעה.
3️⃣ תמלול הקלטות
קיבלתם הקלטה מצורפת למייל? כעת תוכלו לקבל אותה בכתב! הקישו על מקש 8 במהלך שמיעת ההודעה, נווטו לקובץ ההקלטה הרצוי, והקישו על מקש סולמית. המערכת תשלח את ההקלטה יחד עם תמלול אוטומטי ישירות לתיבת המייל שלכם.
4️⃣ תרגום לפקס
קיבלתם מייל או קובץ מצורף באנגלית ואתם רוצים להדפיס בפקס את התירגום? כעת זה אפשרי! במהלך שמיעת הודעה באנגלית הקישו 93 ובחרו באפשרות של שליחת המייל מתורגם לפקס. בהקשה על 87 במהלך שמיעת מייל עם קובץ באנגלית, תוכלו לבחור באפשרות של שליחת המסמך מתורגם לפקס.
5️⃣ תיקון שגיאות כתיב לפני שליחה
שלחתם הודעות מהמערכת וארעו שגיאות כתיב? מהיום זה כבר לא יקרה! לאחר לחיצה על סולמית לשליחה, המערכת תזהה אוטומטית שגיאות כתיב או מילים בעלות צליל דומה ותשמיע את התיקונים המוצעים. תוכלו לבחור: לשלוח ללא תיקונים (מקש סולמית), לשמיעת התיקונים (מקש 1), לאיות, או להקלטה מחדש.
@795501400 כתב ב"ומתן שכרה בצידה"
משהו ש-קל! למייבינים🧐 במקצת ומעלה
:
@lavitoren-הטי-ל רעיון נחמד
אבל כמובן הדרך היחידה שזה יחזיק מעמד זה יהיה בתשלום על כל הקלטה
אין שום דרך לעשות את זה בתשלום חד פעמי
וירטואל מייל הוסיפו את האפשרות הזאת, של תמלול הקלטה למייל לקבצים שנשלחים לוירטואל מייל , למייל שרשום במערכת.
אין לי מושג אם זה למסלול הבסיסי או למסלול היקר יותר.
אז בעצם אפשר להקליט הקלטה ולשלוח אותה למייל למי שכמובן כבר מנוי בוירטואל מייל ואז בחירה בתמלול למייל
תגובה: מודול ההתראות: חדש וייחודי מבית ימות המשיח
השאלה האם יש דרך למנוע כניסת צינטוקים לתא הקולי?
שלום רב.
לאחרונה "ימות" שינו את התפריט בפתיחת מערכת לאחר פרטי הזדהות וכו'
ואז המערכת אומרת אתם פותחים מערכת חינמית, והאם ברצונכם להצטרף למסלול של 9.9 הקישו 1 או לעמותות וארגונים הקישו 2.
ואין שום הסבר למי שרוצה לפתוח מערכת חינמית עם פרסומות - איך פותחים?
הבעיה, שמי שרוצה לפתוח מערכת חינמית לחלוטין, לא מצליח לפתוח.
וכשמנתק את השיחה, ומנסה לפתוח מספר חדש אחר, המערכת אומרת לא ניתן לפתוח מספר יותר מפעם בשבוע.
זאת אומרת שבעצם כן נפתחה מערכת, אבל הלקוח לא קיבל את המספר. לא בצינטוק, ולא בהקראה קולית של המערכת.
אני ניסיתי לפתוח פעם נוספת, ואז לחצתי על הספרה 0 - ואז קיבלתי מערכת חינמית.
אז 1. שתדעו שאפשר ללחוץ על 0 כדי לפתוח מערכת חינמית עם פרסומות
2. בקשה מימות להוסיף בתפריט את הקריינות להמשך ללא בחירת מסלול הקישו 0.
בברכת קיץ בריא ושלו.
כתב בכבר כמה שעות שיש מערכות בימות שלא עובדים - רק לי?:
מאמתול בלילה אני חווה שיבושים בקו, וכעת הקו לא עובד כלל!
בדקתי כמה קוים.
יש לי קו שאני משלם עליו הסרת פרסומות והוא עובד, אבל קוים ללא הסרת פרסומות לא עובדים אצלי.
אני בפרטנר.
עדכון - כרגע עובד.
מאמתול בלילה אני חווה שיבושים בקו, וכעת הקו לא עובד כלל!
בדקתי כמה קוים.
יש לי קו שאני משלם עליו הסרת פרסומות והוא עובד, אבל קוים ללא הסרת פרסומות לא עובדים אצלי.
אני בפרטנר.
בתור לקוח התחלתי לקבל שיחות כאלו. של צינתוק עם הודעה
והרבה פעמים ההודעה נכנסת לתא הקולי ומשאיר לי הודעה.
האם יש דרך לדאוג שזה לא יכנס ולא ישאיר הודעה בתא הקולי? (שזה לא יהיה כהודעה קולית שמשוגרת ונכנסת לתא הקולי)
@לימוד-בתורת-מרן כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:
א. לגבי הפתיח שלא נשמע:
במודול שידור חי, אם הגדרת
conf_bridge_admin_no_ask=yesהמערכת מדלגת על שאלות הכניסה. כדי להשמיע פתיח, ודא שיש קובץ בשם M0000.wav בשלוחה. אם הוא עדיין לא נשמע, ייתכן שהגדרת
conf_bridge_message_start_after_beep=noמה שעלול לבטל הודעות מסוימות. נסה להשתמש בקובץ M1558 שמושמע למנהלים בכניסה.
ב. לגבי הקובץ שלא עובר לשלוחה 1:
במודול
confbridgeההקלטה מסתיימת והקובץ מועבר רק ברגע שהמנהל יוצא מהשלוחה (או המנהל האחרון, אם יש כמה). ודא שהגדרת את השורה הבאה בדיוק כך:
folder_move=/1
אני העתקתי את כל ההגדרות של השלוחה בדיוק כמו שהבאת
ואני עכשיו שוב מצטט את ההגדרות שהעתקתי אליי למערכת
type=confbridge
; הגדרת השלוחה כשלוחת ניהול
conf_bridge_type=admin
; העברת הקלטה של השידור לשלוחה 1 בסיום
folder_move=/1
; ביטול שאלות וצפצופים בכניסה
conf_bridge_admin_no_ask=yes
conf_bridge_beep=no
conf_bridge_message_start_after_beep=no
@שולי כתב בחברת מסר נסגרת ומתמזגת עם ימות המשיח:
חברת מסר נסגרת ומתמזגת עם ימות המשיח
לפי מייל שקבלתי הרייסילר "מסר פתרונות תקשורת" נסגרת וכל הלקוחות שלו והקווים מתמזגים עם ימות המשיח.נדמה לי שהוא היה הריסילייר הראשון של ימות המשיח..
מה זה אומר מבחינת קוים בתשלום שהיו שם, האם זה ישאר אותו מחיר?
שלום רב
בשעות האחרונות נחסם הקו מבזקים פלוס ע"י ועד בני תורה.
אין לי טרוניות לימות המשיח על החסימה
רק רציתי להעיר שלדעתי היה ראוי שימות המשיח שמזהים שהקו חסום יבטלו את הפרסומת בכניסה לקו כל עוד שהקו חסום.
יש בזה מן העצבות, שגם לשמוע פרסומת וגם לשמוע בסוף שבכלל הקו לא פעיל.
.
(הדבר קצת דומה שפעם בנטפרי גם דף אינטרנט שהתגובה הייתה 404 היה נשלח לבדיקה - עד שכהיום הם כבר מעדכנים מיד בחסימה שדף זה הגיב שגיאת 404)
@אA כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:
@מנסה-להבין12a
דור 4 ובנוקייה
נוקיה שניסיתי היה בהוט מובייל.
ניסת עם קו תוכן?
טוב.
מעניין למה אצלי זה ככה.