• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. isi
    3. נושאים
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 50
    • פוסטים 283
    • הגבוה ביותר 29
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    נושאים שנוצרו על ידי isi

    • I

      'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      3
      0
      הצבעות
      3
      פוסטים
      81
      צפיות

      I

      @0799222222 כתב ב'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד:

      @isi כתב ב'מי התקשר אלי' הפסיק לעבוד:

      האם יש מישהו שיכול לתת API דומה לכך?

      יש מודול דומה רשמי של ימות המשיח

      במודול של ימות המשיח לא רואים בשורת הנושא של המייל את השם של מי שהתקשר אלי,
      אלא רק אם פותחים את המייל זה כתוב במייל עצמו.
      במודול ההוא היתה מעלה שכבר בשורת הנושא של המייל היה כתוב:

      השם של מי שהתקשר המספר של מי שהתקשר השעה/תאריך שהוא התקשר

      וכך זה היה חוסך מאד הרבה זמן שלא צריכים לפתוח כל מייל בשביל לראות את כל הפרטים.

    • I

      IVRפון
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      22
      0
      הצבעות
      22
      פוסטים
      340
      צפיות

      I

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @איציק-טכנולוגיה כן @isi אמר לי להוסיף שליחת איימיל על הסגירה
      אני אעדכן את זה לפני ההפעלה הבאה.
      אבל מה אם אין מייל שרשום על המערכת?

      בעת נתינת המספר ניתן לבקש מייל לרישום במערכת.

    • I

      האם יחידה יורדת לדקה, או שזה מתחשב גם בחלקי דקה?
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      7
      0
      הצבעות
      7
      פוסטים
      98
      צפיות

      צ

      @isi כן
      אבל כמו שכתבו על חלק מדקה ראשונה משלמים יחידה שלמה, החישוב החלקי הוא רק אחרי הדקה הראשונה

    • I

      מכשיר נייד SIP שיעבוד בחו"ל
      טלפונים ומערכות SIP • • isi

      12
      0
      הצבעות
      12
      פוסטים
      189
      צפיות

      ה

      @isi כמדומני שאי אפשר.
      אין סיבה שזה יהיה שונה מאם אתה נמצא בארץ שאי אפשר לחייג מ-SIP לחו"ל.
      הטלפון לא יודע איפה הוא נמצא הוא מחובר לימות המשיח אותו דבר מכל מקום בעולם.
      אבל אם אתה לוקח SIM שם עם שיחות מקומיות ואתה מכניס את ה-SIM ישר לטלפון SIP אז יש אפשרות מהטלפון להוציא שיחות גם כמו טלפון רגיל מה-SIM ואז תוכל להתקשר לשיחות מקומיות.

    • I

      הוצאת שיחה כחסוי מתוכנת מיקרוסיפ. שייך?
      טלפונים ומערכות SIP • • isi

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      74
      צפיות

      אין תגובות

    • I

      התנגשות בין הגדרה של שליחת התראה על יחידות נמוכות לבין שלוחת ראוטינג
      באגים במערכת • • isi

      3
      0
      הצבעות
      3
      פוסטים
      87
      צפיות

      I

      @שמואל האם יש פתרון לבעיה?
      כי בינתיים לא שייך לעשות התראות על יחידות נמוכות.
      מה יהיה?

    • I

      הוספת מספר חול לרשימת תפוצה בשביל שתהיה לו הרשאת גישה לשלוחה
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      107
      צפיות

      ז

      @isi תעשה רשימה לבנה

    • I

      ראוטינג ימות עולה יחידות?
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      187
      צפיות

      I

      @מנסה הגדרתי התראה על יחידות כמו שאני מדביק להלן, ואני שם לב שזה עושה לי בעיה בשלוחה.

      השלוחה עצמה מוגדרת עם הפניה של ראוטינג למספר נייד, (routing_to_phone),
      ושאם אין מענה במספר הנייד זה עובר לשלוחה פנימית אחרת, (routing_end_goto=/6).

      מאז שהגדרתי התראה על יחידות נמוכות כמו שלהלן, תמיד זה עובר לשלוחה הפנימית ולא מעביר אותו למספר הנייד.
      מדוע זה כך?

      כך הגדרתי:

      checking_units=yes checking_units_amount_units_to_warning=40 checking_units_to_days_expire=30 checking_units_mail=xxxxxxxxxx@gmail.com
    • I

      ההגדרות שעשיתי בהפניה לפי מחייג ומחויג, מדוע לא עובד?
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      15
      0
      הצבעות
      15
      פוסטים
      172
      צפיות

      I

      @בעזרת-ה זה הענין: שנסיתי ונראה לי שזה כן לוקח עוד זמן של כשניה.

      אבל האמת שזו לא יכולה להיות בדיקה אמינה.
      כי המערכת לא מגיבה תמיד בצורה אחידה. לפעמים השיחה עוברת מיד, לפעמים ממתינה 2 שניות, ולפעמים אפילו 5 שניות.

      יש לי מספר מסוים ששם תמיד בהתקשרות למערכת נכנסים מיד וכהרף עין, ואין בזה כל שינוי.
      וכבר ניסיתי לברר את הדברים באשכול מקביל איך ניתן לעשות זאת במערכות אחרות שיש לי, ולא נמצא לזה פתרון.

      להרחבה ניתן לראות כאן.

    • I

      הגדרת מעבר לשלוחה לפי מספר מחויג
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      124
      צפיות

      I

      @בוס בסוף עבדתי עם ההגדרות באנגלית, אבל משום מה זה לא עובד לי.
      כפי שאני כותב כאן.
      אשמח לעזרה באשכול המקביל.

    • I

      מדוע רמי לוי לא נותנים לעשות הפניה למספר המתחיל 079
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      178
      צפיות

      נ

      @ivrפון אני לא כזה בטוח שהוא צודק בעניין המחיר,
      זה לא חוכמה לתת חבילה של 2000 דקות, כשבפועל יש לך רק 1000,
      כי חצי חודש אין לך קליטה בכלל😅

    • I

      ביטול הגדרה no_ringing שנמצאת בקובץ IVR רק בשלוחה מסויימת
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      100
      צפיות

      פ

      @isi
      לא אפשרי, ההגדרה היא לכלל המערכת.

    • I

      איך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      4
      1
      הצבעות
      4
      פוסטים
      90
      צפיות

      צ

      @isi כתב באיך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי:

      או שכוונתך מענה ידני, שאם זו כוונתך, זה לא פתרון, אבל זה כן מראה ש'טכנית' יכול להיות פתרון.

      לזה התכוונתי

    • I

      אקסס פילטר להגבלת כניסה לשלוחה - איך?
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      15
      0
      הצבעות
      15
      פוסטים
      254
      צפיות

      ע

      @מתעניין
      אם אתה רוצה הגבלה פעם אחת בשיחה מדוע לא תשתמש בזה?

      בכל מקרה, לגבי אקסס פילטר, אני לא מצליח להבין איך אתה רוצה להשתמש עם האופציה של מחיקה, הרי כל זמן שהוא בשיחה אתה לא רוצה למחוק לו את ההגבלה, וכשהוא ניתק את השיחה איך תמחק לו?

      אא"כ תעשה שכל מתקשר נכנס לשלוחת מחיקה, ואז המערכת תנסה למחוק לו את ההגבלה, ומקסימום לא רשום לו שום נתון והמערכת לא תמחק כלום.
      אם אתה משתמש בזה, אתה צריך לשים לב להחליף את הודעה M1080 (בשלוחת המחיקה) בשניה שקט, על מנת שמתקשר שאין לו הגבלה לא ישמע "שגיאה".

      בברכה מרובה..

    • I

      שלוחה שאוכל לשמוע מספרים שנכנסו לשלוחה אחרת
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      56
      צפיות

      I

      @isi לא ידוע לי על כזה דבר אני יכול לפתח לך בתשלום
      במייל cs@ivrhone.online

    • I

      איך עושים בהתקשרות למערכת שזה לא ישמיע חיוג התקשרות אלא יכנס ישירות למערכת
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      120
      צפיות

      ד

      @isi בקווי תוכן רגילים זה עוזר, ובקווי ווצפ זה כבר מוגדר כך,
      הבנתי שההגדרה הזו התחילה בעבר כדי להסוות את קווי התוכן מוועדת הרבנים, שישמע בהתחלה כמו אדם פרטי וכך הם פחות יחסמו, לא זוכר ממי שמעתי.
      בכל אופן זה שלוקח לך שניה זה הזמן שהפלאפון יוצר קשר עם הרשת, אם אתה רוצה לוודא את זה תנסה:
      1.) להתקשר ממכשיר תומך VOLTE (שיחות בדור 4) שבו הקמת השיחה אורכת זמן קצר מאד, או
      2.) לחייג לקו הרצוי כשאתה כבר במהלך שיחה אחרת (שיחה מוחזקת/בהמתנה) ואז תוכל להבחין בהפרש הזמן כשיש/כשאין את צליל החיוג.
      לי זה עזר מאד!

    • I

      הפניה למספר משני ישירות לשלוחת ראוטינג, מדוע המתקשר רואה תוך כדי התקשרות שהשיחה החלה?
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      4
      -1
      הצבעות
      4
      פוסטים
      114
      צפיות

      I

      @מנסה כתב בהפניה למספר משני ישירות לשלוחת ראוטינג, מדוע המתקשר רואה תוך כדי התקשרות שהשיחה החלה?:

      @isi

      ודאי שאי אפשר
      כי המערכת הרי כן עונה

      אפשר כן. ראה מה שענה @צבי-ד-צ

    • I

      שלוחת ראוטינג שחוזרת אל מפנה השיחה
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      118
      צפיות

      ה

      @isi בא תסביר מה אתה בדיוק רוצה בצורה מסודרת.
      זה נראה שאתה כותב את זה מהצד שלך בלי לחשוב שהצד השיני לא יודע את הצרכים שלך.
      תסביר מ א-ת איך בדיוק אתה רוצה שיהיה המענה ללקוחות

    • I

      הפניה משלוחה במערכת א' לשלוחה ספיציפית במערכת ב' - כמה שלוחות כל אחת אל שלוחה אחרת
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      162
      צפיות

      ה

      @isi יתכן ויש פתרון חלקי אם המערכת השנייה בשימוש רק להפניה אז עושים את השלוחה הראשית כשלוחת מעבר אבל בלי להכניס את ההגדרה לאיזה שלוחה ואז בשלוחה המפנה (בקו הראשון) שמים את ההגדרה לאן להפנות וכך ברגע שזה מגיע לשלוחת מעבר ללא הגדרה לאן זה עובר לפי הנתון הקודם שהוכנס במערכת המפנה ולגבי עצם זה שהמערכת עצמה לא תוכל לעבוד רגיל כי חסר הגדרה אז עושים שתמיד החיוג לקו זה לקו אחר ששם יש מעבר לקו עם הגדרה שמפנה לשלוחה פנימית במערכת ששם כל התפריט או לחילופין מגדירים במעבר לפי מחייג ומחויג שכל מי שנכנס מהמערכת המפנה יכנס לשלוחה מסוימת ששם יש שלוחת מעבר ללא הגדרה לאן וכנ"ל
      נ.ב. יתכן שהאופציה השנייה שנתתי עדיפה
      בהצלחה

    • I

      בהעברה ממערכת למערכת שיזהה במערכת החדשה לפי זיהוי שהמתקשר הקיש במערכת הראשונה
      שאלות ועזרה הדדית • • isi

      13
      0
      הצבעות
      13
      פוסטים
      212
      צפיות

      I

      @ivrפון יש לך אפשרות לעזור לי בזה באישי?
      איך פונים אליך?