שלוחת ניתוק ללא שישדר מענה - שייך?
-
@איל-משולש אין אפשרות לבחור איזה מנגינה תהיה בזמן הראוטינג?
-
@isi כאשר לא שודר מענה נראלי שא"א, וגם ראוטינג עולה יחידות אז אתה חייב שיהיה לך במערכת
-
@isi מה כ"כ חשוב לך שישמעו הודעה בלי מענה? (אולי יש פתרון אחר)
-
@isi במודל תור החינמי תעשה את זה, וניתן לשלוט במנגינה גם אם לא שודר מענה
-
@BEN-ZION היכן יש הסבר על מודול תור החינמי?
ניסיתי בחיפוש ואני לא מצליח להגיע אליו. -
@isi
באזור התעשייה.
כנס לשם בשירשורים הראשונים -
@isi מצרף לך הגדרות שלוחה המקור פה
הגדרות בשלוחה קובץ exttype=routing_queue title=חיוג queue_your_id_add= queue_timeout=פה תבחר את אורך החיוג בשניות בגמר החיוג זה ינתק queue_end_timeout_goto=hangup queue_end_continue_goto=hangup queue_error_goto=hangup queue_end_goto=hangupהגדרות בשלוחה קובץ queue.ini
announce-position=no musicclass=פה תרשום את השם של המוזיקה בהמתנה 0551234567תחליף את המספר לחיוג למספר אמיתי שלא פעיל
-
@BEN-ZION אתה בטוח שאפשר לשלוט על המנגינה גם אם לא שודר מענה?
-
@איל-משולש כן
-
@BEN-ZION כתב בשלוחת ניתוק ללא שישדר מענה - שייך?:
@isi אתה יכול לשים סתם מספר פיקטיבי ולהגדיר צלצול למשך 5 שניות ואחרי זה ניתוק
איזה מספר אני יכול לדעת שהוא אכן רק פיקטיבי, ושלעולם ישאר כך, ולא יהיה מחר בתפוסה על ידי מישהו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות