• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. isi
    3. פוסטים
    I מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 69
    • פוסטים 479
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס מלכתחילה כן עדיף לכתוב 200, בפרט מי שיש לו כמה חשבונות, כי החשבונות אמורות להיות משויכות לפי המספרים הללו במרכזיה.
      אבל אני כעת רואה שבכלל רשמת משהו אחר. מה שצריך לרשום הוא:
      account_dial_extension=200
      ואצלך רשום:
      account_dial_number=1

      והאמת שאפשר להשאיר כמו שרשום אצלך, אלא שאם יהיו כמה חשבונות סיפ, אופן ההפניה שונה.

      ראה למעלה כבר שכתבתי להגדיר כנ"ל. כנראה שלא שמתם לב, ולא שיניתם לפי איך שכתבתי.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה

      @יעקב-טורק כתב:

      @צבי-ד-צ כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:

      @kasnik ייתכן, רק כתבתי על הדרמה...
      אגב מסברא ללא ידע נראה לי שלא עולה או עולה ממש מעט, כי אחרת למה עד עכשיו ממש זה היה בחינם

      כאחד ששולח מיילים עם שירות SES של אמזון, אני משלם 1 דולר על 10,000 הודעות, לפי שער הדולר היום זה יוצא 0.000294 ₪ להודעה, ולחברה בסדר גודל של ימות המשיח סיכוי גדול שיש להם שרת מייל משל עצמם ואז זה לגמרי בחינם (חוץ מעלות מסוימת של אחזקת השרת)

      תוכל להרחיב על השירות הזה מה שאתה כותב על אמזון? איך אני מגיע אליו? תוכל לתת קישור?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: גם אתם בפרטנר חווים את הסיוט במערכות ???

      @נועם-אלימלך @יהודה-ו. לי זה התחיל לקרות בהוט מובייל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס @לימוד-בתורת-מרן
      מה היה הבעיה בסופו של דבר? מה הנקודה שהתפספסה כאן לכל אורך הדרך?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן נו, מדוע לא?
      לפני שממשיכים לאתר מה הבעיה, בא נוודא שזה לא משהו אצלם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן ניסת לשאול את ימות המשיח?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
      ובשלוחה

      ;שיחות סיפ
      type=sip
       
      ;מחייג למס יוזר של המערכת
      account_dial_number=200
      
       
      ;הקלטת שיחות
      sip_record=yes
      ;שישלח למייל
      sip_send_mail=yes
      

      ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
      משתמש האי אקס אינו קיים ....
      ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

      תראה למעלה באשכול איך כתבתי להגדיר שלוחה. נראה שמשהו לא תקין בהגדרות השלוחה אצלך.
      אמנם לכאורה בשביל להוציא שיחות בצורה תקינה מהתוכנה לא צריך שלוחה, כי השלוחה משמשת רק להפנות שיחות אל התוכנה.
      זה דבר תימה מדוע זה קורה אצלך.
      ניסת לפנות לימות המשיח?
      אגב, אני מקווה שבדפדפן לא מאופשר אצלך להוציא שיחות, כי אם כן זה מה שתוקע את התוכנה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כאן נראה כעת מוגדר תקין. מה מוגדר בשלוחה?
      מה שצירפת למעלה לא טוב. סידרת את זה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      מראה כך אבל בפועל יש שקט
      1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
      וצילום של ההגדרות
      f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
      וצילום של מרכזיה עיסקית
      1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
      וצילום של השלוחה
      512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

      1. תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
      2. בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
      3. במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
      4. תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי

      1. על מה אתה לוחץ
      2. ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
      ומהחייגן שמחייג יש שקט

      האם שמת בשלוחה את ההגדרות שהדבקתי כאן באשכול כמה הודעות קודם? (אם אתה משתמש בהגדרות שהדבקתי תמחק את השורה של קובץ בהמתנה כי קובץ זה לא קיים כבר, וכן תבדוק שחשבון הסיפ שלך אכן מספר 200)
      אם אכן כך, ובכל אופן זה כך אומר אז זה מוזר. תפנה לשירות לקוחות, ותעדכן מה ענו לך שם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @פלוס
      עכשיו גם לי הכך עובד כתוב מקוון..
      אבל בשלוחה אומר האי אקס לא קיים
      שלח מייל לימות בשביל שנינו
      אולי צריך אישור מיוחד

      לא חושב שצריך אישור מיוחד.
      לכאורה משהו בשלוחה מוגדר לא נכון.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      לי מוכגר כך יעבוד ?
      1e7d23b1-c6d9-4789-aa96-5470eda3a5e1-image.png

      יש כאן כמה דברים שזה מוגדר אחרת מאיך שאני מראה בצילום מסך למעלה.
      לכן, אם זה לא עובד לך, תשווה את זה למה ששמתי למעלה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻: > @isi > > @פלוס הסתדרת בסוף?
      לא.
      עדיין.

      @פלוס > תצרף צילומי מסך שתעשה כעת חדש עדכני מ:

      1. לשונית עסקית
      2. המסך הראשי של התוכנה
      3. עריכת החשבון בתוכנה

      ואנסה לראות מה אולי הבעיה.
      כמו"כ תבדוק אם ההגדרות בשלוחה אצלך מוגדרות נכון כמו מה שהדבקתי כמה הודעות קודם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס הסתדרת בסוף?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      ייתכן באמת וזה צריך אישור מימות?
      משהו חדש?

      אגב, אולי הבעיה ששינת את שם המשתמש מברירת המחדל שזה מספר המערכת, למשהו אחר, שאצלך מופיע 99

      נסה למחוק את חשבון הסיפ הזה, וליצור חדש מבלי להתערב בשם המשתמש, אלא להותיר אותו על הברירת מחדל, ותעדכן את התוכנה בכל הפרטים החדשים של החשבון סיפ החדש, כי השם מתשמש וכן הסיסמה יהיו כבר שונים.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      ייתכן באמת וזה צריך אישור מימות?
      משהו חדש?

      אתה יודע מה? אולי אתה צודק שצריך לבקש מהם להפעיל את הפונקציה. זה לא עולה כסף, אבל אני נזכר שאולי התקשרתי אליהם פעם וביקשתי שיפעילו לי את זה.

      תבדוק האם יש אצלך בלשונית 'מרכזיה עסקית' את השורה שאני מראה כאן בתמונה עם חץ אדום:

      94d75775-a36f-4108-bf18-7f8ed3a059f6-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס לא נראה לי שצריך אישור. האם כעת כתוב לך מקוון?

      תצרף צילומי מסך שתעשה כעת חדש עדכני מ

      1. לשונית עסקית
      2. המסך הראשי של התוכנה
      3. עריכת החשבון בתוכנה

      ואנסה לראות מה אולי הבעיה.

      כמו"כ תבדוק אם ההגדרות בשלוחה אצלך מוגדרות נכון כמו מה שהדבקתי כמה הודעות קודם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      עשיתי את זה ועדיין אותם בעיות!
      עדיין זה נמצא על מצב נא לא להפריע.
      🥹

      זה כבר בעיה שונה לגמרי. בגלל שלחצת בטעות על DND
      לחץ על זה שוב וזה יסתדר.

      e761514b-2321-49b7-a20a-74239cd284f9-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

      @פלוס נראה לי שהבנתי מה הבעיה.

      ראה היכן שאני מסמן בתמונה להלן, שם כתוב שם משתמש, כתבת שם מספר מערכת, ואני באמת אמרתי לך כך לכתוב, כי בדר"כ השם של חשבון הסיפ הוא מספר המערכת.

      אבל כעת הסתכלתי שוב בצילום מסך שהעלית בהודעה הראשונה, ואני רואה ששינת את שם המשתמש כנראה ידנית.

      לחץ העתק על הלחצן שיש ליד שם המשתמש בלשונית מרכזיה עסקית, והדבק אותו היכן שאני מסמן בתמונה להלן, ושוב תעשה שמור.

      2cc26b14-6921-466d-a529-6144e319dcc6-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi