@מתעניין כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
האם אפשר להפוך את הוירוטאל פלוס למערכת תוכן?
לי עשו את זה בשירות לקוחות לפני שעה, ליתר דיוק הפכו את הוירטואל למספר משני לקו תוכן. אבל משמע שאפשרי
@מתעניין כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
האם אפשר להפוך את הוירוטאל פלוס למערכת תוכן?
לי עשו את זה בשירות לקוחות לפני שעה, ליתר דיוק הפכו את הוירטואל למספר משני לקו תוכן. אבל משמע שאפשרי
@אליהו-קטורזה במחשבה שניה...
#כמה פעמים לחזור על קובץ התפריט
attempts=1
#לאיזה תיקיה יעבור בסוף...
timeout_goto=2
@רבנן-ברכו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
יש למישהו תשובה?
הממשק החדש כבר מקבל סמסים - אז אין עניין בישן...
זה חדש אצליהם.
@פלוס אז תעשה 2 לחיצות, הראשון משכפל, השני מעביר...
@NA73438 לא זוכר בוודאות, אבל יש API להורדת והעלאת קובץ, את ההוספת/ שינוי תוכן תעשה על השרת, אתה לא צריך לזה משו מיוחד...
@עידו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
צריך לדעת סופית, מספר נייח רגיל כגון - 03-3130313
יכול לקבל סמסים?
זה לא כ"כ נפק"מ מה @שמואל יגיד, פוק חזי שבפועל לרוב המוחלט זה לא מקבל, לפחות לא בצורה סדירה...
@שרות-פלוס-ivr עשיתי. אבל ברגע שהניתוב משלוחת ההקלטות לשלוחת הצינטוקים (10) מתבצעת השיחה מתנתקת...
אבל אם אני מוחק את שורת tzintuk_admin=yes אז זה כן מנתב אבל לא עושה את הצינתוק (אלא מציע להרשם לשלוחה...)
@פיתה טקיוצר כבר לא עובד, לא? בכל אופן זה מאוד מסובך, רק GEMINI נותנים אופציה כזאת ובעלות גבוהה. בשאר צריך לבצע חיפוש באינטרנט עצמאי
@טנטפון א. יש בעית אבטחה באתר...
הכתובת https://plus.ivrphone.online/hj.php?did=073360000&pass=0000000
חשופה, לא אמור להיות באתר...
בטעות העלתי צילום מסך ורק עכשיו קלטתי...
דבר שני, הניהול קבצים לא מראה כלום
@חצקל-לכבוד-שאבעס כמה פעמים דיברתי איתם, אין להם באמת API, זה עבודה בעיניים. בסה"כ אפשרות להטמיע את המערכת שלהם באתר שלך כבלוק חיצוני.
אמרו בפירוש שלא רלוונטי.
@גלאט-מערכות הטופס לא אומר יותר מידי..
יש לך או למישהו אחר ידע מנסיון על בערך מכמה דקות חודשיות כדאי בכלל לפנות אליהם? נניח לי יש 300,000 חודשי ובנתיים נוח לי שאין פרסומות תמורת 10 שקל. אבל אם זה יכניס לי משהו אז אני מעדיף, ולעשות תקופת נסיון עם פרסומות זה סתם יציק לאנשים
@Tomim בדיוק הסתבכתי עם זה גם אני, אבל הסתדרתי..
הפקודה היא כמו ש @ערוץ-הסקרים כתב. אתה חייב לשלוח בJSON את הבקשה.
@מוטי-מוטי-מוטי @0533118125
למיטב ידיעתי אין דרך בימות המשיח להצפין תוכן ממנהל הקו... אפילו עם הכל בAPI ולא עובר רגע בקו (וזה תמוה שזה יהיה ככה...) אז אפשר לראות בקבצים בשרת... בסוף אם לך יש גישה לשמוע את ההודעה אז ברור שלמנהל גם יש...
@NA73438 כתב בקבלת SMS מחו"ל ושליחת כל הודעה שנכנסת כוובהוק חיצוני, 2 שאלות:
המידה ואפשרי יש אפשרות להגדיר במערכת רכשהו וובהוק שישלח את ההודעות לשרת חיצוני
אפשרי, לי יש את זה. בשירות לקוחות, הם לא תמיד יודעים שיש גם וובהוק ולא רק מייל. אבל תגיד להם שיש בוודאות.
יש סיכוי שזה בעלות של 120 בשנה
@המומחה סינון לפי רשימת תפוצה לפני הכניסה לשלוחה. אולי ניתוב למי שלא מורשה לבקשת הרשאה, ושלוחה שלך בניהול להוספת מספרים מורשים לרשימה
@האדם-החושב אהה... שיערתי שזה הבעיה... אבל זה גרסה שנתקלת עם נטפרי... הספריה במבנה שלה מחייב 3.13 או שסתם הגדרת?
PS C:\Users\משתמש> pip install yemot-api
ERROR: Ignored the following versions that require a different python version: 0.1.1 Requires-Python >=3.13; 0.1.2 Requires-Python >=3.13; 0.1.3 Requires-Python >=3.13; 0.1.4 Requires-Python >=3.13; 0.1.6 Requires-Python >=3.13
ERROR: Could not find a version that satisfies the requirement yemot-api (from versions: none)
ERROR: No matching distribution found for yemot-api
@האדם-החושב גם הPIP לא עובד... הוא טוען בתוקף שאין ספריה כזאת (למרות שמופיע בPYPI...)