• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. isi
    3. הגבוה ביותר
    I מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 69
    • פוסטים 479
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: נושא אחד לכל הבלגן!!!!

      גם אני נהנה מהשירות של ימות המשיח.
      האמת, גם אחרי הקריסה לא אעבור לחברה אחרת. כבר בניתי מערכת, לקח לי שעות, לא אעבור.

      אבל אם מחר אצטרך מרכזיה חדשה, במצב הנוכחי לא אפתח שם.
      הפרסומות התחילו ללא הודעה מוקדמת.
      הקריסה, שהיא לא הבעיה, אלא חוסר ההודעה וההתחייסות היא הבעיה. פשוט אי כיבוד הלקוחות.

      לקוחות יש להם קווים שלא מכובד שלקוח יתקשר וישמע מה שישמע.
      כל שינוי שעושים לנו במערכות, אמור להיות עם הודעה מוקדמת.
      קריסה, אי אפשר לדעת מראש, אבל לפחות צינתוק מיידי עם הודעה לכל הלקוחות שיבדקו את הקווים שלהם ויפעלו בהתאם. יבטלו הפניות, יבנו חלופות.
      וכן לפחות הודעה מסודרת אחת לכמה שעות על ההתפתחות והגורמים שגרמו לכך.

      אבל כלום.
      חבל.
      אני כותב הודעה זו כשירות לימות המשיח.
      תנו דעתכם להתנהל בצורה שהלקוחות שלכם יראו שאתם מכבדים את הלקוחות שלהם.
      שהלקוחות שלכם יראו, שחשוב לכם שהם יוצגו כמכובדים אצל הלקוחות שלהם.
      שירגישו שזה אינטרס שלכם לשמור על תדמית מכובדות של הלקוחות שלכם כלפי הלקוחות שלהם.

      תאמינו לי זה ישתלם לכם.

      אני כותב את דברי אלו בשבילכם ולמענכם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: מסקנות מהאירוע האחרון

      @חכמון מדוע שתוכנה לגיבוי קבצים תעלה כסף? למה שזה לא יהיה אופציה מובנית במערכת?
      חברה מכובדת שמכבדת את עצמה ויודעת לתת שירות, לא מפחדת שאנשים יעברו חברה.
      הגיבוי חשוב לא רק לקריסה של שרתי החברה, אלא גם למצב שמפעיל הקוו שינה בטעות משהו בהגדרות והוא רוצה לשחזר למצב שהיה לפני כמה ימים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      רק חבל שכמה שנים אחרי פתיחת הפוסט, והבעיה שבגינה נפתח הפוסט עדיין נותרה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מסקנות מהאירוע האחרון

      מה שלא מובן, שעל אף שאנשים מתחננים מימות לתת להם אפשרות גיבוי, הם לא נותנים את זה.
      לפעמים בן אדם הורס משהו במערכת של עצמו בלי לשים לב, ואז אין לי שום אפשרות גיבוי/שחזור.
      למה? למה לא לתת פונקציה שכל אתר וכל שרת נותן?
      כל אתר וכל שרת נותן אפשרות לגבות אל המחשב של עצמך או הדרייב שלך.
      למה כאן מתחננים ומתחננים ואין כל אפשרות לעשות איזה לחצן הורדה של כל המערכת כולל כל קבצי הטקסט של ההגדרות למחשב?
      פעם היה FTP שגם עליו היו צריך תחנונים בשביל לקבל את זה, היום גם את זה אין.
      חבל מאד.
      אולי מהמקרה האחרון תהיה התפתחות חיובית גם בזה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח
      האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
      אם כן, איך?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • הגדרת השמע אצל המחייג כאשר מפנים שיחה למספר אחר

      אם עושים ששלוחה תפנה שיחה למקום אחר, יש אפשרות להגדיר שהעונה יוכל להחליט האם לקבל את השיחה או לא.

      אבל זה שחייג, בכל הזמן הזה שהעונה קיבל את ההודעה ובה השאלה אם הוא רוצה לקבל את השיחה כעת או לא,
      בכל זמן זה הוא מפסיק לשמוע מנגינה/צליל חיוג, אלא שומע שקט.
      האם יש אפשרות לסדר זאת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש מסתבר שהיתה לי טעות. העליתי את הקובץ פעמיים, פעם אחת למקום לא נכון, ושם עשיתי את העדכונים ולכן הם לא השפיעו.
      כעת גיליתי את הבעיה, עדכנתי את הקובץ הנכון, והכל עובד בסדר.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: חדש! - אימות רשת מקור השיחה ביחס לזיהוי המתקשר בכניסה לכל מודול

      @שמואל מה זה אומר? שאם למשל עשיתי במערכת אפשרות להוציא שיחות בSIP עם מזהה הנייד שלי? אז הפילטר הזה אמור לזהות זאת?
      מדוע לעשות כזה דבר?
      זה לכאורה מה שלא רוצים שיהיה.

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: העברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת)

      @לומד-עס אמר בהעברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת):

      זכור לי שהיה איזה פיתוח חיצוני שמישהו העלה אשמח אם מישהו יכוון אותי לנושא
      לא הפניה למערכת ולשלוחה פנימית כי זה לא עובד (ראוטינג ימות)

      אם 2 המערכות שלך, אתה יכול לעשות זאת לפי מה שמוסבר כאן:
      https://f2.freeivr.co.il/topic/10110/שיהיה-אפשר-להגדיר-העברה-לשלוחה-למערכת-אחרת/12

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש יש לי בעיה חדשה. אם תוכל לעזור, תודה.
      כאשר מתקשר מישהו ממספר חסום לשלוחה, הוא נפלט החוצה ולא מתקדם הלאה, אלא שומע הודעה: שמך לא מעודכן במערכת.
      יש לכך פתרון?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: תמיכה בקבלת סמסים במערכות ימות המשיח והסבר כללי בנושא | לשונית מערכת SMS

      @שמואל-ש. גם אני מצטרף לפניה. שלחתי פרטים מלאים וכו', ולא קיבלתי עדיין תשובה מדוע יש SMS שלא מתקבלים. במקרה שלי זה היה מפייפל.
      אודה לטיפול בנושא.

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi