• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. isi
    3. הגבוה ביותר
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 50
    • פוסטים 281
    • הגבוה ביותר 27
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי isi

    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: הפניה למערכת אחרת לא עובדת

      @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

      @isi

      תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
      ‏‏לכידה.PNG

      תודה רבה! הסתדר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • הגדרת השמע אצל המחייג כאשר מפנים שיחה למספר אחר

      אם עושים ששלוחה תפנה שיחה למקום אחר, יש אפשרות להגדיר שהעונה יוכל להחליט האם לקבל את השיחה או לא.

      אבל זה שחייג, בכל הזמן הזה שהעונה קיבל את ההודעה ובה השאלה אם הוא רוצה לקבל את השיחה כעת או לא,
      בכל זמן זה הוא מפסיק לשמוע מנגינה/צליל חיוג, אלא שומע שקט.
      האם יש אפשרות לסדר זאת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח
      האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
      אם כן, איך?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: הצגת מספר שונה בהתקשרות ע"י תוכנת MicroSIP

      עדכון: הסתדרה הבעיה.
      חשבתי שמספיק לעשות אימות זיהוי יוצא.
      אבל בפועל, אחרי שעושים אימות, צריך ללחוץ שוב על שינוי זיהוי יוצא, ולבחור את המספר שעליו עשו אימות.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: העברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת)

      @לומד-עס אמר בהעברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת):

      זכור לי שהיה איזה פיתוח חיצוני שמישהו העלה אשמח אם מישהו יכוון אותי לנושא
      לא הפניה למערכת ולשלוחה פנימית כי זה לא עובד (ראוטינג ימות)

      אם 2 המערכות שלך, אתה יכול לעשות זאת לפי מה שמוסבר כאן:
      https://f2.freeivr.co.il/topic/10110/שיהיה-אפשר-להגדיר-העברה-לשלוחה-למערכת-אחרת/12

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש מסתבר שהיתה לי טעות. העליתי את הקובץ פעמיים, פעם אחת למקום לא נכון, ושם עשיתי את העדכונים ולכן הם לא השפיעו.
      כעת גיליתי את הבעיה, עדכנתי את הקובץ הנכון, והכל עובד בסדר.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: הגדרת 2 שלוחות בתוכנת MicroSIP

      @א-גוטן כתב בהגדרת 2 שלוחות בתוכנת MicroSIP:

      @isi אתה יכול להשתמש במודל תור, ולהגדיר שיגיע לשני החשבונות

      אני מבין מה שאתה מתכוון. אבל אני רוצה לדעת לאיזה חשבון זה הגיע.
      ולא טוב לי שבסופו של דבר 2 החשבונות יתנקזו למספר אחד.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: חסוי אפילו במערכת שמגלה חסויים

      @1800 כתב בחסוי אפילו במערכת שמגלה חסויים:

      שמתי לב שאפשר להתקשר אפילו למערכת שמגלה חסויים על ידי מספר חסוי ללא שהמערכת תזהה את המספר
      והוא על ידי שמתקשרים מקודם למערכת אחרת שלא מגלה חסויים ודרך המערכת ההיא מנתבים את השיחה (על ידי ניתוביה) למערכת שכן מזהה חסויים ובכל זאת המספר נשאר חסוי 👽
      הבו עצה הלום !!!

      האם אני יכול לעשות שהמערכת שלי תגלה חסויים?
      איך עושים את זה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש יש לי בעיה חדשה. אם תוכל לעזור, תודה.
      כאשר מתקשר מישהו ממספר חסום לשלוחה, הוא נפלט החוצה ולא מתקדם הלאה, אלא שומע הודעה: שמך לא מעודכן במערכת.
      יש לכך פתרון?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: תוכנת מיקרוסיפ | 'מתחבר כעת...' - 'תם זמן הבקשה'

      @הרב סימנתי. נקווה שלא יהיה צורך.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: תוכנת הורדת מערכות מאביי ורבא נמחקה מהפורום?

      @אביי-ורבא כתב בתוכנת הורדת מערכות מאביי ורבא נמחקה מהפורום?:

      @שמואל-ש כבר דובר על זה מספר פעמים, התוכנה הוסרה לבקשת ימות המשיח לאחר שאנשים השתמשו בה שלא כהוגן (והאמת שבתחילה לא האמנתי, אבל מיד קיבלתי במייל אישור לכך מאיזה משיגנע'ר)

      אם אתה צריך משהו אני יכול להוריד לך בעצמי בתשלום

      מה שייך להשתמש בזה שלא כהוגן?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש אין לי אפשרות לבנות מערכת חדשה. זה משהו בנוי מאד מורכב.
      השאלה אם בכל אופן יש אפשרות לפתור את הבעיה כאן.
      כי זה לא מוצלח לי כאשר מתקשר חסוי והוא שומע את ההודעה הנ"ל ונזרק לשלוחה לא נכונה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: חיוג מחו"ל לארץ ע"י SIP

      @ivrפון כאמור, הSIP של ימות המשיח מתפקד כשיחה בארץ, ולא משנה מה המיקום שלך בעולם.
      רק חבל מאד מאד, שא"א דרכו להוציא שיחות למספרי חו"ל.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • איך עושים שהמענה במערכת או בשלוחת משנה יהיה במיידי

      כאשר מתקשרים אלי למערכת, המתקשר שומע כ2 צלילי חיוג, ורק אז המערכת עונה ומעבירה את המתקשר אל השלוחה.
      האם יש אפשרות שהמחייג יכנס אל המערכת ישר מבלי להתעכב בצלילי החיוג האלו?

      אציין שיש הגדרה שאם מכניסים אותה, לא שומעים את הצלצולים האלו,
      ההגדרה היא:

      no_ringing=yes
      

      הבעיה: שגם אם לא שומעים את צלילי החיוג, זה ממתין את הזמן שזה היה אמור להיות מושמע, שזה כ4 שניות.
      היינו, ההגדרה הנ"ל לא עושה שזה יכנס למערכת מיד, כי גם היא לא משמיעה את צלילי החיוג, מכל מקום היא ממתינה את הזמן כאילו היא משמיעה אותם, ורק אז מעבירה לשלוחה.

      וכאן אני מגיע לנקודה חשובה:
      במערכת יש לשונית 'שיחות נכנסות' שניתן לראות שיחות נכנסות בזמן אמת, ושם אני רואה שהשיחה כן נכנסת מיד, כבר זמן השמעת צלילי החיוג הללו,
      כך שהמערכת קיבלה את השיחה.
      אז מדוע היא לא עונה ומכניסה את המחייג ישר לשלוחה? מדוע היא משמיעה קודם את צלילי החיוג הללו?
      ולחילופין כשמגדירים לה לא להשמיע, מדוע היא ממתינה את הזמן של צלילי החיוג הללו?
      אני רוצה שהמתקשר יועבר ויפול מיד אל תוך השלוחה.

      אשמח לפתרון.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

      @isi
      מדובר בפילטר כהטמעה בכל מודול, כך שהוא ימשיך רגיל בשלוחה.

      ניסיתי לשים את 2 ההגדרות בשלוחה, וזה לא עוזר.

      למעשה טעיתי במה שכתבתי למעלה לכאורה.
      כנראה שזה לא נתקע בשלוחה שמסננת לפי פילטר,
      אלא זה נתקע כבר בשלוחה API שמוגדרת לשלוח לי למייל את מספר הטלפון של מי שהתקשר.

      כאשר נכנס לשלוחה מישהו עם מספר לא מזוהה, הוא שומע: מספר הטלפון שלכם לא מזוהה.

      ניסיתי לשים את 2 ההגדרות שכתבת לעיל, כל אחד בנפרד, אבל זה לא עזר.

      כנראה שההגדרות של שלוחת API הנ"ל יש בהם איזה באג כאשר נכנס לשם מספר לא מזוהה.

      אפשר אולי לבקש ממי שיצר את הקוד שיתקן זאת?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: ביטול הגדרה no_ringing שנמצאת בקובץ IVR רק בשלוחה מסויימת

      @שמואל-ש כתב בביטול הגדרה no_ringing שנמצאת בקובץ IVR רק בשלוחה מסויימת:

      @isi לפי השאלה זה נשמע שאתה לא בדיוק יודע מה ההגדרה הנ"ל
      כי בהגדרה הנ"ל אי אפשר לעשות בשלוחה זו כן ובשלוחה אחרת לא...

      אם יש לי מספר משנה שהוא נכנס ישיר לשלוחה ספציפית, מדוע שלא אוכל להגדיר שבאותה השלוחה ישמעו את צליל החיוג מיד?

      לדברי @מנסה שזו הגדרה מערכתית, אז לפי דבריו אני מבין שא"א במערכת לעשות את הגדרה זו שלוחה אחת כן ושלוחה אחת לא.

      אולם לא הבנתי את דבריך מדוע משאלתי נראה שאיני מבין מה הגדרה זו עושה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi