• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. isi
    3. הגבוה ביותר
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 51
    • פוסטים 294
    • הגבוה ביותר 35
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי isi

    • שיפור במודול שיחות שלא נענו

      במודול שיחות שלא נענו הנמצא כאן, יש אפשרות לקבל הודעות למייל.
      הבעיה שבשביל לראות מי התקשר, צריך לפתוח כל מייל בפני עצמו.
      וזאת מאחר ובשורת הנושא, כתוב רק מילים קבועות וקצרות שמגדירים אותם ע"י השורה:

      to=טלפון שלי
      

      אני מציע לפיתוח, שכבר בשורת הנושא של המייל, יהיה כתוב שהטלפון התקבל ממספר פלוני, וכך שייך לעבור ברפרוף על המיילים ולראות ממי קבלנו שיחה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      אני לא נכנס לנקודה של אם יש צדק במהלך הזה מצד החברה או לא.
      אני רק בטוח שיש כאן איזה מהלך שהוא נראה כצעד של יאוש.

      אין לי מושג מה יעשו בעלי הקווים הישנים, ברור שחלק מהם ינטשו כי זה קווים שמאופים אדם לא יכול להרשות לעצמו שישמעו בו פרסומות.
      אבל בעלי קווים חדשים לא יתקרבו אל חברה כזו. גם לא בתשלום.
      על אף שאם כבר משלמים אז מדוע לא לשלם כאן.

      וזאת כי אם החברה היתה מסוגלת להכניס פרסומות שלה לקוו האישי שלי,
      אי אפשר לדעת מה עוד היא תרשה לעצמה בחסות האותיות הקטנות.

      זה צעד שמותר לה לעשות חוקית, אבל משדר חוסר אמינות,
      וגרוע גם לבעלי הקווים כי קוו שפורצת בו פרסומת מצטייר כקוו לא מקצועי.
      ואדם שיש לו מערכת משרדית ופורצת בו פרסומת, זה כבר ממש חבלה עבורו.

      כללו של דבר המהלך מציג את הקווים שפועלים תחת החברה כחסרי מקצועיות.
      חבל בשבילם. חבל גם בשבילנו. חבל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @עידו אתה צודק ולא צודק. המידע שלך - לא שלך, אבל חברה מתוקנת ומכובדת ומכבדת לא תעשה כאלו דברים.

      לעזוב / לא לעזוב - זה ענין של אופי הקוו.
      יש קווים/משרדים/מרכזיות שבשום אופן לא ירשו לעצמם פרסומות, אפילו במחיר החלפת מספר.
      ואם תפלוש להם פרסומות לקוו, הם לא יקחו סיכון ולא יתנו אמון, ולכן לא ישלמו כאן - תוך כדי המתנה לגחמה הבאה.

      הם יעברו לחברה אחרת, מתוך אמונה שבחברה אחרת זה לא היה קורה תחת שום תירוץ.
      גם התירוץ הכי מוצדק בעולם.

      אישית אני חושב ששום חברה מתחרה ומקבילה לא היתה עושה כך, ולא הייתה משתמשת באותיות הקטנות לשים פרסומות, גם אם חתמת להם על כך שזה מותר להם.

      אני חושב ש'ימות' לא מבינים את המעשה שהם עשו. ויתכן שהם באמת פחות מקצועיים/יוקרתיים בשביל להפקיד בידיהם קווים מכובדים.
      מקצועיים, אני כמובן לא מדבר בפן הטכני, שיכול להיות שבזה הם יותר מכולם.
      אלא בפן של ההבנה למהות ההתנהלות והגישה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      למה שיהיה להם בעיה שתעזוב אם אתה ממילא מקים לבד את הקו?
      כל הרווח הגדול זה מהגדרות

      כי יש להם אופציה למשל לתת לי אפשרות להישאר אצלם במחיר של 10 ש"ח לחודש כמו שחברות אחרות נותנות, ואם אם יעשו כך מסתבר שאלך על זה.
      אבל אם הם יפתיעו אותי עם פרסומת בקוו שלי, גם אם אח"כ הם יציעו לי במחיר הנ"ל להישאר ללא פרסומות לא אסמוך עליהם יותר. וראה מה שכתבתי למעלה שזה מעיד על גישה של חברה למכובדות של הלקוחות שלה. לא אסתכן אם זה יקרה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      לפניה לימות המשיח?
      יש מצב.
      אם אשתכנע.
      אבל אני לא רואה בעיה במצב הקים.
      אדברה תשכנע אותי שזה בעיה.
      וגם אני אחד מהמשתמשים.
      לפעמים בישיבה אין לי אינטרנט.
      ואני משתמש בקווי תוכן.
      אני מצידי מרגיש שזה כמו מחשב אם פירסומות וכו.
      אבל עדיין מחשב.
      רוב האנשים לא יחליפו מחשב ווינדוס במחשב לינוקס [חוץ ממתכנתים 😊 ] כי הם רגילים לזה והרבה תוכנות שימושיות קיימות בעיקר במחשב ווינדוס .
      אני כמשתמש API. כל צורך שקיים אני מכין מראש לשימוש לא מקוון.
      לסיכום: אני לא רואה בעיה במצב הקים ומאד מרוצה.
      אז לא נראה לי.
      יכול להיות שזה כי אני גם שומע את הצד השני. ימות המשיח והשיקולים שלהם.

      אם אתה לא רואה בעיה במצב הקיים, אתה פשוט לא חי את השטח. מקווה שהם לא יעשו טעויות מתוך 'חיים בתוך בועה' שיגרמו לאנשים להסתלק מהם.

      אף אחד לא יחיה עם פרסומות בקוו שלו. זה יותר גרוע מלדחוף/למכור/לתת למישהו מקרר, בתנאי שכשאני ארצה אוכל לאחסן שם מה שאני רוצה.

      כי כשיש לי למשל קוו של משרד/עסק, זה לא רק קוו אישי שלי, אלא קוו שהוא גם חלון הראווה שלי.
      ושוב, לדעתי הם חיים בתוך בועה ועושים טעויות קריטיות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @ivrפון כתב בעל פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳:

      @isi זה שלא עידכנו זה ענין אחד.
      אבל מבחינתם.
      כל קו עיסקי שלא הוקם דרכם לא נחשב עיסקי.
      ולכן כל הקווים שלא הוקמו דרכם או שלא נחשבים עיסקיים נכנסו להם הפירסומות.
      זה כמו להציע לך מקרר חינם לבית ואם תרצה שאני לא אשתמש בו בשותפות איתך תשלם.

      ראה מה שכתבתי למעלה. גם אני אוחז שלפי האותיות הקטנות הם ואתה צודקים,
      אבל אני חושב שעדיף להיות חכמים מלהיות צודקים...
      במקרה דנן אם הם יהיו צודקים - לדעתי ולידיעתי מקווים שאני מכיר - המחיר עלול להיות יקר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח אני נכנס להרשמה, זה שולח לי צינתוק בשביל אימות, אבל כשאני לוחץ על האישור פעם ראשונה זה לא מגיב, ופעם שניה זה כותב לי כבר נעשה אימות, וזה לא נותן להמשיך הלאה.
      מה עושים?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • RE: IVRפון

      @ivrפון כתב בIVRפון:

      @isi כתב בIVRפון:

      זה משהו חדש אצלך שזה נסגר?

      כן זה חדש
      אם תרצה אני אוכל לדאוג שהמספר שלך לא יסגר [חינם]
      פשוט מספרים עלים כסף וחבל על מספרים לא פעילים זה לא ענין של דקות כמו בימות המשיח
      המערכת אופסה אבל במייל אני אתן לך את אותו מספר מחדש

      אשמח מאד שתדאג שהמספר שלי לא יסגר בכל סיטאוציה שהיא.
      ובזאת הנני להמליץ על IVRפון שכבר בעבר התמסר אלי אפילו כלקוח שלא ריווחי, ונתן שירות אדיב ומסור.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: הפניה למערכת אחרת לא עובדת

      @ימהר-0 אמר בהפניה למערכת אחרת לא עובדת:

      @isi

      תיכנס לרשימת תפוצה עריכה ותלחץ על זה מדיניות שיחה תעשה שכל אחד יכול להאזין
      ‏‏לכידה.PNG

      תודה רבה! הסתדר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      isi
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      @ימות-המשיח
      האם ניתן להוציא שיחות מהמערכת עם זיהוי של מערכת אחרת?
      אם כן, איך?

      פורסם בחדש במערכת
      I
      isi
    • הגדרת השמע אצל המחייג כאשר מפנים שיחה למספר אחר

      אם עושים ששלוחה תפנה שיחה למקום אחר, יש אפשרות להגדיר שהעונה יוכל להחליט האם לקבל את השיחה או לא.

      אבל זה שחייג, בכל הזמן הזה שהעונה קיבל את ההודעה ובה השאלה אם הוא רוצה לקבל את השיחה כעת או לא,
      בכל זמן זה הוא מפסיק לשמוע מנגינה/צליל חיוג, אלא שומע שקט.
      האם יש אפשרות לסדר זאת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: הצגת מספר שונה בהתקשרות ע"י תוכנת MicroSIP

      עדכון: הסתדרה הבעיה.
      חשבתי שמספיק לעשות אימות זיהוי יוצא.
      אבל בפועל, אחרי שעושים אימות, צריך ללחוץ שוב על שינוי זיהוי יוצא, ולבחור את המספר שעליו עשו אימות.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: העברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת)

      @לומד-עס אמר בהעברה ממערכת למערכת (לשלוחה פנימית בתוך המערכת המועברת):

      זכור לי שהיה איזה פיתוח חיצוני שמישהו העלה אשמח אם מישהו יכוון אותי לנושא
      לא הפניה למערכת ולשלוחה פנימית כי זה לא עובד (ראוטינג ימות)

      אם 2 המערכות שלך, אתה יכול לעשות זאת לפי מה שמוסבר כאן:
      https://f2.freeivr.co.il/topic/10110/שיהיה-אפשר-להגדיר-העברה-לשלוחה-למערכת-אחרת/12

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש מסתבר שהיתה לי טעות. העליתי את הקובץ פעמיים, פעם אחת למקום לא נכון, ושם עשיתי את העדכונים ולכן הם לא השפיעו.
      כעת גיליתי את הבעיה, עדכנתי את הקובץ הנכון, והכל עובד בסדר.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: הגדרת 2 שלוחות בתוכנת MicroSIP

      @א-גוטן כתב בהגדרת 2 שלוחות בתוכנת MicroSIP:

      @isi אתה יכול להשתמש במודל תור, ולהגדיר שיגיע לשני החשבונות

      אני מבין מה שאתה מתכוון. אבל אני רוצה לדעת לאיזה חשבון זה הגיע.
      ולא טוב לי שבסופו של דבר 2 החשבונות יתנקזו למספר אחד.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: חסוי אפילו במערכת שמגלה חסויים

      @1800 כתב בחסוי אפילו במערכת שמגלה חסויים:

      שמתי לב שאפשר להתקשר אפילו למערכת שמגלה חסויים על ידי מספר חסוי ללא שהמערכת תזהה את המספר
      והוא על ידי שמתקשרים מקודם למערכת אחרת שלא מגלה חסויים ודרך המערכת ההיא מנתבים את השיחה (על ידי ניתוביה) למערכת שכן מזהה חסויים ובכל זאת המספר נשאר חסוי 👽
      הבו עצה הלום !!!

      האם אני יכול לעשות שהמערכת שלי תגלה חסויים?
      איך עושים את זה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi
    • RE: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      @אליהושש יש לי בעיה חדשה. אם תוכל לעזור, תודה.
      כאשר מתקשר מישהו ממספר חסום לשלוחה, הוא נפלט החוצה ולא מתקדם הלאה, אלא שומע הודעה: שמך לא מעודכן במערכת.
      יש לכך פתרון?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      I
      isi
    • RE: תוכנת מיקרוסיפ | 'מתחבר כעת...' - 'תם זמן הבקשה'

      @הרב סימנתי. נקווה שלא יהיה צורך.

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      I
      isi
    • RE: תוכנת הורדת מערכות מאביי ורבא נמחקה מהפורום?

      @אביי-ורבא כתב בתוכנת הורדת מערכות מאביי ורבא נמחקה מהפורום?:

      @שמואל-ש כבר דובר על זה מספר פעמים, התוכנה הוסרה לבקשת ימות המשיח לאחר שאנשים השתמשו בה שלא כהוגן (והאמת שבתחילה לא האמנתי, אבל מיד קיבלתי במייל אישור לכך מאיזה משיגנע'ר)

      אם אתה צריך משהו אני יכול להוריד לך בעצמי בתשלום

      מה שייך להשתמש בזה שלא כהוגן?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      isi