• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיהיה אפשר להגדיר העברה לשלוחה למערכת אחרת.

    בקשות לפיתוח
    5
    14
    632
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      המוקד החרדי 0 @אורי ש נערך לאחרונה על ידי

      יש פתרון. שיהיה אפשר לעשות זאת רק עם סיסמת הניהול של הקו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • 6
        613 0 @אורי ש נערך לאחרונה על ידי

        @אורי-ש אולי אפשר לפתח שאם יש סיסמא בשלוחה חיצונית המערכת תבקש את הסיסמא ולאח"מ תעביר לשלוחה הפנימית. (בכל זאת אני לא מצפה מימות לפתח את זה)

        ה א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ה
          המוקד החרדי 0 @613 0 נערך לאחרונה על ידי

          @613-0 צודק. סתם הסתבכנו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • א
            אורי ש @613 0 נערך לאחרונה על ידי

            @613-0 ואם יש לי תפריט ניהול שבניתי לעצמי ורק לתפריט יש סיסמה ולא לשלוחה עצמה שבתוך התפריט הניהול אז הוא יכנס בלי בעיה לשלוחה הזאת, ואני לא חושב שימות יוכל לפתח שהוא יבקש סיסמה ע"ז (אבל אולי אני טועה...)

            אבל מה שכן מה שכתב @המוקד-החרדי-0 זה רעיון מצוין למקרה ששתי המערכות ברשותך אבל אני חושב ש @hvuag הציע את זה גם למערכות שלא ברשותך שאז לא יהיה אפשר להעביר, (חוץ מזה שלמשל אני משנה סיסמה כמעט פעם בשבוע אז אני יצטרך כל פעם להכנס למערכת השניה ולשנות סיסמה???

            ולסיכום זה הכי נכון...
            @המוקד-החרדי-0 אמר בשיהיה אפשר להגדיר העברה לשלוחה למערכת אחרת.:

            @613-0 צודק. סתם הסתבכנו.

            ה H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ה
              המוקד החרדי 0 @613 0 נערך לאחרונה על ידי המוקד החרדי 0

              פוסט זה נמחק!
              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א
                אורי ש @המוקד החרדי 0 נערך לאחרונה על ידי

                @המוקד-החרדי-0 אנחנו מדברים על סיסמה אחרת שנמצאת בשלוחה עצמה (כך לפחות אני הבנתי)

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ה
                  המוקד החרדי 0 @אורי ש נערך לאחרונה על ידי המוקד החרדי 0

                  @אורי-ש לא נכון עדין המערכת תבקש סיסמה. בכול מקרה אתה יכול לפתוח קו ולהגדיר בו רשימה לבנה שתכלול רק את עצמך. ולאחר מכן להגדיר שלוחה בקו שלך שתעביר אותך לקו שפתחת. בכלל, איך תבנה את התפריט?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אורי ש @המוקד החרדי 0 נערך לאחרונה על ידי

                    @המוקד-החרדי-0 אמר בשיהיה אפשר להגדיר העברה לשלוחה למערכת אחרת.:

                    בוודאות כיום אם תעשה מעבר לשלוחה אחרת שהשלוחה לפניה בקשת סיסמה המערכת לא תדרוש סיסמה לדוגמא מעבר לשלוחה 2/3/4 ושלוחה 3 שלוחת תפריט עם סיסמה המערכת לא תדרוש ממך סיסמה שתעבור לשולחה 4.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • H
                      hvuag @אורי ש נערך לאחרונה על ידי

                      @אורי-ש אי אפשר להעביר לשלוחה בתפריט ניהול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        הרב מומחה @hvuag נערך לאחרונה על ידי

                        @hvuag מה הבעיה במה שכתוב כאן
                        מועתק משם:
                        ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח:

                        type=routing_yemot
                        routing_yemot_number=0773137770
                        

                        ;באם רוצים לנעול ולשים בקשת סיסמה בכניסה לתיקיה ניתן להכניס ערך זה.

                        password=1234
                        

                        ; להשמיע את קובץ M0000 רק פעם אחת בכל תיקיה בכל פעם שמתקשר למערכת

                        say_first_one_time=yes
                        

                        הודעות
                        ו - הקובץ המושמע ראשון,לא חובה באם אין - מדלג

                        חסימת אפשרות ההעברה למערכת שלך:

                        באם ברצונך שמודול routing_yemot ניתוב פנימי בין המערכות - לא יוכל לעבוד במערכות אחרות שיוכלו להגיע למערכת שלך כניתוב פנימי
                        יש צורך להגדיר במערכת בתיקיה ראשית בקובץ ivr.ini את ההגדרה (שימו לב, לא בקובץ ext.ini הנמצא בתוך השלוחה).

                        routing_from_yemot=no
                        

                        זה גורם שלא יוכלו להפנות שיחות למערכת שלך ממערכות אחרות באמצעות ניתוב פנימי.

                        הפניה לתוך שלוחה מסוימת במערכת אחרת

                        (שימו לב! המערכת שאליה מפנים צריכה להיות בניהולכם!)

                        במערכת שממנה אתם מפנים תגדירו (בשלוחה שתבחרו להפנות ממנו)

                        type=routing_yemot
                        routing_yemot_number=079512345
                        

                        לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים

                        ובמערכת שאליה אתם מפנים - תגדירו בשלוחה הראשית - בקובץ ההגדרות (ext.ini)

                        check_did_and_go_to_folder=yes
                        

                        (שזה "זיהוי לפי מספר מחויג")

                        ובנוסף להכניס (במערכת שאליה אתם מפנים) - קובץ בשם:

                        Did_Go_To.ini
                        

                        ובו לכתוב

                        079512345=/4
                        

                        (לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים)
                        זה יפנה לשלוחה 4

                        שימו לב! אם המערכת משמשת אתכם לעוד דברים
                        אז אתם תצטרכו שתי מספרים למערכת
                        כי מעכשיו - כל מי שיתקשר למערכת דרך המספר 079512345 (לצור העניין) יעבור לשלוחה 4
                        ניתן לרכוש מספר נוסף דרך שירות הלקוחות

                        ניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)

                        type=routing_yemot
                        routing_time=yes
                        routing_time_1=077136000.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
                        routing_time_2=0799234770.*.*.1-20.jun
                        routing_time_3=0773137770
                        

                        להגדרות והסבר על הזמנים והגדרתם ניתן להסתכל ממודול routing_time, זה בדיוק אותו דבר
                        רק שיעבוד רק על מספרים נייחים של מערכות בימות המשיח בלבד, וללא חיוב ביחידות.

                        ברירת מחדל השיחות מוקלטות אם רוצים לבטל הקלטה יש להגדיר

                        routing_record=no
                        

                        ההקלטות נשמרות בתוך התקיה הזמנית - בתוך הסל מחזור תחת תיקיית RoutingRecord וימחקו לאחר כ30 יום.

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • H
                          hvuag @הרב נערך לאחרונה על ידי

                          @הרב לא הבנת. אני מדבר ל העברה לשלוחה אחרת במערכת אחרת. לא להעברה למערכת עצמה.

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה
                            הרב מומחה @hvuag נערך לאחרונה על ידי

                            @hvuag נכון אתה צריך להגדיר העברה למערכת אחרת ובמערכת השנייה להגדיר הפנייה לפי מחייג ומחוייג (כמובן מדובר שהמערכת שאתה מפנה אליה שלך)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון