@שמואל-ש מה סגר את זה ימות?
איך באמת מבטיחים שדבר כזה לא יקרה?
ואיך מגבים מערכת למקרה והיא תסגר?
I
מנותק
-
RE: איפה ניתן לפתוח קו וואצאפון ללא שיחסם מחוסר שימוש?
-
תוכנת מיקרוסיפ לא מתחברת כעת - עוד מישהו נתקל בבעיה?
אני מפעיל כעת את המחשב, והתוכנה לא מצליחה להתחבר על החשבון סיפ.
אתמול כשכיבתי את המחשב הכל היה תקין.
למישהו יש פתרון לבעיה?
עוד מישהו נתקל בזה כעת?
-
הפניה למספר משני ישירות לשלוחת ראוטינג, מדוע המתקשר רואה תוך כדי התקשרות שהשיחה החלה?
יש לי מספר משנה השייך לשלוחת ראוטינג.
אני מדגיש שבשלוחת ראוטינג עשיתי שלא יהיה מוזיקה בהמתנה אלא צליל רגיל.
אבל מי שמתקשר, מיד רואה אצלו על הצג שנענתה השיחה, ומתחילות להיספר שניות כאילו הוא באמצע שיחה.
האם אין פתרון שהמתקשר לשלוחת ראוטינג לא תענה לו השיחה, עד שהנציג יענה בצד השני? -
RE: תוכנת מיקרוסיפ לא מתחברת כעת - עוד מישהו נתקל בבעיה?
עדכון: נראה שכעת זה חזר לעבוד.