• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. ערוץ הסקרים
    ע
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 10
    • פוסטים 202
    • הגבוה ביותר 107
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    ערוץ הסקרים

    @ערוץ הסקרים

    214
    מוניטין
    159
    צפיות בפרופיל
    202
    פוסטים
    2
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    ערוץ הסקרים הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ערוץ הסקרים

    • חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      מפעילים מערכת שרות לקוחות? פותחים מייצינג' / קמפיין התרמה?
      חדש

      אתר אינטרנט לניהול מערכת תורים,

      צפייה בסטטיקת מענה נציגים
      כמות שיחות שנענו / לא נענו
      ממוצע משך מענה / משך ממוצע של מענה / ועוד...
      תצוגה נוחה לדוחות מענה + אפשרות להאזין להקלטת השיחה
      צפייה במצב אונליין של התור כמה ממתינים למענה וכן מידע על הנצינים במענה
      ועוד ועוד...

      כל זה באתר ניהול מערכת תורים מבית ימות המשיח פתרונות תקשורת

      • בלשונית סקירה כללית עם מידע כללי על התור בשלוחה (דוגמא בתמונה המצורפת ⬇ )

      סקירה כללית של התור

      • בלשונית הגדרות בשלוחה, פיתוח מיוחד המאפשר להגדיר את הגדרות מתקדמות בשלוחה בצורה נוחה (דוגמא בתמונה המצורפת ⬇ )
        עריכת הגדרות מתקדמות מתקדם
        .
      • עדכון 17/19/2021
        נוסף לשונית תור אונליין המציג את הצב הממתינים בתור וכן מיגע על הנציגים במענה (תפוס/פנוי, ועוד),
        (מצורף תמונה של תור פעיל מאחד מאחד הקמפיינים הגדולים לדוגמא ראה תמונה המצורפת ⬇ )
        ניהול תורים אונליין.jpg
      פורסם בחדש במערכת תור queue שרות לקוחות
      ע
      ערוץ הסקרים
    • תוכנת sip למחשב מומלצת

      לטובת כלל הלקוחות אני מפרסם כאן תוכנת SIP למחשב
      MicroSIP-3.20.7.exe

      • יש להוריד את הקובץ ולהתקין על גבי המחשב,

      • יש לאשר את ההתקנה והתקנון, ולאשר מיקום התקנה

      • יש למלאות את הערכים עם פרטי החשבון שלכם מצורף דוג' בתמונה המצורפת ⬇
        5dd425d3-deab-484e-881e-b0c72558c5bc-image.png

      • כעת יש לנו טלפון sip חייגן, שיחות אחרונות, וכן יומן אנשי קשר,

      בהצלחה

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: העלאת קבצים לפי הסדר

      לטובת כולם אני מעלה כאן את הפונקציה לקבלת שם לקובץ עוקב בשלוחה בשפת php

      <?php
      function FileNameToUpload($server="www", $token, $path){
      	$array = json_decode(file_get_contents("https://{$server}.call2all.co.il/ym/api//GetIVR2Dir?token={$token}&path={$path}"),true);
      	if($array["responseStatus"] == "OK"){
      		foreach($array["files"] as $key => $value){
      			if($value["fileType"] == "AUDIO" || $value["fileType"] == "TTS"){
      				$split = explode(".",$value["name"]);
      				if (is_numeric($split[0])){		
      					break;
      				}
      			}
      		}
      
      		if($split[0] == null){
      			$NewFileName = 0;
      		}else{
      			$NewFileName = $split[0]+1;
      		}
      		//הפוך למינימום 3 ספרות/
      		return str_pad($NewFileName,3,"0",STR_PAD_LEFT);
      	}else{
      	//במקרה של שגיאה
      	}
      }
      ?>
      

      דוגמא לקריאה לפונקציה

      $NewFileName = FileNameToUpload("www", "07770000:000", "ivr2:/1");
      	if($NewFileName != null){
      		$path = "$path/$NewFileName.tts";
      //מכריז על שם של נתיב הקובץ להעלאה
      }
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: איתור שגיאות

      מומלץ ביותר למקרים שלא יודעים באיזה שלוחה מתרחשת השגיעה להוסיף בivr.ini
      |-השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה

      mode_say_log=yes
      

      אם רוצים שבכל כניסה לשלוחה המערכת תשמיע את המיקום של השלוחה בה היא נמצאת (ניתן לדלג על השמיעה בהקשה על כל מקש שהוא, ומועבר לתוך השלוחה)
      מיועד לצורך שמיעת לוג לדעת איפה אתה נמצא כרגע, ובעיקר בזמני הקמת מערכת, כאשר המערכת עובדת כמו שצריך מומלץ להוריד

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה

      לבקשת רבים, עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה

      עדכון: שימו לב לכך שכתובת האתר להפנית המדול שונתה

      הבהרת חברת ימות המשיח: שימו לב, המודולים לא שייכים ולא מסופקים על ידי ימות המשיח. הכנסת מספר מערכת וסיסמה שלכם במודולים המבקשים סיסמא, הינם על אחריותכם הבלעדית

      ההגדרה מחולקת לשני חלקים חלק א שזה צד המאזינים ששם אנחנו רוצים שישמעו את ההודעה שלנו פעם אחת אחרי כל פעם שאנחנו מקליטים הודעה בשלוחת העדכונים, ששם אנחנו מגדירים שישמיע את ההודעה שלנו פעם אחת לכל מספר טלפון
      השלוחה הראשית אנחנו מגדירים כהשמעת הודעה בהתאמה אישית
      (עריכה @גבאי המליץ לא לשנות את התפריט ראשי אלא להתשתמש במחייג ומחויג https://f2.freeivr.co.il/topic/625/עדכון-על-הודעה-חדשה-שעדין-לא-נשמעה/3
      )

      type=toplay_time
      toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none
      ;כאן מוגדר שישמיע את ההודעה פעם אחת לכל מספר טלפון
      

      ולשים בשלוחה M0000-1 יש הודעה חדשה בשלוחה X
      ולהחליף את הודעת מערכת M1005 סוף הודעות לשניה שקט

      ונגדיר לאן לעבור לאחר הפעילות בשלוחה(להמשך פעילות במערכת שלנו)

      toplay_time_end_goto=/2
      

      כאן לדוגמה יעבור לשלוחה 2

      חלק ב שאחרי כל הקלטה אנחנו עוברים לשלוחה שמאפסת את הקובץ ToPlayTimeLogTime.ini ששם כתוב כל מי שאאזין להודעהM0000-1 ואז כולם שוב שומעים בחיוג הראשון שיש הודעה בשלוחה של ההודעות

      type=api
      api_link=https://shmm.app/הודעות-שלא-נקראו.php
      

      ערך נוסף שחובה להוסיף הוא הסיסמה הניהול של המערכת

      api_add_0=password=1234
      

      ערך נוסף להגדרה באיזה שלוחה שומעים את ההודעה לדוגמה "יש הודעה חדשה בשלוחת הודעות ועדכונים" (ששם הגדרנו את מודל השמעת הודעות פעם אחת לכל מתקשר)
      ברירת מחדל שלוחה ראשית ניתן לשנות לכל שלוחה אחרת

      api_add_1=what=/1
      

      כאן לדוגמא שלוחה 1

      ערך נוסף ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר

      api_add_2=record_end_goto=/4/3
      

      כאן לדוגמה לאחר הפעולה יעבור לשלוחה 4/3

      api_add_2=record_end_goto=hangup
      

      כאן לדוגמה לאחר הפעולה ניתוק שיחה

      בשרת private יש להוסיף

      api_add_3=private=yes
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: אשף ההגדרות

      @אאד אשף הגדרות הנוכחי בנוי בצורה לא טובה בכלל, כיוון שהוא לא קורא את ההגדרות שקימות בשלוחה, אני בעבר כתבתי קוד קטן של הגדרות מתקדמות שכן עושה את זה זה קיים בממשק תורים בלשונית הגדרות בשלוחה

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      מפעילים מערכת שרות לקוחות? פותחים מייצינג' / קמפיין התרמה?
      חדש

      אתר אינטרנט לניהול מערכת תורים,

      כל הפרטים בחדש בשירשור כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/6459/

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים תור queue אתר שרות לקוחות
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      @שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

      @ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?

      של אחד העובדים של ימות המשיח, עבור כלל לקוחות ימות המשיח

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      בעיקרון אין במדול תור דוחות חודשיים ו/או שנתיים,

      אבל אני יכול לגלות לך (עדין בתהליך הטמעה באתר) שיוכלו לבחור בלוח שנה מספר ימים שונים....

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: מחיקת קבצים דרך האתר

      @oze אמר במחיקת קבצים דרך האתר:

      השלוחה הראשית אצלי מלאה באלפי קבצים שאני רוצה למחוק, משום מה זה לא נמחק דרך האתר אך חלק מהאפשרויות בקבצים לא קיימות, יש רק את הסמלים האלו
      843486b1-f940-426e-b157-a3fedffca1cf-image.png

      זה קורא שהקבצים משוכפלים (לדוג' בשלוחה של הקלטות מוגדר שיקליט גם לשם) או שותפו ממערכת אחרת, וקובץ המקור נמחק

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      ערוץ הסקרים

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי ערוץ הסקרים

    • RE: שירשור תגובות למודול "השמעת הודעה כשיש הודעה חדשה"

      @אA כתב בשירשור תגובות למודול "השמעת הודעה כשיש הודעה חדשה":

      @ערוץ-הסקרים
      חוץ מזה שהפיתוח שלך מוחק קובץ של מודול אחר, ולא את הקובץ שהם מביאים.
      אם הפיתוח שלך יוכל למחוק קבצים בכללי זה ממש יוכל לעזור.

      אני רואה שהוא יכול לאפס כל קובץ במערכת בררת מחדל זה קובץ ToPlayTimeLogTime.ini אבל אפשר לשדר ערך בשם ini ואז זה יכתוב לקובץ אחר
      וגם אפשר לשדר ערך contents עם טקסט שיופיע בקובץ.

      "https://{$private}.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=$ApiDID:$password&what=ivr2:$what/$ini&contents=$contents";
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: שירשור תגובות למודול "השמעת הודעה כשיש הודעה חדשה"

      @אA כתב בשירשור תגובות למודול "השמעת הודעה כשיש הודעה חדשה":

      @ערוץ-הסקרים
      חבל!
      דווקא הבאתי את המודול שלך בהתחלת הפוסט.

      אני כנראה לא יסגור אותו אבל תמיד מומלץ להתקדם למשהו מובנה, ושלא יקרה בעיות מתי שמשנים סיסמה במערכת

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • שלוחת תור לפי שעות

      שאלה למשתמשים במודל תור queue לניהול נציגים
      איך כיום אתם מנהלים את השעות המענה ושעות פעילות לכל נציג?
      ומה דעתכם שממשק ניהול תורים היהיה פנל שליטה על כל פעילות הנציגים פר שעות וימים

      אשמח לקבל הצעות כאן בשירשור

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: שירשור תגובות למודול "השמעת הודעה כשיש הודעה חדשה"

      @אA ממש מושלם,
      אני פיתחתי בעבר אפשרות בapi לפני שהיה אפשרות מחיקת קובץ ע"י הגדרה במערכת, כך שהפיתוח שלי התיתר ובתקופה הקרובה כנראה יסגר

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: תור ללא מספרים

      @יוסף-א כתב בתור ללא מספרים:

      מה זה אומר אם אני עושה בקובץqueue מספרים לחיוג והוא אומר לי במערכת אין מספרים לחיוג דחוף!

      תבדוק שהשם של הקובץ תורים תקין בלי רווחים, תבדוק שאין רווח לפני או אחרי המספרים
      תבדוק שלא מוגדר בext לקחת נתוני תור משלוחה אחרת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: תגובה: השמעת קבצים לפי שעות

      @אA איחולי בוקר/צהריים/ערב/לילה - טוב בשלוחת תפריט

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: באג בשליחת צינתוק ברשימת קמפיין לא שולח לכל הפעילים

      @חכם-בלילה-0 כתב בבאג בשליחת צינתוק ברשימת קמפיין לא שולח לכל הפעילים:

      @ערוץ-הסקרים
      אבל כל מי שנמצא ברשימה הזאת הוא נרשם כחסום ואז הפכתי אותו לפעיל אז איך חלק כן וחלק לא

      בגלל שהם הסירו את עצמם אז עד שלא ירשמו מחדש הם נמצאים בקובץ Blacklist (רשימה שחורה) על סטטוס חסומים מקבלת הודעות מהמערכת

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: באג בשליחת צינתוק ברשימת קמפיין לא שולח לכל הפעילים

      @חכם-בלילה-0 הסיבה היא שכל השאר מוגדרים חסומים 5, שזה אומר כל מאזין שנכנס לשלוחת הסרה מרשימ"ת כל שהיא עד שלא ירשם לרשימה אחרת הוא נהפך לחסום 5 מכלל המערכת, וכן מי שמקיש להסרה מתי שמקבל את השיחה מהקמפיין שאתה מפעיל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: תקלה במרכזיה עסקית SIP

      @קינג-קומפיוטר האיקס האדום זה רק מציג טכני עם הטלפון פעיל או לו

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      @קובי-י כתב בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

      @ערוץ-הסקרים
      כן תודה רבה
      אכן ניתוק ללא מענה לא מופיע. (רק נענה ונגמר הזמן ללא מענה מופיע)
      יש אפשרות שהוא גם יחשב את ניתוק ללא מענה?
      תודה רבה רבה

      זה ככה לפי בקשת הלקוחות, כי מה נעשה עם מי שנכנס סתם ל5 שניות וניתק, זה גם בקטגורית לא נענו?
      לכן אצלך תסתמך יותר על העוגת פאי שמציגה את כלל הסטטוסי שיחה

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים