• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! אתר לניהול מערכת תורים

    חדש במערכת
    תור queue שרות לקוחות
    20
    59
    4392
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי ערוץ הסקרים

      מפעילים מערכת שרות לקוחות? פותחים מייצינג' / קמפיין התרמה?
      חדש

      אתר אינטרנט לניהול מערכת תורים,

      צפייה בסטטיקת מענה נציגים
      כמות שיחות שנענו / לא נענו
      ממוצע משך מענה / משך ממוצע של מענה / ועוד...
      תצוגה נוחה לדוחות מענה + אפשרות להאזין להקלטת השיחה
      צפייה במצב אונליין של התור כמה ממתינים למענה וכן מידע על הנצינים במענה
      ועוד ועוד...

      כל זה באתר ניהול מערכת תורים מבית ימות המשיח פתרונות תקשורת

      • בלשונית סקירה כללית עם מידע כללי על התור בשלוחה (דוגמא בתמונה המצורפת ⬇ )

      סקירה כללית של התור

      • בלשונית הגדרות בשלוחה, פיתוח מיוחד המאפשר להגדיר את הגדרות מתקדמות בשלוחה בצורה נוחה (דוגמא בתמונה המצורפת ⬇ )
        עריכת הגדרות מתקדמות מתקדם
        .
      • עדכון 17/19/2021
        נוסף לשונית תור אונליין המציג את הצב הממתינים בתור וכן מיגע על הנציגים במענה (תפוס/פנוי, ועוד),
        (מצורף תמונה של תור פעיל מאחד מאחד הקמפיינים הגדולים לדוגמא ראה תמונה המצורפת ⬇ )
        ניהול תורים אונליין.jpg
      ש 6 111 א 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 14
      • ש
        שרות פלוס IVR @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

        @ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע
          ערוץ הסקרים @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

          @שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

          @ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?

          של אחד העובדים של ימות המשיח, עבור כלל לקוחות ימות המשיח

          ש A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • ש
            שואל ברצינות @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

            @ערוץ-הסקרים

            חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.


            נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • A
              avrham ניהול @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • W
                WIZNITZ מומחה @avrham נערך לאחרונה על ידי

                @avrham אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                @ערוץ-הסקרים אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                @שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                @ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?

                של אחד העובדים של ימות המשיח, עבור כלל לקוחות ימות המשיח

                של שמואל נכון?

                לא

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A
                  avrham ניהול @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                  פוסט זה נמחק!
                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ש
                    שואל ברצינות @avrham נערך לאחרונה על ידי

                    @avrham אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                    @wiznitz לפי הכתובת רואים שכן shmm (השם של החברה של שמואל)

                    זה הלוגו שלו:
                    66358396-62ef-4835-b96b-b1673d394540-image.png

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • A
                      avrham ניהול @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                      @שואל-ברצינות והשם של החברה shmm כמו הליניק. וחוץ מזה איך אני מגדיר שלוחה?

                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 3
                        33064325 נערך לאחרונה על ידי 33064325

                        כל הכבוד!! @ערוץ-הסקרים
                        תמשיך לעשות דברים גדולים

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 3
                          33064325 @avrham נערך לאחרונה על ידי

                          @avrham אתה צריך קודם להגדיר במערכת

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A
                            avrham ניהול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                            @33064325 שימי זה שמעון לא שמואל.

                            3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A
                              avrham ניהול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                              @33064325 מה להגדיר במערכת?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 3
                                33064325 @avrham נערך לאחרונה על ידי

                                @avrham תראה כאן או כאן

                                W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • W
                                  WIZNITZ מומחה @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                                  @33064325
                                  אתה יכול לעזור לי בהגדרות?

                                  3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 3
                                    33064325 @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                                    @wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
                                    ivr.8480381@gmail.com

                                    אבל כאן זה כתוב מאוד ברור
                                    צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . .

                                    W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • W
                                      WIZNITZ מומחה @33064325 נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                                      @33064325 אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                      @wiznitz תוכל לפנות למייל בתשלום
                                      ivr.8480381@gmail.com

                                      אבל כאן זה כתוב מאוד ברור
                                      צריך קצת סבלנות, ולא חייבים לקרוא את הכל . . .

                                      אני צריך רק את ההגדרות שחייבים לשים בשלוחה והסבר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ע
                                        ערוץ הסקרים @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                                        @שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                        @ערוץ-הסקרים

                                        ##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.


                                        נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.

                                        אתה לא צודק,
                                        לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמש

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • ש
                                          שואל ברצינות @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

                                          @ערוץ-הסקרים אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                          @שואל-ברצינות אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                          @ערוץ-הסקרים

                                          ##חשוב להדגיש שהשימוש הוא באחריות המשתמש ואין לימות המשיח אחריות על הסיסמה וכו'.


                                          נ.ב. הטוקן של ההתחברות לימות נשמר בשרת.

                                          אתה לא צודק,
                                          לא נשמר כלום על השרת, והטוקן נשמר בצורה מאובטחת על עוגיה בדפדפן של המשתמש

                                          צודק, אבל אין אפשרות לוודא שזה לא נשמר בשרת, והדרך ביניהם קצרה מאוד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • 6
                                            613 0 @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי 613 0

                                            אהבתי את המערכת מאוד, במיוחד את החלק של ההגדרות המתקדמות אומנם חסר לדעתי הרבה אפשרויות בחלק הזה.
                                            לדוגמא בהגדרות לתפריט יוכלו להגדיר הקשת שתי ספרות.
                                            אפשר גם להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
                                            גם כן כרגע יש במערכת רק הגדרות בתוך שלוחות בסיסיות כגון תפריט, השמעת קבצים, הקלטות, חדר ועידה וכדומה.
                                            שלוחות יותר מתקדמות לא ניתנים להגדרה במערכת הזאת.

                                            יש לי גם כמה הצעות לשיפור המערכת (עם מי שבנה את המערכת קורא את מה שאני כותב כרגע)
                                            ° אפשר להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
                                            לדוגמא: 0000 הודעה ראשונה בשלוחה וכו'וכו'

                                            ° אפשרות גם כן לערוך את ההגדרות בדרך הרגילה של כתיבה
                                            ככה

                                            type=djmdxbxuxjdb
                                            

                                            כי אומנם כל הרעיון שלו זה שיוכלו להגדיר במערכת אוטומטית בלי להכניס הגדרות אבל בטוח אהיה דברים שהוא לא יעשה להם אפשרות להגדרה בלחיצה על כפתור וזה לא נוח כל פעם לעבור ממערכת למערכת
                                            ¶ באתר הזה מגדירים את זה
                                            ¶ באתר הזה בודקים מי מאזין למערכת
                                            ¶ באתר השלישי מנהלים את המכירות
                                            ¶ וכו'וכו'
                                            אז לדעתי עדיף להכניס את שני האפשרויות במערכת

                                            יש בטח עוד הרבה רעיונות אבל זה מה שעלה לי בראש כרגע.
                                            בברכה
                                            @613-0

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון