• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. צצ
    צ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 53
    • פוסטים 245
    • הגבוה ביותר 44
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    צצ

    @צצ

    67
    מוניטין
    52
    צפיות בפרופיל
    245
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    צצ הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צצ

    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין כשאני נכנס לשלוחה המוגדרת המערכת אומר לי "אין מענה משרת API".

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @חוויה-טלפונית
      מופיע: "registrationStatus": false
      ושומעים פירסומת!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: פרסומת

      צריך לפחות לעשות לפני הפירסומת תקליט שיבהיר שמדובר בפירסומת שאינה מטעם הנהלת הקו
      משהו כמו "תוכן פירסומי", שיושמע בקול רובוטי מובהק שיהיה מובן וקליט
      כמו שנהוג לעשות בעיתונים על מודעות פירסום שמבקשות סיגנון של כתבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: לאחר הקשת סיסמה שגויה

      ואני בכלל לא הבנתי מה הבעיה...
      יש כל כך הרבה הגדרות משוכללות ומהונדסות פי כמה מזה, מה כל כך מסובך להכניס למערכות הגדרה כל כך פשוטה???
      למה "אפשר בתשלום"? כאילו ביקשנו כאן איזה הגדרה מסובכת, או איזה הגדרה שאני צריך ספיציפית למערכת שלי?
      בברכה מרובה..

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @יוסף-ח לא תוקן, עדיין אותו דבר, "אין מענה משרת API"

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: "הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}"

      גם לי זה קרה לאחרונה כמה וכמה פעמים.
      אני בהוט מובייל.
      .

      @מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":

      וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.

      לא להיכנס לקונספירציות משונות...
      אם זה קורה:
      א' רק בעת חיוג לקוי תוכן ולא בחיוג לאנשים פרטיים
      ב' זה מעביר רק לקו הבטחוני ולא למערכות אחרות
      אז זה באג מאד מאד ספציפי

      פורסם בבאגים במערכת
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קו-בקליק-1 עדיין אותו דבר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: המלצות והצעות עבור מודול api חדש.

      @אביי-ורבא
      אני התכוונתי בדיוק למה שכתב @ע-ג :

      אפשרות להגדיר שה-# ישלח לשרת בדיוק כמו שנשלח כשמקישים 1 או 12 וכו'

      כלומר, שב-read (בערך ה-16 לדוגמה) יהיה ניתן להגדיר yes ע"מ שמקש # יהיה כמקש רגיל וישלח לשרת בדיוק כמו ההקשות האחרות
      ניתן להוסיף: במידה ובערך ה-16 מוגדר yes, בערך ה-17 יהיה ניתן להגדיר מקש שיסיים את ההקשה (מה שעושה היום #). עריכה: או קבוצת מקשים, לדוגמה לסיום הקישו **.

      פורסם בפורום מפתחים API
      צ
      צצ
    • RE: חדש!! שעון עם שניות

      @קול-הקווים אומר לי "אין מענה משרת API" מה זה אומר??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ
    • RE: הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי

      יש לי איזה רעיון,
      אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
      אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.

      1. צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).

      2. בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
        -תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה.

      3. שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
        א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
        ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן).

      4. שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.

      5. וככה בכל מערכת,
        במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.

      ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...


      הוספות ותוספות:

      1. אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.

      2. אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).

      3. מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.

      4. שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).


      מה אתם אומרים זה ילך או לא??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צצ

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צצ

    • RE: חתימה טלפונית

      @עידו
      לא מבין מה כאן הוויכוח
      אתה לא מסכים עם העובדה שבשביל שזה יהיה קביל משפטית צריך שיהיה לימות המשיח את האישורים הנדרשים?
      כל עוד זה לא ככה, מה עוזר לי העובדה שאחרי שזה במייל אין אפשרות לשנות את זה?
      וחוצמיזה, אם לגוגל לא היו את האישורים הנדרשים, גם תדפיס של הודעת מייל לא הייתה שווה אפילו לצור ע"פ צלוחיתו...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @y6714453
      לפי איך שזה נראה בקישורים שהבאתי לעיל (הנה הם שוב: https://www.hamichlol.org.il/חתימה_דיגיטלית https://www.hamichlol.org.il/חוק_חתימה_אלקטרונית ) זה לא עובד ככה, צריך רמת אמינות שלא ניתן לשנות, ולא שניתן לשנות ולראות מה היה לפני השינוי, כי אם אפשר לשנות, שזה אומר שיש גישה למהות הפנימית של התוכן, אז גם אפשר לעשות שלא יהיה ניתן לזהות את השינוי, ולזייף בקלות את מה שכביכול היה במקור

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @הלי כתב בחתימה טלפונית:

      אגב אינני בטוח שאכן במקרים קשים חתימה פשוטה באתר מספיקה ועיין ערך פתיחת כרטיס אשראי באתר למשל שהם כן שומרים צילום של החתימה שלך עם המסמך שעליו חתמת ואתה אפילו מקבל מזה עותק למייל ואם תרצה להביא ראיה מכאלו חברות ראיה ולא מאתרים פשוטים

      כאמור, לחתימה דיגיטלית יש כמה רמות של אמינות
      ולכל דבר נדרשת רמה אחרת

      אנחנו מדברים כאן על חתימות שאילו הם היו על נייר הם היו יכולות להתבצע בצורה פשוטה, וללא אישור עו"ד שהחתימה נכונה לדוגמה..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @y6714453 כתב בחתימה טלפונית:

      וזה עומד בבית משפט, כי מה שחשוב זו היכולת להוכיח בדיעבד שגמירות הדעת התקיימה – לא לשמור את הרגע עצמו.

      ונראה לך שזה קביל משפטית ללא איזה מערכת תיעוד מאושרת משפטית?
      זה שחברת ימות המשיח היא חברה גדולה ואמינה, אין לזה שום משמעות.
      זה פשוט וברור גם אם אני לא רבע עו"ד

      ולגופו של עניין
      אכן זו כאן הקריאה לימות המשיח:
      נא פתחו איזה פלטפורמה מאושרת ע"י הגורמים הרלוונטיים, שיהיה ניתן להפיק לוג אמין וקביל משפטית על אישורים טלפוניים
      וכאמור, לא מבין איך עדיין אין לימות כזה דבר..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @הלי כתב בחתימה טלפונית:

      @צצ איכשהוא כן למשל באמצעות מוזיקת רקע ולבקש אישור בקול בסוף או חדר ועידה גם ניתן להשמיע תכנים ולהקליט הכל כך שבעצם אמנם לא בדרך הפשוטה אבל תאורטית יש דרך ליצור הקלטה של תוכן & הקלטת מאזין
      מקווה שהועלתי בעזרת השם

      נו נו..
      אז צריך ליצור איזה מדריך טוב שיתן מענה כאמור להחתמה המונית, לדוגמה אישור הורים ליציאה לטיול עבור כל תלמידי ביה"ס, ולא משהו מסורבל וחובבני

      וגם צריך עדיין לוודא עם מומחים שזה אכן תקף חוקית
      ולא כמו שהציע כאן אחד, שנגיע לבית משפט ונראה אם הם קיבלו את זה, אז זה כבר יהיה מאוחר...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @עידו
      אין הכי נמי
      כאשר יש לך הקלטה אחת שלימה, הכוללת את כל פרטי העיסקה ואת האישור של המאשר, אין יותר טוב ואמין מזה
      אבל אם אני רוצה להחתים כמות של אנשים באופן אוטומטי על איזה אישור, נניח אישור הורים על יציאה לטיול, איך אני יבצע את זה?

      אמנם אם אני יקליט את כל הבקשה לאישור יחד עם האישור שלהם, אולי יש מה להתחיל לדון בזה
      אבל איך אני יבצע את ההקלטה הזו?
      האם במערכת ניתן לבצע הקלטה כביכול חיצונית של כל השיחה? דהיינו, של מה שהמערכת משמיעה יחד עם מה שהמאזין מדבר?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @y6714453 כתב בחתימה טלפונית:

      למה זה מתקיים בהקשה: כי מספר הטלפון מזהה את המתקשר (לפחות ברמה סבירה), ובפרקטיקה – הוא נחשב אמצעי אישי, במיוחד כשיש זיהוי מספר טלפון (ID), ולעיתים גם אימות כפול.

      שים לב שהחוק מגדיר שלושה סוגי חתימה דיגיטלית
      מה שאתה מדבר הוא לכל היותר ברמה הנמוכה וגם זה לא בטוח
      וצריך לדעת לאיזה מצבים מספיקה הרמה הנמוכה

      אמנם יתכן שהקלטה בקולו של האדם כן נחשבת לרמה הגבוהה ביותר, אלא שעדיין יש את הבעיה הבאה:


      @y6714453 כתב בחתימה טלפונית:

      במקרה של הקשה טלפונית זה התנאי היחיד שלא תמיד מתקיים במלואו, כי אין מסמך אלקטרוני חתום שהמערכת יכולה לבדוק אם שונה.

      אכן, כאן הבעיה המרכזית שלנו
      כי כתוב שם:
      היא ייחודית לגורם החותם ולמסמך הנחתם, כלומר אי-אפשר לזייף חתימה על מסמך אחד על-ידי שימוש בחתימה על מסמך אחר
      ובשביל הבעיה הזו אנחנו צריכים שימות המשיח יפתחו פיתוח מיוחד שיקשר בין ההקטלה של האישור לבין ה"מסמך הנחתם"
      לא סתם פיתוח אלא משהו שיהיה קביל משפטית, כמו שמופיע שם שצריך שזה יהיה מאושר ע"י אישזהו גורם רשמי


      אם ימות המשיח יעשו את זה, הם יוכלו לפתור את כל הבעיות הללו
      יש להם את הקשרים והיכולות לכך
      ולענ"ד זה יהיה מאד שימושי, ושווה את ההשקעה, לכאורה זה ישמש גם לעסקים וכדו' בתשלום

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @y6714453
      בעקבות מה שהבאת מצאתי גם את זה:
      https://www.hamichlol.org.il/חתימה_דיגיטלית
      ואת זה:
      https://www.hamichlol.org.il/חוק_חתימה_אלקטרונית

      זה נראה שאנחנו לא בכיון הנכון...
      אבל אני לא ממש מבין בזה, ומה כוללים המילים המשפטיות הגבוהות הללו...
      ויתכן שעם עוד קצת ידע בפרטים, כן יהיה ניתן ליצור איזה פלטפורמה קבילה משפטית.

      כלומר, זה נראה שבהחלט יש אופציה כזו
      ומעניין מדוע ימות המשיח לא מפתחים כזה מן מודול
      זה יהיה מאד מאד שימושי להמון המון דברים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: חתימה טלפונית

      @amp-Software-0

      1. ומה אם אני מכניס לו שיחה ואז הוא חותם?
        איך הוא "חותם" בדיוק?
        ומה יהיה התוקף של זה?

      2. מה לגבי חתימה באמצעות הקלטה?
        יש להקלטה יש איזה מאפיינים מזהים שלא ניתנים לזיוף?
        האם ניתן "לחתום" באמצעות הקלטה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צצ
    • RE: הקמת מערכות תוכן על מספר נייד

      @שלוימי-770

      1. אפשר לנייד מספר כשר?

      2. אפשר לנייד מספר טוקמן?
        במידה ואפשר:
        צריך שהוא יוכל להוציא שיחות? ואיזה שיחות, רגילות או 1800?

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צצ