• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שלוימי 770
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 12
    • נושאים 11
    • פוסטים 52
    • הגבוה ביותר 29
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 1

    שלוימי 770

    @שלוימי 770

    ניהול

    203
    מוניטין
    141
    צפיות בפרופיל
    52
    פוסטים
    12
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    שלוימי 770 הפסק לעקוב עקוב
    ניהול

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שלוימי 770

    • חדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!

      בהמשך לעדכון השינויים במודול ניתוביה.

      פורסם באתריך ד' אב תשפ"ה (29.07.2025):
      מודול ניתוביה זמין לשימוש ללא עלות יחידות כלל. ניתן לחייג לכל יעד רגיל בישראל (נייח ונייד). בעבר, השימוש במודול ללא עלות יחידות היה מוגבל לניתוב שיחות למערכות אחרות בחברת ימות המשיח. כעת, במסגרת עדכון מדיניות רחב יותר, בוצע שינוי משמעותי – והמודול פתוח לחיוג לכל יעד רגיל בישראל, ללא חיוב יחידות כלל.
      פרטים מלאים אודות השינוי הנ"ל ניתן לראות כאן


      חדש ומהפכני במודול ניתוביה!🎉

      החל מיום ח' תשרי תשפ"ו (30.09.2025), ניתן להגדיר יעד מוגדר מראש לניתוב השיחה!

      התכונה החדשה מאפשרת הפניית שיחות ישירות למספר הרצוי, כולל אפשרות ניתוב השיחה למספר הפרטי שלכם לצורך מענה אנושי ועוד – והכל ללא עלול יחידות כלל.

      לצורך כך, יש להגדיר:

      type=nitoviya
      nitoviya_dial_to=המספר לניתוב
      

      ניתן להגדיר כל יעד רגיל בישראל (נייח או נייד) כיעד לניתוב.
      המחייג ינותב ישירות למספר המוגדר, ללא צורך בהקשת מספר לחיוג או מקש חיוג מקוצר על ידי המחייג.


      חידוד והבהרה לגבי הגדרות המודול:

      כאשר מגדירים רק:

      type=nitoviya
      

      המודול מאפשר חיוג לכל יעד רגיל בישראל על ידי הקשת מספר הטלפון או מקש חיוג מקוצר אישי שהמאזין יצר לעצמו במודול.
      כפי שהיה בעבר.

      כאשר מגדירים בנוסף גם את ההגדרה:

      nitoviya_dial_to=מספר טלפון לניתוב
      

      המודול הופך לניתוב ישיר למספר המוגדר, ללא צורך בהקשה על ידי המחייג.


      🔔 לתשומת ליבכם:
      במודול זה, מושמעות פרסומות באופן קבוע, כחלק מהמודל התפעולי שלו. הפרסומות מושמעות גם במערכות שהוגדרו כמנויים לשירות הסרת פרסומות, אין אפשרות להסירן במסגרת השימוש במודול זה.

      🔇 מנויי 'טוקארד':
      מנויי 'טוקארד' נהנים מהאזנה ללא פרסומות כלל, ולכן לא ישמעו פרסומות גם במודול זה.


      מודולים חכמים ומתקדמים לניתוב שיחות!

      להזכירכם, אנו מספקים אפשרויות נוספות לניתוב שיחות חכם ומקצועי באמצעות מודולים מתקדמים: מודול ראוטינג / מודול תור.

      המודולים הללו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון תכונות מתקדמות, כולל:

      • דוחות מפורטים על פעילות השיחות.

      • הקלטת שיחות ושליחת ההקלטות ישירות למייל שלכם.

      • ניהול תור חכם בהתאם למיקום המחייג בעת הכניסה.

      • שינוי מוזיקה בהמתנה בהתאמה אישית לחווייה מושלמת.

      • שינוי זיהוי שיחה בהתאמה לצרכים שלכם.

      • חיוג חוזר אוטומטי ללקוח מייעל את התור וחוסך זמן יקר.

      • דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג.

      • ממשק ניהול תורים נוח וידידותי, כולל סטטיסטיקות ונתונים בזמן אמת.

      • ועוד..

      כדי ליהנות מהתכונות המתקדמות, תוכלו להגדיר את השלוחה בהתאם למודול הרצוי מודול ראוטינג / מודול תור.

      לתשומת ליבכם! השימוש במודולים מתקדמים אלו כרוך בתשלום יחידות, בהתאם לתעריפים המוגדרים במערכת.
      פרטים נוספים על התמחור, ניתן לראות כאן.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • ⭐ דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג | מודול תור - queue

      📊 דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג - מודול תור

      הסבר כללי:
      אפשרות דירוג השיחות מאפשרת ללקוחות לדרג את חווית השירות שקיבלו מנציגי השירות, ומייצרת דוחות דירוג מפורטים.
      הגדרות אלו, ניתנות לשילוב במודול תור (type=queue) בלבד.

      מיקום הדירוג:
      לאחר סיום שיחה עם נציג שירות, המערכת תעביר את המחייג אוטומטי לאפשרות דירוג. לאחר הדירוג, המחייג ינותב בהתאם ל'הגדרת סיום' במודול תור (הגדרה זו אינה חדשה):

      queue_end_continue_goto=
      

      הגדרות הפעלת הדירוג:

      להפעלת הדירוג יש להגדיר בקובץ ext.ini:

      queue_call_rating=yes
      

      הגדרה זו היא חובה, כדי שאפשרות הדירוג תופעל.


      להגדרת זמן ההמתנה רצוי להקשת הדירוג (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

      queue_call_rating_timeout=10
      

      ברירת מחדל 7 שניות, בדוגמה כאן המערכת תמתין 10 שניות להקשת הדירוג.
      במידה ואין הקשה במשך הזמן שהוגדר, המערכת תנתב את המחייג בהתאם להגדרת queue_end_continue_goto.


      לקביעת תדירות הדוח (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

      queue_call_rating_log_file_type=day
      

      ברירת מחדל, הדו"ח הוא כללי, כלומר החל מיום הפעלת הדירוג במערכת ועד לזמן הנוכחי.

      ערכי תדירות דוח

      דוחות יומיים:

      • day - דוח יומי (ברירת מחדל)
      • day.15:23 - דוח יומי שמתחדש מדי יום בשעה 15:23

      דוחות שבועיים:

      • week - דוח שבועי (מתחדש כל יום ראשון)
      • week.5 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי
      • week.5.19:59 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי בשעה 19:59

      דוחות חודשיים:

      • month - דוח חודשי (מתחדש בראשון לחודש)
      • month.25 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש
      • month.25.19:59 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש בשעה 19:59

      דוחות שנתיים:

      • year - דוח שנתי (מתחדש בראשון בינואר)
      • year.31/11 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר
      • year.31/11.19:59 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר בשעה 19:59

      דוחות דירוגים

      דוח מפורט של נתוני הדירוג נוצר אוטומטית בתוך תקיית Queue שבתוך תקיית Log (תקיית הדוחות) במערכת.

      שם הדו"ח: QueueCallRatingLog.ymgr.
      ניתן להוריד את הדו"ח, בדומה לכל דוחות המערכת כמפורט כאן.

      במידה והגדרתם דו"ח יומי / חודשי / שנתי, התאריך יתווסף אוטומטית בשם הדו"ח שנוצר, לדוגמה: QueueCallRatingLog[.תאריך].ymgr


      הערות חשובות

      • הדירוג מתבצע רק לאחר שיחה שנענתה על ידי נציג.
      • כל דירוג חדש מעדכן את הממוצע הכללי של הנציג.
      • הדירוג הוא פר מערכת, כך שגם אם ישנם כמה שלוחות תור, הנתונים ירוכזו בדו"ח כללי אחד.

      הודעות מערכת קשורות

      M4117 לקוח יקר כחלק משיפור השירות, נשמח לקבל משוב על חווית השירות. אנא דרג את רמת השירות מ 1 עד 5 כאשר 1 הוא הדירוג הנמוך ביותר ו-5 הוא הדירוג הגבוה ביותר

      M4118 הדירוג התקבל בהצלחה. תודה וּלהתראות


      • עודכן במודול תור

      תודה ל @אלחנן1 על הפיתוח.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • שדרוג! מודול ניתוביה - ללא עלות יחידות

      📢 עדכון חשוב – במודול ניתוביה


      👈 עדכון חדש בנושא כאן 👉


      החל מתאריך ד' אב תשפ"ה (29.07.2025) מודול ניתוביה זמין לשימוש ללא עלות יחידות כלל.

      ניתן לחייג לכל יעד רגיל בישראל (נייח ונייד).

      בעבר, השימוש במודול ללא עלות יחידות היה רק בעת ניתוב השיחה למערכות אחרות בחברת ימות המשיח.
      כעת, במסגרת עדכון מדיניות רחב יותר, בוצע שינוי משמעותי – והמודול פתוח לחיוג לכל יעד רגיל בישראל, ללא חיוב יחידות כלל.


      🔔 לתשומת ליבכם:

      במודול זה, מושמעות פרסומות באופן קבוע, כחלק מהמודל התפעולי שלו.
      הפרסומות במודול זה מושמעות גם במערכות שהוגדרו כמנויים לשירות הסרת פרסומות, אין אפשרות להסירן במסגרת השימוש במודול זה.

      🔇 מנויי 'טוקארד':
      מנויי 'טוקארד' – נהנים מהאזנה ללא פרסומות כלל, בהתאם לכך הם לא ישמעו פרסומות גם במודול זה.


      על מנת להגדיר שלוחה כמודול ניתוביה, יש להגדיר:

      type=nitoviya
      

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • הקמת מערכות תוכן על מספר נייד

      📣 הקמת מערכות תוכן על מספר נייד


      לתשומת ליבכם,

      החל מיום ראשון, כ"ד בתמוז תשפ"ה (20.07.2025), ניתן להקים מערכות תוכן, ווצאפון ועוד גם על מספרים ניידים.

      שירות זה זמין אך ורק ללקוחות שמניידים מספר נייד לחברת ימות המשיח.

      ניתן לנייד את המספר הנייד עצמאית (ללא צורך בנציג שירות) באמצעות 'ממשק ניוד' האוטומטי בקישור הזה.


      קבלת יחידות במתנה

      לקוחות שיניידו מספר באמצעות 'ממשק הניוד' הנ"ל, יקבלו באופן אוטומטי 50 יחידות שיחה למערכת הקיימת/החדשה שלהם מייד בסיום הניוד.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • ניוד 'מספר כשר' לחברת ימות המשיח

      🔖 נושא:

      ניוד מספר כשר לחברת ימות המשיח

      החל מתאריך ג' אב תשפ"ה (28.07.2025) ניתן לנייד מספר כשר לחברת 'ימות המשיח'.


      ⚠️ הבהרות והגבלות:

      ניתן לנייד מספר כשר לחברת ימות המשיח בהתאם לתנאים הבאים:

      • ניוד מספר כשר אפשרי עבור חברת 'ימות המשיח' בלבד! - לא ניתן לנייד עבור ריסיילרים.
      • הניוד אפשרי בממשק ניוד האוטומטי בלבד (בקישורים להלן).
      • זמן הניוד (והקמת המערכת) - עד 48 שעות.
      • מספרים אלו יפעלו בהתאם להגדרות וההנחיות של 'ועד בני תורה'.

      📎 קישורים ל'ממשק ניוד' האוטומטי:

      הקישורים להלן הם עבור ניוד מספר נייד בלבד.
      ניתן לנייד בקישורים להלן גם מספרים כשרים בכפוף להגבלות כנ"ל.

      • ממשק ניוד עבור וירטואל פלוס
      • ממשק ניוד עבור מערכת תוכן ווצאפון וכדו'.
      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • העברת שיחה | מודל תור - queue

      🔔 חדש! שדרוגים משמעותיים בשלוחת תור 🔔

      שמחים לעדכן על שני שדרוגים חשובים שנוספו לאפשרות "פעולות אפשריות לנציג במהלך שיחה פעילה" בשלוחת תור! 🚀

      • עודכן במודול הרלוונטי

      🔹 שדרוג ראשון🔹

      קביעת שלוחה ספציפית כשלוחה ראשית באופן יחסי לניתוב השיחה:

      dial_key_menu_move_client_folder_first=/1
      

      הגדרה זו הינה הגדרת המשך להגדרה שכבר קיימת בפורום dial_key_X=menu_move_client.

      בדוגמה: שלוחה 1 (בתפריט הראשי) משמשת כתפריט ראשי יחסי לניתוב השיחה.
      לכן כאשר הנציג יעביר את השיחה לכל שלוחה שהיא, יתווסף /1 בתחילת הניתוב.
      לדוגמה: במידה והנציג יעביר את השיחה לשלוחה 3, השיחה תועבר לשלוחה 1/3/ כיון שההגדרה הזו מתווספת בקביעות לתחילת נתיב העברת השיחה.


      🔹שדרוג שני 🔹

      הגדרת מספר חיוג מקוצר

      לצורך הגדרת מספרים מקוצרים, יש ליצור קובץ ini בשלוחת תור הנוכחית או בתפריט הראשי, שם הקובץ: DialKeyAbbreviatedDialing.ini
      (מידע על אופן יצירת הקובץ ראה כאן).

      סדר הבדיקה (בעת הקשת מספר לחיוג):
      1. קובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini בשלוחת תור הנוכחית.
      2. קובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini בתפריט הראשי.
      3. במידה ואין הגדרה של חיוג מקוצר בשתי הקבצים הנ"ל (אם קיימים) השיחה תנותב למספר שהוקש.

      סדר הכתיבה בקובץ DialKeyAbbreviatedDialing.ini:

      מפתח: חיוג מקוצר
      ערך: מספר להפניית השיחה

      1=0773137770
      770=0772222770
      1234=0773137777
      

      בדוגמה הנ"ל:
      שורה 1: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1 תנתב את השיחה למספר 0773137770
      שורה 2: הקשה על ניתוב השיחה למספר 770 תנתב את השיחה למספר 0772222770
      שורה 3: הקשה על ניתוב השיחה למספר 1234 תנתב את השיחה למספר 0773137777


      קרדיט ל @יעקב על הפיתוח

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • חדש! הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד | מודול הוספת / שינוי ערכים בקבצי INI

      חדש! במודול מודול הוספת / שינוי ערכים בקבצי INI.

      הוספת ערך קבוע לפני הערך המוקלד
      כדי להוסיף ערך קבוע שיופיע לפני הערך המוקלד, יש להגדיר:

      add_id_to_list_value_first=t-
      

      בדוגמה, הערך ייכתב בצורה הבאה: {מפתח}=-t{ערך שיוקלד}.

      טיפ שימושי! ניתן להשתמש עם ההגדרה הנ"ל כדי להזין טקסט להקראה במודול השמעת נתונים והודעות אישיות, וכך להגדיר את סוג ההשמעה כהקראת טקסט (-t) באמצעות הגדרה זו, וכך יהיה מספיק להזין את הטקסט להקראה, והמערכת תוסיף באופן קבוע את הערך -t לפני הטקסט שיוזן.

      לתשומת ליבכם, ההגדרה הזו מקבילה להגדרת הוספת ערך קבוע שיופיע לפני המפתח שיוזן (הגדרה זו אינה חדשה):

      add_id_to_list_key_first=
      

      בהגדרה זו ניתן להוסיף ערך קבוע לפני המפתח

      פיתוח של @יעקב

      • עודכן במודול הרלוונטי
      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • 🔒 שדרוג אבטחה: הוספת אימות דו-שלבי (MFA) בעת כניסה לאתר ניהול המערכת, וכן בעת שימוש ב-API

      הודעה חשובה: שדרוג אבטחה עם אימות דו-שלבי

      לקוחות יקרים,

      אנו בחברה מחויבים להעניק לכם את רמת האבטחה הגבוהה ביותר, כדי לשמור על הבטיחות והפרטיות של המידע שלכם. בעולם שבו איומי סייבר הופכים מורכבים יותר, אנו נוקטים בכל האמצעים כדי להבטיח שהנתונים שלכם מוגנים מפני גישה לא מורשית.

      כחלק ממחויבות זו, אנו שמחים להכריז על שדרוג משמעותי במערכת האבטחה שלנו: החל מתאריך 15/09/2025, אנו מציגים את אימות דו-שלבי (Multi-Factor Authentication - MFA) כחלק מתהליך הכניסה לניהול המערכת באתר. אפשרות זו זמינה כבר כעת ותהפוך לחובה החל מ01/11/2025. לאחר תאריך זה, הכניסה לניהול המערכת באתר תתאפשר אך ורק באמצעות אימות דו-שלבי, כדי להבטיח הגנה מרבית על המידע, התכנים והנתונים שלכם.

      למה זה חשוב? 🛡️

      אימות דו-שלבי מוסיף שכבת הגנה נוספת מעבר לסיסמה הרגילה, ומבטיח שרק אתם, בעלי החשבון, תוכלו לגשת למערכת – גם אם הסיסמה שלכם נחשפה בטעות. על ידי דרישת קוד אימות ייחודי בנוסף לסיסמה, אנו מצמצמים משמעותית את הסיכון לפריצות וגישה לא מורשית. זהו צעד קריטי לשמירה על אמון המשתמשים שלנו ועל שלמות המידע במערכת.

      איך זה עובד? 📱✉️

      בעת התחברות למערכת באתר הניהול, תידרשו לאמת שאתם מנהלי המערכת, על ידי ביצוע אימות דו-שלבי.
      תוכלו לבחור את סוג האימות כדלהלן:

      אפשרויות לקבלת קוד האימות:

      • לטלפון: זמין עבור מספרי טלפון בישראל, ארה"ב וקנדה. בחרו בין שיחה קולית (המערכת תתקשר ותקריא את הקוד - יש להקיש 1 לשמיעת קוד האימות הזמני) או הודעת SMS.
      • לכתובת המייל: הקוד ישלח לכתובת המייל המוגדרת בלשונית אבטחה במערכת, כמייל לשחזור סיסמה.

      לתשומת לבכם! אימות עבור יעדי חו"ל (שניתן להשתמש בהם לצורך האימות כנ"ל), ניתן לאמת רק על ידי שיחה קולית, אין אפשרות לקבל SMS לצורך ביצוע האימות עבור מספרי חו"ל.

      הוספת אמצעי זיהוי נוספים:

      • לאחר ביצוע אימות דו-שלבי ראשוני באחת מהאפשרויות לעיל, תוכלו להוסיף אמצעי זיהוי נוסף (טלפון נייד או נייח נוסף או כתובת מייל נוספת) דרך לשונית אבטחה באתר ניהול המערכת.
      • זה מאפשר גמישות רבה יותר ומבטיח שתמיד תוכלו לגשת לחשבון שלכם, גם אם אמצעי אחד אינו זמין.

      אפשרות "זכור אותי" לנוחות מוגברת:

      • כדי להקל על חוויית ההתחברות - מבלי להתפשר על אבטחת המידע שלכם, בעת ביצוע האימות הדו-שלבי, תוכלו לסמן תיבה באפשרות "זכור אותי". בכך, לא תידרשו לבצע אימות דו-שלבי שוב למשך 30 יום, מיום האימות האחרון, ותוכלו להתחבר במהירות ובקלות מאותו מכשיר.
      • שימו לב: אנו ממליצים שלא להשתמש באפשרות זו ממחשב או מכשיר שאינם שייכים לכם, כדי לשמור על רמת אבטחה גבוהה.

      כיצד להפעיל זאת כבר עכשיו? 📝

      1. היכנסו לאתר ניהול המערכת עם הסיסמה הרגילה שלכם.
      2. נווטו ללשונית אבטחה.
      3. הפעילו את אפשרות האימות הדו-שלבי.
      4. אמתו את הפעולה באמצעות קוד שישלח אליכם.
      5. כעת הוסיפו במידת הצורך אמצעי זיהוי נוספים לנוחות מרבית (אופציונלי).

      אנו ממליצים בחום להפעיל את האימות הדו-שלבי כבר היום כדי להבטיח את ההגנה המיטבית על המידע שלכם!


      עדכון נוסף: שיפורי אבטחה בהתממשקות למערכות טלפוניות באמצעות API 🔗

      כחלק ממחויבותנו להגברת האבטחה, אנו מודיעים כי ההתממשקות למערכות הטלפוניות שלנו באמצעות API תעבור שינויים משמעותיים שמטרתם לחזק את ההגנה על הנתונים שלכם. בין השאר, תוטמע דרישה לאימות דו-שלבי (MFA) גם בתהליך ההתממשקות דרך ה-API, כדי להבטיח שרק משתמשים מורשים יוכלו לגשת למערכת ולבצע פעולות.

      מה צפוי? 🔭

      • אימות דו-שלבי ב-API: הפעלת קריאות API תדרוש אימות נוסף מעבר למפתח ה-API הרגיל. זה יכלול שליחת קוד אימות ייחודי לאמצעי זיהוי מוגדר מראש (כגון טלפון או מייל), בדומה לתהליך הכניסה לאתר הניהול.
      • עדכונים טכניים נדרשים: כחלק מהתאמת הקוד לשינויים, יהיה צורך לעדכן את הקוד או התשתית בצד שלכם כדי לתמוך בדרישות האבטחה החדשות. לדוגמה, תצטרכו לשלב מנגנון לקבלת קוד האימות ולשליחתו בחזרה במסגרת קריאות ה-API ועוד.
      • תמיכה ותיעוד: אנו נספק תיעוד מפורט שיסייע לכם לבצע את המעבר בצורה חלקה. הודעה מפורטת עם כל הפרטים, תישלח בהמשך.

      כיצד להתכונן? ✅

      אנו ממליצים בחום להתחיל להתכונן כבר כעת לשינויים הקרובים:

      1. עקבו אחרי העדכונים שלנו: הישארו עם היד על הדופק לקבלת ההודעה המפורטת שתכלול הנחיות טכניות מדויקות.
      2. בדקו את ההתממשקות הנוכחית שלכם: ודאו שהקוד שלכם מוכן לשינויים פוטנציאליים, כגון הוספת טיפול בקודי אימות או עדכון תהליכי האימות.

      השינויים הללו הם חלק בלתי נפרד ממחויבותנו להגן על הנתונים שלכם ולהבטיח פעילות מאובטחת ורציפה. אנו מבקשים מכם להיות ערניים לעדכונים אלה ולהיערך בהתאם, כדי למנוע שיבושים בפעילות המערכות שלכם. אנו כאן כדי לתמוך בכם לאורך כל התהליך ולהבטיח מעבר חלק ומאובטח.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • חדש! אפשרות סיום שיחה בעת ניתוב השיחה למספר מקליט ההודעה | השמעת קבצים playfile

      חדש! אפשרות סיום שיחה בהקשה על כוכבית בעת ניתוב השיחה למספר מקליט ההודעה בשלוחת השמעת קבצים:

      מטרת ההגדרה:
      לאפשר את סיום השיחה בכל עת (ללא צורך בניתוק השיחה על ידי מקליט ההודעה – הנמען שאליו השיחה מנותבת).

      אופן השימוש:
      יש להקיש על מקש כוכבית לאחר ניתוב השיחה. ניתן לבצע את ההקשה בכל שלב מרגע הניתוב, בין אם במהלך החיוג, לאחר המענה, או במקרים של תא קולי וכדומה.

      להפעלת אפשרות זו בשלוחה, יש להגדיר:

      playfile_routing_hangup_in_star=yes
      

      כעת הקשה על כוכבית לאחר ניתוב השיחה תנתק את השיחה.


      טיפ שימושי:
      במקרים שבהם ניתוב השיחה מוביל לתא קולי, להמתנה ממושכת וכדומה, לעיתים המחייג מעוניין לסיים את הניתוב ולחזור למערכת.
      אם ברצונכם שהשיחה לא תתנתק בצד המחייג (אלא תופסק רק פעולת ניתוב השיחה והמאזין יחזור לשמיעת הקובץ בשלוחת השמעת קבצים), יש להגדיר בנוסף גם את ההגדרה הבאה (הגדרה זו אינה חדשה):

      playfile_routing_end_next=yes
      

      במידה והגדרתם את שתי ההגדרות הנ"ל, לחיצה על מקש כוכבית תפסיק את הניתוב ותחזיר את המחייג לשמיעת הקובץ מתחילתו.

      • עודכן במודול השמעת קבצים
      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770
    • הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      📣 הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות


      לתשומת ליבכם,

      כחלק מהשינויים והשיפורים בתקופה האחרונה – אנו שמחים לעדכן על הוזלה משמעותית במיוחד בעלות הפעלת הקמפיינים הקוליים,
      כאשר ההוזלה חלה אך ורק בהפעלת הקמפיין באחת מהדרכים הבאות:

      • דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
      • דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
      • באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.

      🔹 מה היה עד היום?
      על כל שליחת קמפיין קולי – חויבתם יחידה אחת לכל נמען עבור הודעה של עד דקה,
      וכל דקה נוספת חויבה בעלות של יחידה נוספת.
      לדוגמה: הודעת קמפיין באורך 5 דקות – עלתה 5 יחידות לכל נמען.

      🔹 מה קורה מהיום?
      הפעלת קמפיין באחת מהדרכים שצוינו – תעלה מקסימום שתי יחידות לכל נמען,
      ללא קשר לאורך ההודעה.
      גם אם ההודעה באורך שעה – העלות לא תעלה על שתי יחידות בלבד לכל נמען.


      📌 חשוב לדעת:
      העלות המוזלת חלה בכל סוגי הקמפיינים הקוליים, כולל:

      • השמעת הודעה בלבד.
      • השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7.
      • שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7.
      • השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1.
      • ניתוב שיחה לכל יעד רגיל בישראל (נייד או נייח) כולל מערכות בחברת ימות המשיח בהקשה על 1.
      • קמפיין פתוח (הגדרת סוג קמפיין זה, מתבצעת ע"י נציג שירות בתשלום נוסף).

      💡 המשמעות עבורכם: חיסכון ניכר בעלויות, עם אפשרות לשלוח הודעות ארוכות ומפורטות – במחיר קבוע ונמוך במיוחד.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלוימי 770

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שלוימי 770

    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      הודעות מערכת קשורות ⬆


      M1460 אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית
      M2780 נציגנו עסוקים כרגע בפניות קודמות אנא המתן ותענה לפי התור
      M2781 תודה על סבלותכם
      M2782 הנך ראשון בתור
      M2783 מיקומך בתור הוא
      M2784 מחכה לשיחה עם נציג
      M2785 זמן ההמתנה הממוצע הוא כ..
      M2786 דקות
      M2787 שניות
      M2788 פחות מ...
      M2789 זמן ההמתנה
      M3790 התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      פירוט שיחות ודוחות ⬆

      יש להגדיר בקובץ ext.ini

      הדוחות נשמרים בקבצים יומיים בפורמט דוחות סטנדרטי - כאן ניתן למצוא מידע נוסף על הדוחות במערכת.

      מיקום הדוחות במערכת

      1. בשלוחה של התור - רק על השיחות שבשלוחה זו.
      2. בתיקיית Log הכללית במערכת - על כל השיחות במערכת.

      סוגי הדוחות

      1. דוח כללי על כלל השיחות שנכנסו לתור
        שם הקובץ (לדוגמה) LogQueueAll.2024-05-19
      2. דוח ספציפי רק על השיחות שנענו בתור
        שם הקובץ (לדוגמה) LogQueueOK.2024-05-19

      שליחה למייל

      ניתן להגדיר שליחה למייל של הדוחות

      כדי שיישלח דוח למייל בסיום כל שיחה (בטבלה יהיה דוח כל השיחות מהיום ועד לשיחה האחרונה) יש להגדיר:

      queue_log_send_mail=yes
      

      כדי לקבל מייל על שיחות שלא נענו ע"י נציג, אם לקוח ניתק או יצא מהתור או על כל שיחה שנכשלה יש להגדיר:

      queue_no_continue_send_mail=yes
      

      ברירת מחדל, כאשר מוגדר אפשרות שליחה למייל, זה נשלח לכתובות ועם השם המופיעים בהגדרות המשתמש שלכם. ניתן להגדיר שבשלוחה זו האימייל ישלח למייל אחר, וכן ניתן להוסיף בשם של הנשלח בנוסף על מה שכתוב במשתמש:

      queue_email_address=aa@a.co.il
      queue_email_name=משה מחלקת ניהול נציגים
      

      שליחת SMS כששיחה לא נענתה ע"י נציג


      שימו לב! על כל שליחת SMS המערכת גובה יחידות לפי תעריף סמסים.
      כדי לקבל SMS על כל שיחה שלא נענתה ע"י נציג - אם הלקוח ניתק / יצא מהתור / או על כל שיחה שנכשלה, יש להגדיר:

      queue_no_continue_send_sms=yes
      

      כדי לקבל SMS על שיחה שלא נענתה ע"י נציג רק אם הלקוח ניתק (בכל מצבי לא נענה האחרים כגון 'יציאה מהתור' וכד' לא ישלח), יש להגדיר:

      queue_status_hangup_send_sms=yes
      

      חובה להגדיר לאיזה מספר לשלוח את ההודעה.
      ניתן לשלוח עד 3 מספרים במקביל, לדוגמה:

      queue_no_continue_send_sms_to=050XXXXXXX,052XXXXXXX,054XXXXXXX
      

      הטקסט שישלח הוא:
      {מספר טלפון שחייג} נטש את התור {שלוחה} אחרי המתנה של {זמן המתנה בתור} שניות. סטטוס: {סטטוס שיחה}


      עריכת הנתונים בדוח

      ניתן לערוך את לערוך את הנתונים שמופיעים בדוח (הסבר כאן)
      הגדרות ברירת מחדל לקובץ LogQueueAll.ini

      LogQueueAll=דו"ח כללי שיחות בתור
      Folder=שלוחה
      DID=מערכת
      IdType=סוג זיהוי
      teudat_zehut=תעודת זהות
      digits=הקשת ספרות
      list=רשימה
      phone=טלפון
      enter_phone_list=רשימת טלפונים
      phone_or_enter_phone=בחירת טלפון
      list_all_information=קובץ מידע
      phone_from_list_all_information=טלפון מקובץ מידע
      EnterId=מספר זיהוי
      ValName=שם
      School=תאור מוסד
      Phone=טלפון
      Date=תאריך
      Time=שעה
      HebrewDate=תאריך עברי
      Module=סוג שלוחה
      queue=תור
      QueueStatus=מצב התור
      CONTINUE=הצלחה
      TIMEOUT=נגמר הזמן ללא מענה
      FULL=תור מלא
      JOINEMPTY=תור ללא מספרים
      LEAVEEMPTY=עזב
      ;JOINUNAVAIL
      ;LEAVEUNAVAIL
      Hangup=ניתוק
      DialTime=אורך כלל השיחה
      QueueTotalSeconds=אורך שהייה בתורים בשניות
      QueueTotalTime=אורך שהייה בתורים 
      QueueWaitingSeconds=אורך המתנה למענה בשניות
      QueueWaitingTime=אורך המתנה למענה
      AnswerNumber=מספר שענה 
      AnswerSeconds=אורך מענה בשניות
      AnswerTime=אורך מענה שיחה
      ApiSandAnswer=תשובת שרת
      

      הגדרות ברירת מחדל לקובץ LogQueueOK.ini

      LogQueueOK=דו"ח שיחות נענות בהצלחה בתור
      Folder=שלוחה
      DID=מערכת
      IdType=סוג זיהוי
      teudat_zehut=תעודת זהות
      digits=הקשת ספרות
      list=רשימה
      phone=טלפון
      enter_phone_list=רשימת טלפונים
      phone_or_enter_phone=בחירת טלפון
      list_all_information=קובץ מידע
      phone_from_list_all_information=טלפון מקובץ מידע
      EnterId=מספר זיהוי
      ValName=שם
      School=תאור מוסד
      Phone=טלפון
      Date=תאריך
      Time=שעה
      HebrewDate=תאריך עברי
      Module=סוג שלוחה
      queue=תור
      DialStatus=מצב השיחה
      CONGESTION=שגיאה
      NOANSWER=אין תשובה
      BUSY=עסוק
      ANSWER=נענה
      CANCEL=ביטול
      Hangup=ניתוק
      NotActive=תור לא פעיל
      DialTime=אורך כלל השיחה
      AnswerTime=אורך מענה 
      AnswerSeconds=אורך מענה בשניות
      AnswerNumber=מספר שענה 
      ApiSandAnswer=תשובת שרת
      
      

      לתשומת לב במקרה שרוצים שבמקום מספר הטלפון של הנציג שענה יהיה כתוב משהו אחר יש להגדיר כך

      AnswerNumber+054840000=הנציג משה
      

      תצוגת דוחות
      דוח נענות בהצלחה.jpg
      דוח שיחות כללי.jpg

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      ניתן להגדיר שההגדרות שמגדירים בקובץ queue ילקחו משלוחה אחרת ⬆

      יש להגדיר בקובץ ext.ini

      ניתן להגדיר שכל ההגדרת ששייכות לקובץ queue.ini יילקחו משלוחת היעד
      המטרה של הגדרה תור לשלוחה אחרת היא לצורך הגדרות שונות בכניסה ויציאה, הגדרות שונות למעבר בסיום תור וכדומה, וכן להגדרת "עדיפות" שונה בכניסה לתור.
      להגדרת העלה על שלוחה אחרת הגדירו

      queue_folder_play=5/8
      
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      מוזיקה בהמתנה ⬆

      יש להגדיר בקובץ queue.ini

      ברירת מחדל:

      musicclass=default
      

      ניתן להגדיר מוזיקה שונה.
      ההגדרה היא

      musicclass=שם המוזיקה שלכם
      

      למידע נוסף אודות מוזיקה בהמתנה ראה כאן

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      אסטרטגיות חיוג ⬆

      יש להגדיר בקובץ queue.ini


      אסטרטגיות החיוג הן הליבה של מודול תור וההגדרות הקשורות להן משפיעות באופן ישיר על כל הצורה שבה התור מנוהל.

      ברירת המחדל של ההגדרות הותאמו ל90% מהמקרים, ולכן מי שצריך תור פשוט - מומלץ בחום שלא לשנות את ההגדרות שקשורות לאסטרטגיה אלא להשתמש במה שמגיע כברירת מחדל


      באיזה סדר לחייג לנציגים ברשימה

      כברירת מחדל, המערכת מחייגת לכל הנציגים בו זמנית והשיחה מנותבת למי שעונה ראשון מביניהם.
      אסטרטגייה זו נקראת "ringall" והיא כאמור ברירת המחדל (strategy=ringall).

      ניתן להגדיר שהמערכת תחייג רק לנציג אחד בכל פעם לפי סדר מסוים, ואם הוא לא עונה המערכת תעבור לנציג הבא ברשימה ותחייג אליו, ואם הוא לא עונה המערכת עוברת לנציג הבא, וכך הלאה עד שמסתיימת כל הרשימה של הנציגים ואז הסבב מתחיל מחדש.

      הסדר של החיוג אל הנציגים מושפע מ-2 הגדרות

      • סדר הנציגים שהוכנסו לקובץ queue.ini
      • האסטרטגייה שנבחרה

      לצורך ההסבר, ניקח את הדוגמה הבאה

      0772222770  /// פלוני
      0773137770  /// אלמוני
      0533137770  /// ישראל
      

      כפי שניתן לראות, פלוני הוא הנציג הראשון, אלמוני הוא השני וישראל הוא השלישי.

      חיוג לפי סדר הרשימה באופן קבוע
      כדי שהמערכת תחייג לפי סדר הרשימה באופן קבוע יש להגדיר

      strategy=linear
      

      אסטרטגיות נוספות

      כהמשך לסוג הקודם, ניתן להגדיר שהמערכת "תזכור" משיחות קודמות לאיזה נציג הכי כדאי להעביר את השיחות ותבחר להתחיל ממנו את סבב החיוג (ולהמשיך הלאה לפי הסדר ברשימה)

      אסטרטגיית מעגל התחלות
      ההגדרה היא

      strategy=roundrobin
      

      אסטרטגייה זו בוחרת כל פעם להתחיל את החיוג מהנציג שבפעם הקודמת היה מקום שני.
      בדוגמה שלנו

      • בפעם הראשונה הסדר יהיה: פלוני, אלמוני, ישראל.
      • בפעם השניה הסדר יהיה: אלמוני, ישראל, פלוני.
      • בפעם השלישית הסדר יהיה: ישראל, פלוני, אלמוני.

      אסטרטגיה מעגל שיחות נענות
      ההגדרה היא

      strategy=rrmemory
      

      לדוגמא אם השיחה הראשונה צלצלה לפלוני ולא נענתה ואז צלצלה לאלמוני וכן נענתה
      אז בפעם הבאה המערכת תצלצל לנציג הבא מהנענות כלומר תתחיל עם ישראל

      שיתחיל דווקא את הנציגים שחייגו אליהם הכי פחות שיחות לאחרונה
      ההגדרה היא

      strategy=leastrecent
      

      שיתחיל דווקא עם הנציגים שענו הכי פחות שיחות לאחרונה
      ההגדרה היא

      strategy=fewestcalls
      

      רנדומלי כך שכל פעם יחייג למשהו שונה מהרשימה
      ההגדרה היא

      strategy=random
      
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      הנציגים בתור ⬆

      יש להגדיר בקובץ queue.ini

      יש לרשום את מספרי הנציגים כאשר כל מספר בשורה חדשה
      לדוגמה

      0773137770
      0772222770
      

      חיוג ישיר לשלוחת SIP

      יש אפשרות לחייג ישר לחשבון SIP
      על מנת לחייג לחשבון SIP - בשרת תומך (כיום זה נתמך רק ב-ymta) - יש להוסיף את שם המשתמש של חשבון הסיפ תוך כדי ציון של SIP- (אותיות גדולות) בהתחלה והחלפה של = לחשבון משנה במערכת ב - להלן כמה דוגמאות:

      הכוונה בהחלפה של = ל - היא שהרי חשבון SIP משנה של מערכת מקבל את המספר של המערכת בתוספת = ומספר החשבון, למשל:

      ffb21fa5-db0d-42e2-9aad-b48a20bc4b8d-image.png
      הכוונה היא להחליף את = כאשר מכניסים לחיוג ב -.

      ;לחיוג לחשבון סיפ מספר 3 של מערכת 0773137770
      SIP-0773137770-3
      
      ;לחיוג לחשבון סיפ הראשי של מערכת 0773137770
      SIP-0773137770
      
      ;לחיוג לחשבון סיפ מספר 4 של מערכת 0773137770
      SIP-0773137770-4
      

      שימו לב! על מנת למנוע ניצול לרעה, כמות הנציגים המקסימלית המותרת היא 40 נציגים, במידת הצורך ניתן לפנות לשירות לקוחות על מנת להגדיל את מספר הנציגים המותר.

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      הגדרות והודעות בזמן ההמתנה ⬆

      יש להגדיר בקובץ queue.ini

      ברירת המחדל אין הגבלה על כמות האנשים שממתינים בתור (0 = ללא הגבלה)
      באם אתם רוצים שבמידה ויש מעל כמות מסוימת התור יכשל והמתקשר יעבור לאיפה שמוגדר בערך queue_end_full_goto יש להגדיר

      maxlen=3
      

      בדוגמא רק 3 ממתינים יכולים להמתין והרביעי כבר לא יכנס לתור
      החישוב הוא נציגים + ממתינים
      שימו לב גם שיחות פעילות עם הנציגים נחשבות, כלומר במידה ויש לכם 2 נציגים וכתבתם מקסימום 3 אז רק אחד יכול להמתין בתור פלוס 2 שמדברים עם הנציגים.
      תוכלו להגדיר לאן לעבור במצב שאין מקום בתור queue_end_full_goto= את ההגדרה יש לכתוב בקובץ ext.ini


      האם להודיע על מיקומך בתור

      ברירת מחדל משמיע, אם ברצונכם להגדיר שלא ישמיע יש להגדיר

      announce-position=no
      

      אם רוצים שישמיע רק למי שנמצא עד מיקום מסויים או ממיקום מסויים יש להגדיר קודם כל את הגבול

      announce-position-limit=5
      

      לאחמ"כ יש להגדיר האם להשמיע רק למי שהמיקום שלו יותר מהגבול, לדוגמא אם הגבול הוא 5 אז תודיע החל מהשישי את ההודעות של המיקום

      announce-position=more
      

      אם רוצים שרק מי שהמיקום שלו נמוך מהגבול אם ההגבלה היא 5 אז תודיע רק ל5 הראשונים בתור את המיקום שלהם וכל אלו שממתינים ומיקומם גבוה לא ישמעו את המיקום

      announce-position=limit
      

      כל כמה זמן להשמיע על מיקומך בתור ברירת מחדל משמיע כל 60 שניות ניתן לשנות

      announce-frequency=90
      

      בדוגמא כאן משמיע כל 90 שניות אם מוגדר 0 אז לא משמיע בכלל.

      הערה: אם הגדרתם זמן בערך =min-announce-frequency אז הוא לא יתחשב בערך הנוכחי


      השמעת זמן ההמתנה המשוער

      ברירת מחדל לא משמיע (לפעמים הזמן לא מדוייק כדאי לשקול האם לשים או לא) אם רוצים שישמיע בכל פעם שמשמיע את המיקום בתור יש להגדיר

      announce-holdtime=yes
      

      בכל פעם שמשמיע "מיקומך בתור" משמיע גם "זמן ההמתנה המשוער"

      אם רוצים שישמיע רק בפעם הראשונה שנכנס לתור יש להגדיר

      announce-holdtime=once
      

      באם זמן ההמתנה נמוך מ1 דקה המערכת בכל מקרה לא תשמיע את זמן ההמתנה המשוער

      אם ברצונכם להגדיר זמן מינימלי שצריך לעבור עבור בין הודעות של מיקום / זמן ההמתנה

      min-announce-frequency=50
      

      זה גורם שהמתקשר לא ישמע הודעה אחת אחרי השניה ללא הפסקה, במידה ויש הודעות ארוכות
      הערך הזה מבטל את ערך announce-frequency


      הודעות מיוחדות בזמן ההמתנה בתור

      ברירת מחדל משמיע את ההודעה הבאה כל 60 שניות
      M2780 נציגנו עוסקים כרגע בפניות קודמות אנא המתן ותענה לפי התור. (ניתן כמובן להחליף את ההקלטה)
      ניתן להגדיר שישמיע אחרי זמן אחר לדוגמא

      periodic-announce-frequency=90
      

      בדוגמא ישמיע את ההודעה - כל 90 שניות (כל דקה וחצי) אם ברצונכם לבטל את השמעת ההודעה לגמרי הגדירו

      periodic-announce-frequency=0
      

      כלומר להשמיע כל 0 שניות - דהיינו לא להשמיע

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      זמני החיוג לנציגים ⬆

      יש להגדיר בקובץ queue.ini

      אם ברצונכם שהנציג שמקבל את השיחה ישמע כמה זמן הלקוח המתין על הקו "זמן ההמתנה" X "דקות" וX"שניות" יש להגדיר

      reportholdtime=yes
      

      שימו לב, לא הלקוח שומע זאת אלא הנציג המקבל שומע כמה זמן הלקוח המתין על הקו

      במקרה שהגדרתם את ההגדרה הנ"ל מומלץ גם להגדיר את ההגדרה הבאה
      ניתן להגדיר שאחרי שהנציג ענה לשיחה, לפני שהוא מתחיל לשמוע את הלקוח על הקו, תחכה מספר שניות נוספות לפני שהלקוח שומע את הנציג (ממשיך לשמוע מוזיקה בהמתנה ורק לאחמ"כ ישמע את הנציג,) אם יש הודעה לפני שהנציג שומע reportholdtime אז הזמן יהיה לפני תחילת ההודעה של זמן ההמתנה ברירת מחדל 0

      memberdelay=5
      

      בדוגמא כאן יחכה 5 שניות

      כמה זמן חיוג לנציג ללא מענה נחשב שהנציג לא ענה ברירת מחדל 23 שניות ניתן לשנות

      timeout=20
      

      אם הנציג דחה את השיחה או שהקו היה תפוס האם לאפס את הזמן של הכשלון של הנציג
      כלומר לא נתייחס לזה כאלו שהוא לא ענה, וננסה שוב לחייג אליו לפני שמסמנים אותו שלא ענה
      (במידה והנציג לא ענה ולא דחה את השיחה, אז המערכת ממשיכה לנציג הבא ללא איפוס הזמן)
      ברירת מחדל לא, כלומר אם דחה את השיחה או שהקו תפוס מיד ממשיך לנציג הבא
      אם רוצים שינסה עדיין בסיבוב הנוכחי מיד לצלצל שוב יש להגדיר

      timeoutrestart=yes
      

      האם לאפשר חיוגים נוספים לאותו נציג במהלך השיחה
      ברירת מחדל ברגע שנציג ענה לשיחה המערכת מסמנת שהנציג בשיחה , ולא תתקשר אליו עוד פעמים - כלומר הנציג לא ישמע כל הזמן שיחה ממתינה מהלקוח הבא שמחכה. אם ברצונכם לאפשר שיהיה שיחה ממתינה ברקע כלומר המערכת "תזרים" אליכם עוד שיחות גם כשאתם בתוך שיחה מהמערכת אז הגדירו

      ringinuse=yes
      
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      הקלטות שיחה ⬆

      יש להגדיר בקובץ ext.ini

      כברירת מחדל, כל השיחות מוקלטות ונשמרות בסל המחזור לתקופה מוגבלת (שבועיים עד חודש).
      מומלץ להגדיר שההקלטות יישלחו בנוסף גם למייל שלכם, ההגדרה היא

      queue_record_send_mail=yes
      

      במקרה כזה, בסיום כל שיחה המערכת תשלח את הקלטת השיחה למייל.

      המייל אליו יישלחו ההקלטות הוא המייל המוגדר במערכת, ניתן לשנות את המייל

      queue_email_address=aa@a.co.il
      queue_email_name=משה מחלקת ניהול נציגים
      

      שמירה בשלוחה במערכת

      ניתן להגדיר שהמערכת תשמור את ההקלטה בשלוחה במערכת, ההגדרה היא

      queue_record_duplicate_link=מיקום
      
      כמובן שבמקום "מיקום" יש לרשום את שם השלוחה. לדוגמה 1/1/

      במקרה כזה, המערכת תשמור את ההקלטה לפי מספר סידורי (000 001) במיקום שהגדרתם.
      שימו לב שמה שנשמר הוא רק לינק למקור, מה שאומר שברגע שההקלטה נמחקת מסל המחזור, הלינק מפסיק לעבוד.

      בנוסף תוכלו גם לשמוע את המידע על ההקלטה, כמו כל קובץ שהוקלט דרך מודול הקלטות, ע"י ההגדרות המתאימות בשלוחת השמעת קבצים

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770
    • RE: מודול ניתוב שיחות לפי תור (בטא)

      מעבר בסיום השיחה ⬆

      יש להגדיר בקובץ ext.ini

      כשהשיחה הסתיימה בהצלחה והנציג ניתק את השיחה והלקוח לא ניתק את השיחה,

      queue_end_continue_goto=/5/8
      

      אם התור היה מלא בממתינים ולא היה ניתן להיכנס אליו, ניתן להגדיר לאיזו שלוחה יעבור המאזין (הגדרת כמות המקסימום נעשית בקובץ queue ראה כאן.

      queue_end_full_goto=/5/8
      

      כשאין מספרים לחיוג
      המערכת משמיעה הודעה:
      M1460 "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית"

      queue_end_no_members_goto=/1
      

      להסבר על האפשרויות במעבר לשלוחות השונות כולל ניתוק ראה כאן


      כשהתור מוגדר כ"לא פעיל" (בערך queueactive)
      המערכת משמיעה הודעה:
      M3790 "התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות"

      queue_not_active_goto=/1
      

      להסבר על האפשרויות במעבר לשלוחות השונות כולל ניתוק ראה כאן


      כישלון שאינו מהסוגים הנ"ל כגון מספרים לא תקינים.

      queue_error_goto=/5/8
      

      להסבר על האפשרויות במעבר לשלוחות השונות כולל ניתוק ראה כאן ניתן להיכנס אליו ניתן להגדיר לאיזה שלוחה יעבור

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      ש
      שלוימי 770