@כותב-מוסמך כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
במייל שנשלח היום כתוב החל מה 1.7
לא נכון
@כותב-מוסמך כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
במייל שנשלח היום כתוב החל מה 1.7
לא נכון
@basis20 שלח לי למייל את ההגדרות ששמת במערכת וננסה לשחזר את זה
צריך את התוכן הבא:
תשלחו לי למייל את הבקשות בצורה מסודרת ונראה מה אפשר לפתח
eliyahu@yemot.com
@8503524 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@eliyahu המודל לא עובד לי טוב
הוא עבד לי ואחרי כמה פעמים הוא כאילו נחסם
הוא משמיע את הגינגל אבל בפיעל אינו מחייג לנציג
תשלח פרטים למייל
eliyahu@yemot.co.il
@מוטי-לוין למה לא?
לדעתי כבר יש הקלטת שיחות
@אופיר ייתכן ובעתיד יהיה תשלום, ולכן כתבתי שאם יהיה שינוי ידיעו על זה פה בפורום.
אין לי כ"כ מה להוסיף מעבר לזה.
@8503524 תנסה להעתיק הגדרות מהמודול הישן ולראות אם עובד
@היועץ-שלנו כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@eliyahu זה אמור להיות בחינם לטווח ארוך? פשוט צריך לדעת האם להשקיע בבניית המערכת
כרגע המודול הוא ללא עלות יחידות עד להודעה חדשה.
אני לא יודע מתי יתחילו לגבות תשלום, אבל אם זה יקרה - יודיעו על זה פה.
אגב, גם מודול API שפורסם לפני יותר מ-7 שנים נכתב שהוא חינם בצורה זמנית וזה נשאר ככה עד עכשיו
@clickphone כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@eliyahu לא הבנת או שלא הובנתי נכון, אני מתכוון לשאול האם יש משהו "דרמטי" במודול שהשתנה ואנחנו צריכים לדעת על כך
כמו שכתבתי בהתחלה: המודול הוא בעל מאפיינים זהים שמבוסס טכנולוגיה שונה.
@עץ-השדה מדיניות השמעת הפרסומות שם היא בדומה לשאר המודולים (כלומר, אם המערכת ללא פרסומות אז גם במודול הזה לא יהיה)
@clickphone מורכב לפרט
פשוט להיכנס לשרשור ולראות מה קיים
אם חסר משהו שאתה צריך, אפשר לבקש ונשתדל להוסיף בהקדם
ב"ה
המודול נועד להחליף את מודול queue הוותיק במודול בעל מאפיינים זהים שמבוסס טכנולוגייה שונה.
כל הפרטים בשרשור הזה
(שימו לב שהשרשור שם מתעדכן כל הזמן בהגדרות נוספות ולכן כדאי לעקוב אחרי העדכונים)
המודול עולה יחידות
כאמור, מדובר בגרסת בטא, כך שאם נתקלתם בבעיות, נשמח להתעדכן כאן בשרשור.
בברכה
אליהו
@פלוס זה רק אם המאזין שולח את השיחה לעצמו
@קו-המוסיקה בשביל זה עשינו אפשרות לניתוב למספרים משניים של המערכת
אפשר לשחק עם זה.
בדקתי את זה
מהצד של המערכת לא נראה שיש בעיה
יכול להיות שהבעיה היא בגלל שהזיהוי של השיחה יוצא עם המספר של המאזין עצמו או בגלל שזה קורה ביחד
בעז"ה נשנה את הזיהוי ונוסיף שיהוי קצר
@חכמון לכאלה שרוצים לחסוך בחבילת דקות שלהם
@גלאט-מערכות כתב בחדש! מודול שיתוף מערכת בין מאזינים:
@eliyahu כתב בחדש! מודול שיתוף מערכת בין מאזינים:
זיהוי השיחה היוצאת
הזיהוי של השיחה היוצאת הוא מספר הטלפון של המאזין ממנו בוצע השיתוף.
אז למה צריך אופציה של "לשמיעת מספר הממליץ בהקישו על 3?
למה לא?
למי זה מפריע?
(יש עדיין טלפונים נייחים אנלוגים פשוטים שאין שם שיחה מזוהה, הדבר הזה עדיין קיים)