הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מוטי לוין
-
RE: פתיחת מערכת IVR ללמידה מרחוק או לכל מטרה באופן עצמאי בתהליך פשוט ומהיר
@שמואל תודה רבה! אם אפשרי שיהיה אפשרות לפתוח מערכות בקידומות 04,03 וכדו' בתשלום כמובן, ושילמו דרך האתר בכרטיס אשראי.
-
RE: שלוחת השמעת קבצים ברצף כמו רדיו
@אט
תוסיף בשלוחת השמעת קבצים אתrandom=1 -
RE: חדש! יצירה מהירה של רשימת הודעות לפי קטגוריות מחולקות לתפריטים
@פישל האופציה של שמירת קו שמור זמין רק לבעלי רישיון
אפשר להכניס קו וסיסמא ידנית

-
ביטול שמיעת השלוחה אליה הקובץ הועתק
כשמגדירים בשלוחה השמעת קבצים
control_play7=file_copyשיעתיק את הקובץ לשלוחה אחרתאין אפשרות להגדיר שלא ישמעו את השלוחה להעתקה,
רק בהעברת הקובץ אפשר להגדיר
playfile_control_play_file_move_say_folder_move=noכדי שלא ישמעו את השלוחה.
(מקור)
אשמח אם תוכלו לפתח שגם בהעתקת קובץ תהיה אפשרות לבטל את השמעת השלוחה.
ותודה רבה על כל הפיתוחים המדהימים.
-
RE: מודל מודול תור (מענה אנושי)
@אט אתה מכניס לכל שלוחה או תיקייה במערכת מוזיקה השלוחה צריכה להיות ריקה מכל קובץ שמע אחר חוץ מהמוזיקה ואחרי זה עכבר ימיני על השלוחה שהכנסת
אתה מכניס את השם ומאשר ומעתיק את השם של המוזיקה ומכניס במודל (כדי לראות שוב את השם של המוזיקה אפשר ללחוץ על צור מוזיקה שוב
מקווה שעזרתי -
RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻
@יעקב-1 שאפשר להגביל טוקן לפעולה אחת בלבד
למשל אם יש לי קובץ ymgr של קמפיין ואני רוצה שלכולם יהיה גישה לקובץ אני יכול לפרסם אפילו את הטוקן המוגבל והם יוכלו רק לטעון מהמערכת את הקובץ וזהו, אין צורך במספר מערכת וסיסמא, ואי אפשר להתשתמש עם הטוקן לכלום חוץ מהפעולה שאשרתיועוד הרבה רעיונות שיעלו...
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מוטי לוין
-
RE: ביצוע אימות באמצעות CALL_TZ
@שלוחה-404 זה האתר לפתיחת מערכות וניוד אוטומטי
https://call2all.co.il/SignUp/init?configCode=ivr2_10_23&site=ymta
הם שינו את העיצוב
דיברו על זה כאן -
RE: רוצים לפתוח מערכת חדשה דרך האתר? כנסו
וגם שמניידים מספר משנה רואים את השם ואת הסמל של הריסיילר ולא של ימות המשיח

-
ביצוע אימות באמצעות CALL_TZ
אני רואה שהוסיפו באתר, אימות ע"י CALL_TZ

ששולחים הוא עונה
error on send code in this time -
RE: פתיחת קו IVR
@שמחה-נחום הוא לא הביא לך קישור תקין
זה הקישור התקין
https://call2all.co.il/SignUp/init?configCode=ivr2_10_23&site=ymta -
RE: שקט מוחלט בשלוחת ext_api המחוברת לגוגל (Web App)
@פלפל-שחור כנראה שגוגל סקירפט לא עובד כל כך טוב עם ימות המשיח
צריך קומבינות, חכה למומחים יותר גדולים בעניין
אני אף פעם לא התעסקתי עם גוגל סקירפט, (אני תמיד משתמש עם שרת רגיל)
דרך הדפדפן רואים שזה אמור לעבוד
הוא עונהid_list_message=t-הקשר הצליח -
RE: שקט מוחלט בשלוחת ext_api המחוברת לגוגל (Web App)
@פלפל-שחור תעתיק שוב
הורדתי את הסלש / בסוף
זה בטעות נכנס לי -
RE: שקט מוחלט בשלוחת ext_api המחוברת לגוגל (Web App)
@פלפל-שחור זה ההגדרות
type=api api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbyCCTxA7o9fPZQLwNxu86KtTTvac_YhCaNF8G7keN6jyNgC0yGa5JgZzRS0w3wPQelp/execוזה אמור לעבוד מציון
-
RE: שקט מוחלט בשלוחת ext_api המחוברת לגוגל (Web App)
@פלפל-שחור כתב בשקט מוחלט בשלוחת ext_api המחוברת לגוגל (Web App):
שלום לכולם,
אני מנסה לחבר שלוחה לסקריפט של Google Apps Script (גוגל שיטס) ונתקל בשקט מוחלט בכניסה לשלוחה.
הגדרתי את השלוחה כך:
type=ext_api ext_api_url=https://script.google.com/macros/s/AKfycbyCCTxA7o9fPZQLwNxu86KtTTvac_YhCaNF8G7keN6jyNgC0yGa5JgZzRS0w3wPQelp/exec ext_api_parse_response=yesניסיתי להחליף את הפלט של הסקריפט למעבר שלוחה (go_to_folder=/1) ועדיין יש שקט ארוך.
המערכת שלי תומכת בהקראת טקסט (TTS) בשלוחות אחרות.
השאלה: האם יש הגדרה ב-ivr.ini או בניהול המערכת שחוסמת גישה לשרתי גוגל? או האם חסרה פקודה ספציפית כדי שהמערכת תזהה את ה-Redirect של גוגל בצורה תקינה?
אשמח לעזרת המומחים, תודה רבה!
כי המודל הזה ext_api לא קיים במערכות ימות המשיח
כנראה המצאה של ai
המודל הנכון זה api -
RE: השמעה הודעה בכניסה לקו על הודעות חדשות בשלוחה X
@ד-ב אני עשיתי משהו בשלוחה נפרדת ששם שומעים מאיפה הגיע הצינתוק והוא משמיע לו רק אם הוא רשום ברשימה, וגם אופציה לעבור לשלוחה שהגדרתי שמשויכת לרשימה
וזה עובד כמו ש @יב אמר, שהוא סורק את כל הרשימות וגם אם הוא רשום שם
זה בעצם קצת בעיה שהוא יבדוק בשלוחה הראשית, כי לוקח לו קצת זמן, ואני רוצה כניסה חלקה
אולי הגיע הזמן באמת שימות יפתחו כבר משהו לעניין הזה, כי אני מקבל הרבה פניות מלקוחות על זה
