• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. צביקה
    צ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 1
    • נושאים 42
    • פוסטים 184
    • הגבוה ביותר 40
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    צביקה

    @צביקה

    70
    מוניטין
    58
    צפיות בפרופיל
    184
    פוסטים
    1
    עוקבים
    2
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    צביקה הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צביקה

    • RE: חדש! צאטופ - ChaTOP

      @מ-מ-פליישער

      תודה רבה מעומק הלב.
      כנראה שלא עקבת אחרי מה שכתבו פה.
      אף אחד לא חושב שאתה חייב משהו.
      אבל זה פורום ציבורי, אין מה לעשות, אתה פותח פוסט, מפרסם את עצמך, משתמש באנשים שיתחברו ויעבדו על זה ולמצוא באגים, המינימום הוא שתעדכן...
      הכל בסדר, ומחכים לפיתוחים מיוחדים להבא כמובן בתשלום.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      צ
      צביקה
    • RE: איזה לא נעים...

      מה שבטוח שהוא קיבל לייקים על ההודעה שאברהם השאיר

      פורסם בעל הפורום
      צ
      צביקה
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      אני כבר מעל עשר שנים מתעסק עם מערכות של ימות המשיח עוד מהימים שהיינו צריכים מענה אנושי כדי לפתוח תת שלוחה, פתחתי מאות מערכות אם לא יותר.

      המהלך הזה חשוב מאוד ומבורך מצד האבטחה, אבל אני כבר רואה כמה וכמה מערכות שאם האימות לא יאפשר לי להיכנס אליהם, איבדתי את הגישה.
      יש לי מערכות שנפתחו על מספרי טלפון של אנשים שכבר לא זמינים ואני עדיין מטפל בהם, וגם מערכות שאין לי דרך אמיתית להוכיח שאני הבעלים שלהם.

      מבחינתי זה סגר לי את האפשרות לטפל בכמה וכמה מערכות שהייתי צריך להמשיך לנהל

      היו ברוכים חברה נכבדה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צביקה
    • מודל תמחור יחידות להוצאת שיחות במערכת

      רציתי לשתף מחשבה שמעסיקה אותי לא מעט בזמן האחרון בנושא היחידות בהוצאות שיחה.

      המערכת של ימות המשיח היום מאוד מתקדמת ומתאימה לא רק לקווים פרטיים, אלא גם לעסקים, משרדים וחברות שעובדים באופן קבוע עם מרכזייה, שלוחות, העברות שיחה ונפח שיחות יומיומי.

      דווקא בגלל זה, מודל היחידות לפעמים מרגיש פחות נוח לשימוש כזה.
      גם הצורך לרכוש יחידות כל פעם מחדש הוא לא תמיד פשוט ונוח, וגם המחיר של היחידות פחות מתאים למי שעובד עם המערכת באופן קבוע ושוטף.

      מעבר לזה, קורה לא מעט שהיחידות פשוט נגמרות באמצע יום עבודה, ואז צריך לחכות למנהל הקו שיבצע רכישה, יעדכן וכו', וזה יוצר עצירה מיותרת בעבודה.

      לכן עלתה לי מחשבה:

      או שתהיה אפשרות לחבילות קבועות והוגנות יותר רק עבור הוצאות שיחה, בלי כל השירותים הנוספים מסביב
      או שלפחות תהיה אפשרות להטענה אוטומטית של יחידות ברגע שהן מתרוקנות

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צביקה
    • RE: חדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכת

      @שמואל כתב בחדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכת:

      לא משנה אם אתה בעל השידור.
      אין דרך ״נורמלית״ לשדר מיוטיוב.

      אפשר לשדר עם תוכנת OBS וכו'
      ולמצוא את קישור m3u8 של השידור, מצאתי את זה ביוטיוב, אבל משום מה הוא לא משמיע את זה תקין במערכת הטלפונית.
      אבל אפשר להשתמש עם שירותי הזרמה אחרים וזה עובד מצויין.

      פורסם בחדש במערכת
      צ
      צביקה
    • RE: שמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת

      @חזקי-ראזנבערג כתב בשמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת:

      @מוטי-לוין אבל בשלוחה הזה של ההשמעת קבצים שזה שלוחה 1 יש שמה כ700 הודעות ואני רוצה שיהיה אפשרות להקיש שמונה ולעבור להודעה הבא
      אבל אם המאזין לא מקיש שמונה אז יעבור לאחר שמיעת הודעה אחד לשלוחה 3
      ואני יגיד הודעה לפני זה ''אתם מועברים לשלוחה 3 באם אתם לא רוצים לעבור הקישו עכשיו שמונה ותמשיכו להאזין
      תודה רבה

      יש הגדרה מובנית בדיוק למטרה זו, ההפך ממה שהחברים כותבים כאן.

      ההגדרות המלאות

      ליציאה מהשלוחה לאחר מספר השמעות שהסתיימו בהצלחה (כלומר הסתיימו לבד ללא דפדוף):

      after_play=return_amount
      

      את כמות ההשמעות יש להכניס בערך

      return_amount=3
      

      ברירת מחדל חוזר שלב אחורה ניתן לשנות בערך playfile_end_goto

      playfile_end_goto=/8
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צביקה
    • RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!

      @אביי-ורבא כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:

      לא מבין את כל הלחוצים והמלחיצים, מטעם ימות כבר הבהירו שהכל ישוחזר, ושום דבר לא נמחק לצמיתות, אין שום סיבה הגיונית בעולם שיצטרכו לבצע פעולה מסויימת/למיין/לשלם/לרקוד/לקפוץ בשביל זה..

      יש להם תקלה רצינית, זה טבעי שהם קצת עסוקים מאשר להגיב לכל אחד שכותב בפורום פוסט שכבר ענו עליו 5 פעמים במהלך השרשור,

      אני לא חושב שיש בעיה עם זה שמבצעים פעולות משונות כעת במערכת, לענ"ד השיחזור יהיה ללפני שהתחילה התקלה, ובשעת השחזור עצמו לא יהיה גישה למערכת, כך שלא אמור להתרחש שום נזק מזה..

      הקווים שלי שאני מכיר פועלים כרגיל, (כולל הפרסומות 😉) וכן האתר פועל, מלבד הגישה לקבצים,

      פשוט המשיכו בחייכם (ולהתפלל, זה אף פעם לא מזיק..), ותשמחו שהפעם יש מישהו אחר שמטפל בתקלה וזה לא תקלה שאתם צריכים להזיע עליה 😉

      עם כל הכבוד לאופטימיות, יש הבדל עצום בין 'הבהרה בפורום' לבין התנהלות עסקית תקינה. כשחברה מספקת שירות לעסקים וארגונים, היא לא יכולה להסתפק בפוסט בשרשור. הציפייה היא להודעה רשמית, שקופה ומסודרת לכולם.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צביקה
    • RE: חדש! צאטופ - ChaTOP

      @MGM-IVR
      לא נכון זה לא בעיה למצוא את הכמה פוסטים שמתחיל עם פרסום.
      וכן גם לאחר שפנו אליו אין שום סיבה שלא ילך לעדכן את זה.
      אני מבין שהוא לא חייב כלום, אבל אני גם מבין שאם יש פורום ציבורי שאנשים מתעדכנים שם ופרסמת משהו תעדכן שזה ירד מהפרק.
      בסוף הוא השתמש עם כל האנשים שהשתמשו בזה בתקופה קצרה מאוד למציאת באגים ושיפור המוצר.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      צ
      צביקה
    • RE: פתיחת מערכות דרך האתר

      @oror053

      כל שיתחשק לו יקליק על המסך ויקבל מערכת??
      זה לא הולך ככה!

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צביקה
    • RE: הודעת תפריט רק למספרים מסויימים

      @כלומר

      מקדים רפואה למכה....

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צביקה

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צביקה

    • הסרת פרסומות דרך המערכת

      האם יש עדכון לגבי אפשרות להסרת פרסומות בצורה עצמאית דרך המערכת?
      כיום לפי הידוע לי זה מתבצע רק דרך נציג ובהעברת אשראי בטלפון, וזה פחות נוח.

      נראה שיהיה נכון לאפשר הסרה עצמאית ומסודרת, בלי תלות בנציג.

      אשמח לשמוע אם יש תכנון כזה, או שהחברה לא בדיוק מעוניינת שיסירו את הפרסומות?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צביקה
    • מודל תמחור יחידות להוצאת שיחות במערכת

      רציתי לשתף מחשבה שמעסיקה אותי לא מעט בזמן האחרון בנושא היחידות בהוצאות שיחה.

      המערכת של ימות המשיח היום מאוד מתקדמת ומתאימה לא רק לקווים פרטיים, אלא גם לעסקים, משרדים וחברות שעובדים באופן קבוע עם מרכזייה, שלוחות, העברות שיחה ונפח שיחות יומיומי.

      דווקא בגלל זה, מודל היחידות לפעמים מרגיש פחות נוח לשימוש כזה.
      גם הצורך לרכוש יחידות כל פעם מחדש הוא לא תמיד פשוט ונוח, וגם המחיר של היחידות פחות מתאים למי שעובד עם המערכת באופן קבוע ושוטף.

      מעבר לזה, קורה לא מעט שהיחידות פשוט נגמרות באמצע יום עבודה, ואז צריך לחכות למנהל הקו שיבצע רכישה, יעדכן וכו', וזה יוצר עצירה מיותרת בעבודה.

      לכן עלתה לי מחשבה:

      או שתהיה אפשרות לחבילות קבועות והוגנות יותר רק עבור הוצאות שיחה, בלי כל השירותים הנוספים מסביב
      או שלפחות תהיה אפשרות להטענה אוטומטית של יחידות ברגע שהן מתרוקנות

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צביקה
    • RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!

      @חוקר כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:

      נראה שהקווים אכן משוחזרים לנקודת זמן של שבוע אחורה
      6114b558-93af-466a-a998-a860d016c73b-image.png

      הרבה מהמערכות שוחזרו לנקודה הראשונה של המערכת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צביקה
    • RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!

      @אביי-ורבא כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:

      לא מבין את כל הלחוצים והמלחיצים, מטעם ימות כבר הבהירו שהכל ישוחזר, ושום דבר לא נמחק לצמיתות, אין שום סיבה הגיונית בעולם שיצטרכו לבצע פעולה מסויימת/למיין/לשלם/לרקוד/לקפוץ בשביל זה..

      יש להם תקלה רצינית, זה טבעי שהם קצת עסוקים מאשר להגיב לכל אחד שכותב בפורום פוסט שכבר ענו עליו 5 פעמים במהלך השרשור,

      אני לא חושב שיש בעיה עם זה שמבצעים פעולות משונות כעת במערכת, לענ"ד השיחזור יהיה ללפני שהתחילה התקלה, ובשעת השחזור עצמו לא יהיה גישה למערכת, כך שלא אמור להתרחש שום נזק מזה..

      הקווים שלי שאני מכיר פועלים כרגיל, (כולל הפרסומות 😉) וכן האתר פועל, מלבד הגישה לקבצים,

      פשוט המשיכו בחייכם (ולהתפלל, זה אף פעם לא מזיק..), ותשמחו שהפעם יש מישהו אחר שמטפל בתקלה וזה לא תקלה שאתם צריכים להזיע עליה 😉

      עם כל הכבוד לאופטימיות, יש הבדל עצום בין 'הבהרה בפורום' לבין התנהלות עסקית תקינה. כשחברה מספקת שירות לעסקים וארגונים, היא לא יכולה להסתפק בפוסט בשרשור. הציפייה היא להודעה רשמית, שקופה ומסודרת לכולם.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צביקה
    • RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻

      אני כבר מעל עשר שנים מתעסק עם מערכות של ימות המשיח עוד מהימים שהיינו צריכים מענה אנושי כדי לפתוח תת שלוחה, פתחתי מאות מערכות אם לא יותר.

      המהלך הזה חשוב מאוד ומבורך מצד האבטחה, אבל אני כבר רואה כמה וכמה מערכות שאם האימות לא יאפשר לי להיכנס אליהם, איבדתי את הגישה.
      יש לי מערכות שנפתחו על מספרי טלפון של אנשים שכבר לא זמינים ואני עדיין מטפל בהם, וגם מערכות שאין לי דרך אמיתית להוכיח שאני הבעלים שלהם.

      מבחינתי זה סגר לי את האפשרות לטפל בכמה וכמה מערכות שהייתי צריך להמשיך לנהל

      היו ברוכים חברה נכבדה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צביקה
    • עדכון על שליחת פקסים דרך המערכת

      נשלח במייל

      לקוחות יקרים

      הטכנולוגיה מתקדמת, והעולם משתנה...

      הגיע הזמן להיפרד מכמה דברים ישנים ולפנות מקום לחדשנות 👌

      אנחנו מודיעים כי במהלך החודש הקרוב נפסיק את תמיכתנו

      בשירותי הפקס במערכת.

      משמעות הדבר היא שלא ניתן יהיה עוד לשלוח ולקבל פקסים דרך המערכת שלנו.

      אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה - צוות שירות הלקוחות שלנו זמין בטלפון 077-2222770

      ונשמח לסייע במציאת פתרונות חלופיים מתאימים🙂

      תודה על ההבנה והשותפות לדרך 🤙

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צביקה
    • RE: שמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת

      @חזקי-ראזנבערג כתב בשמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת:

      @מוטי-לוין אבל בשלוחה הזה של ההשמעת קבצים שזה שלוחה 1 יש שמה כ700 הודעות ואני רוצה שיהיה אפשרות להקיש שמונה ולעבור להודעה הבא
      אבל אם המאזין לא מקיש שמונה אז יעבור לאחר שמיעת הודעה אחד לשלוחה 3
      ואני יגיד הודעה לפני זה ''אתם מועברים לשלוחה 3 באם אתם לא רוצים לעבור הקישו עכשיו שמונה ותמשיכו להאזין
      תודה רבה

      יש הגדרה מובנית בדיוק למטרה זו, ההפך ממה שהחברים כותבים כאן.

      ההגדרות המלאות

      ליציאה מהשלוחה לאחר מספר השמעות שהסתיימו בהצלחה (כלומר הסתיימו לבד ללא דפדוף):

      after_play=return_amount
      

      את כמות ההשמעות יש להכניס בערך

      return_amount=3
      

      ברירת מחדל חוזר שלב אחורה ניתן לשנות בערך playfile_end_goto

      playfile_end_goto=/8
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צביקה
    • RE: ליל תשעה באב - קריסה

      @אברהם-נ

      בטח שיש פתרון.
      תיאורטית, החברה יכולה להוסיף שרתים כדי לפתור את הבעיה, אבל בגלל שמדובר בשירות חינמי שהרווחים מגיעים ממכירות של שירותים נוספים, זה לא תמיד בראש סדר העדיפויות.
      כך שקשה להתלונן

      פורסם בבאגים במערכת
      צ
      צביקה
    • RE: ליל תשעה באב - קריסה

      @זעליג

      אויש, תחשוב שניה, אחי היקר.
      אין שרת מיוחד לקו שלך

      פורסם בבאגים במערכת
      צ
      צביקה
    • RE: מעבר בסיום במודל קבלת פקס

      @יוסף-ח

      לא יעבוד.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צביקה