תודה רבה מעומק הלב.
כנראה שלא עקבת אחרי מה שכתבו פה.
אף אחד לא חושב שאתה חייב משהו.
אבל זה פורום ציבורי, אין מה לעשות, אתה פותח פוסט, מפרסם את עצמך, משתמש באנשים שיתחברו ויעבדו על זה ולמצוא באגים, המינימום הוא שתעדכן...
הכל בסדר, ומחכים לפיתוחים מיוחדים להבא כמובן בתשלום.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צביקה
-
RE: חדש! צאטופ - ChaTOP
-
RE: שמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת
@חזקי-ראזנבערג כתב בשמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת:
@מוטי-לוין אבל בשלוחה הזה של ההשמעת קבצים שזה שלוחה 1 יש שמה כ700 הודעות ואני רוצה שיהיה אפשרות להקיש שמונה ולעבור להודעה הבא
אבל אם המאזין לא מקיש שמונה אז יעבור לאחר שמיעת הודעה אחד לשלוחה 3
ואני יגיד הודעה לפני זה ''אתם מועברים לשלוחה 3 באם אתם לא רוצים לעבור הקישו עכשיו שמונה ותמשיכו להאזין
תודה רבהיש הגדרה מובנית בדיוק למטרה זו, ההפך ממה שהחברים כותבים כאן.
ליציאה מהשלוחה לאחר מספר השמעות שהסתיימו בהצלחה (כלומר הסתיימו לבד ללא דפדוף):
after_play=return_amount
את כמות ההשמעות יש להכניס בערך
return_amount=3
ברירת מחדל חוזר שלב אחורה ניתן לשנות בערך playfile_end_goto
playfile_end_goto=/8
-
RE: חדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכת
@שמואל כתב בחדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכת:
לא משנה אם אתה בעל השידור.
אין דרך ״נורמלית״ לשדר מיוטיוב.אפשר לשדר עם תוכנת OBS וכו'
ולמצוא את קישור m3u8 של השידור, מצאתי את זה ביוטיוב, אבל משום מה הוא לא משמיע את זה תקין במערכת הטלפונית.
אבל אפשר להשתמש עם שירותי הזרמה אחרים וזה עובד מצויין. -
RE: פתיחת מערכות דרך האתר
כל שיתחשק לו יקליק על המסך ויקבל מערכת??
זה לא הולך ככה! -
RE: חדש! צאטופ - ChaTOP
@MGM-IVR
לא נכון זה לא בעיה למצוא את הכמה פוסטים שמתחיל עם פרסום.
וכן גם לאחר שפנו אליו אין שום סיבה שלא ילך לעדכן את זה.
אני מבין שהוא לא חייב כלום, אבל אני גם מבין שאם יש פורום ציבורי שאנשים מתעדכנים שם ופרסמת משהו תעדכן שזה ירד מהפרק.
בסוף הוא השתמש עם כל האנשים שהשתמשו בזה בתקופה קצרה מאוד למציאת באגים ושיפור המוצר. -
RE: חדש! צאטופ - ChaTOP
@avrham כתב בחדש! צאטופ - ChaTOP:
@צביקה כתב בחדש! צאטופ - ChaTOP:
אבל עדיין יהיה אנושי אם המתכנת יעדכן את הפוסט בימות שזה בעלות, ושאפשר להשיג בתשלום, ולא להשאיר פוסטים חגיגיים
אוקיי, וכששאלו, אני עדכנתי שהפיתוח לא פעיל יותר..
אולי אתה צודק שהיינו צריכים לעדכן מראש ולא שישאלו ואז נכתוב.אוקיי, זה כבר מובן בהתחלה וגם כתבו את זה כמה פעמים.
כרגע הפרסום החגיגי עדיין נמצא בפורום בלי שום תיעוד שזה לא עובד.
רק מי שיגלול בין 100 הפוסטים יגלה שזה לא פעיל.
נא לערוך את ההודעה הראשונה שזה לא פעיל או למחוק את הפוסט. -
עדכון מחברת ימות המשיח
תלמידים מחנכים, מורים ומנהלי מוסדות יקרים.
במהלך התקופה האחרונה הפעלנו את קווי הלמידה מרחוק עבורכם ועבור התלמידים וזאת על מנת לשמור על רצף הלמידה.
במצבים שלא ניתן לבצע זאת בצורה פרונטלית.
השקענו ואנו משקיעים רבות בטיפול הקווים על מנת שתוכלו לבצע את המוטל עליכם בצורה הטובה ביותר.
העלויות עבורנו הן רבות ובמיוחד עכשיו בתקופת המלחמה.
אנו נדרשים להוצאות כבדות על מנת לאפשר את המשך הלמידה.
כיום, כל מנוי משלם לחברת התקשורת שלא עבור חבילה דקות,
כאשר החוק מחייב את חברת התקשורת להעביר אלינו חלק קטן מאותו תשלום,
לפי היקף האזנה, כאשר סכומים אלו מסיים לנו לכסות את עלויות קוויה הלמידה מרחוק.
באופן תמוה, בחר משרד התקשורת דווקא בתקופה סוערת זו להפיץ שימוע,
שמטרתו לאפשר לחברות הסלולר לא להעביר את התשלום בגין דקות השימוש בלמידה מרחוק.
כך, למרות שאתם שילמתם כבר על דקות האזנה אלו כחלק ממחיר החבילה שלכם,
התשלום יישאר בכיס של חברת הסלולר.
משרד התקשורת מעוניין שההורים ומוסדות החינוך יהיה יאלצו לשלם סכומים נוספים,
על מנת לאפשר את מימון קווי הללמידה מרחוק.
כאשר הכסף אותו כבר שילמתם על הלמידה כחלק ממחיר חבילת הסלולר,
ינתן במתנה לחברות הסלולר.
השימוע אותו פרסם משרד התקשורת לא מדבר רק על שינוי עתידי.
משרד התקשורת רוצה לקחת את התשלום בצורה רטרואקטיבית,
כך שגם התשלום על השימוש שאותו עשיתם מתחילת המלחמה במערכת הלמידה מרחוק,
יישאר בכיסם של חברות הסלולר ולא יועבר למימון המערכת.
זאת לאחר שאתם המשתמשים כבר שילמתם בדקות השיחה אלו לחברות הסלולר.
ואנו נתנו לכם את השירות בהסתמך על אותו תשלום שצריך לעבור אלינו למימון המערכת.
אין באפשרותנו לאפשר לממן יותר את העלויות.
לכן, אנו נאלצים בצער רב לסגור באופן מיידי את קווי הלמידה מרחוק,
וזאת עד למציאת פתרון עולם לבעיה זו.
משרד התקשורת מאפשר לציבור להגיב לשימוע.
לכן, אנו מבקשים כי תפנו למשרד התקשורת ותביאו את עמדתכם על כך
שאתם לא מוכנים לשלם כפול על הלמידה מרחוק,
גם כחלק ממחיר החבילה וגם כתשלום נפרד.
על מנת למנוע את רוע הגזירה,
אנו מבקשים מכם לפנות למר אמי גילו ממשרד התקשורת בדואר אלקטרוני
בכתובת GILOHA@MOC.GOV.IL
ולבקש ממנו שלא לבטל את התשלומים מחברות התקשורת לקווה הלמידה מרחוק
שכן אין סיבה לחייב אתכם בתשלום נוסף על הלמידה מרחוק.
ניתן גם לפנות למשרד התקשורת במספר הטלפון 03-5198285
בין השעות שמונה בבוקר עד ארבע אחר הצהריים%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%97.mp3 -
RE: תחזית מזג אויר ירושלים
מישהו בנה כבר שלוחה לשמיעת הטמפרטורה הנוכחי דרך API????
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צביקה
-
RE: שמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת
@חזקי-ראזנבערג כתב בשמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת:
@מוטי-לוין אבל בשלוחה הזה של ההשמעת קבצים שזה שלוחה 1 יש שמה כ700 הודעות ואני רוצה שיהיה אפשרות להקיש שמונה ולעבור להודעה הבא
אבל אם המאזין לא מקיש שמונה אז יעבור לאחר שמיעת הודעה אחד לשלוחה 3
ואני יגיד הודעה לפני זה ''אתם מועברים לשלוחה 3 באם אתם לא רוצים לעבור הקישו עכשיו שמונה ותמשיכו להאזין
תודה רבהיש הגדרה מובנית בדיוק למטרה זו, ההפך ממה שהחברים כותבים כאן.
ליציאה מהשלוחה לאחר מספר השמעות שהסתיימו בהצלחה (כלומר הסתיימו לבד ללא דפדוף):
after_play=return_amount
את כמות ההשמעות יש להכניס בערך
return_amount=3
ברירת מחדל חוזר שלב אחורה ניתן לשנות בערך playfile_end_goto
playfile_end_goto=/8
-
RE: ליל תשעה באב - קריסה
בטח שיש פתרון.
תיאורטית, החברה יכולה להוסיף שרתים כדי לפתור את הבעיה, אבל בגלל שמדובר בשירות חינמי שהרווחים מגיעים ממכירות של שירותים נוספים, זה לא תמיד בראש סדר העדיפויות.
כך שקשה להתלונן -
RE: ווצאפ
תודה רבה
ניסיתי כעת וזה גם הלך לי.
מעניין מה קרה לי בשבוע שעבר
תודה בכל אופן -
RE: ווצאפ
@צביקה הפעם האחרונה היתה לפני חודש אבל קדמו לה פעמים רבות, אני בטוח ששום דבר לא השתנה (עכשיו אני יעשה עוד פעם...)
בתכלס' פשוט צריך להעביר את השיחה ללא מענה עד שהשיחה מגיעה לטלפון של המבקש, זה לא כזה מסובך...
אני מכיר קצת את ההגדרות.
רק שניסיתי לפני שבוע מכמה מכשירים להרבה מאוד מספרים בימות בשלל סוגי המספרים, ובדקתי וראיתי שלא נכנס שוב שיחה למערכת לאחר שליחת קוד קולי למערכת, הסקתי שיש בעיה.
לכן שאלתי מתי הצלחת לאחרונה -
RE: ווצאפ
@צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
אפשר גם להוסיף בini:no_ringing=yes
האם הצלחת לאמת לאחרונה?
-
RE: ווצאפ
@צביקה שים לב רק ש
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת
ראיתי, לא קשור לבעיה