תודה רבה מעומק הלב.
כנראה שלא עקבת אחרי מה שכתבו פה.
אף אחד לא חושב שאתה חייב משהו.
אבל זה פורום ציבורי, אין מה לעשות, אתה פותח פוסט, מפרסם את עצמך, משתמש באנשים שיתחברו ויעבדו על זה ולמצוא באגים, המינימום הוא שתעדכן...
הכל בסדר, ומחכים לפיתוחים מיוחדים להבא כמובן בתשלום.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צביקה
-
RE: חדש! צאטופ - ChaTOPפורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
-
RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
אני כבר מעל עשר שנים מתעסק עם מערכות של ימות המשיח עוד מהימים שהיינו צריכים מענה אנושי כדי לפתוח תת שלוחה, פתחתי מאות מערכות אם לא יותר.
המהלך הזה חשוב מאוד ומבורך מצד האבטחה, אבל אני כבר רואה כמה וכמה מערכות שאם האימות לא יאפשר לי להיכנס אליהם, איבדתי את הגישה.
יש לי מערכות שנפתחו על מספרי טלפון של אנשים שכבר לא זמינים ואני עדיין מטפל בהם, וגם מערכות שאין לי דרך אמיתית להוכיח שאני הבעלים שלהם.מבחינתי זה סגר לי את האפשרות לטפל בכמה וכמה מערכות שהייתי צריך להמשיך לנהל
היו ברוכים חברה נכבדה
-
מודל תמחור יחידות להוצאת שיחות במערכתפורסם בבקשות לפיתוח
רציתי לשתף מחשבה שמעסיקה אותי לא מעט בזמן האחרון בנושא היחידות בהוצאות שיחה.
המערכת של ימות המשיח היום מאוד מתקדמת ומתאימה לא רק לקווים פרטיים, אלא גם לעסקים, משרדים וחברות שעובדים באופן קבוע עם מרכזייה, שלוחות, העברות שיחה ונפח שיחות יומיומי.
דווקא בגלל זה, מודל היחידות לפעמים מרגיש פחות נוח לשימוש כזה.
גם הצורך לרכוש יחידות כל פעם מחדש הוא לא תמיד פשוט ונוח, וגם המחיר של היחידות פחות מתאים למי שעובד עם המערכת באופן קבוע ושוטף.מעבר לזה, קורה לא מעט שהיחידות פשוט נגמרות באמצע יום עבודה, ואז צריך לחכות למנהל הקו שיבצע רכישה, יעדכן וכו', וזה יוצר עצירה מיותרת בעבודה.
לכן עלתה לי מחשבה:
או שתהיה אפשרות לחבילות קבועות והוגנות יותר רק עבור הוצאות שיחה, בלי כל השירותים הנוספים מסביב
או שלפחות תהיה אפשרות להטענה אוטומטית של יחידות ברגע שהן מתרוקנות -
RE: חדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכתפורסם בחדש במערכת
@שמואל כתב בחדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכת:
לא משנה אם אתה בעל השידור.
אין דרך ״נורמלית״ לשדר מיוטיוב.אפשר לשדר עם תוכנת OBS וכו'
ולמצוא את קישור m3u8 של השידור, מצאתי את זה ביוטיוב, אבל משום מה הוא לא משמיע את זה תקין במערכת הטלפונית.
אבל אפשר להשתמש עם שירותי הזרמה אחרים וזה עובד מצויין. -
RE: שמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרתפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@חזקי-ראזנבערג כתב בשמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת:
@מוטי-לוין אבל בשלוחה הזה של ההשמעת קבצים שזה שלוחה 1 יש שמה כ700 הודעות ואני רוצה שיהיה אפשרות להקיש שמונה ולעבור להודעה הבא
אבל אם המאזין לא מקיש שמונה אז יעבור לאחר שמיעת הודעה אחד לשלוחה 3
ואני יגיד הודעה לפני זה ''אתם מועברים לשלוחה 3 באם אתם לא רוצים לעבור הקישו עכשיו שמונה ותמשיכו להאזין
תודה רבהיש הגדרה מובנית בדיוק למטרה זו, ההפך ממה שהחברים כותבים כאן.
ליציאה מהשלוחה לאחר מספר השמעות שהסתיימו בהצלחה (כלומר הסתיימו לבד ללא דפדוף):
after_play=return_amountאת כמות ההשמעות יש להכניס בערך
return_amount=3ברירת מחדל חוזר שלב אחורה ניתן לשנות בערך playfile_end_goto
playfile_end_goto=/8 -
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@אביי-ורבא כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
לא מבין את כל הלחוצים והמלחיצים, מטעם ימות כבר הבהירו שהכל ישוחזר, ושום דבר לא נמחק לצמיתות, אין שום סיבה הגיונית בעולם שיצטרכו לבצע פעולה מסויימת/למיין/לשלם/לרקוד/לקפוץ בשביל זה..
יש להם תקלה רצינית, זה טבעי שהם קצת עסוקים מאשר להגיב לכל אחד שכותב בפורום פוסט שכבר ענו עליו 5 פעמים במהלך השרשור,
אני לא חושב שיש בעיה עם זה שמבצעים פעולות משונות כעת במערכת, לענ"ד השיחזור יהיה ללפני שהתחילה התקלה, ובשעת השחזור עצמו לא יהיה גישה למערכת, כך שלא אמור להתרחש שום נזק מזה..
הקווים שלי שאני מכיר פועלים כרגיל, (כולל הפרסומות
) וכן האתר פועל, מלבד הגישה לקבצים,פשוט המשיכו בחייכם (ולהתפלל, זה אף פעם לא מזיק..), ותשמחו שהפעם יש מישהו אחר שמטפל בתקלה וזה לא תקלה שאתם צריכים להזיע עליה

עם כל הכבוד לאופטימיות, יש הבדל עצום בין 'הבהרה בפורום' לבין התנהלות עסקית תקינה. כשחברה מספקת שירות לעסקים וארגונים, היא לא יכולה להסתפק בפוסט בשרשור. הציפייה היא להודעה רשמית, שקופה ומסודרת לכולם.
-
RE: חדש! צאטופ - ChaTOPפורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
@MGM-IVR
לא נכון זה לא בעיה למצוא את הכמה פוסטים שמתחיל עם פרסום.
וכן גם לאחר שפנו אליו אין שום סיבה שלא ילך לעדכן את זה.
אני מבין שהוא לא חייב כלום, אבל אני גם מבין שאם יש פורום ציבורי שאנשים מתעדכנים שם ופרסמת משהו תעדכן שזה ירד מהפרק.
בסוף הוא השתמש עם כל האנשים שהשתמשו בזה בתקופה קצרה מאוד למציאת באגים ושיפור המוצר. -
RE: פתיחת מערכות דרך האתרפורסם בבקשות לפיתוח
כל שיתחשק לו יקליק על המסך ויקבל מערכת??
זה לא הולך ככה!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צביקה
-
הסרת פרסומות דרך המערכתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
האם יש עדכון לגבי אפשרות להסרת פרסומות בצורה עצמאית דרך המערכת?
כיום לפי הידוע לי זה מתבצע רק דרך נציג ובהעברת אשראי בטלפון, וזה פחות נוח.נראה שיהיה נכון לאפשר הסרה עצמאית ומסודרת, בלי תלות בנציג.
אשמח לשמוע אם יש תכנון כזה, או שהחברה לא בדיוק מעוניינת שיסירו את הפרסומות?
-
מודל תמחור יחידות להוצאת שיחות במערכתפורסם בבקשות לפיתוח
רציתי לשתף מחשבה שמעסיקה אותי לא מעט בזמן האחרון בנושא היחידות בהוצאות שיחה.
המערכת של ימות המשיח היום מאוד מתקדמת ומתאימה לא רק לקווים פרטיים, אלא גם לעסקים, משרדים וחברות שעובדים באופן קבוע עם מרכזייה, שלוחות, העברות שיחה ונפח שיחות יומיומי.
דווקא בגלל זה, מודל היחידות לפעמים מרגיש פחות נוח לשימוש כזה.
גם הצורך לרכוש יחידות כל פעם מחדש הוא לא תמיד פשוט ונוח, וגם המחיר של היחידות פחות מתאים למי שעובד עם המערכת באופן קבוע ושוטף.מעבר לזה, קורה לא מעט שהיחידות פשוט נגמרות באמצע יום עבודה, ואז צריך לחכות למנהל הקו שיבצע רכישה, יעדכן וכו', וזה יוצר עצירה מיותרת בעבודה.
לכן עלתה לי מחשבה:
או שתהיה אפשרות לחבילות קבועות והוגנות יותר רק עבור הוצאות שיחה, בלי כל השירותים הנוספים מסביב
או שלפחות תהיה אפשרות להטענה אוטומטית של יחידות ברגע שהן מתרוקנות -
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@חוקר כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
נראה שהקווים אכן משוחזרים לנקודת זמן של שבוע אחורה

הרבה מהמערכות שוחזרו לנקודה הראשונה של המערכת
-
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@אביי-ורבא כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מאמצע הלילה !!!:
לא מבין את כל הלחוצים והמלחיצים, מטעם ימות כבר הבהירו שהכל ישוחזר, ושום דבר לא נמחק לצמיתות, אין שום סיבה הגיונית בעולם שיצטרכו לבצע פעולה מסויימת/למיין/לשלם/לרקוד/לקפוץ בשביל זה..
יש להם תקלה רצינית, זה טבעי שהם קצת עסוקים מאשר להגיב לכל אחד שכותב בפורום פוסט שכבר ענו עליו 5 פעמים במהלך השרשור,
אני לא חושב שיש בעיה עם זה שמבצעים פעולות משונות כעת במערכת, לענ"ד השיחזור יהיה ללפני שהתחילה התקלה, ובשעת השחזור עצמו לא יהיה גישה למערכת, כך שלא אמור להתרחש שום נזק מזה..
הקווים שלי שאני מכיר פועלים כרגיל, (כולל הפרסומות
) וכן האתר פועל, מלבד הגישה לקבצים,פשוט המשיכו בחייכם (ולהתפלל, זה אף פעם לא מזיק..), ותשמחו שהפעם יש מישהו אחר שמטפל בתקלה וזה לא תקלה שאתם צריכים להזיע עליה

עם כל הכבוד לאופטימיות, יש הבדל עצום בין 'הבהרה בפורום' לבין התנהלות עסקית תקינה. כשחברה מספקת שירות לעסקים וארגונים, היא לא יכולה להסתפק בפוסט בשרשור. הציפייה היא להודעה רשמית, שקופה ומסודרת לכולם.
-
RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
אני כבר מעל עשר שנים מתעסק עם מערכות של ימות המשיח עוד מהימים שהיינו צריכים מענה אנושי כדי לפתוח תת שלוחה, פתחתי מאות מערכות אם לא יותר.
המהלך הזה חשוב מאוד ומבורך מצד האבטחה, אבל אני כבר רואה כמה וכמה מערכות שאם האימות לא יאפשר לי להיכנס אליהם, איבדתי את הגישה.
יש לי מערכות שנפתחו על מספרי טלפון של אנשים שכבר לא זמינים ואני עדיין מטפל בהם, וגם מערכות שאין לי דרך אמיתית להוכיח שאני הבעלים שלהם.מבחינתי זה סגר לי את האפשרות לטפל בכמה וכמה מערכות שהייתי צריך להמשיך לנהל
היו ברוכים חברה נכבדה
-
עדכון על שליחת פקסים דרך המערכתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
נשלח במייל
לקוחות יקרים
הטכנולוגיה מתקדמת, והעולם משתנה...
הגיע הזמן להיפרד מכמה דברים ישנים ולפנות מקום לחדשנות

אנחנו מודיעים כי במהלך החודש הקרוב נפסיק את תמיכתנו
בשירותי הפקס במערכת.
משמעות הדבר היא שלא ניתן יהיה עוד לשלוח ולקבל פקסים דרך המערכת שלנו.
אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה - צוות שירות הלקוחות שלנו זמין בטלפון 077-2222770
ונשמח לסייע במציאת פתרונות חלופיים מתאימים

תודה על ההבנה והשותפות לדרך

-
RE: שמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרתפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@חזקי-ראזנבערג כתב בשמיעת כמה הודעות ואחרי''ז להפנות לשלוחה אחרת:
@מוטי-לוין אבל בשלוחה הזה של ההשמעת קבצים שזה שלוחה 1 יש שמה כ700 הודעות ואני רוצה שיהיה אפשרות להקיש שמונה ולעבור להודעה הבא
אבל אם המאזין לא מקיש שמונה אז יעבור לאחר שמיעת הודעה אחד לשלוחה 3
ואני יגיד הודעה לפני זה ''אתם מועברים לשלוחה 3 באם אתם לא רוצים לעבור הקישו עכשיו שמונה ותמשיכו להאזין
תודה רבהיש הגדרה מובנית בדיוק למטרה זו, ההפך ממה שהחברים כותבים כאן.
ליציאה מהשלוחה לאחר מספר השמעות שהסתיימו בהצלחה (כלומר הסתיימו לבד ללא דפדוף):
after_play=return_amountאת כמות ההשמעות יש להכניס בערך
return_amount=3ברירת מחדל חוזר שלב אחורה ניתן לשנות בערך playfile_end_goto
playfile_end_goto=/8 -
RE: ליל תשעה באב - קריסהפורסם בבאגים במערכת
בטח שיש פתרון.
תיאורטית, החברה יכולה להוסיף שרתים כדי לפתור את הבעיה, אבל בגלל שמדובר בשירות חינמי שהרווחים מגיעים ממכירות של שירותים נוספים, זה לא תמיד בראש סדר העדיפויות.
כך שקשה להתלונן