אם אתה מעוניין יש אתר ממש טוב שעושה את זה
קריינות
ממליץ בחום
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי קול הקווים pro
-
RE: tts שמקריא נורמאלי את המילים
-
RE: פריצה לקו
@קול-הקווים-pro כתב בפריצה לקו:
@לוכד-נחשים לוג זה קובץ מידע שרושם את כל הפעולות שהמספר הזה כשהתקשר לקו
בהמשך לשאלתי הקודמת היכן מוצאים את הלוג ואיך קוראים אותו.
אז יש כאן:
https://f2.freeivr.co.il/post/164334
אפשרות של הצגת לוגים.
אבל איך אני רואה בלוג (ובאיזה לוג) מה הם השלוחות שהמתקשר סייר בהם?
וכן מה הוא לחץ בכל שלוחה?הסתדרת?
כי אני יכול ליצור לך מציג לוגים מסודר שמציג בדיוק איפה הוא נכנס -
RE: כמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר
@CUBASE כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
א. אפשר להצביע לאחרים רק אחרי שיש לך לפחות 5 מוניטין עריכה: אני רואה שיש לך יותר אז אולי זה מ-10.
15
@לוכד-נחשים כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
ד. מה זה "העתקת הגדרות", ואיך עושים את זה?
העתקת ההגדרות אם את מתכוון לזה:

אז הכוונה היא שאתה יכול דרך אתר הניהול לערוך הגדרות

אתה נכנס לשלוחה המתאימה לוחץ על הגדרות מתקדמות שם יש לך חלונית להכנסת הקוד אתה מדביק את הקוד ולוחץ שמור
בהצלחה!@לוכד-נחשים כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
@CUBASE כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
ד. השאלה לא ברורה..
לדוגמא זה:
https://f2.freeivr.co.il/post/179383
איך מעתיקים את כל ההגדרות האלו? ומה קורה כשעושים את זה?אתה פשוט פותח שלוחות ומדביק בשורת הקוד לפי המדריך בסופו של דבר אתה מקבל הודעות אישיות + יש לכם הודעה אישית
-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@cubase
תודה רבה ממש.
הצעות לפונקציות נוספות- שמיעת סך הדייסלקיים הכללי שיש למשתמש
- חישבון דייסליק מול לייק
- אם עושים שזה יהיה לאחר ההודעה אפשרות לדילוג בהקשה על 8 ולא על 2
-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@פיתה באתר הישן בלשונית אבטחה

-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@פיתה כן
(בעקרון עכשיו נראה לי עדיין אפשר לכתוב מערכת:סיסמא וזה יעובד)
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי קול הקווים pro
-
RE: tts שמקריא נורמאלי את המילים
אם אתה מעוניין יש אתר ממש טוב שעושה את זה
קריינות
ממליץ בחום -
RE: פתיחת תקיות לקבצים
@nhfk-sbhtk כדי לפתוח תיקייה עליך לפתוח שלוחה חדשה ולמחוק לה את קובץ ההגדרות
-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@CUBASE
תודה רבה על המודל המטורף הזה
נ.ב.
אם מוגדר שמשמיע בסוף ההודעה אז כדי לעקוף להודעה הבאה צריך להקיש 3 נראה לי כדאי שתעשה שזה יהיה כפתור 8 כדי לאפשר מעבר קל בין ההודעות
תודה -
RE: מרכזיה עם סוכן AI קיים בימות?
@y6714453 כתב במרכזיה עם סוכן AI קיים בימות?:
ההקלטה נשלחת לשרת, השרת משתמש עם המודל AI מחזיר תשובה בהתאם להנחיות, ואת התשובה מחזירים למשתמש,
באמצעות:איך את זה עושים?
נ.ב.
ץודה על ההסבר המפורט -
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@121244 כתב בתגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים
/
:ב. גם ובכללי אי אני אדע מה היו ההצבעות (זה נשמר באיזה קובץ?)
זה נשמר בקובץ ratingAPI שנמצא בשלוחה
זה התוכן של הקובץ
מספר ההודעה המספר ומה הוא הצביע ובסוף יש סיכום (אתה יכול לשנות בעקרון)

-
RE: תגובות | פיתוח פרטי | לייק ודיסלייק בהשמעת קבצים 👍/👎
@פיתה כן
(בעקרון עכשיו נראה לי עדיין אפשר לכתוב מערכת:סיסמא וזה יעובד)