@CUBASE
תודה רבה רבה!!!
עזרת לי מאוד!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי לוכד נחשים
-
כמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר
יש כמה דברים בפורום שלא הבנתי איך הם עובדים.
אשמח מאוד אם מישהו יוכל להקדיש לי כמה דקות להסביר לי.א. למה אני לא יכול להצביע לפוסטים של חברי הפורום?
ב. מה זה מוניטין, וכיצד רוכשים אותו?
ג. האם וכיצד יש דרך לצפות בהיסטוריה המלאה של הפוסטים שלי? כי בפרופיל שלי הוא מראה לי רק את האחרונים.
ד. מה זה "העתקת הגדרות", ואיך עושים את זה?
תודה רבה!!
-
RE: כמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר
@CUBASE כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:
ד. השאלה לא ברורה..
לדוגמא זה:
https://f2.freeivr.co.il/post/179383
איך מעתיקים את כל ההגדרות האלו? ומה קורה כשעושים את זה? -
RE: חיבור מספרים דרך האתר
@אA וואו. חבל.
טוב, תודה רבה בכל אופן על התגובה!
-
RE: תגובות: משתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום
-
RE: פריצה לקו
@קול-הקווים-pro
תודה רבה על ההצעה. אבל @פלוס היקר כבר עזר לי. הסתדרתי.
תודה על הרצון. -
RE: עזרה דחוף!!!
תודה רבה ל- @חזקי-ראזנבערג על העזרה בשעות המוקדמות של הבוקר.
-
RE: מודל הצינתוקים החדש של ימות המשיח🎉🎊
@אA כתב במודל הצינתוקים החדש של ימות המשיח

:@המומחה
היה כתוב ה1 באפריל.
איפה ראית?עבדו עליך כפרה...
יום המתיחות הבין לאומי...

פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי לוכד נחשים
-
RE: גמגום איטי בכל הקווים
@שואל-שאלה כתב בגמגום איטי בכל הקווים:
היה לי נושא שמסכם את כל הבאגים במערכת, אבל מכיון שמנהלי הפורום מחקו את קטגורית 'באגים במערכת' - נמחק גם הנושא ההוא
אההה... לא הבנתי לאן נעלם ה"באגים במערכת"...
למה באמת הם עשו את זה? שיטת הבת יענה מצאה חן בעינם?...
להתעלם משגיאות? -
RE: גמגום איטי בכל הקווים
@שואל-שאלה כתב בגמגום איטי בכל הקווים:
@לוכד-נחשים
אכן זה אחד מהבאגים הידועים כבר תקופה (כנראה לאחרונה זה החמיר)נו... אז מה יהיה?
יש פיתרון לזה? -
גמגום איטי בכל הקווים
קורה לכם גם?
בתקופה האחרונה לפעמים כשמתקשרים למערכת זה מגמגם וקטוע בצורה מטרידה עד שמנתקים ומתקשרים שוב. -
RE: אין אפשרות להירשם לצינתוקים😢😢
@שואל-שאלה
הוא לא הצליח להתחבר בכלל. כאילו שזה מספר זר שלא חובר למערכת. -
RE: אין אפשרות להירשם לצינתוקים😢😢
@משתמש-ייחודי
גם לי קרה.
אני מנהל, ניסיתי לחבר חבר לקו והוא לא מצליח בשום אופן להתחבר.
מה עושים?
-
משימות במערכת

מה אני אמור לרשום ב-"שם רשימת התפוצה / מזהה הרשימה"?
מה זה אומר בכלל? -
RE: עזרה דחוף!!!
תודה רבה ל- @חזקי-ראזנבערג על העזרה בשעות המוקדמות של הבוקר.
תודה.