@שואל-שאלה כתב בגמגום איטי בכל הקווים:
היה לי נושא שמסכם את כל הבאגים במערכת, אבל מכיון שמנהלי הפורום מחקו את קטגורית 'באגים במערכת' - נמחק גם הנושא ההוא
אההה... לא הבנתי לאן נעלם ה"באגים במערכת"...
למה באמת הם עשו את זה? שיטת הבת יענה מצאה חן בעינם?...
להתעלם משגיאות?


תודה.