• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. לוכד נחשים
    ל מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 14
    • פוסטים 70
    • קבוצות 0

    לוכד נחשים

    @לוכד נחשים

    16
    מוניטין
    15
    צפיות בפרופיל
    70
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    לוכד נחשים הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי לוכד נחשים

    • RE: כמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר

      @CUBASE
      תודה רבה רבה!!!
      עזרת לי מאוד!

      פורסם בעל הפורום
      ל
      לוכד נחשים
    • כמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר

      יש כמה דברים בפורום שלא הבנתי איך הם עובדים.
      אשמח מאוד אם מישהו יוכל להקדיש לי כמה דקות להסביר לי.

      א. למה אני לא יכול להצביע לפוסטים של חברי הפורום?

      ב. מה זה מוניטין, וכיצד רוכשים אותו?

      ג. האם וכיצד יש דרך לצפות בהיסטוריה המלאה של הפוסטים שלי? כי בפרופיל שלי הוא מראה לי רק את האחרונים.

      ד. מה זה "העתקת הגדרות", ואיך עושים את זה?

      תודה רבה!!

      פורסם בעל הפורום
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: קו חדש

      @מושקה @פיתה @א.א.פ. בסוף הסתדרתי איכשהו...
      הצלחתי לפתוח קו חדש.
      תודה רבה בכל אופן לכל המגיבים.🙏

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: כמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר

      @CUBASE כתב בכמה שאלות הסבר - אשמח אם מישהו יסביר:

      ד. השאלה לא ברורה..

      לדוגמא זה:
      https://f2.freeivr.co.il/post/179383
      איך מעתיקים את כל ההגדרות האלו? ומה קורה כשעושים את זה?

      פורסם בעל הפורום
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: חיבור מספרים דרך האתר

      @אA וואו. חבל.
      טוב, תודה רבה בכל אופן על התגובה!🙏

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: תגובות: משתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום

      @נר-יצחק

      תודה רבה רבה על ההסבר המושקע!! זה ממש האיר את עיני!🙏 🙏

      אם אפשר, יש עוד משהו שאני מבולבל בזה מאוד...
      כל מה שקשור להעתקת ויצירת הגדרות וקודים.
      אם תוכל להסביר איך עושים את זה, זה יעזור מאוד.
      תודה רבה!

      פורסם בעל הפורום
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: פריצה לקו

      @קול-הקווים-pro
      תודה רבה על ההצעה. אבל @פלוס היקר כבר עזר לי. הסתדרתי.
      תודה על הרצון.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: עזרה דחוף!!!

      תודה רבה ל- @חזקי-ראזנבערג על העזרה בשעות המוקדמות של הבוקר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: מודל הצינתוקים החדש של ימות המשיח🎉🎊

      @אA כתב במודל הצינתוקים החדש של ימות המשיח🎉🎊:

      @המומחה
      היה כתוב ה1 באפריל.
      איפה ראית?

      עבדו עליך כפרה...
      יום המתיחות הבין לאומי...😅😅

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי לוכד נחשים

    • RE: גמגום איטי בכל הקווים

      @שואל-שאלה כתב בגמגום איטי בכל הקווים:

      היה לי נושא שמסכם את כל הבאגים במערכת, אבל מכיון שמנהלי הפורום מחקו את קטגורית 'באגים במערכת' - נמחק גם הנושא ההוא

      אההה... לא הבנתי לאן נעלם ה"באגים במערכת"...
      למה באמת הם עשו את זה? שיטת הבת יענה מצאה חן בעינם?...😜 להתעלם משגיאות?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: גמגום איטי בכל הקווים

      @שואל-שאלה כתב בגמגום איטי בכל הקווים:

      @לוכד-נחשים
      אכן זה אחד מהבאגים הידועים כבר תקופה (כנראה לאחרונה זה החמיר)

      נו... אז מה יהיה?
      יש פיתרון לזה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • גמגום איטי בכל הקווים

      קורה לכם גם?
      בתקופה האחרונה לפעמים כשמתקשרים למערכת זה מגמגם וקטוע בצורה מטרידה עד שמנתקים ומתקשרים שוב.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: אין אפשרות להירשם לצינתוקים😢😢

      @שואל-שאלה
      הוא לא הצליח להתחבר בכלל. כאילו שזה מספר זר שלא חובר למערכת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: אין אפשרות להירשם לצינתוקים😢😢

      @משתמש-ייחודי
      גם לי קרה.
      אני מנהל, ניסיתי לחבר חבר לקו והוא לא מצליח בשום אופן להתחבר.
      מה עושים?😲

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • משימות במערכת

      1000002146.png

      מה אני אמור לרשום ב-"שם רשימת התפוצה / מזהה הרשימה"?
      מה זה אומר בכלל?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: עזרה דחוף!!!

      @TARR
      🆗 תודה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: עזרה דחוף!!!

      @חזקי-ראזנבערג כתב בעזרה דחוף!!!:

      @לוכד-נחשים תשנה את הנושא כנושא שנפתר !

      איך עושים את זה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: עזרה דחוף!!!

      תודה רבה ל- @חזקי-ראזנבערג על העזרה בשעות המוקדמות של הבוקר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים
    • RE: עזרה דחוף!!!

      @חזקי-ראזנבערג
      ניסיתי. לא קרה כלום...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ל
      לוכד נחשים