• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. oror053
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 4
    • עוקבים 26
    • נושאים 44
    • פוסטים 647
    • הגבוה ביותר 448
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 1

    oror053

    @oror053

    מומחה

    830
    מוניטין
    497
    צפיות בפרופיל
    647
    פוסטים
    26
    עוקבים
    4
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    oror053 הפסק לעקוב עקוב
    מומחה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי oror053

    • תגובות מימות המשיח

      יש משהו שקצת מציק לי. אנחנו כותבים וכותבים בקשות לפיתוח וכן על באגים במערכות לתועלת הכלל והפרט. כמובן שאנחנו מאמינים שימות המשיח עושים ככל שביכולתם כדי לעזור ולשפר, ואנחנו יודעים שהדברים לוקחים זמן. ומעריכים אתכם מאודדד.
      אבל.. אולי כדאי שהמתכנת (האלוף!) או מישהו משם יעדכן אותנו מדי פעם מה קורה עם הבקשות והבאגים. או לפחות 'קראתי - זה בטיפול'. 'קראנו - זה בפיתוח'. וכן אם יש משהו שלא אפשרי לתקן אז תכתבו 'לא אפשרי כעת', שלא נצפה סתם..
      לפעמים יש הרגשה שלא קוראים את כל מה שאנחנו כותבים שם, אנחנו דנים שם ביננו לבין עצמנו, משתתפים איש בצערו של חברו, ודשים באותם נושאים שוב ושוב, וזה לא עושה חשק לכתוב כי כמעט אף פעם אין תגובה.
      כמובן שזה לא מחוסר עבודה אלא מעומס עבודה ואנחנו מודים על הכל אלף תודות. אבל שנדע למה לצפות ולמה לא, מה בפיתוח ומה עדיין לא בכיוון.. אפילו תגובה מינימלית. זו ההרגשה שלי.
      תודה רבה.

      פורסם בעל הפורום
      oror053
      oror053
    • מדריך | שלוחת 'מאזינים למאזינים' מתוחכמת עם בקרת מנהל

      התלבטתי רבות אם לכתוב את המדריך הזה, כי הוא די ארוך. אבל החלטתי לבסוף לכתוב אותו, הואיל ואלו שיזדקקו לו (אפילו יהיו מעטים) זו תהיה הצלה בשבילם, כמו כן בחלק מהקווים נוכל לחסוך הרבה לשון הרע ומחלוקת. אשמח לתגובות מהמשתמשים כאן לאחר שיעיינו היטב.

      מהיום בו הוקמו קווי התוכן, התחבטו בעלי הקווים הפתוחים לציבור הרחב האם לאפשר למאזינים להביע את דעתם בחופשיות (מאזינים למאזינים), או שלא לאפשר, מכיוון שיש 'שועלים קטנים' שמקפידים להרוס את הקו עם הודעות שטותיות או לוחמניות, המבריחות את המאזינים האחרים.
      לכן הפתרון הוא לעשות שלוחת 'מאזינים למאזינים' בצורה מבוקרת.

      אז איך עושים את זה?

      ישנן כמה דרכים. אך לאחר שנים של ניסוי וטעיה, הריני להציג בפניכם את הפתרון שאני חושב שהוא הכי יעיל, בבחינת הדרך הארוכה שהיא קצרה (אמנם הוא כרוך בכמה שלבים, אבל מניסיון - שווה לנסות). כאן המקום להודות לאלו שעמלו ללבן את העניין בפורום הישן, והשתמשתי בחלק ממה שהובא שם.

      הרעיון מלמעלה: אלה שאנחנו מכירים - יוכלו להשאיר הודעות ללא כל הגבלה. אלה שהם 'ידועים לשמצה' - לא יוכלו להקליט בכלל, וכל השאר יעברו סינון של המנהל ע"י הקשה אחת שלו (או 2).

      • קודם כל יש לפתוח רשימת תפוצה של 'מנהלים' ולהכניס לתוכה את המספרים של המנהלים המבקרים.
        נקרא לה רשימת תפוצה מספר 10.

      • לפתוח רשימת תפוצה של 'מאושרים+חסומים'. לרשימה נוסיף במצב פעיל את המספרים שאנחנו סומכים עליהם בעיניים עצומות שהם לא יעשו נזקים.. ומנגד נוסיף שם במצב חסום את הבעייתיים שאנחנו לא רוצים שיוכלו להשאיר הודעות כלל. זה חוסך לנו זמן יקר של סינון הודעות, וגם תורם לכך שהקו יהיה פעיל גם בשעה שאין לנו פנאי לסנן הודעות.
        נקרא לה רשימת תפוצה מספר 11.

      כעת נפתח שלוחת תפריט עבור המאזינים למאזינים.
      בתפריט השלוחה נאמר: "לשמיעת ההודעות הקישו אחת, להקלטת הודעה הקישו שתיים".

      *כדי שהמערכת תעבוד בצורה הטובה ביותר, אנו נזקקים ל-4 שלוחות בתוך תיקיית ה'מאזינים למאזינים' (זה פחות מסובך ממה שזה נשמע), בהמשך אכתוב את ההגדרות שאמורות להיות בכל שלוחה:

      א. שלוחת השמעת הקלטות המאזינים, לדוגמא שלוחה 1.
      ב. שלוחה להקלטת הודעות מאזינים ללא סינון, לדוגמא שלוחה 2. (תכף נסביר איך זה בדיוק עובד).
      ג. שלוחת הקלטת מאזינים עם ביקורת (לשם ישלחו המאזינים שלא מורשים להקליט ללא ביקורת), לדוגמא שלוחה 3.
      ד. שלוחת ביניים של השמעת קבצים, לדוגמא שלוחה 0, אליה יועברו הודעות המאזינים הבלתי מסוננות, ומשם הם ישלחו ע"י המנהל בקלות לשלוחה 1, או לפח האשפה (נכתוב על כך בהמשך).

      *ההגדרות בשלוחות:
      שלוחה 1 היא שלוחת השמעת קבצים רגילה לחלוטין.

      type=playfile
      

      שלוחה 2 היא שלוחת הקלטת הודעות שהיא גם מסננת את המאזינים, מי ראוי להשאיר הודעה ישירה, ומי הודעותיו יסוננו ע"י מנהל. יש להגדיר בשלוחה:

      type=record
      folder_move=1
      check_template_filter=10,11
      check_template_filter_11_blocked_go_to=/
      check_template_filter_none_go_to=/3
      

      הסבר בקצרה - מי שברשימת המנהלים או ברשימת המאושרים, יכנס להקליט הודעה (שתועבר לשלוחה 1). מי שמוגדר כחסום יחזור לתפריט הקודם. וכל השאר יועברו בלא ידיעתם להקליט בשלוחה 3, שההודעות המוקלטות שם יעברו סינון מנהל.

      שלוחה 3 היא שלוחת הקלטות אליה יופנו אלו שלחצו על 2 והודעותיהם צריכות לעבור ביקורת מנהל, יש להגדיר בשלוחה:

      type=record
      folder_move=0
      check_template_filter=11
      check_template_filter_11_blocked_go_to=/
      

      בעצם הגדרנו שההקלטות יעברו לשלוחה 0. ובנוסף, עשינו סינון לחסומים ברשימה 11 שלא יוכלו להקיש 3 ולעקוף את החסימה (לחילופין, ניתן גם לקרוא לשלוחה אות באנגלית, וכך לא יוכלו להקיש עליה באמצעות מקשי הטלפון).

      שלוחה 0 היא שלוחה אליה מגיעים הודעות הראויות לסינון, והמנהל חורץ את גורלן לשבט או לחסד בקלות. בלחיצה על 1 הוא מעביר את ההקלטה לשלוחה 1, ובלחיצה על 2 הוא ימחק אותן. השלוחה תיפתח אוטומטית אך ורק למנהלים. כל האחרים לא יוכלו להיכנס.
      יש להגדיר בשלוחה:

      type=playfile
      white_list=yes
      white_list_type=template_number
      white_list_template_number=10
      admin_options_open=yes
      file_move_open=yes
      admin_options_file_delete_and_change_only=yes
      delete_message_only=yes
      control_play1=file_move
      playfile_control_play_file_move=1
      control_play2=admin_options
      

      הסבר:
      בהתחלה הגדרנו שרק המנהלים שברשימת התפוצה 10 יוכלו להיכנס לשלוחה (רשימה לבנה).
      אח"כ הגדרנו אפשרות ניהול של מחיקת קבצים מהשלוחה (הגדרנו מחיקה בלבד כדי לא להטריח עם תפריט ניהול). הקצנו לזה את מקש 2.
      כמו כן הגדרנו אפשרות העברת קבצים לשלוחה 1. הקצנו לזה את מקש 1.

      באופן כללי שמעתי ממשתמשים שזה עובד. אשמח לדיווח אם אכן זה עבד לך, וכן להצעות שיפור כאן.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      oror053
      oror053
    • כל הכבוד לימות המשיח

      בואו ונאמר כולם ישר כח לימות המשיח על הפורום החדש והמדהים!
      הרבה יותר שמיש ומשוכלל מהפורום הקודם.
      אמנם לפעמים קצת קשה להתרגל אחרי 4 שנים של שימוש בפורום הישן, ואולי אנחנו מתגעגעים לתוכן של "שאלות משתמשים" שנשאר שם..
      אבל ודאי שזה מהלך שיוביל את כולנו קדימה.
      ישר כח על הכל!

      פורסם בעל הפורום
      oror053
      oror053
    • כניסת מנהלים ללא סיסמה לניהול המערכת ולכל שלוחה - נצרך בכל מערכת

      הגדרה פשוטה אבל מאוד נצרכת לכל מנהל שנוהג להיכנס כמה וכמה פעמים ביום לשלוחת הניהול הטלפוני, ואין לו כח להקיש את סיסמת הניהול בכל פעם מחדש.

      אז כיצד נגדיר בדרך הכי פשוטה שרק המנהלים יכנסו לשלוחת הניהול (0) ללא סיסמה?

      פשוט פותחים רשימת תפוצה חדשה, נניח רשימה מס' 5, ומכניסים לתוכה את המספרים של המנהלים.

      לאחר מכן יוצרים שלוחה חדשה של 'כניסה לניהול', לדוגמא שלוחה A.

      לסיום - יש להגדיר בשלוחת הניהול המקורית, זו שאנו רוצים שיכנסו דרכה ללא סיסמה (בד"כ שלוחה 0), את ההגדרות הללו:

      type=admin_login
      admin_login_no_password=yes
      check_template_filter=5
      check_template_filter_none_go_to=/A
      check_template_filter_blocked_go_to=/A
      

      מעכשיו המנהלים יכנסו לשלוחת הניהול הטלפוני ללא סיסמה, וכל השאר יצטרכו להקיש אותה, וחסכנו לנו זמן יקר!

      אם רוצים 'לפטר' מנהל, ניתן לחסום אותו מהרשימה ואין צורך למחוק את מספרו לחלוטין.

      מקווה שהועלתי.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      oror053
      oror053
    • פתיחת מערכות דרך האתר

      נשמח אם תהיה אפשרות לפתוח מערכות תכנים/וצאפ פון/בלוג פון דרך האתר.
      זה ארוך ומייגע לעשות הכל דרך הטלפון (ואם יש חשש שאנשים יפתחו מערכות סתם, אז אפשר להגביל בדרכים אחרות).
      תודה רבה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      oror053
      oror053
    • RE: איזה לא נעים...

      על פי בדיקה בפרופיל של @אברהם-אברהם נוכחתי לראות שכמות העוקבים שלו זהה לכמות האנשים שהוא עוקב אחריהם.........

      פורסם בעל הפורום
      oror053
      oror053
    • RE: כמה כסף לוקחים על ניהול מערכת? תודה.

      אני לוקח לאנשים מחיר גבוה בהרבה ממה שנכתב פה, ומי שלא רוצה שיפתח בעצמו. הזמן שלי לא הפקר, וידע שווה כסף.
      תסתכלו על הסטטוס של שמואל במתמחים. אני מעתיק אותו לכאן:
      "אם עשיתי עבודה בחצי שעה, זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם)". עכ"ל.
      כמו שטכנאי מזגנים לוקח לך 300 שח על עצם זה שהוא דורך אצלך בבית, וכמו שפסיכולוג לוקח 500 שח לפגישה על זה שהוא יושב ומקשיב.. גם לנו מותר!
      אפילו אם זה רק העתק הדבק ב- FTP אני גובה מחיר מלא וזה יכול להיות גם 1200 שקל או יותר רק על עצם ההעתקה.
      תיחזוק ושינוי שלוחות זה כבר משהו אחר.
      ואם הם רוצים צינתוקים זה יעלה להם עוד כסף למרות שלי זה לא עולה.
      ככה זה בעסקים. כל פעולה שווה מחיר מלא.
      ותתפלאו.. יש הרבה אנשים שבאים ומשלמים יפה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      oror053
      oror053
    • RE: תמונת פרופיל.

      @אברהם-אבנר גם לי זה התחיל לעבוד בשלב של 50 מוניטין בערך. אולי זה באמת זה..

      פורסם בעל הפורום
      oror053
      oror053
    • RE: מוניטין ופרסום הודעות

      צריך שילחצו לך 5 פעמים

      פורסם בעל הפורום
      oror053
      oror053
    • RE: איזה לא נעים...

      @אברהם-אברהם חחחחחח

      פורסם בעל הפורום
      oror053
      oror053

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי oror053

    • RE: כמה לוקחים על בניית מערכת מורכבת?

      @אופיר 2000-2500

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      oror053
      oror053
    • RE: כניסה למערכת ללא סיסמא למנהלים

      @ישועה כתבתי על זה מדריך קצר בעבר כאן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      oror053
      oror053
    • RE: למה אני לא מצליח לעשות שלוחה 10 ומעלה,

      @מי-יודע-0 אתה צריך להגדיר תפריט דו ספרתי, ואחרי זה לקרוא לשלוחות 01,02,03 וכו' ואז זה יעבוד

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      oror053
      oror053
    • RE: יחידות בזול

      @עידו תעבור למייל נראה מה אפשר לעשות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      oror053
      oror053
    • RE: יחידות בזול

      @גמ-ח-קריינות כן, כמובן. נא לפנות למייל הנ"ל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      oror053
      oror053
    • RE: האם יחידה יורדת לדקה, או שזה מתחשב גם בחלקי דקה?

      @isi חלקי דקה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      oror053
      oror053
    • RE: האם יחידה יורדת לדקה, או שזה מתחשב גם בחלקי דקה?

      @isi בניתובי שיחה זה מחושב לפי חלקי דקה.
      בזיהוי דיבור זה מחושב לפי חלקי דקה עם מינימום התחלתי של 0.4 יחידה כמדומני.
      בהודעות קוליות זה לפי יחידה שלמה, ואם ההודעה יותר מדקה אז על החלק הנוסף על הדקה זה מחושב לפי חלקי יחידה (אא"כ מוגדר לך אחרת)
      בקמפיין צינתוק זה לפי עשירית יחידה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      oror053
      oror053
    • RE: חסימת מטרידי מערכות ימות המשיח ע"י מנהל הקו

      @פלוס אצלי זה מספר מנויד מחברת בזק. לא עם קידומת של ימות. מי חשב לנחש אותו?? מטריד

      פורסם בבקשות לפיתוח
      oror053
      oror053
    • RE: חסימת מטרידי מערכות ימות המשיח ע"י מנהל הקו

      @ילד-של-הקב-ה המשועממים האלה מגיעים לקווים שלי שאין לי מושג מאיפה הם יודעים עליהם..
      הם השאירו הודעות בקו שבניתי ל-30 אנשים (לא עשיתי הגבלת כניסה כי לא העליתי בדעתי שמישהו יתחיל לנחש מספרים). הם אשכרה מנחשים מספרים כדי להטריד. נאחל להם רפואה שלימה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      oror053
      oror053
    • RE: יחידות בזול

      @גמ-ח-קריינות כן במייל שפירסמתי בתחילת השירשור

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      oror053
      oror053