יש משהו שקצת מציק לי. אנחנו כותבים וכותבים בקשות לפיתוח וכן על באגים במערכות לתועלת הכלל והפרט. כמובן שאנחנו מאמינים שימות המשיח עושים ככל שביכולתם כדי לעזור ולשפר, ואנחנו יודעים שהדברים לוקחים זמן. ומעריכים אתכם מאודדד.
אבל.. אולי כדאי שהמתכנת (האלוף!) או מישהו משם יעדכן אותנו מדי פעם מה קורה עם הבקשות והבאגים. או לפחות 'קראתי - זה בטיפול'. 'קראנו - זה בפיתוח'. וכן אם יש משהו שלא אפשרי לתקן אז תכתבו 'לא אפשרי כעת', שלא נצפה סתם..
לפעמים יש הרגשה שלא קוראים את כל מה שאנחנו כותבים שם, אנחנו דנים שם ביננו לבין עצמנו, משתתפים איש בצערו של חברו, ודשים באותם נושאים שוב ושוב, וזה לא עושה חשק לכתוב כי כמעט אף פעם אין תגובה.
כמובן שזה לא מחוסר עבודה אלא מעומס עבודה ואנחנו מודים על הכל אלף תודות. אבל שנדע למה לצפות ולמה לא, מה בפיתוח ומה עדיין לא בכיוון.. אפילו תגובה מינימלית. זו ההרגשה שלי.
תודה רבה.

הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי oror053
-
תגובות מימות המשיח
-
מדריך | שלוחת 'מאזינים למאזינים' מתוחכמת עם בקרת מנהל
התלבטתי רבות אם לכתוב את המדריך הזה, כי הוא די ארוך. אבל החלטתי לבסוף לכתוב אותו, הואיל ואלו שיזדקקו לו (אפילו יהיו מעטים) זו תהיה הצלה בשבילם, כמו כן בחלק מהקווים נוכל לחסוך הרבה לשון הרע ומחלוקת. אשמח לתגובות מהמשתמשים כאן לאחר שיעיינו היטב.
מהיום בו הוקמו קווי התוכן, התחבטו בעלי הקווים הפתוחים לציבור הרחב האם לאפשר למאזינים להביע את דעתם בחופשיות (מאזינים למאזינים), או שלא לאפשר, מכיוון שיש 'שועלים קטנים' שמקפידים להרוס את הקו עם הודעות שטותיות או לוחמניות, המבריחות את המאזינים האחרים.
לכן הפתרון הוא לעשות שלוחת 'מאזינים למאזינים' בצורה מבוקרת.אז איך עושים את זה?
ישנן כמה דרכים. אך לאחר שנים של ניסוי וטעיה, הריני להציג בפניכם את הפתרון שאני חושב שהוא הכי יעיל, בבחינת הדרך הארוכה שהיא קצרה (אמנם הוא כרוך בכמה שלבים, אבל מניסיון - שווה לנסות). כאן המקום להודות לאלו שעמלו ללבן את העניין בפורום הישן, והשתמשתי בחלק ממה שהובא שם.
הרעיון מלמעלה: אלה שאנחנו מכירים - יוכלו להשאיר הודעות ללא כל הגבלה. אלה שהם 'ידועים לשמצה' - לא יוכלו להקליט בכלל, וכל השאר יעברו סינון של המנהל ע"י הקשה אחת שלו (או 2).
-
קודם כל יש לפתוח רשימת תפוצה של 'מנהלים' ולהכניס לתוכה את המספרים של המנהלים המבקרים.
נקרא לה רשימת תפוצה מספר 10. -
לפתוח רשימת תפוצה של 'מאושרים+חסומים'. לרשימה נוסיף במצב פעיל את המספרים שאנחנו סומכים עליהם בעיניים עצומות שהם לא יעשו נזקים.. ומנגד נוסיף שם במצב חסום את הבעייתיים שאנחנו לא רוצים שיוכלו להשאיר הודעות כלל. זה חוסך לנו זמן יקר של סינון הודעות, וגם תורם לכך שהקו יהיה פעיל גם בשעה שאין לנו פנאי לסנן הודעות.
נקרא לה רשימת תפוצה מספר 11.
כעת נפתח שלוחת תפריט עבור המאזינים למאזינים.
בתפריט השלוחה נאמר: "לשמיעת ההודעות הקישו אחת, להקלטת הודעה הקישו שתיים".*כדי שהמערכת תעבוד בצורה הטובה ביותר, אנו נזקקים ל-4 שלוחות בתוך תיקיית ה'מאזינים למאזינים' (זה פחות מסובך ממה שזה נשמע), בהמשך אכתוב את ההגדרות שאמורות להיות בכל שלוחה:
א. שלוחת השמעת הקלטות המאזינים, לדוגמא שלוחה 1.
ב. שלוחה להקלטת הודעות מאזינים ללא סינון, לדוגמא שלוחה 2. (תכף נסביר איך זה בדיוק עובד).
ג. שלוחת הקלטת מאזינים עם ביקורת (לשם ישלחו המאזינים שלא מורשים להקליט ללא ביקורת), לדוגמא שלוחה 3.
ד. שלוחת ביניים של השמעת קבצים, לדוגמא שלוחה 0, אליה יועברו הודעות המאזינים הבלתי מסוננות, ומשם הם ישלחו ע"י המנהל בקלות לשלוחה 1, או לפח האשפה (נכתוב על כך בהמשך).*ההגדרות בשלוחות:
שלוחה 1 היא שלוחת השמעת קבצים רגילה לחלוטין.type=playfile
שלוחה 2 היא שלוחת הקלטת הודעות שהיא גם מסננת את המאזינים, מי ראוי להשאיר הודעה ישירה, ומי הודעותיו יסוננו ע"י מנהל. יש להגדיר בשלוחה:
type=record folder_move=1 check_template_filter=10,11 check_template_filter_11_blocked_go_to=/ check_template_filter_none_go_to=/3
הסבר בקצרה - מי שברשימת המנהלים או ברשימת המאושרים, יכנס להקליט הודעה (שתועבר לשלוחה 1). מי שמוגדר כחסום יחזור לתפריט הקודם. וכל השאר יועברו בלא ידיעתם להקליט בשלוחה 3, שההודעות המוקלטות שם יעברו סינון מנהל.
שלוחה 3 היא שלוחת הקלטות אליה יופנו אלו שלחצו על 2 והודעותיהם צריכות לעבור ביקורת מנהל, יש להגדיר בשלוחה:
type=record folder_move=0 check_template_filter=11 check_template_filter_11_blocked_go_to=/
בעצם הגדרנו שההקלטות יעברו לשלוחה 0. ובנוסף, עשינו סינון לחסומים ברשימה 11 שלא יוכלו להקיש 3 ולעקוף את החסימה (לחילופין, ניתן גם לקרוא לשלוחה אות באנגלית, וכך לא יוכלו להקיש עליה באמצעות מקשי הטלפון).
שלוחה 0 היא שלוחה אליה מגיעים הודעות הראויות לסינון, והמנהל חורץ את גורלן לשבט או לחסד בקלות. בלחיצה על 1 הוא מעביר את ההקלטה לשלוחה 1, ובלחיצה על 2 הוא ימחק אותן. השלוחה תיפתח אוטומטית אך ורק למנהלים. כל האחרים לא יוכלו להיכנס.
יש להגדיר בשלוחה:type=playfile white_list=yes white_list_type=template_number white_list_template_number=10 admin_options_open=yes file_move_open=yes admin_options_file_delete_and_change_only=yes delete_message_only=yes control_play1=file_move playfile_control_play_file_move=1 control_play2=admin_options
הסבר:
בהתחלה הגדרנו שרק המנהלים שברשימת התפוצה 10 יוכלו להיכנס לשלוחה (רשימה לבנה).
אח"כ הגדרנו אפשרות ניהול של מחיקת קבצים מהשלוחה (הגדרנו מחיקה בלבד כדי לא להטריח עם תפריט ניהול). הקצנו לזה את מקש 2.
כמו כן הגדרנו אפשרות העברת קבצים לשלוחה 1. הקצנו לזה את מקש 1.באופן כללי שמעתי ממשתמשים שזה עובד. אשמח לדיווח אם אכן זה עבד לך, וכן להצעות שיפור כאן.
-
-
כל הכבוד לימות המשיח
בואו ונאמר כולם ישר כח לימות המשיח על הפורום החדש והמדהים!
הרבה יותר שמיש ומשוכלל מהפורום הקודם.
אמנם לפעמים קצת קשה להתרגל אחרי 4 שנים של שימוש בפורום הישן, ואולי אנחנו מתגעגעים לתוכן של "שאלות משתמשים" שנשאר שם..
אבל ודאי שזה מהלך שיוביל את כולנו קדימה.
ישר כח על הכל! -
כניסת מנהלים ללא סיסמה לניהול המערכת ולכל שלוחה - נצרך בכל מערכת
הגדרה פשוטה אבל מאוד נצרכת לכל מנהל שנוהג להיכנס כמה וכמה פעמים ביום לשלוחת הניהול הטלפוני, ואין לו כח להקיש את סיסמת הניהול בכל פעם מחדש.
אז כיצד נגדיר בדרך הכי פשוטה שרק המנהלים יכנסו לשלוחת הניהול (0) ללא סיסמה?
פשוט פותחים רשימת תפוצה חדשה, נניח רשימה מס' 5, ומכניסים לתוכה את המספרים של המנהלים.
לאחר מכן יוצרים שלוחה חדשה של 'כניסה לניהול', לדוגמא שלוחה A.
לסיום - יש להגדיר בשלוחת הניהול המקורית, זו שאנו רוצים שיכנסו דרכה ללא סיסמה (בד"כ שלוחה 0), את ההגדרות הללו:
type=admin_login admin_login_no_password=yes check_template_filter=5 check_template_filter_none_go_to=/A check_template_filter_blocked_go_to=/A
מעכשיו המנהלים יכנסו לשלוחת הניהול הטלפוני ללא סיסמה, וכל השאר יצטרכו להקיש אותה, וחסכנו לנו זמן יקר!
אם רוצים 'לפטר' מנהל, ניתן לחסום אותו מהרשימה ואין צורך למחוק את מספרו לחלוטין.
מקווה שהועלתי.
-
פתיחת מערכות דרך האתר
נשמח אם תהיה אפשרות לפתוח מערכות תכנים/וצאפ פון/בלוג פון דרך האתר.
זה ארוך ומייגע לעשות הכל דרך הטלפון (ואם יש חשש שאנשים יפתחו מערכות סתם, אז אפשר להגביל בדרכים אחרות).
תודה רבה. -
RE: איזה לא נעים...
על פי בדיקה בפרופיל של @אברהם-אברהם נוכחתי לראות שכמות העוקבים שלו זהה לכמות האנשים שהוא עוקב אחריהם.........
-
RE: כמה כסף לוקחים על ניהול מערכת? תודה.
אני לוקח לאנשים מחיר גבוה בהרבה ממה שנכתב פה, ומי שלא רוצה שיפתח בעצמו. הזמן שלי לא הפקר, וידע שווה כסף.
תסתכלו על הסטטוס של שמואל במתמחים. אני מעתיק אותו לכאן:
"אם עשיתי עבודה בחצי שעה, זה בגלל שעבדתי שנים ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה. אתה חייב לי על השנים, לא על הדקות. (מוקדש לכל הישראלים שחושבים שהידע הוא בחינם)". עכ"ל.
כמו שטכנאי מזגנים לוקח לך 300 שח על עצם זה שהוא דורך אצלך בבית, וכמו שפסיכולוג לוקח 500 שח לפגישה על זה שהוא יושב ומקשיב.. גם לנו מותר!
אפילו אם זה רק העתק הדבק ב- FTP אני גובה מחיר מלא וזה יכול להיות גם 1200 שקל או יותר רק על עצם ההעתקה.
תיחזוק ושינוי שלוחות זה כבר משהו אחר.
ואם הם רוצים צינתוקים זה יעלה להם עוד כסף למרות שלי זה לא עולה.
ככה זה בעסקים. כל פעולה שווה מחיר מלא.
ותתפלאו.. יש הרבה אנשים שבאים ומשלמים יפה. -
RE: תמונת פרופיל.
@אברהם-אבנר גם לי זה התחיל לעבוד בשלב של 50 מוניטין בערך. אולי זה באמת זה..
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי oror053
-
RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳
@פלוס לא בא להביע דעה. גם אני הופתעתי שזה התחיל בפתאומיות, רק אשתף אתכם בכמה דברים שהבנתי משיחה אתמול עם ההנהלה הבכירה. מקווה שיועיל.
- עדיין העניינים לא הוחלטו באופן סופי. ימות המשיח בעצמם בסה"כ מנסים ליצור מודול הכנסה חליפי לדמי הקישורית שירדו ל-0. הם בעצמם לא יודעים בדיוק איך זה יתומחר ואם זה יצליח.
- הפרסמות עלו בחלק מהקווים כמודול נסיוני (שמופיע בחוזה הלקוח), כשיוחלט מה בדיוק יהיו המסלולים יושמעו הודעות בכלל המערכות שבעוד X זמן הם צריכים להחליט אם לאפשר פרסומות (ברירת מחדל), לקנות חבילות, לשלם כסף במקום הפרסומות וכו'.
- נכון לעכשיו אין פרסומות אצל ריסיילרים (כך גם אצלי בריסיילר לא שמעתי שיש).
- למיטב הבנתי אין פרסומות כרגע בקווים שמוגדרים אצלם כקווים של עסקים. הם יודעים שזה פחות מתאים. כמובן שמי שפתח קו שהם לא יודעים שהוא עסקי אז יתכנו פרסומות.
- כרגע ישנה אפשרות להסיר פרסומות מהקו בעלות של 9.90 לחודש. מתחייבים עד חודשיים.
- גם לאחר שהכל ישתנה באופן גורף, העלויות הצפויות הן בסגנון הזה, לא תהיה הפתעה של סכומים גרנדיוזיים, אך בקווים ממש גדולים יתכנו מחירים גבוהים יותר. הכל בהתאם לנפח של הקו וההוצאות של ימות המשיח כדי לתפעל אותו.
- בשום תרחיש דברים שעובדים בקווים לא יפסיקו לעבוד באופן פתאומי.
- מי שיאפשר אצלו פרסומות יזכה בתגמול כמו לפני 3 שנים טרום תחילת ירידת דמי הקישורית. כמו כן מי שיביא מפרסמים יזכה בתגמול גם על מערכות שאינן שלו (חלוקה של 40 אחוז לימות המשיח, 30 אחוז לבעלי הקווים ו30 אחוז למפרסם).
- ימות המשיח תמיד יעדיפו שהפרסומות ישארו מאשר שאנשים ישלמו כסף על קו ללא פרסומות (למרות שתהיה אפשרות). כך שיתגמלו את בעלי הקווים במדת האפשר.
- יש למאזינים אפשרות לקנות חבילה של 2000 דקות ללא פרסומות ב 7.90.
- כנראה העלויות למערכות שלא יהיו בהן פרסומות יתומחרו לפי מספר קווים שימות המשיח יפתחו למערכת בו זמנית. לדוגמא קווים של עסקים לא צריכים בד"כ יותר מ-5 קווים בו זמנית, אך קווי חדשות צריכים עשרות וכו'. וכפי שכתבתי טרם הוחלט לסגור את התמחור איך זה בדיוק יתבצע, מה עושים עם דקות חריגה, איך יהיו בנויות החבילות וכו'.
-
RE: העברת שיחה פעמיים לא עובד
@בוס שלחתי להם. נראה מה תהיה התגובה.
אם המדיניות החדשה תגרום שהעניינים יזוזו מהר יותר, לדעתי שווה לקחת סיכון קטן.
אבל אם הזמן שיקח מהרגע שיעבירו לטיפול עד הפתרון ישאר אותו דבר - לא הרווחנו כלום.. -
העברת שיחה פעמיים לא עובד
שלום, אני משתמש אצלי במרכזיה ב"פעולות נציג במהלך שיחה עם לקוח (העברת שיחה/המתנה ועוד)"
שמתי לב שאי אפשר להעביר שיחה פעמיים. אם נציג א' מעביר את השיחה לנציג ב', כשנציג ב' רוצה להחזיר בחזרה את השיחה לנציג א' או להעביר לנציג ג' זה לא עובד. השיחה פשוט מתנתקת.
יש למישהו פתרון? -
RE: פרסומת
מישהו יודע אם הפרסומות הן רק בקווים של ימות המשיח או גם אצל הריסיילרים?
-
RE: למה אני לא מצליח לעשות שלוחה 10 ומעלה,
@מי-יודע-0 אתה צריך להגדיר תפריט דו ספרתי, ואחרי זה לקרוא לשלוחות 01,02,03 וכו' ואז זה יעבוד