• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. eliyahu
    3. הגבוה ביותר
    E
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 43
    • נושאים 128
    • פוסטים 1071
    • הגבוה ביותר 699
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 1

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי eliyahu

    • שינוי תפריט לשתי ספרות ללא שינוי שם לשלוחות

      שלום

      מכירים את זה שבניתם קו ובהמשך הזמן אתם רוצים שיהיה יותר מ9 שלוחות בתפריט?
      אז בגדול מה שעושים מגדירים שהתפריט יהיה בעל 2 ספרות ומשנים את השם לכל השלוחות. (לדוגמה שלוחה 9 הופכת ל09)
      אבל מה הבעייה? שלפעמים זה ממש דופק את כל המערכת. זה יוצר לינקים שבורים והרבה שלוחות מפסיקות לעבוד בגלל שהנתיב של השלוחות שונה.
      ובכן במקום שעכשיו תעברו שלוחה שלוחה ותשנו לה את השם יש פיתרון פשוט.
      עקבו אחריי.

      שלב ראשון משנים את התפריט ל2 ספרות על ידי ההגדרה הבאה

      digits=2
      

      שלב שני מגדירים בתפריט את ההגדרה הבאה

      text_extensions=yes
      

      שלב שלישי יוצרים קובץ בשלוחה בשם ExtensionNumbersAndAssociations.ini ומכניסים לו את ההגדרות הבאות

      00=0
      01=1
      02=2
      03=3
      04=4
      05=5
      06=6
      07=7
      08=8
      09=9
      

      וזהו. אין כל צורך לשנות את השם לשלוחות. הכל יעבוד תקין.


      הגדרת תפריט לשתי ספרות בכל המערכת

      במקרה שאתם מעונינים להגדיר את ההגדרה הנ"ל על כל המערכת (בשונה מההגדרה הנ"ל שעובדת רק באותה שלוחה שמוגדרת), יש להכניס בשלוחה הראשית של המערכת בתוך קובץ ExtensionNumbersAndAssociations.ini את ההגדרות הבאות:

      default_00=0
      default_01=1
      default_02=2
      default_03=3
      default_04=4
      default_05=5
      default_06=6
      default_07=7
      default_08=8
      default_09=9
      

      ע"פ הדוגמה:
      במידה ובשלוחה הראשית בקובץ ivr.ini מוגדר digits=2, אז בכל מקום במערכת שיהיה תפריט עם שלוחות בנות ספרה בודדת ושלוחות בנות 2 ספרות, המערכת תתחשב גם בהקשה של ספרה בודדת ותעביר את המאזין לשלוחה הרצויה.

      בהצלחה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      E
      eliyahu
    • קובץ שקט תקין להחלפת הודעות מערכת

      ב"ה

      מצורף בזה קובץ שקט תקני למערכות, למקרה שרוצים להחליף הודעת מערכת לשקט,

      יש מקומות שהמערכת יודעת להסתדר עם קובץ ריק, אבל יש מקומות כמו חדר ועידה ועוד שזה גורם כשל והמערכת לא מתקדמת בהתאם לציפיות. ולכן יש להשתמש בקובץ הזה.

      לסיכום: כל מקום שצריך הודעת מערכת שקט וכדומה, מומלץ מאוד מאוד להשתמש בקובץ המצורף

        quiet.wav

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • חדש במודול API! מעבר להשמעת קובץ מנקודת יצירה מסוימת

      ב"ה

      עודכן גם בשרשור המתאים

      חדש במודול API! מעבר להשמעת קובץ מנקודת יצירה מסוימת

      להלן ההגדרות

      העברת השיחה לשלוחת השמעת קבצים והשמעת קובץ ספציפי מנקודת עצירה מסוימת - go_to_folder_and_play

      הערכים הניתנים להגדרה

      • השלוחה אליה השיחה תועבר.
        לדוגמה /1/5 למעבר לשלוחה /1/5
      • שם הקובץ להשמעה.
        ניתן להגדיר ב-2 אפשרויות.
        האפשרות הראשונה היא לציין רק את שם הקובץ (לדוגמה 005) ואז בכזה מקרה המערכת תשמיע את הקובץ מהשלוחה אליה המשתמש מועבר.
        האפשרות השניה היא לציין נתיב מלא של הקובץ להשמעה. (לדוגמה /1/4/006) ואז בכזה מקרה המערכת תשמיע את הקובץ מהנתיב שצוין
      • נקודת עצירה בקובץ - באלפיות שניה (לדוגמה 1001)

      הגדרות לדוגמה

      go_to_folder_and_play=/1/5,005,1001
      go_to_folder_and_play=/1/5,1/4/006,1001
      

      בברכה,
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה

      ב"ה

      שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה (ניתן להטמעה בכל מודול)

      ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח צנתוק (צלצול ניתוק) למחייג
      ההגדרה היא

      send_tzintuk=yes
      

      ברירת מחדל המספר ממנו יוצאת השיחה הוא המספר הראשי של המערכת
      ניתן להגדיר זיהוי של מספר משני או מספר שאושר לזיהוי יוצא
      ההגדרה היא

      send_tzintuk_from=0772222770
      

      במקרה כזה, המערכת תוציא את השיחה ממספר 0772222770

      שימו לב! ניתן לשלוח צנתוק לאותה שלוחה רק פעם אחת בשיחה.

      לעת עתה (עד להודעה אחרת בפורום) הצנתוק ללא עלות יחידות

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • "חרבות ברזל" - מספר עדכונים חשובים

      שלום וברכה,
      להלן מספר עדכונים


      עומס פניות

      אנו חווים כרגע עומס פניות חריג גם במוקד הטלפוני וגם במייל ומשתדלים לתת מענה לכל מי שפונה.
      אם לא קיבלתם מענה בטלפון ניתן לפנות במייל cs@yemot.co.il ובווצאפ 0533137770.


      דרושים

      עדכון מתאריך 26/10/2023 - זה כבר לא רלוונטי
      אם יש לכם היכרות עם המערכות שלנו, ואתם רוצים להירתם ולהצטרף למאמץ.
      שלחו לנו מייל לכתובת jobs@yemot.co.il עם פרטיכם.
      העבודה בתשלום.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • שליחת DTMF מוגדר מראש (דימוי הקשות)

      שליחת DTMF מוגדר מראש

      ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח לשיחה הנכנסת DTMF (הקשת ספרות) מוגדר מראש
      ההגדרה היא

      send_dtmf=כאן יש לרשום את הספרות לשליחה
      

      לדוגמה

      send_dtmf=156
      

      בדוגמה, המערכת תשלח את הספרות 156

      ניתן גם להגדיר שהמערכת תקיש את הספרות במרווחי זמן, ושמשך הקשה יהיה זמן מסויים
      לדוגמא

      send_dtmf=123,5000,2000
      

      בדוגמא, המערכת תמתין 5 שניות (5000ms) ותקיש 1, ולאחר מכן, תמתין שוב 5 שניות, ותקיש 2, ושוב תמתין 5 שניות, ותקיש 3, ואורך ההקשה (הלחיצה) יהיה 2 שניות (2000ms)

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • RE: הודעה חשובה על שינוי מתוכנן ב"האזנה אחרונה"

      סיפור לשינה: "גלגולו של פיצ'ר"

      סיפורנו עוסק במודול השמעת קבצים הפופולרי.
      גיבור סיפורנו הוא לא אחר מאשר פיצ'ר האזנה אחרונה.
      הפיצ'ר נולד מתוך בקשה פשוטה ותמימה "השיחה התנתקה לי באמצע שהקשבתי למשהו חשוב, אנא עזרו לי לחזור לקובץ ששמעתי".
      לאחר לידתו, הפיצ'ר סבל מבעיות גדילה ועם הזמן הוא התחיל להתמודד עם בקשות מורכבות יותר בסגנון "למה אתה מחזיר אותי לשלוחה 1? אני רציתי רק את שלוחה 2!"
      בהמשך, כבר כולם ממש כעסו עליו "אתה בכלל לא עובד! במקום להחזיר אותי למיקום הנכון אתה רק מתלונן וצורח "שגיאה" "שגיאה" ולא מקשיב למה שאומרים לך".
      וכך הלך הפיצ'ר ודעך ודעך עד שהגיע לבית החולים על סף התמוטטות.
      בבית החולים ניסו לטפל בחולה בדרכים המקובלות, אבל התברר ששום דבר לא עוזר והחולה לא מראה סימני החלמה.
      בלית ברירה, התיישבו הרופאים והחליטו על ניתוח מורכב.
      הניתוח הסתיים והחולה כרגע במחלקת התאוששות מחובר למוניטור צמוד.
      אנחנו מקווים שבקרוב ממש, הפיצ'ר יקום בריא ושלם ויחזור לשמח את כלל המאזינים.
      ועד כאן סיפורנו לערב זה.

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • חדש במודול תור - פעולות נציג במהלך שיחה עם לקוח (העברת שיחה/המתנה ועוד)

      ב"ה

      חידוש גדול במודול תור
      החל מהיום ניתן להגדיר פעולות שהנציג יוכל לבצע במהלך השיחה
      הפעולות האפשריות הן

      1. החזקת שיחה (הלקוח ישמע מנגינה מוגדרת בזמן ההמתנה)
      2. העברה לנציג אחר
      3. העברה לשלוחה במערכת

      ההגדרות המלאות כאן.
      שימו לב! את האפשרות אנחנו מפעילים כעת באופן ניסיוני וייתכנו שינויים בצורה שבה הדברים פועלים.

      קרדיט ל @יעקב שעבד קשה על הפיתוח
      בברכה, אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • סדר פעולות בכניסה לשלוחה לפני המעבר למודול עצמו

      להלן יפורטו סדר הפעולות של המערכת שנעשה בכל כניסה לשלוחה
      לאחר הפעולה/בדיקה הראשונה המערכת ממשיכה לפעולה/בדיקה השניה. במידה והבדיקה הראשונה חסמה את הכניסה לשלוחה לא יתבצעו הפעולות/בדיקות הנוספות כלל

      key הסבר מידע נוסף
      1 check_if_mobile_kosher_phone בדיקה אם מספר כשר https://f2.freeivr.co.il/post/135553
      2 limit_call_seconds הגבלת אורך שיחה כהטמעה בכל מודול https://f2.freeivr.co.il/post/77
      3 mode_say_log השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/1248
      4 enter_if_time כניסה לשלוחה לפי זמנים https://f2.freeivr.co.il/post/941
      5 enter_after_time זמן פתיחת שלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/941
      6 password סיסמה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/948
      7 black_no_phone חסימת מספרים ללא זיהוי https://f2.freeivr.co.il/post/970
      8 check_phone_verify אימות דו שלבי https://f2.freeivr.co.il/post/969
      9 white_list רשימה לבנה https://f2.freeivr.co.il/post/972
      10 black_list רשימה שחורה https://f2.freeivr.co.il/post/1246
      11 enter_id כניסה לפי מספר אישי https://f2.freeivr.co.il/post/1250
      12 check_did_and_go_to_folder הפנייה לפי מספר מחייג ו/או מחויג https://f2.freeivr.co.il/post/60
      13 check_access_filter אקסס פילטר https://f2.freeivr.co.il/post/60901
      14 send_sms שליחת מסרון (sms) בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/2770
      15 send_tzintuk שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/89969
      16 oref_check השמעת אזעקות בזמן אמת https://f2.freeivr.co.il/post/79323
      17 enter_foldar_end_time זמן סגירת שלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/941
      18 check_phone_number כניסה לשלוחה ע"פ מספר ישראלי/לא ישראלי https://f2.freeivr.co.il/post/1247
      19 checking_units_ext התראה על כמות נמוכה של יחידות או פג תוקף https://f2.freeivr.co.il/post/18757
      20 go_to_from_tzintuk פילטר לפי רשימת צינתוקים https://f2.freeivr.co.il/post/41323
      21 check_template_filter פילטר לפי מספר רשימות תפוצה https://f2.freeivr.co.il/post/124
      22 check_points_filter פילטר לפי ניקוד https://f2.freeivr.co.il/post/56097
      23 check_listening_ok פילטר לפי האזנה לקובץ מסוים במערכת https://f2.freeivr.co.il/post/92925
      24 check_api בדיקת הרשאת כניסה ב-API https://f2.freeivr.co.il/post/33763
      25 send_message_to_telegram שליחת הודעה לטלגרם בכל כניסה לשלוחה https://f2.freeivr.co.il/post/51968
      26 points_time הוספת ניקוד בהתאם לזמן האזנה https://f2.freeivr.co.il/post/48236
      27 send_dtmf שליחת DTMF מוגדר מראש https://f2.freeivr.co.il/post/78119
      28 play_campaign_message השמעת הודעות קמפיין (מלבד מודול תפריט - menu) https://f2.freeivr.co.il/post/62038
      29 check_if_music_on_hold פילטר כניסה ומעבר לפי בדיקה אם שידור חי אינטרנטי פעיל https://f2.freeivr.co.il/topic/14500
      30 limit_entries_folder_max הגבלת כמות כניסות לשלוחה בצורה כללית https://f2.freeivr.co.il/post/23170
      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • הוספת והסרת מספרים דרך הטלפון מרשימות שונות במערכת (רשימה לבנה, רשימה שחורה, רשימת תור ועוד)

      שלום וברכה,

      ההגדרות כאן מבוססות על המודול הזה והמודול הזה.

      הדבר מאפשר להוסיף ולהסיר מספרי טלפון מקבצים שונים במערכת (כדוגמת WhiteList.ini BlackList.ini queue.ini ועוד).

      וכעת להגדרות

      שלוחה להוספת המספר על ידי המתקשר בעצמו

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone
      record_name=no
      say_name=no
      delete_id_exit=yes
      

      בשורה add_id_to_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (ללא סיומת ini)
      לדוגמה להוספת המספר לקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      add_id_to_list_location_list=/1/queue
      

      שלוחה להסרת המספר על ידי המתקשר בעצמו

      type=remove_id_from_list
      remove_id_from_list_location_list=
      remove_id_from_list_key=phone
      remove_id_from_list_mode=key_only
      

      בשורה remove_id_from_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (כולל סיומת ini)
      לדוגמה להסרת המספר מקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      remove_id_from_list_location_list=/1/queue.ini
      

      שלוחה להוספת מספרים מטלפון אחר

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=
      enter_id=yes
      enter_id_type=digits
      enter_id_type_digits_amount=none
      record_name=no
      say_name=no
      enter_id_read_say=yes
      delete_id_exit=yes
      

      בשורה add_id_to_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (ללא סיומת ini)
      לדוגמה להוספת המספר לקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      add_id_to_list_location_list=/1/queue
      

      שלוחה להסרת מספרים מטלפון אחר

      type=remove_id_from_list
      remove_id_from_list_location_list=
      remove_id_from_list_key=EnterId
      remove_id_from_list_mode=key_only
      enter_id=yes
      enter_id_type=digits
      enter_id_type_digits_amount=none
      record_name=no
      say_name=no
      enter_id_read_say=yes
      delete_id_exit=yes
      

      בשורה remove_id_from_list_location_list= יש לרשום את הנתיב המלא של הקובץ ואת שמו (כולל סיומת ini)
      לדוגמה להסרת המספר מקובץqueue.ini שבשלוחה 1 יש לרשום:

      remove_id_from_list_location_list=/1/queue.ini
      

      הודעות מערכת קשורות:
      M1103 אנא הקישו את המספר האישי וסולמית לְסיום.
      M1119 לאישור הקישו 1, להקשה מחודשת הקישו 2
      M3410 מספרכם אינו רשאי להירשם, לבירורים פנו לאחראי
      M3411 נרשמתם בהצלחה. שלום ותודה
      M1015 מספרך אינו מזוהה במערכת.
      M2573 הפעולה בוצעה בהצלחה
      M1080 שגיאה

      בהצלחה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      E
      eliyahu
    • חדש! השמעת שעה לפי משתנה

      ב"ה

      חדש! השמעת שעה לפי משתנה (זמן זריחה, X דקות לפני השקיעה ועוד)

      למידע אודות סוגי הזמן הקיימים במערכת לחצו כאן
      למידע אודות אזורי הזמן הקיימים במערכת לחצו כאן

      למה זה טוב?
      אם למשל נרצה להשמיע את זמני התפילות של בית הכנסת.
      נוכל להגדיר במערכת את זמני התפילות (למשל: תפילת שחרית 30 דקות לפני הנץ, תפילת מנחה 20 דקות לפני השקיעה וכדומה)
      המערכת תחשב את הזמן ותשמיע את השעה.

      שימו לב! האפשרות מופעלת באופן ניסיוני וייתכנו שינויים בעתיד בצורה שזה עובד.
      לעת עתה האפשרות נוספה למודול API ולמודול id_list_message. אם יהיה ביקוש, נוסיף את האפשרות למודולים נוספים.

      למידע נוסף היכנסו להגדרות המודול.
      קרדיט מפתח @יעקב


      אם יש לכם הערות/הארות אתם מוזמנים להגיב 👇

      בברכה,
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • חדש! מערכת מותאמת לעסקים לשליחת הודעות ללקוחות

      ב"ה

      חדש מבית ימות המשיח!
      מערכת לשליחת הודעות ללקוחות בממשק ייעודי וקל לתפעול
      ניתן לשלוח הודעה בהקראה ממוחשבת או הודעה קולית מתבנית
      המערכת כוללת אפליקצייה למובייל
      להצטרפות פנו לשירות הלקוחות
      טלפון 077-2222770 מייל cs@yemot.co.il

      מצ"ב צילומי מסך מהממשק

      bf1efe47-819c-431a-ac85-e23a2c220a89-image.png

      7f0ba909-54ed-499b-af1e-154be1ae2b48-image.png

      11a608bd-a0f5-402a-866d-1e4c72535bec-image.png

      8948dbee-acef-4a89-af63-3863695a7595-image.png

      בברכה
      ימות המשיח

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • חדש! התראה על הודעות בשלוחות במערכת

      ב"ה

      חדש במודול תפריט (menu) - התראה על הודעות בשלוחות במערכת
      ניתן להגדיר שבכניסה לתפריט המערכת תבדוק אם יש קבצים בשלוחות מסוימות במערכת וא"כ תשמיע הודעה מתאימה על כך.
      יכול לשמש לדוגמה עבור "יש לך 4 הודעות בתא הקולי, לכניסה הקש 1" וכדומה

      הפרטים המלאים כאן

      פיתוח @יעקב
      בברכה,
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • תוספת למודול האזנה אחרונה - אחזור האזנה אחרונה לתתי תיקיות לפי נתיב אב

      ב"ה

      תוספת למודול האזנה אחרונה - אחזור האזנה אחרונה לתתי תיקיות לפי נתיב אב
      עד היום כדי לאחזר האזנה משלוחות ספציפיות היה צריך לציין כל שלוחה בנפרד
      מהיום ניתן לציין נתיב מסוים ולכלול בחיפוש את כל השלוחות תחתיו על ידי ציון * בסוף הנתיב, למשל

      last_play_from_folders=/1*
      

      במקרה כזה, המערכת תחפש את כל ההאזנות בשלוחה 1 ובכל השלוחות שמתחת לשלוחה 1

      פיתוח @אהרן-שובקס

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • חדש במודול השמעת קבצים! דילוג בין נקודות עצירה בקובץ

      ב"ה

      חדש במודול השמעת קבצים - דילוג בין נקודות עצירה בקובץ

      אפשרות זו מיועדת עבור קבצים ארוכים. ניתן לסמן נקודות עצירה בקובץ כך שהמאזינים יוכלו לדלג ביניהן (קדימה ואחורה).
      ההגדרות המלאות במודול השמעת קבצים כאן (חפשו "דילוג בין נקודות עצירה בקובץ")

      פיתוח @יעקב

      בברכה
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • RE: menu-שלוחת תפריט

      התראה על הודעות בשלוחות במערכת

      ניתן להגדיר שבכניסה לתפריט המערכת תבדוק אם יש קבצים בשלוחות במערכת וא"כ תשמיע הודעה מתאימה על כך.

      יכול לשמש לדוגמה עבור "יש לך 4 הודעות בתא הקולי, לכניסה הקש 1" וכדומה

      שימו לב! המערכת עוקבת רק אחרי קבצים שממוספרים לפי מספר סידורי בלבד (000 001 וכדומה).


      בשלב ראשון יש להגדיר

      menu_check_playfile_message=yes
      

      בשלב השני יש להגדיר את השלוחות במערכת לבדיקה
      ההגדרה היא (דוגמה)

      menu_check_playfile_message_1=2/2
      menu_check_playfile_message_2=folder
      menu_check_playfile_message_3=personal-id
      

      הסבר על הדוגמה:

      1. בהגדרה menu_check_playfile_message_X מגדירים את השלוחות למעקב כשבמקום X יש לרשום את הסדר הרצוי לבדיקה (כלומר, איזה שלוחה תיבדק ראשונה ואיזה שניה וכן הלאה)
      2. לאחר מכן יש לרשום =
      3. לאחר מכן יש לרשום את נתיב השלוחה לבדיקה.

      בדוגמה למעלה מוגדר כך:

      1. בדיקה בשלוחה "2/2"
      2. בדיקה בשלוחה "folder"
      3. בדיקה של קבצים אישיים בשלוחה "personal".
        לדוגמה עבור זיהוי phone-0772222770 המערכת תבדוק בנתיב personal/Phone/0772222770.
        (כלומר התוספת של -id מגדירה את הבדיקה בתיקייה אישית)

      כמובן שניתן להגדיר עוד שלוחות לבדיקה.


      לאחר הבדיקה המערכת תשמיע M2596 "יש לך..." (כמות הודעות)M2597 "הודעות חדשות" M2598 "בשלוחה..." (שם שלוחה).

      זה יוצא כך: "יש לך 5 הודעות חדשות בשלוחה 1"

      שימו לב! את שם השלוחה המערכת מקריאה בצורה אוטומטית. ניתן להעלות קובץ לשלוחה והמערכת תשמיע אותו כשם השלוחה (במקום ההקראה האוטומטית)
      שם הקובץ צריך להיות כך PlayfileMessageCheck-שם שלוחה
      לדוגמה, עבור שלוחה 1/1 שם הקובץ הוא PlayfileMessageCheck-1-1

      אם ברצונכם שהמערכת תשמיע רק שיש הודעות חדשות ולא תשמיע את הכמות ואת השלוחה יש להגדיר

      menu_check_playfile_message_1_say_new_only=yes
      

      בדוגמה, עבור השלוחה הראשונה שנבדקה המערכת לא תשמיע את כמות ההודעות אלא רק תשמיע M2595 "יש לך הודעות חדשות"
      (כמובן שבמקום "1" ניתן להגדיר מספר אחר בהתאם לבדיקה הרצויה)


      השמעת הודעה רק למספר שנמצא ברשימת צנתוקים מסוימת

      כברירת מחדל המערכת משמיעה את ההודעה לכל אחד.
      ניתן להגדיר שההודעה תושמע רק למספר שנמצא ברשימת צנתוקים מסוימת
      ההגדרה היא

      menu_check_playfile_message_1_check_in_list_tzintuk=שם הרשימה
      

      במקרה כזה, עבור השלוחה הראשונה שנבדקה המערכת תשמיע את ההודעה רק למי למספר שנמצא ברשימת הצנתוקים שהוגדרה.
      (כמובן שבמקום "1" ניתן להגדיר מספר אחר בהתאם לבדיקה הרצויה)


      טיפ

      מומלץ לשלב את האפשרות הזאת עם ההגדרות של ארכיון בשלוחת השמעת קבצים. ראו כאן.

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • הפניית מספרים לשלוחות שונות לפי מספר מחייג בלבד

      ב"ה

      עודכן גם בשרשור המתאים

      בכל שלוחה ניתן להגדיר

      check_did_and_go_to_folder=yes
      

      כדי שהמערכת תבדוק בקובץ Did_Go_To.ini להיכן להפנות את המחייג בהתאם למה שמוגדר בקובץ.

      חדש! ניתן להגדיר שהמערכת תבדוק בקובץ לפי מספר שחייג בלבד
      לצורך כך יש להגדיר (בנוסף)

      check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes
      

      ובקובץ עצמו לרשום את מספר הטלפון = השלוחה אליה יעבור.
      לדוגמה:

      0533137770=/1
      0773137770=/2
      

      בדוגמה, המספר 0533137770 יופנה לשלוחה 1, המספר 0773137770 יופנה לשלוחה 2
      @יעקב

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • אחסון קבצים במערכת - מידע והגבלות

      ב"ה


      אחסון קבצים במערכת - מידע והגבלות

      הסבר: כחלק מתפעול המערכת, ניתנת האפשרות לאחסן קבצים במערכת.
      לדוגמה, קבצי שמע, הגדרות, דוחות וכדומה.

      אחסון הקבצים הוא רכיב קריטי במערכת ולכן כדאי להבין את צורת השימוש הרצויה.


      איך ניגשים לנהל את הקבצים?

      כל ניהול הקבצים מתבצע באתר הניהול תחת לשונית "מערכת תוכן"

      screencapture-call2all-co-il-ym-index-php-2024-03-27-15_43_46.png
      ניתן גם לנהל חלק מהקבצים באמצעות שיחת טלפון (בעיקר כדי ליצור קבצי שמע חדשים או למחוק).
      הפירוט המלא מופיע במודולים השונים.

      חלק מהקבצים נוצרים בצורה אוטומטית על ידי המערכת ומשמשים לתפעול שוטף של המערכת.
      מה שאומר שלפעמים תיתקלו בקבצים שלא אתם יצרתם (בעיקר קבצים מסוג ini ו-ymgr) ולא מדובר ב"פריצה" למערכת שלכם אלא זה משהו שנוצר על ידי המערכת.
      בכל מקרה של קובץ לא מוכר, כדאי קודם כל לבדוק בפורום מידע אודות הקובץ ולא למחוק מיד את הקובץ.


      מבנה מערכת האחסון

      מערכת האחסון בנויה בצורה "היררכית", בדומה לאחסון במחשב רגיל.
      יש את התיקייה הראשית ומתחתה ניתן לאחסן קבצים או ליצור תיקיות חדשות שיכילו קבצים או תיקיות וכן הלאה.
      שימו לב! שם התיקייה או הקובץ לא יכולים להכיל רווח או תווים \ / ' " < > ? : | *


      סוגי הקבצים הנתמכים

      קבצי שמע

      • wav - פורמט סטנדרטי לקבצי שמע באיכות גבוהה.
      • ogg - פורמט עבור קבצי שמע דחוסים.
      • tts - קובץ המכיל נתונים עבור המרת טקסט לשמע.

      קבצי טקסט

      • txt - מכיל מטא נתונים עבור קבצי השמע במערכת.
      • ymgr - פורמט ייחודי עבור קבצי הדוחות במערכת (למידע נוסף).
      • csv - פורמט המשמש לאחסון נתונים בצורת טבלה, בדרך כלל מופרדים בפסיקים.
      • ini - קובץ תצורה שמכיל הגדרות, בדרך כלל בפורמט מפתח-ערך.
      • pdf - פורמט מסמך שמאפשר שמירת תוכן באופן קבוע, כולל עיצוב ותמונות (מיועד לשליחת פקסים).

      מגבלות טכניות

      נכון להיום, אין לאחסן יותר מ-3,000 קבצים ו/או תיקיות תחת תיקייה בודדת.


      איזה קבצים מותר לאחסן במערכת

      הקבצים שמותר לאחסן במערכת הם אך ורק קבצים שמשמשים את המערכת עבור ניהול השיחה בפועל או התמצאות באתר.
      לדוגמה: אם יש לכם קבצי שמע שלא מושמעים למאזינים כי הם קבצים "גולמיים" שעדיין לא ערכתם או "ישנים מדי" שכבר לא רלוונטיים, אסור לאחסן את הקבצים האלה במערכת על אף שבמובן מסוים יש להם "קשר" למערכת או לתפעול המערכת על ידכם. רק קבצי אודיו שמושמעים בפועל למאזינים מותר לאחסן במערכת.
      דוגמה נוספת: יש לכם מערכת טלפונית שמתקשרת בAPI עם השרת שלכם ומתפקדת כרכיב בודד בתוך השירות שלכם. אסור לאחסן במערכת קבצי קונפיגורציה או קבצים אחרים שאינם באים לידי שימוש במערכת הטלפונית עצמה אלא משמשים רכיבים אחרים בשירות שלכם.

      שימו לב! ישנם בדיקות תקופתיות במערכת שבודקות את מערכת האחסון. במידה ויימצאו קבצים שאינם בשימוש הם יימחקו ללא יכולת שחזור ואם יתברר שבוצע שימוש לא הוגן במערכת האחסון יינקטו הליכים מתאימים.


      בהצלחה

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      E
      eliyahu
    • חדש במודול הקלטות - בחירת שם לקובץ

      ב"ה

      עודכן גם בשרשור המתאים

      בברירת מחדל, בהקלטה לשלוחה שיש בה קבצים קיימים, השם של הקובץ החדש שנוצר מההקלטה ממוספר אוטומטית כמספר הגבוה ביותר. (לדוגמה, אם הקובץ הכי גבוה בשלוחה הוא 050, אז השם של הקובץ החדש יהיה 051)
      ניתן להגדיר שלפני ההקלטה המשתמש יבחר את שם הקובץ הרצוי
      ההגדרה היא

      set_record_name=yes
      

      הודעות מערכת קשורות
      M2991 אנא הקישו את מספר ההקלטה כפי שברצונכם שתשמר, ובסיום הקישו סולמית
      M2990 שם הקובץ שהוקש, כבר קיים בשלוחה, אנא הקישו שם קובץ אחר. אם ברצונכם שהקובץ הקיים יוחלף בקובץ החדש, הקישו שוב את מספר הקובץ הקיים

      @יעקב

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu
    • שיפורים ושינויים במודול האזנה אחרונה - last_play

      ב"ה

      בהמשך להודעה כאן (הודעה חשובה על שינוי מתוכנן ב"האזנה אחרונה") - היום זה עלה לאוויר.
      ההגדרות למודול וההסבר המלא נמצאים כאן.

      החידושים בקצרה:

      • סינון לפי שלוחה/מספר מחויג/סוג עצירה.
      • שמירת כל עצירת האזנה בנפרד.
      • ביטול הצורך בהגדרות מיוחדות לשמירת סוגי האזנות (יציאה משלוחה, מספר מחויג וכדומה)
      • הודעה במודול תפריט.
      • חזרה להאזנה אחרונה לפי enter id (מכל טלפון).

      שימו לב! על אף שעשינו בדיקות (ויצא תקין) ייתכן ויש שגיאות במקרים מסוימים.
      אם אתם מוצאים כאלה, תפנו אלינו במייל ונטפל.

      ועוד מילה לסיום: על אף שמדובר בפיצ'ר קטן במערכת, הפיתוח עצמו משמעותי מאד היות והוא נוגע במודול השמעת קבצים ולמעשה עוקב אחרי כל ההאזנה.
      (רק לשם הפרופורציות: ערב אחד הרצנו את השמירה ברקע בחלק מהאתרים ונשמרו למעלה מ300K האזנות).
      השתדלנו להשים דגש על ביצועים (שהכל יעבוד חלק ובמהירות של אלפיות השניה) ועל פונקציונליות (כל הפילטרים השונים).
      אנחנו מקווים שהמודול יעבוד תקין ויענה על הצרכים של כולם.

      תודה ל @יעקב ו @אהרן-שובקס שעבדו על הפיתוח יחד עם שאר הצוות.
      ותודה ללקוחות שהיו סבלניים וחיכו הרבה זמן עד שזה יעלה לאוויר.

      בברכה
      אליהו

      פורסם בחדש במערכת
      E
      eliyahu