בשיחת sip בסוף זמן החיוג ובמקרה של ניתוק הוא מועבר לתא הקולי
-
הגדרתי כך:
type=sip sip_record=yes sip_send_mail=yes sip_ymgr_logger=yes sip_timeout=11 sip_dial_end_go_to=/2 sip_timeout_goto=/2
[בשלוחה הראשית עשיתי פילטר לפי רשימת צינתוקים ,כך:
type=go_to_folder go_to_folder=/1 check_template_filter=123 check_template_filter_active_go_to=/2 check_template_filter_blocked_enter=yes check_template_filter_none_enter=yes check_template_filter_error_enter=yes
שלוחה 1 היא שלוחת ה sip ושלוחה 2 היא מספר וירטואלי
type=private_did private_did_admin=xxxxx
,ברצוני שבמקרה ואין מענה ב sip הוא יופנה למספר הוירטואלי
-
@האדם-החושב ומה קורה בפועל?
-
@הרב במקרה שאין מענה הוא מופנה לתא הקולי ,בניתוק שיחה השיחה פשוט מתנתקת ולא מועברת למספר הוירטואלי כלל