• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שליחת דוח למייל

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    38 פוסטים 6 כותבים 1.9k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אביי ורבא @הקבצן הנודע
      נערך לאחרונה על ידי

      @הקבצן-הנודע כי בשורה השלישית אתה צריך לשים את הלינק לפריסה ולא את מזהה הפריסה..

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה מנותק
        הקבצן הנודע @אביי ורבא
        נערך לאחרונה על ידי הקבצן הנודע

        @אביי-ורבא אחד מהם? או משהו אחר?
        ea690d91-82db-4f0e-b758-f92a4140a436-image.png

        ה צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ה מנותק
          הרב @הקבצן הנודע
          נערך לאחרונה על ידי

          @הקבצן-הנודע ea690d91-82db-4f0e-b758-f92a4140a436-image.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צ מנותק
            צדיק תמים @הקבצן הנודע
            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

            @הקבצן-הנודע את השני, אבל אתה צריך ליצור פריסה רגילה ולא פריסת פיתוח כמו בתמונה, כי לפריסת פיתוח רק אתה יכול לגשת (ולא השרת של ימות)

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה מנותק
              הקבצן הנודע @צדיק תמים
              נערך לאחרונה על ידי

              @צדיק-תמים מה הפרוש פריסת פיתוח? (איך עושים את זה?)

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • צ מנותק
                צדיק תמים @הקבצן הנודע
                נערך לאחרונה על ידי

                @הקבצן-הנודע פריסת פיתוח זה מה שעשית, וזה לא טוב
                אתה צריך לבחור ב"פריסה חדשה" ולהגדיר כמו בתמונה השניה
                0b87524b-b0d0-40ac-aa03-f500785787cf-CleanShot 2023-09-30 at 22.30.35@2x.png
                CleanShot 2023-09-30 at 22.30.13@2x.png

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ה מנותק
                  הקבצן הנודע @צדיק תמים
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @צדיק-תמים עשיתי כך והוא עדין אומר לא מוגדר לינק

                  type=api
                  recording_and_entering_data_ok_sand_api=yes
                  recording_and_entering_data_ok_sand_api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec
                  recording_and_entering_data_ok_sand_api_url_post=yes
                  
                  
                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צ מנותק
                    צדיק תמים @הקבצן הנודע
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @הקבצן-הנודע ערבבת פה הגדרות של שלוחת API ושלוחת קבלת נתונים
                    אם זה שלוחת API כמו בtype אז צריך להגדיר ככה:

                    type=api
                    api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec
                    api_url_post=yes 
                    
                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      הקבצן הנודע @צדיק תמים
                      נערך לאחרונה על ידי הקבצן הנודע

                      @צדיק-תמים ככה? הוא אומר לי אין מענה בשרת API

                      type=api
                      api_link=https:type=api
                      api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec
                      api_url_post=yes 
                      
                      
                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צ מנותק
                        צדיק תמים @הקבצן הנודע
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @הקבצן-הנודע לא, כמו שכתבתי

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה מנותק
                          הקבצן הנודע @צדיק תמים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @צדיק-תמים עדיין אומר לי אין מענה בשרת API

                          type=api
                          api_link=https://script.google.com/macros/s/AKfycbxdbNJTWlaveW2cIHSxy7Zg0AWcfqAci8LX4RhpIoBjSDHodKJjXalCXeqDsNwoZgdN/exec
                          api_url_post=yes
                          
                          
                          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • צ מנותק
                            צדיק תמים @הקבצן הנודע
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @הקבצן-הנודע זה אמור להיות ככה

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה מנותק
                              הקבצן הנודע @צדיק תמים
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @צדיק-תמים אז מה יכול להיות?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                אביי ורבא @הקבצן הנודע
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @הקבצן-הנודע @צדיק-תמים התכוון שאתה תשמע אין מענה משרת API, כי אכן השרת לא מחזיר תשובה לימות, אבל הפעולה מתבצעת, ואתה אמור לקבל למייל את הקובץ (במידה והגדרת את הסקריפט נכון)...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון