חדש!!! מודול שליחת מייל דרך הטלפון
-
ההגדרות בשלוחה
הגדרת הבסיס:
type=api api_link=https://ezerphone.com/ezerphone/moduls/SendMail1.phpהגדרה מראש של הכתובת לשליחה:
api_add_0=to=הכתובתהגדרה של כתובת לתגובה:
api_add_1=address=הכתובתהגדרה של חתימת המייל:
api_add_2=autograph=החתימההמיילים יוצאים מהזיהוי mail@ezerphone.com
בהצלחה.למערכת ההגדרות 023137694
-
האם זה עובד כרגע?
-
@אבא-של-מאיר כמדומני שכן, תכניס את ההגדרות ותבדוק...
-
@אבא-של-מאיר כן
-
אשמח לדעת מה הבעיה בהגדרה שלי
type=api api_link=https://795697842.000webhostapp.com/mss/modules/SendMail.php api_add_0=to=moris123@gmail.comכמו כן אשמח לדעת אם אפשר להשתמש בזה גם להקלטה עם יחידות והמרת STT
-
@אבא-של-מאיר עכשיו ספציפית זה לט עובד בגלל זה
-
@אבא-של-מאיר חזר לעבוד
-
@121244
איך מסדרים את זה לפי שלוחות? -
@שמעון-ירחי כתב בחדש!!! מודול שליחת מייל דרך הטלפון:
@121244
איך מסדרים את זה לפי שלוחות????????????
-
@121244
השאלה היא איזה הגדרה אני שם בכל שלוחה,
הרי זה אחד שמיעת הודעות ואחד שליחת הודעות -
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
-
@אבא-של-מאיר @שמעון-ירחי וכל השאר עדכנתי את הגדרות המודול זה חזר לעבוד
-
הקישור עודכן
-
@121244
אולי תוסיף לאתר? -
@אA מה אתה מתכוון?
-
@121244
התקנה של השלוחה. -
@אA לא התקנה תוספים זה רק דרך המערכת (מה שפרסמתי בעבר אני לא מוחק)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות