רשימה שחורה
-
מה לעשות וכרגיל מאוד יש חוסר בהגדרות איך ומה לעשות בכל פונקציה
אז אני נאלץ לפנות לטובי הלב ולשאול:
עשיתי שלוחה קבלת נתונים ובסיום עוברים לשלוחה של רישום ברשימה השחורה - המטרה שמי שכבר נרשם לא יוכל להיכנס שוב ולרשום את עצמו עם מספר הטלפון הזה
הגדרתי בשלוחה של קבלת נתונים black_list=yes וזה לא עובד מה חסר לי בהגדרות
תודה -
@תפילה בכניסה לשלוחה המערכת בודקת האם מספר הטלפון נמצא בקובץ BlackList.ini
ברירת מחדל, מתייחס לקובץ BlackList.ini הנמצא בתיקית השלוחה,
אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדירblack_list_folder=/1/1 -
@613-0
בדקתי בשני האופנים 1 כשהקובץ בשלוחה הגדרתי רק black_list=yes וזה לא עובד
2. כשהקובץ בשלוחה הראשית ואז כתבתי כמו שציינת וזה לא עובד ניסיתי ליצור את זה בשלוחה אחרת וזה גם לא עובד -
@תפילה
מה שמאוד מעניין שבמערכת אחרת ההגדרות פועלות
האם שייך איזה חסימה מיוחדת למערכת שלי? -
@תפילה
אבל גם במערכת השנייה זה עובד רק באותו שלוחה ולא משלוחה אחרת -
כנראה שבמקום להתלונן שההוראות של ההגדרות לא ברורות, כנראה אתה כתבת אצלך משהו לא ברור
תעלה הגדרות מסודורת שנוכל לראות מה לא עשית נכון [או שבאמת אתה כן צודק איני יודע, אבל נראה שהבנת מצויין מה צריך לעשות, עובדה זה עובד לך במערכת אחרת...]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות