שמות של השיחות נכנסות
-
אני רוצה לעשות שאני יוכל לראות דרך האתר בשיחות נכנסות את השמות של כל מי שמתקשר
הרשימה של השמות זה רשימת תפוצה או רשימת ID? -
ID
-
@מנסה א"כ מצויין, יש לי רשימה של ID יש לך מושג איך בדיוק עושים שכל מי שניכנס לקו יהיה לו כניסה שקטה?
-
@מנסה לקחתי הגדרות שיש לי בשלוחה של ההקלטות בשביל שזה יגיד הודעה מאת.... וזה עובד מצויין, כניסה שקטה
enter_id=yes
enter_id_type=phone
say_name=no
login_add_val_name=yes
record_name=no
login_add_val_name_folder=/EnterID -
@מזדה זה מה שעושה את השקט:
say_name=no record_name=noהראשון מסיר את ה"שלום לך" למי שכבר רשום
והשני גורם שמי שלא רשום לא יתבקש להקליט את שמו -
@צדיק-תמים
בעצם חוץ משתי השורות הנ"ל אני יכול למחוק הכול?לא
ניסיתי את כל האפשרויות וחייבים את כל הפקודות שנתתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות