חובת סיסמה רק ללקוח לא מזוהה. אפשרי?
-
אם אתה יודע מי הם המספרים ה'כפולים', אז תפנה קודם לפי רשי"ת, לשלוחה המבקשת קוד, ושלוחה אחרת שאינה מבקשת קוד
-
@zxc אפשר לעבוד בשיטת 'פינצטה'... אבל אנחנו מחפשים אוטומציה
-
לא הבנתי את המילים הגבוהות
אבל כתבת את זה בשלוחת עזרה הדדית ולא בשלוחת פיתוח -
@zxc נכון, כי אני שואל את המשתמשים מה הם יודעים שאני לא.
בקשה לפיתוח זה דבר אחר... -
@shz יופי, אז עניתי שאין אפשרות (לידיעתי) ואם אתה רוצה יש קומבינה קטנה, ע"ז כתבת מילים מפוצצות וגבוהות שלא הבנתי
אז כתבתי, שאם זה לא מתאים, תבקש בבקשות לפיתוח
-
@shz אמר בחובת סיסמה רק ללקוח לא מזוהה. אפשרי?:
@zxc אפשר לעבוד בשיטת 'פינצטה'... אבל אנחנו מחפשים אוטומציה
איך זה יהיה אפשרי אם אתה לא תדווח מה המספרים הכפולים
-
@baror230
כאן יש הסבר לשימוש לפי שיוך טלפוני, כפי שכתבתי, הוא נותן פתרון ל2 אחים שמשתמשים באותו טלפון. אני סבור שמספרים כפולים המערכת יודעת לזהות, ולכאורה יש מצב לעשות שרק במקרה של מספרים כפולים יידרש קוד.
מהתשובות אני מבין שעדיין לא פיתחו את זה...
לו כן היה את האפשרות, יכולתי לחסוך מכולם להקיש קוד, ורק הטלפונים המשותפים היו צריכים להזדהות. -
@shz אמר בחובת סיסמה רק ללקוח לא מזוהה. אפשרי?:
אני סבור שמספרים כפולים המערכת יודעת לזהות, ולכאורה יש מצב לעשות שרק במקרה של מספרים כפולים יידרש קוד.
מהתשובות אני מבין שעדיין לא פיתחו את זה...ברור שיש אפשרות לעשות לפי שיוך טלפוני או לזהות שמתקשרים פעמים
אבל איך המערכת תדע שזה שני אנשים שמתקשרים מאותו טלפון ולא אותו אחד שמתקשר פעמים -
@baror230
בלינק שהבאתי בחלקו השני של הדל יש טבלה שממחישה את זה.
שם תראה שהוא מראה שיש מצב שמספר טלפון אחד יופיע אצל 2 משתמשים... (אני רוצה שרק במקרה כזה הוא יבקש קוד) -
@shz אמר בחובת סיסמה רק ללקוח לא מזוהה. אפשרי?:
@zxc אפשר לעבוד בשיטת 'פינצטה'... אבל אנחנו מחפשים אוטומציה
אפשרי ב API
-
@baror230
לי אין API -
@shz אם תרצה אוכל לבנות לך בתשלום