חדש במערכת - קמפיינים מיוחדים
-
-
@אברהם-צבי כתב בחדש במערכת - קמפיינים מיוחדים:
צריך גם דוח של הקמפיינים המיוחדים שהסתיימו, ולא רק בשעת מעשה
וחוצמיזה מי שיכול להסביר לגבי צינתוקים מה זה למשל בוצע , אין מענה ,נכשל , תפוס , וכ"ו???! -
@1800 כתב בחדש במערכת - קמפיינים מיוחדים:
וחוצמיזה מי שיכול להסביר לגבי צינתוקים מה זה למשל בוצע , אין מענה ,נכשל , תפוס
עד כמה שהבנתי בוצע = היה נסיון מענה (וניתוק מיד כמובן), נכשל = השיחה לא נענתה
באמת לגבי צינתוקים זה לא כ"כ משנה -
@צדיק-תמים זה משנה כדי לראות מספר שנכשל באופן קבוע ולמחוק אותו מהרשימה
-
@1800 אתה רץ לענות לשיחות שאתה יודע שהן רק צינתוק ויתנתקו? אני ממש לא
זה לא אומר שהם לא רואים את השיחה, זה רק אומר שהם לא מיהרו לענות ב10 השניות פלוס מינוס שהטלפון מצלצל -
@צדיק-תמים קח בחשבון ש"נכשל" ו"אין מענה" הם שני דברים נפרדים , ובכל אופן אם זה נכשל זה אומר שהצינתוק כלל לא הגיע ליעד
-
@1800 אתה מדבר על "פירוש המילים נכשל ואין מענה בשפה העברית"?
אני דיברתי רק על קמפיין צינתוקים במסך הזה של ימות, ושם אין חילוק בין טלפון כבוי לדוגמה לשיחה לא נענתה -
@צדיק-תמים אז מה החילוק בין נכשל ואין מענה??
-
@1800 כתב בחדש במערכת - קמפיינים מיוחדים:
@צדיק-תמים אז מה החילוק בין נכשל ואין מענה??
אין הבדל, כי אין 2 נתונים כאלה בAPI (ובתצוגה)... פשוט אין נתון של אין מענה
יש falidCalls ויש doneCalls, ומבדיקה שלי בקמפיין צינתוק ההבדל הוא אם עונים או לא