העברת יחידות מפריווט לשרת רגיל
-
שלום רב!
קניתי יחידות במערכת בשרת פריווט ואני צריך אותם במערכת בשרת הרגיל
מה אני יכול לעשות כדי להעביר אותם?
או שיש כאן מישהו שמוכן לקבל בפריווט ולתת לי ברגיל (דחוף לי מאוד לפחות 50 יחידות, מדובר בהרבצת תורה כפשוטו) -
@משה-אורי באתר הניהול הרגיל - https://www.call2all.co.il אפשר להעביר יחידות בין מערכות גם אם הן בשרתים שונים
https://f2.freeivr.co.il/topic/8465/גישה-למערכת-בשרת-הפריווט-דרך-call2all-co-il?_=1696886564995#:~:text=כן ניתן להעביר יחידות בין כל האתרים -
@צדיק-תמים צודק.
עכשיו ראיתי
עכשיו אני מבין שהמערכת אליה אני מנסה להעביר היתה בעבר של משווק מסוים ולכן אני לא יכול להעביר לשם.
האם יש פיתרון?
מאוד דחוף להיום בלילה!
אשמח לעזרה -
@משה-אורי בלי שירות הלקוחות וודאי שאין פתרון
למה שלא תקנה יחידות חדשות דרך האתר? -
@צדיק-תמים כתב בהעברת יחידות מפריווט לשרת רגיל:
למה שלא תקנה יחידות חדשות דרך האתר?
מכיון שאין לי את מס' הפלאפון של יוצר המערכת ואני לא יכול לקנות בלי זה!
אולי אפשר דרך המשק הטלפוני? -
@משה-אורי אפשר, תגדיר שלוחה של ניהול קמפיין ושם יש אפשרות לקנות יחידות, או בניהול הטלפוני בשלוחה 3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות