השמעת שם של הנכנס לחדר ועידה או שמיעת השמות שנמצאים בחדר ועידה
-
האם יש אפשרות להשמעת שם של הנכנס לחדר ועידה או שמיעת השמות שנמצאים בחדר ועידה?
תודה!
-
@ממלכת-החינוך
כן, תגדיר שקודם עוברים לשלוחה שמוגדר בה:type=record_system_messages record_system_folder=/שלוחת חדר הועידה record_system_messages=M1817 say_record_number=no record_system_messages_end_goto=/שלוחת חדר הועידהואז בעצם המאזין מקליט את צליל כניסת מאזין לחדר ועידה לשם שלו.
מומלץ להקליט לפני את ההודעה M1817-1 כ"נכנס לחדר הועידה".
ואז ישמעו לדוגמא: "אברהם כהן נכנס לחדר הועידה." -
@פיסטוק-פרווה
אבל אם יש לי כמה שמות של תלמידים?
יש לי 23 תלמידים בכיתה... -
@ממלכת-החינוך
כל אחד מקליט את שמו לפני הכניסה. -
@פיסטוק-פרווה
אני ינסה זאת,והאם ישנה אפשרות שבמהלך החדר ועידה אני יוכל לשמוע את השמות האלו? כמו שאפשר לשמוע את כמות המשתתפים בלחיצה על 1?
-
@ממלכת-החינוך
לא, כי ברגע שמישהו אחד מקליט זה מוחק את הקודם.
אבל את השמות אפשר לראות בממשק האינטרנטי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות