שלוחת ועידה הפסיקה לעבוד
-
השלוחה עבדה תקין לכמה ועידות אבל פתאום בלי כל סיבה הפסיק לעבוד
מה יכולה להיות הסיבה?
תודה -
@מנהל-תוכן איזה סוג חדר ועידה הגדרת?
גם לי זה פעם קרה בגלל טעות בהגדרות (לא יודע למה זה עובד לזמן מה לפני שמפסיק לעבוד...) -
type=confbridge conf_bridge_type=broadcaster enter_id=yes enter_id_type=list_all_information record_name=no login_add_val_name=yes -
@מנהל-תוכן מאיפה אתה פותח?
ניהול או שלוחה במערכת? -
@613-0 שתיהם לא עובדים.
-
@מנהל-תוכן לי זה קרה כשנסיתי לפתוח דרך שלוחה במערכת... אולי תנסה לשנות.
-
@613-0 לא עוזר.
רק בהקמת שלוחה חדשה לגמרי [מספר אחר] עובד
מה יכולה להיות הסיבה או מה ניתן לעשות??????. -
@מנהל-תוכן יכול להיות שזה עובד טוב רק בסוג חדר ועידה הברירת מחדל אולי לא? (זכור לי שקראתי פה בפורום משהו כזה אבל אני לא בטוח...)
העיקר שעכשיו עובד. -
@613-0 זה לא ממש פתרון. כי כל פעם צריך לעבור מחדר אחד לשני.
מחפש פתרון קבוע לחדרי ועידה בלי תקלות -
@מנהל-תוכן לא הבאתי פיתרון הבאתי סיבה אפשרית, אם זה עובד עכשיו זה מצויין ואם פתאום יהיה תקלה תשלח את הפרים לימות כי אין סיבה שיקרה כזה דבר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות